Het zit soms niet mee.....quote:Op dinsdag 4 september 2007 22:23 schreef Leandra het volgende:
[..]
Als t tegenzit zal ie wel op slot worden geflikkerd
Dank je welquote:Op dinsdag 4 september 2007 22:12 schreef Disana het volgende:
[..]
degoudenkooi@talpamedia.nl
info@rtl.nl
035-53 956 71 inspreeknummer Talpa
035 - 671 87 11 RTL
http://www.tien.tv/degoudenkooi/homepage.html webredactie onderaan de pagina
quote:Op dinsdag 4 september 2007 22:24 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
We gaan hier maar verder
cos chaosquote:Op dinsdag 4 september 2007 22:23 schreef Leandra het volgende:
[..]
Als t tegenzit zal ie wel op slot worden geflikkerd
Is ook zo.....quote:Op dinsdag 4 september 2007 22:24 schreef Disana het volgende:
[..]
Sorry maar ik volg het even niet meer. Ik begreep dat Lieke ook 100.000 van haar jackpot in mindering kreeg.
nu nog een advocaten groepje die voor ons collectief geld terug vraagtquote:Op dinsdag 4 september 2007 22:25 schreef SIRA het volgende:
kreeg een mailtje terug van de redactie dat ze binnen 5 werkdagen zouden reageren.
nou ben reuze benieuwd
ben anders niet zo van 't mailen naar rtl etc. maar ik vind me dit toch een partij oneerlijk
Grapjasquote:Op dinsdag 4 september 2007 22:25 schreef mazaru het volgende:
[..]
Dank je wel![]()
Zit ik dus een hele boze e-mail te schrijven, waarin ik mijn geld terugeis, en de redactie van klinklare oplichting beschuldig.![]()
Is die klaar, bedenk ik me opeens dat ik helemaal geen SMS gestuurd heb![]()
![]()
Hoe bedoel je "meeleven"?![]()
Gewoon sturen want daar komen ze toch niet achterquote:Op dinsdag 4 september 2007 22:25 schreef mazaru het volgende:
[..]
Dank je wel![]()
Zit ik dus een hele boze e-mail te schrijven, waarin ik mijn geld terugeis, en de redactie van klinklare oplichting beschuldig.![]()
![]()
Positieve is niet gehoord...dat is een speculatie...quote:Op dinsdag 4 september 2007 22:11 schreef Disana het volgende:
[..]
Er volgde een streamlock toen die zin over Brian begon: "Brian maakte vanmorgen een zeer positieve..."
We kunnen dus niet stellig zeggen waarvoor hij is beloond.
Geen druppeltje, ze kwamen net uit hun nest.quote:Op dinsdag 4 september 2007 22:24 schreef mootie het volgende:
[..]
Dit gaat allemaal over vanmorgen en toen was er geen drank in de man![]()
Jemigquote:
Oh oh leg even een nat washandje op je hoofd!quote:Op dinsdag 4 september 2007 22:25 schreef mazaru het volgende:
[..]
Dank je wel![]()
![]()
Volgens mij werd in de brief aan gehaald dat een paar weken terug ook al eens de regels zijn uitgelegd....quote:Op dinsdag 4 september 2007 22:24 schreef mootie het volgende:
[..]
Dit gaat allemaal over vanmorgen en toen was er geen drank in de man![]()
Didn't you know my middlename ...... ?quote:Op dinsdag 4 september 2007 22:23 schreef Prospera het volgende:
Chips zeg, die ander van Nostalgist zit al vol voordat deze verwijderd is![]()
Ik zie een gat in de markt. Ik ga teiltjes aanbieden.quote:Op dinsdag 4 september 2007 22:27 schreef ruby het volgende:
Pfff, dat gereutel tussen Nada en Nix.....zo focking boring.
Ik kan alleen nog maar kotsen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |