Nee dat gaat over het feit dat iedereen nu een boete heeft gehad voorheen had lieke nog nooit een boete gehadquote:Op dinsdag 4 september 2007 21:46 schreef Disana het volgende:
Brian zegt: de hele villa is beboet (alle zeven). Begreep ik goed dat NIEMAND de pp cp's krijgt?
TEVEEL........quote:Op dinsdag 4 september 2007 21:44 schreef dgk_fan het volgende:
Goeienavond Vriendinnetjes en Vriendjes !!!
Ik lees dat Huub 49% in de POPO heeft.
Hoeveel heeft Dennis ? (en de rest ?)
PRECIES...... het is bij de beesten af..... wat reclame op TV maken en dan de SMS-ers pakken.... de fora en streamers en sms-ers moeten duidelijk gestraft worden... Wat een beleid....quote:Op dinsdag 4 september 2007 21:44 schreef pasjesjen het volgende:
[..]
De boosheid is omdat mensen voor hun favoriete miljonair stemmen.
En DIE krijgt daar cp s voor
Mensen smsen daarvoor
Niet dat ze die punten dan niet krijgen![]()
Gaat over die 1000 en 100.000 euro!Voor Lieke is dit immers de eerste keer een boete!quote:Op dinsdag 4 september 2007 21:46 schreef Disana het volgende:
Brian zegt: de hele villa is beboet (alle zeven). Begreep ik goed dat NIEMAND de pp cp's krijgt?
wat heeft brian gehad dan?quote:Op dinsdag 4 september 2007 21:47 schreef hetbabbelaartje het volgende:
Brrr is de held?
Als het echt zo door gaat. Stop ik met betalen en kijken.
Ik zeg niet snel, dat ik iemand haat. Eigenlijk nooit, maar die gozer is zo in en in slecht.
Die verdient deze credits niet!! Ook niet om iets wat poen kan genereren voor de Febo, wat dit tot nu toe steeds heeft uitgelokt. Bah!! Moeten we weer naar die ego talk van die slang luisteren?![]()
![]()
Nee ze waren aan het bespreken hoevaak elke speler al een sanctie heeft gekregen van 1000 euro van de borg en 100.000 euro van de Jackpot. Iedereen heeft al eens zo'n sanctie gehad, dus daar sloeg zijn opmerking op.quote:Op dinsdag 4 september 2007 21:46 schreef Disana het volgende:
En juist dàn word ik agressief....quote:Op dinsdag 4 september 2007 21:46 schreef mootie het volgende:
En Brian hangt weer de rustige, vreedzame, intelligente man uit.......
dat mogen we niet horen daar kregen we streamlock opquote:
Waar Huub en Lieke weer slachtoffer van zijn.quote:Op dinsdag 4 september 2007 21:45 schreef Sug4r het volgende:
De fans thuis zijn nu ook gestraft, ze hebben helemaal voor niets gesmst.
De volgende keer zal er wel even nagedacht worden voor er gesmst wordt denk ik.
quote:Op dinsdag 4 september 2007 21:47 schreef hetbabbelaartje het volgende:
Brrr is de held?
Als het echt zo door gaat. Stop ik met betalen en kijken.
Ik zeg niet snel, dat ik iemand haat. Eigenlijk nooit, maar die gozer is zo in en in slecht.
Die verdient deze credits niet!! Ook niet om iets wat poen kan genereren voor de Febo, wat dit tot nu toe steeds heeft uitgelokt. Bah!! Moeten we weer naar die ego talk van die slang luisteren?![]()
![]()
Oh okee, dat is duidelijk. Dank!quote:Op dinsdag 4 september 2007 21:47 schreef pasjesjen het volgende:
[..]
Nee dat gaat over het feit dat iedereen nu een boete heeft gehad voorheen had lieke nog nooit een boete gehad
Een mailbomb is nog barmhartig......quote:Op dinsdag 4 september 2007 21:48 schreef Ricard0j het volgende:
Dit gaat nog wel een staartje krijgen
En en bruine arm tot aan zijn oksel bij de FEBO gehaald.............quote:
quote:Op dinsdag 4 september 2007 21:50 schreef grazygirl het volgende:
[..]
kijk dan die arrogante,onschuldige, smerige rattenkop![]()
Ik wist het niet dat er een popo was.quote:Op dinsdag 4 september 2007 21:46 schreef Mokum020 het volgende:
[..]
Ik had gehoopt dat je een sms'je voor mij had gestuurd..
je geeft het op?
Dan ga ik ook krassen![]()
Helemaal mee eens Huub en Lieke moeten eruit.Ze zijn het populairst en kunnen met opgeheven hoofd de villa uitlopen.quote:Op dinsdag 4 september 2007 21:39 schreef ikpikhetnietmeer het volgende:
wij moeten met zijn allen stoppen en probere Huub en Lieker daar uit te halen......KLAAR
en een ieder die sms geld terug eisen! smsen staat buiten DEZE Radactie actie.
Het zou me niets verbazen als hij nu alles heeft gekregenquote:Op dinsdag 4 september 2007 21:51 schreef lillkiss het volgende:
brian heeft dus CP's gehad
quote:Op dinsdag 4 september 2007 21:52 schreef pullup het volgende:
[..]
Het zou me niets verbazen als hij nu alles heeft gekregen
goed idee dan mag rtl met die 5 randdebielen verder een zg programma gevangen in weelde maken......quote:Op dinsdag 4 september 2007 21:38 schreef neehe het volgende:
Huub en Lieke, pakken en die villa uit lopen.
Dit is te gek voor woorden !!!
Zo oneerlijk is dit.
Die vuile smerige rat komt met de seconde meer mijn strot uit.quote:Op dinsdag 4 september 2007 21:49 schreef Kinga het volgende:
Dikke vette MUTE hier.
quote:Op dinsdag 4 september 2007 21:53 schreef Yollie het volgende:
Lieke en Huub moeten opstappen, hier kan je nooit van winnen.
hoe weet je dat hij lieke heeft geslagen?quote:Op dinsdag 4 september 2007 21:52 schreef mootie het volgende:
Wtf....... Brian heeft nu zelf 110 cp's gekregen, gaat oom en tante uitnodigen, en moet nog meer uitnodigen omdat hij de bovengrens van de punten in de gaten moet houden.
Ze hebben die idioot die Lieke dit weekend geslagen heeft gewoon alle punten gegeven??????
ACHT procent !!!!! YES YES YESquote:
was in de warquote:Op dinsdag 4 september 2007 21:51 schreef noekje het volgende:
[..]
En dan nog zeggen mensen dat het gerechtigheid is. Gerechtigheid zou inhouden dat er nog maar één persoon daar zou zitten en dat is Lieke. De regels waren heel duidelijk, als die waren nageleefd dan kun je praten over terecht of niet.
Maar ik geef verder niks op.
Duidelijk verhaal...ik wacht nog even met krassen![]()
Ik dacht al "wanneer gaat de boel wederom opslot"quote:Op dinsdag 4 september 2007 21:55 schreef Ricard0j het volgende:
Al gehele streamlock
En ook heel logisch om dan te beginnen bij de grootste rat van de kooi.quote:Op dinsdag 4 september 2007 21:54 schreef Sug4r het volgende:
Daar heeft Brian wel een punt vind ik, ze hadden er alleen al veel eerder mee moeten beginnen.
De redactie straft alleen en nu hebben ze ook iemand beloond, dat werkt meestal veel beter.
Lock iedere keer als die teringrat een parabek trekt, werkt het zo? ik heb geen streams meer, gelukkig.quote:
quote:Op dinsdag 4 september 2007 21:55 schreef Kinga het volgende:
Ik zou het gokje wagen als ik Huub was. Gewoon die kwal op zijn bek timmeren, redactie gooit hem er toch niet uit.
En ja hoor , er gaat weer iemand met zogenaamde feiten lopen strooien. Geen beeld er van , tevens zeggen de andere ook weer dat H&L juist hebben geslagen , maar de feiten zijn er niet.quote:Op dinsdag 4 september 2007 21:52 schreef mootie het volgende:
Ze hebben die idioot die Lieke dit weekend geslagen heeft gewoon alle punten gegeven??????
MUTE hier vanaf het moment dat Jaap de brief voorlas.quote:
Het gaat mij erom dat de verhoudingen helemaal zoek zijn.... 640 CP's weg..... en bij wie? Huub en Lieke.... en weer kregen nog meer munitie om te bashen..... precies..... te schandalig voor woorden....quote:Op dinsdag 4 september 2007 21:54 schreef Taurus het volgende:
Hahah.. ze weten wel hoe ze de fanatieke streamers moeten straffen heAlle contactpunten die de favorieten kwijt zijn aan de grootste streamervijand geven
![]()
Kom op, 't heeft toch wel wat grappigs. En laat je niet zo opnaaien. That's what they want!!![]()
ja vroeg net ook al hoe die dat weetquote:Op dinsdag 4 september 2007 21:57 schreef DutchTVCentral.nl het volgende:
[..]
En ja hoor , er gaat weer iemand met zogenaamde feiten lopen strooien. Geen beeld er van , tevens zeggen de andere ook weer dat H&L juist hebben geslagen , maar de feiten zijn er niet.
Zou de belangrijke spullen maar verstoppenquote:Op dinsdag 4 september 2007 21:57 schreef Py het volgende:
Hahaha. De cp's zijn niet verloren. We krijgen de vrienden en familie van Brian de komende tijd.![]()
Kan hij nu makkelijk zeggen, nadat hij 20 keer is weggekomen met die dingen waarvoor hij eigenlijk gestraft zou moeten zijn.quote:Op dinsdag 4 september 2007 21:54 schreef Sug4r het volgende:
Daar heeft Brian wel een punt vind ik, ze hadden er alleen al veel eerder mee moeten beginnen.
De redactie straft alleen en nu hebben ze ook iemand beloond, dat werkt meestal veel beter.
Ik ookquote:Op dinsdag 4 september 2007 21:58 schreef Nostalgist het volgende:
Tjees, ik schrik gewoon van de haat die ik nu voel
Waar ???quote:Op dinsdag 4 september 2007 21:58 schreef beequeen het volgende:
[..]
MUTE hier vanaf het moment dat Jaap de brief voorlas.
Heb net een zeer boos bericht ingesproken maar het lucht niet echt op.![]()
JIJ ben van de FEBO.hou jij je tyfus bek maar eens!quote:Op dinsdag 4 september 2007 21:45 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
En idd wel sneu voor iedereen die tientallen euro's aan smsjes verstuurd. Maar ja, doe dat dan toch ook niet! Is zowieso zonde van je geld.
En Amanda gooit die spullen wel naar hem toequote:Op dinsdag 4 september 2007 21:59 schreef neehe het volgende:
Nu gaat Brian als hij de kans krijgt elke keer Huub vastpakken ( en knijpen ) want hij wordt ervoor beloont.
Hier ook, en echte walging als ik Brian,Amanda en Jaap hoor praten.quote:Op dinsdag 4 september 2007 21:58 schreef Nostalgist het volgende:
Tjees, ik schrik gewoon van de haat die ik nu voel
Ja en Huub is natuurlijk altijd wel gestraft voor zijn daden?? De redactie doet er alles aan om Huub erin te houden , ook al lijkt dat voor ons niet.quote:Op dinsdag 4 september 2007 21:59 schreef mootie het volgende:
[..]
Kan hij nu makkelijk zeggen, nadat hij 20 keer is weggekomen met die dingen waarvoor hij eigenlijk gestraft zou moeten zijn.
hebben alle fans van Huub toch niet voor niets gesmstquote:Op dinsdag 4 september 2007 21:57 schreef Py het volgende:
Hahaha. De cp's zijn niet verloren. We krijgen de vrienden en familie van Brian de komende tijd.![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |