Tja, had je maar niet moeten SMS'enquote:Op dinsdag 4 september 2007 21:31 schreef akveor het volgende:
Schandalig.... wel iedereen laten SMS en dan niet uitkeren..... wat is dit....?
IK BEN WOEDEND!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
ik heb dat nog nooit gedaan ri. Febo......... maar nu doe ik mee!!!!!quote:Op dinsdag 4 september 2007 21:36 schreef blomst het volgende:
[afbeelding]
wat is het emailadres, ik wil een email bom.
Me too ik zit te koken hierquote:Op dinsdag 4 september 2007 21:36 schreef blomst het volgende:
[afbeelding]
wat is het emailadres, ik wil een email bom.
klootzakkenquote:Op dinsdag 4 september 2007 21:36 schreef Clank het volgende:
De Febo zet alle zeilen bij om Huub en Lieke de villa uit te krijgen.. de andere miljonairs lukt het iig niet.
nreequote:Op dinsdag 4 september 2007 21:37 schreef BONG4002 het volgende:
Is de lock weer unlocked trouwens?
Heb ik natuurlijk ook niet.... dat doet VOL voor mij....quote:Op dinsdag 4 september 2007 21:35 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Tja, had je maar niet moeten SMS'en![]()
neequote:Op dinsdag 4 september 2007 21:37 schreef BONG4002 het volgende:
Zelfs dat nietquote:Op dinsdag 4 september 2007 21:37 schreef BONG4002 het volgende:
Ow dat dacht ik omdat HiDiHo net een plaatje neerzette van H&Lquote:
Ik ook niet, mar count me inquote:Op dinsdag 4 september 2007 21:37 schreef Desii het volgende:
[..]
ik heb dat nog nooit gedaan ri. Febo......... maar nu doe ik mee!!!!!ben zo pissed
inderdaadquote:Op dinsdag 4 september 2007 21:38 schreef neehe het volgende:
Huub en Lieke, pakken en die villa uit lopen.
Dit is te gek voor woorden !!!
Zo oneerlijk is dit.
Brian heeft Lieke geslagen.quote:Op dinsdag 4 september 2007 21:38 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
En toch zit er ook wel weer iets van redelijkheid in. Alle drie fout, alle drie gestraft. Ze kenden allemaal de nieuwe regels en hielden zich er niet aan.
Waarheen ??????quote:Op dinsdag 4 september 2007 21:37 schreef avonne het volgende:
Nou dat wordt weer bellen en mailen dan.
ik doe mee.quote:Op dinsdag 4 september 2007 21:39 schreef avonne het volgende:
Wat is het email adres?
Ik ga 100 mailtjes sturen met in elke mail een andere vraag.
Tering, ik heb de neiging om de electriciteit bij Talpa RTl en weet ik veel te saboteren
het huisquote:Op dinsdag 4 september 2007 21:40 schreef Kinga het volgende:
Huub kan er het beste mee stoppen... die komt daar niet meer al miljonair uit. Misschien wint ie een tientje
Je zou het idd bijna doenquote:Op dinsdag 4 september 2007 21:39 schreef Lobasca het volgende:
Alle Fokkers verzamelen voor de Poort in Eemnes!!
Dan hadden ze hem eruit moeten zetten.quote:Op dinsdag 4 september 2007 21:38 schreef HellFreez het volgende:
Gewoon terecht. Huub had er ook uit kunnen liggen.![]()
That's the spirit !!!!quote:Op dinsdag 4 september 2007 21:39 schreef avonne het volgende:
Wat is het email adres?
Ik ga 100 mailtjes sturen met in elke mail een andere vraag.
Tering, ik heb de neiging om de electriciteit bij Talpa RTl en weet ik veel te saboteren
Ik stuur hem wel een kraslot omdat ik niet gesmst heb. Misschien wint die dan nog eens wat.quote:Op dinsdag 4 september 2007 21:40 schreef Kinga het volgende:
Huub kan er het beste mee stoppen... die komt daar niet meer al miljonair uit. Misschien wint ie een tientje
Precies, pure verneukerij dit!quote:Op dinsdag 4 september 2007 21:39 schreef Leandra het volgende:
GVD wat een teringbende.... mensen SMSen niet voor niets, mensen SMSen om hun favo bewoner te steunen en de mogelijkheid te geven bezoek uit te nodigen, en dan worden de CP's even afgepakt zonder dat de kijkers hebben kunnen zien of zelfs de sancties terecht waren??![]()
![]()
Gelulquote:Op dinsdag 4 september 2007 21:42 schreef HellFreez het volgende:
Prachtig dit. Alle huub fanboys weer over de zeik.![]()
Leiden in las?quote:Op dinsdag 4 september 2007 21:42 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Eerst allemaal roepen dat er wat gedaan moet worden, nu wordt er wat gedaan, Leiden in las.
Ga toch weg man, werk jij soms bij RTL ?quote:Op dinsdag 4 september 2007 21:41 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Waarom nu al die boosheid toch. Ze zijn alledrie over de schreef gegaan, alledrie boete en inleveren. Er is vaak genoeg gewaarschuwd.
ben geen fan van wie dan ook, maar dit klopt gewoonweg niet.quote:Op dinsdag 4 september 2007 21:42 schreef HellFreez het volgende:
Prachtig dit. Alle huub fanboys weer over de zeik.![]()
quote:Op dinsdag 4 september 2007 21:43 schreef Kinga het volgende:
Ik zweer het je. Zou Brian al in het script staan als winnaar? Dan hang ik mezelf op.
Brian is winnaar, ja.quote:Op dinsdag 4 september 2007 21:43 schreef Kinga het volgende:
Ik zweer het je. Zou Brian al in het script staan als winnaar? Dan hang ik mezelf op.
Ik kook !!!!!!quote:Op dinsdag 4 september 2007 21:41 schreef pullup het volgende:
En nu krijgen we nog een preek ook van die nerd himself
Je gelooft het gewoon niet
Ik heb daar nooit in geloofdquote:Op dinsdag 4 september 2007 21:43 schreef Kinga het volgende:
De boosheid is omdat mensen voor hun favoriete miljonair stemmen.quote:Op dinsdag 4 september 2007 21:41 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Waarom nu al die boosheid toch. Ze zijn alledrie over de schreef gegaan, alledrie boete en inleveren. Er is vaak genoeg gewaarschuwd.
Amen.quote:Op dinsdag 4 september 2007 21:42 schreef avonne het volgende:
Komt die KLOOTZAK van een RAT weer vertellen dat Lieke een kleptomaan is
JIJ SLAAT
Kijk even bij de updatesquote:Op dinsdag 4 september 2007 21:44 schreef dgk_fan het volgende:
Goeienavond Vriendinnetjes en Vriendjes !!!
Ik lees dat Huub 49% in de POPO heeft.
Hoeveel heeft Dennis ? (en de rest ?)
Precies en niet zo schelden mensjes. Het is maar tv he..quote:Op dinsdag 4 september 2007 21:45 schreef noekje het volgende:
Maar wel 49%! Dat is dan weer terecht..
quote:Op dinsdag 4 september 2007 21:45 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
En idd wel sneu voor iedereen die tientallen euro's aan smsjes verstuurd. Maar ja, doe dat dan toch ook niet! Is zowieso zonde van je geld.
Pak het touw maar alvast.quote:Op dinsdag 4 september 2007 21:43 schreef Kinga het volgende:
Ik had gehoopt dat je een sms'je voor mij had gestuurd..quote:Op dinsdag 4 september 2007 21:42 schreef noekje het volgende:
[..]
Ik stuur hem wel een kraslot omdat ik niet gesmst heb. Misschien wint die dan nog eens wat.
Hij kan idd het beste zijn spul pakken en laat dgk maar doodbloeden want voor mij is en blijft Huub De Gouden Kooi.
huub heeft helemaal niets, die wordt alleen maar een oor aangenaaid samen met liekequote:Op dinsdag 4 september 2007 21:44 schreef dgk_fan het volgende:
Nee dat gaat over het feit dat iedereen nu een boete heeft gehad voorheen had lieke nog nooit een boete gehadquote:Op dinsdag 4 september 2007 21:46 schreef Disana het volgende:
Brian zegt: de hele villa is beboet (alle zeven). Begreep ik goed dat NIEMAND de pp cp's krijgt?
TEVEEL........quote:Op dinsdag 4 september 2007 21:44 schreef dgk_fan het volgende:
PRECIES...... het is bij de beesten af..... wat reclame op TV maken en dan de SMS-ers pakken.... de fora en streamers en sms-ers moeten duidelijk gestraft worden... Wat een beleid....quote:Op dinsdag 4 september 2007 21:44 schreef pasjesjen het volgende:
[..]
De boosheid is omdat mensen voor hun favoriete miljonair stemmen.
En DIE krijgt daar cp s voor
Mensen smsen daarvoor
Niet dat ze die punten dan niet krijgen![]()
Gaat over die 1000 en 100.000 euro!Voor Lieke is dit immers de eerste keer een boete!quote:Op dinsdag 4 september 2007 21:46 schreef Disana het volgende:
Brian zegt: de hele villa is beboet (alle zeven). Begreep ik goed dat NIEMAND de pp cp's krijgt?
wat heeft brian gehad dan?quote:Op dinsdag 4 september 2007 21:47 schreef hetbabbelaartje het volgende:
Brrr is de held?
Als het echt zo door gaat. Stop ik met betalen en kijken.
Ik zeg niet snel, dat ik iemand haat. Eigenlijk nooit, maar die gozer is zo in en in slecht.
Die verdient deze credits niet!! Ook niet om iets wat poen kan genereren voor de Febo, wat dit tot nu toe steeds heeft uitgelokt. Bah!! Moeten we weer naar die ego talk van die slang luisteren?![]()
![]()
Nee ze waren aan het bespreken hoevaak elke speler al een sanctie heeft gekregen van 1000 euro van de borg en 100.000 euro van de Jackpot. Iedereen heeft al eens zo'n sanctie gehad, dus daar sloeg zijn opmerking op.quote:Op dinsdag 4 september 2007 21:46 schreef Disana het volgende:
En juist dàn word ik agressief....quote:Op dinsdag 4 september 2007 21:46 schreef mootie het volgende:
En Brian hangt weer de rustige, vreedzame, intelligente man uit.......
dat mogen we niet horen daar kregen we streamlock opquote:
Waar Huub en Lieke weer slachtoffer van zijn.quote:Op dinsdag 4 september 2007 21:45 schreef Sug4r het volgende:
De fans thuis zijn nu ook gestraft, ze hebben helemaal voor niets gesmst.
De volgende keer zal er wel even nagedacht worden voor er gesmst wordt denk ik.
quote:Op dinsdag 4 september 2007 21:47 schreef hetbabbelaartje het volgende:
Brrr is de held?
Als het echt zo door gaat. Stop ik met betalen en kijken.
Ik zeg niet snel, dat ik iemand haat. Eigenlijk nooit, maar die gozer is zo in en in slecht.
Die verdient deze credits niet!! Ook niet om iets wat poen kan genereren voor de Febo, wat dit tot nu toe steeds heeft uitgelokt. Bah!! Moeten we weer naar die ego talk van die slang luisteren?![]()
![]()
Oh okee, dat is duidelijk. Dank!quote:Op dinsdag 4 september 2007 21:47 schreef pasjesjen het volgende:
[..]
Nee dat gaat over het feit dat iedereen nu een boete heeft gehad voorheen had lieke nog nooit een boete gehad
Een mailbomb is nog barmhartig......quote:Op dinsdag 4 september 2007 21:48 schreef Ricard0j het volgende:
Dit gaat nog wel een staartje krijgen
En en bruine arm tot aan zijn oksel bij de FEBO gehaald.............quote:
quote:Op dinsdag 4 september 2007 21:50 schreef grazygirl het volgende:
[..]
kijk dan die arrogante,onschuldige, smerige rattenkop![]()
Ik wist het niet dat er een popo was.quote:Op dinsdag 4 september 2007 21:46 schreef Mokum020 het volgende:
[..]
Ik had gehoopt dat je een sms'je voor mij had gestuurd..
je geeft het op?
Dan ga ik ook krassen![]()
Helemaal mee eens Huub en Lieke moeten eruit.Ze zijn het populairst en kunnen met opgeheven hoofd de villa uitlopen.quote:Op dinsdag 4 september 2007 21:39 schreef ikpikhetnietmeer het volgende:
wij moeten met zijn allen stoppen en probere Huub en Lieker daar uit te halen......KLAAR
en een ieder die sms geld terug eisen! smsen staat buiten DEZE Radactie actie.
Het zou me niets verbazen als hij nu alles heeft gekregenquote:Op dinsdag 4 september 2007 21:51 schreef lillkiss het volgende:
brian heeft dus CP's gehad
quote:Op dinsdag 4 september 2007 21:52 schreef pullup het volgende:
[..]
Het zou me niets verbazen als hij nu alles heeft gekregen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |