Ik ga voor een 180.quote:
Jaquote:
Er volgde een streamlock toen die zin over Brian begon: "Brian maakte vanmorgen een zeer positieve..."quote:Op dinsdag 4 september 2007 22:09 schreef Py het volgende:
Brian heeft vanmorgen de grote peacekeeper gespeeld en mensen uit elkaar gehaald. Daarvoor is hij bedankt in de brief. Als hij de punten van de anderen heeft gekregen heeft hij 640+ amanda haar punten bij zijn eigen punten gekregen
Mooi he, ze zullen vast ook werken voor de regering ivm Wikiquote:Op dinsdag 4 september 2007 22:10 schreef Marieke_B het volgende:
"Binnenkort weer visite!
Brian denkt al druk na over wat hij kan doen met zijn net gewonnen contactpunten. “Mijn tante heeft gezegd wel te willen komen”, zegt hij blij. Ja, toch altijd weer een feest, die populariteitspoll. We kunnen weer een hoop bezoek verwachten! "
bron: DGK
Niks over het weer inleveren van de cp's en de brief...
ja febo taal sla je uit meer niet,quote:Op dinsdag 4 september 2007 22:06 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Tot nu toe was die koppeling daar. Maar er staat "Wie is de populairste speler" en daar kun je op stemmen. Strikt genomen is er niets mis. Dat de verwachte koppeling met CP's er is, is dan weer iets anders.
Welja, doe eens gekquote:Op dinsdag 4 september 2007 22:11 schreef yvonne het volgende:
[..]
Ja, ik krijg nu met geen mogelijkheid iets gedaan
Die ander zo nemen als deze vol is?
degoudenkooi@talpamedia.nlquote:Op dinsdag 4 september 2007 22:11 schreef mazaru het volgende:
Wat was dat mailadres ook al weer van die stinkredactie?
moest die loser mij eigenl;ijk ff zijn adres mailenquote:Op dinsdag 4 september 2007 22:10 schreef tipsch het volgende:
[..]
Hij doet hier niet anders, alles om users over de zeik te halen![]()
Ik ga voor de oogjesquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |