goed idee dan mag rtl met die 5 randdebielen verder een zg programma gevangen in weelde maken......quote:Op dinsdag 4 september 2007 21:38 schreef neehe het volgende:
Huub en Lieke, pakken en die villa uit lopen.
Dit is te gek voor woorden !!!
Zo oneerlijk is dit.
Die vuile smerige rat komt met de seconde meer mijn strot uit.quote:Op dinsdag 4 september 2007 21:49 schreef Kinga het volgende:
Dikke vette MUTE hier.
quote:Op dinsdag 4 september 2007 21:53 schreef Yollie het volgende:
Lieke en Huub moeten opstappen, hier kan je nooit van winnen.
hoe weet je dat hij lieke heeft geslagen?quote:Op dinsdag 4 september 2007 21:52 schreef mootie het volgende:
Wtf....... Brian heeft nu zelf 110 cp's gekregen, gaat oom en tante uitnodigen, en moet nog meer uitnodigen omdat hij de bovengrens van de punten in de gaten moet houden.
Ze hebben die idioot die Lieke dit weekend geslagen heeft gewoon alle punten gegeven??????
ACHT procent !!!!! YES YES YESquote:
was in de warquote:Op dinsdag 4 september 2007 21:51 schreef noekje het volgende:
[..]
En dan nog zeggen mensen dat het gerechtigheid is. Gerechtigheid zou inhouden dat er nog maar één persoon daar zou zitten en dat is Lieke. De regels waren heel duidelijk, als die waren nageleefd dan kun je praten over terecht of niet.
Maar ik geef verder niks op.
Duidelijk verhaal...ik wacht nog even met krassen![]()
Ik dacht al "wanneer gaat de boel wederom opslot"quote:Op dinsdag 4 september 2007 21:55 schreef Ricard0j het volgende:
Al gehele streamlock
En ook heel logisch om dan te beginnen bij de grootste rat van de kooi.quote:Op dinsdag 4 september 2007 21:54 schreef Sug4r het volgende:
Daar heeft Brian wel een punt vind ik, ze hadden er alleen al veel eerder mee moeten beginnen.
De redactie straft alleen en nu hebben ze ook iemand beloond, dat werkt meestal veel beter.
Lock iedere keer als die teringrat een parabek trekt, werkt het zo? ik heb geen streams meer, gelukkig.quote:
quote:Op dinsdag 4 september 2007 21:55 schreef Kinga het volgende:
Ik zou het gokje wagen als ik Huub was. Gewoon die kwal op zijn bek timmeren, redactie gooit hem er toch niet uit.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |