Tja, had je maar niet moeten SMS'enquote:Op dinsdag 4 september 2007 21:31 schreef akveor het volgende:
Schandalig.... wel iedereen laten SMS en dan niet uitkeren..... wat is dit....?
IK BEN WOEDEND!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
ik heb dat nog nooit gedaan ri. Febo......... maar nu doe ik mee!!!!!quote:Op dinsdag 4 september 2007 21:36 schreef blomst het volgende:
[afbeelding]
wat is het emailadres, ik wil een email bom.
Me too ik zit te koken hierquote:Op dinsdag 4 september 2007 21:36 schreef blomst het volgende:
[afbeelding]
wat is het emailadres, ik wil een email bom.
klootzakkenquote:Op dinsdag 4 september 2007 21:36 schreef Clank het volgende:
De Febo zet alle zeilen bij om Huub en Lieke de villa uit te krijgen.. de andere miljonairs lukt het iig niet.
nreequote:Op dinsdag 4 september 2007 21:37 schreef BONG4002 het volgende:
Is de lock weer unlocked trouwens?
Heb ik natuurlijk ook niet.... dat doet VOL voor mij....quote:Op dinsdag 4 september 2007 21:35 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Tja, had je maar niet moeten SMS'en![]()
neequote:Op dinsdag 4 september 2007 21:37 schreef BONG4002 het volgende:
Zelfs dat nietquote:Op dinsdag 4 september 2007 21:37 schreef BONG4002 het volgende:
Ow dat dacht ik omdat HiDiHo net een plaatje neerzette van H&Lquote:
Ik ook niet, mar count me inquote:Op dinsdag 4 september 2007 21:37 schreef Desii het volgende:
[..]
ik heb dat nog nooit gedaan ri. Febo......... maar nu doe ik mee!!!!!ben zo pissed
inderdaadquote:Op dinsdag 4 september 2007 21:38 schreef neehe het volgende:
Huub en Lieke, pakken en die villa uit lopen.
Dit is te gek voor woorden !!!
Zo oneerlijk is dit.
Brian heeft Lieke geslagen.quote:Op dinsdag 4 september 2007 21:38 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
En toch zit er ook wel weer iets van redelijkheid in. Alle drie fout, alle drie gestraft. Ze kenden allemaal de nieuwe regels en hielden zich er niet aan.
Waarheen ??????quote:Op dinsdag 4 september 2007 21:37 schreef avonne het volgende:
Nou dat wordt weer bellen en mailen dan.
ik doe mee.quote:Op dinsdag 4 september 2007 21:39 schreef avonne het volgende:
Wat is het email adres?
Ik ga 100 mailtjes sturen met in elke mail een andere vraag.
Tering, ik heb de neiging om de electriciteit bij Talpa RTl en weet ik veel te saboteren
het huisquote:Op dinsdag 4 september 2007 21:40 schreef Kinga het volgende:
Huub kan er het beste mee stoppen... die komt daar niet meer al miljonair uit. Misschien wint ie een tientje
Je zou het idd bijna doenquote:Op dinsdag 4 september 2007 21:39 schreef Lobasca het volgende:
Alle Fokkers verzamelen voor de Poort in Eemnes!!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |