Das een hele goeie.quote:Op dinsdag 4 september 2007 21:36 schreef mahe het volgende:
waar betalen wij gvd sms centen voor klote febo
dat denk ik ook.... en lieke maakte eerder ook al een opmerking: "en dan worden ze nog beloond ookquote:Op dinsdag 4 september 2007 21:37 schreef Spoko het volgende:
Brian krijgt punten zeker erbij,omdat die Huub vanmorgen had tegengehouden naar Amanda of iets dergelijks,daar lulden amanda en brain over bij het zwembad vanmorgen...
Ik zit te koken , en zag je de koppies van Huub en Lieke? Wat een wanvertoning.quote:Op dinsdag 4 september 2007 21:37 schreef ruudpuntenel het volgende:
Godverdomme, wat een aanfluiting dat sanctie verhaal en die streamlock.![]()
We moeten er eigenlijk morgen met alle sms-ers voor de deur staan en ons geld opeisenquote:Op dinsdag 4 september 2007 21:38 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ik zit te koken , en zag je de koppies van Huub en Lieke? Wat een wanvertoning.![]()
Daarom was Lieke zo boos en maakte de opmerking van hij word nog beloond ook .Brian heeft Lieke geslagen en krijgt nu extra punten die de fans van Lieke haar gunde en geld aan kwijt zijn.Wat een kutregel.quote:Op dinsdag 4 september 2007 21:37 schreef Spoko het volgende:
Brian krijgt punten zeker erbij,omdat die Huub vanmorgen had tegengehouden naar Amanda of iets dergelijks,daar lulden amanda en brain over bij het zwembad vanmorgen...
Dus je vind het oke dat de bellers nu gedupeerd worden.quote:Op dinsdag 4 september 2007 21:40 schreef noucky het volgende:
Hehe, eindelijk gerechtigheid. Degene die wat flikt moet dan ook maar beboet worden.
Wat Brian heeft gekregen blijft vooralsnog onduidelijk.
Ben jij gek of zo???quote:Op dinsdag 4 september 2007 21:39 schreef ruudpuntenel het volgende:
FONS, TREK DIE STEKKER ER UIT. LUL .![]()
Heb al een verzoek gedaan om de reacties te mergenquote:Op dinsdag 4 september 2007 21:42 schreef Leandra het volgende:
Ehm... hier verder dus: DGK [COS#2412] De redactie is de weg kwijt
Ik vind het heel slap van de redactie. Koppen hadden moeten rollen en het maakt me niet uit van wie.quote:
Dat klopt, dat zijn stinkende hondenquote:Op dinsdag 4 september 2007 21:45 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Ik vind het heel slap van de redactie. Koppen hadden moeten rollen en het maakt me niet uit van wie.
Degene die fouten heeft gemaakt OPZOUTEN.
Slappe heelmeesters......
Zijn we het eens?quote:Op dinsdag 4 september 2007 21:46 schreef Borga het volgende:
[..]
Dat klopt, dat zijn stinkende honden![]()
Slappe redactiequote:
Daar kan ik mee leven.quote:Op dinsdag 4 september 2007 21:50 schreef Borga het volgende:
[..]
Slappe redactieStoppen NEEEEEEEEEEEE
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |