Dat valt nog te bezien.quote:Op dinsdag 4 september 2007 18:14 schreef broer het volgende:
Vermaakt u.
Goh, Bassie.quote:Op dinsdag 4 september 2007 20:52 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik kan jullie mededelen dat men gelijk had door te zeggen dat het allemaal mee zou vallen.
Nou, vertel eens?quote:Op dinsdag 4 september 2007 20:52 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik kan jullie mededelen dat men gelijk had door te zeggen dat het allemaal mee zou vallen.
I KNOW!!quote:
quote:en ze zei "ik hoop dat ik morgen weer naast jou zit, dan is het tenminste een beetje gezellig", ik voelde me gevleid.
ROLFcopter!!!!111!!1einz!!!1!111 :dquote:Op dinsdag 4 september 2007 21:03 schreef Tha_Erik het volgende:
Een jongen begon tegen me te praten (Rolf),
Dat las ik dus ook in Van Dale.quote:Op dinsdag 4 september 2007 19:13 schreef Lienekien het volgende:
van hot naar haar lopen
van het kastje naar de muur
Spannend!quote:Op dinsdag 4 september 2007 21:03 schreef Tha_Erik het volgende:
Alphen aan de Rijn
Introkampquote:Op dinsdag 4 september 2007 21:48 schreef dwerg het volgende:
[..]
Spannend!
Wat is er in fucksnaam te doen in Alphen?
Lees tussen de regels door en je ziet 'ik ben blij dat je een redelijk geslaagde dag had, Erik'.
En meisjes uit Breda. En Rolf.quote:Op dinsdag 4 september 2007 21:49 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Introkamp [afbeelding]. Het wordt vast gezellig. Er is vast drank.
Het is die cultuur, hè... Die speelt je parten.quote:Op woensdag 5 september 2007 10:12 schreef JAM het volgende:
Mijn vrouw zegt: 'Luister. Ik ben de hele dag aan het werk en het enige wat jij doet is een beetje in bed aan je pik trekken. Dat is OK, maar neem dan tenminste even de tafel af, OK?' Wat moet ik nou met zo'n kutwijf zeg? Alsjeblieft, laat me gewoon m'n ding doen! Respect, ja toch?
Juist. THESE JAPS MAN, THEY FUCKING FREAK ME OUT.quote:Op woensdag 5 september 2007 10:13 schreef PopeOfTheSubspace het volgende:
[..]
Het is die cultuur, hè... Die speelt je parten.
Ha. Vijf dagen getrouwd. Ha.quote:Op woensdag 5 september 2007 10:12 schreef JAM het volgende:
Mijn vrouw zegt: 'Luister. Ik ben de hele dag aan het werk en het enige wat jij doet is een beetje in bed aan je pik trekken. Dat is OK, maar neem dan tenminste even de tafel af, OK?' Wat moet ik nou met zo'n kutwijf zeg? Alsjeblieft, laat me gewoon m'n ding doen! Respect, ja toch?
Ze zouden allemaal over een kam geschoren moeten worden en vervolgens geëxecuteerd. Ze zijn een gevaar, het zijn onzichtbare slangen die langs de weg kruipen en als je even niet oplet je broek binnen schieten. Dan is het leed al geschied...quote:Op woensdag 5 september 2007 10:14 schreef JAM het volgende:
[..]
Juist. THESE JAPS MAN, THEY FUCKING FREAK ME OUT.
Geen idee. Tot dusver heb ik het bij Twinings' Lady Grey gehouden.quote:Op woensdag 5 september 2007 10:17 schreef Mayfair het volgende:
Trouwens, JAM, die Japanse thee hè, die sencha-thee, hè? Niet te zuipen, dat spul. Gatverdamme.
Dat is een van weinige punten waarop China duidelijk superieur is aan Japan. Thee.
Wacht maar tot het je alledaagse bezigheid wordt. Niks geen wonderen!quote:Op woensdag 5 september 2007 10:21 schreef Gellius het volgende:
Ik ben dan wel niet getrouwd, maar in dit soort gevallen kies ik er altijd voor om de straat op te gaan, JAM. Een uurtje op een anonieme kruising leeg voor je uit staan kijken doet altijd wonderen.
Je vergeet dat Japanners geen ziel hebben, Gellius. Al zou ik er staan tot ik een ons woog, die tafel zal afgenomen worden!quote:Op woensdag 5 september 2007 10:21 schreef Gellius het volgende:
Ik ben dan wel niet getrouwd, maar in dit soort gevallen kies ik er altijd voor om de straat op te gaan, JAM. Een uurtje op een anonieme kruising leeg voor je uit staan kijken doet altijd wonderen.
Bùùlgh. Zit je in Tokyo, JAM? Ga dan even op Omotosando bij China Tea langs, die zit net naast de pizzeria, tegenover de Wendy's, dacht ik. Daar hebben ze goede thee. Vraag maar naar Bai Mu Dan.quote:Op woensdag 5 september 2007 10:23 schreef JAM het volgende:
[..]
Geen idee. Tot dusver heb ik het bij Twinings' Lady Grey gehouden..
Natuurlijk zit ik niet in Tokyo. Wat moet ik nu weer in Tokyo? Er was hier laatst iemand uit Tokyo en dat was me een partij een klerevent! Toen heb ik iedereen hier geleerd dat we in het Nederlands inwoners van Tokyo 'gore Tokyjoden' noemen en dat hebben ze van me overgenomen.quote:Op woensdag 5 september 2007 10:30 schreef Mayfair het volgende:
[..]
Bùùlgh. Zit je in Tokyo, JAM? Ga dan even op Omotosando bij China Tea langs, die zit net naast de pizzeria, tegenover de Wendy's, dacht ik. Daar hebben ze goede thee. Vraag maar naar Bai Mu Dan.
Ik ga even opruimen, we hebben het er straks nog wel even over.quote:Op woensdag 5 september 2007 10:30 schreef Gellius het volgende:
Geen ziel. Hm. Juist. Maar dat is hùn probleem, JAM. Jij hebt immers wel een ziel. En wat voor één. Daar moet je goed voor zorgen, dus ik wil je het lege-in-het-ontstellende-niets-staren met klem aanraden. Doe het anders eerst een tijdje bij de onafgeruimde tafel.
Naha, JAM! Dàt is pas een schurftstad.quote:Op woensdag 5 september 2007 10:34 schreef JAM het volgende:
[..]
Natuurlijk zit ik niet in Tokyo. Wat moet ik nu weer in Tokyo? Er was hier laatst iemand uit Tokyo en dat was me een partij een klerevent! Toen heb ik iedereen hier geleerd dat we in het Nederlands inwoners van Tokyo 'gore Tokyjoden' noemen en dat hebben ze van me overgenomen.
Dat is waar. Afruimen is een specifiek soort opruimen. Het is eigenlijk een precisering van opruimen, dat afruimen. Enfin. Hebben ze wel Javaanse Jongens daar?quote:Op woensdag 5 september 2007 11:37 schreef JAM het volgende:
Opruimen, Gellius, opruimen. Dat is iets heel anders dan afruimen.
quote:Op woensdag 5 september 2007 12:23 schreef PopeOfTheSubspace het volgende:
http://www.ditismijngeheim.nl
Fucking cool.
Ik moet eens leren kijken.quote:Op woensdag 5 september 2007 17:14 schreef Gellius het volgende:
India en Bhutan? Ik noem maar een dwarsstraat hoor.
En ook heel ándere dode dieren dan thuis waarschijnlijk. Niets zo goed tegen sleur dan nieuwe dode dieren!quote:Wel lekker veel dode dieren daar, waarschijnlijk.
Zoiets als René Froger, maar dan in het Engels?quote:Op woensdag 5 september 2007 18:12 schreef dwerg het volgende:
Dat is een Engelse zanger die vroeger bekender was dan nu. Een paar jaar geleden had hij een hitje doordat een nummer van hem in een biercommercial werd gebruikt. Wild Wood, misschien ken je het. Misschien ook niet.
Werk je in het onderwijs? Dan heb je mij dus wat wijsgemaakt. Dan heb ik mij dus iets wijs laten maken.quote:Op woensdag 5 september 2007 18:22 schreef Gellius het volgende:
Het Hoger Onderwijs is een zegen, Claudia.
Daarom juist.quote:Op woensdag 5 september 2007 18:32 schreef Gellius het volgende:
Ik heb het prima naar mijn zin Liene.
Iets met scheepvaart.quote:Op woensdag 5 september 2007 18:37 schreef Gellius het volgende:
Wat had ik je overigens wijsgemaakt? Dat ik raapsteeltjesteler ben?
Ik kan me één nummer van Froger voor de geest halen, en dat heeft hij niet eens zelf geschreven.quote:Op woensdag 5 september 2007 18:16 schreef Lienekien het volgende:
Zoiets als René Froger, maar dan in het Engels?
Bij een 40-urige werkweek?quote:
Ik zie een gat in de markt. Froger wordt de nieuwe Borsato, met vertaalde Weller-liedjes.quote:Op woensdag 5 september 2007 18:47 schreef dwerg het volgende:
[..]
Ik kan me één nummer van Froger voor de geest halen, en dat heeft hij niet eens zelf geschreven.
Zo zijn wij Bredanaars nu eenmaal.quote:Op dinsdag 4 september 2007 21:03 schreef Tha_Erik het volgende:
en toen zat ik naast een Bredase, en ze zei "ik hoop dat ik morgen weer naast jou zit, dan is het tenminste een beetje gezellig", ik voelde me gevleid.
Ja, nu is het heel grappig.quote:Op woensdag 5 september 2007 20:26 schreef k_man het volgende:
Oh ja. Het is inderdaad ontzettend grappig om te vragen 'Paul wie?' als je 'm eigenlijk best kent. Hihihi.
Ik denk dat dwerg nog wel weet dat hij op de 14e naar een concert van Mr. Weller ga en ik een dag later.quote:Op woensdag 5 september 2007 20:56 schreef k_man het volgende:
Oh, vandaar dat dwerg begon uit te leggen wie het is. Omdat ie natuurlijk snapte dat jij dat best weet. Klinkt logisch.
Jij denkt wel vaker nogal merkwaardige dingen. Dat lijkt me geen betrouwbare bron.quote:Op woensdag 5 september 2007 20:59 schreef Lienekien het volgende:
Ik denk dat dwerg nog wel weet dat hij op de 14e naar een concert van Mr. Weller ga en ik een dag later.![]()
Als ik op een kaartje 'Lienekien, Groningen' schrijf... zou dat dan aankomen?quote:Op woensdag 5 september 2007 21:39 schreef Gellius het volgende:
Stuur je Lienekiennog wel een kaartje vanuit India en Bhutan, K?
Erachteraan. Misschien geef ik er morgen ook de beredenering bij, maar thans wil ik met MIM* naar bed.quote:Op woensdag 5 september 2007 20:59 schreef DevilsAndDust het volgende:
Erachteraan, erachter aan, er achteraan?
Do2 en ik wachten vol smart. En slaap lekker.quote:Op woensdag 5 september 2007 21:52 schreef Frollo het volgende:
[..]
Erachteraan. Misschien geef ik er morgen ook de beredenering bij, maar thans wil ik met MIM* naar bed.
* De nieuwe Van der Heijden
Luister nou eens naar Frollo.quote:Op woensdag 5 september 2007 21:55 schreef De-oneven-2 het volgende:
Volgens mij is het 'er achteraan'. Maar zeker weten doe ik het ook niet.
quote:Op woensdag 5 september 2007 22:00 schreef De-oneven-2 het volgende:
Ik ga er zelf wel achteraan.
Nooit verloren, vriend.quote:Op woensdag 5 september 2007 22:01 schreef Gellius het volgende:
Pardoes je kloten hervonden, DO?
Mijn oprechte excuses, Gellius. Mij wordt vaker een te grote fixatie op seks verweten.quote:Op woensdag 5 september 2007 22:14 schreef Gellius het volgende:
Spreekwoordelijke kloten, D&D. Die zitten nergens waar ze horen.
Ach, dat is vast en zeker volkomen onterecht.quote:Op woensdag 5 september 2007 22:17 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Mijn oprechte excuses, Gellius. Mij wordt vaker een te grote fixatie op seks verweten.
Ik wacht wel even een eventuele reactie van Do2 af.quote:Op woensdag 5 september 2007 22:24 schreef Gellius het volgende:
[..]
Ach, dat is vast en zeker volkomen onterecht.
Juist, zo zit dat bij de UU ook. Ik wist niet dat werkende lieden zoveel verlofdagen hebben. Mijn vader heeft voor mijn gevoel alleen twee tot drie weken in de zomer en drie dagen met kerst vrij.quote:Op woensdag 5 september 2007 18:49 schreef k_man het volgende:
[..]
Bij een 40-urige werkweek?
Ik heb een 36-urige werkweek, dus als ik 40 uur werk levert me dat per twee weken één vrije dag op. Als ik die 'roostervrije' dagen meetel kom ik ook wel bij de 42 uit.
quote:Op donderdag 6 september 2007 01:51 schreef broer het volgende:
Ga nou slapen, Do2. Morgen vraagt DAD weer waarom je zo laat nog op was...
Werkende lieden bij de overheid en werkende lieden in het bedrijfsleven. Dat maakt ook nog wat uit.quote:Op donderdag 6 september 2007 06:20 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Juist, zo zit dat bij de UU ook. Ik wist niet dat werkende lieden zoveel verlofdagen hebben. Mijn vader heeft voor mijn gevoel alleen twee tot drie weken in de zomer en drie dagen met kerst vrij.
Deze heb ik gisteren ook meermaals geciteerd.quote:Op donderdag 6 september 2007 06:31 schreef JAM het volgende:.
bierscheet
ik hou ervan om scheten te laten(nadat ik bier heb gedronken) onder het laken in bed. ondertussen hou ik mijn vrouw vast onder het laken, als zij bij in bed ligt. ze spruttelt dan tegen onder het laken en moet dan bijna braken. daarna moet ik er met lachen en is mijn vrouw kwaad.
OH JONGENS! OM TE JANKEN WAT EEN LOL ZEG!,
,
!!!
Waarom was je zo laat nog op?quote:Op donderdag 6 september 2007 01:45 schreef De-oneven-2 het volgende:
The Moon and Antartica,.
'Well, the universe is shaped exactly like the earth.
If you go straight long enough, you'll end up where you were.'
Ja hoi.quote:Op woensdag 5 september 2007 22:00 schreef De-oneven-2 het volgende:
Frollo kan me wat!
Goeie vraag.quote:Op donderdag 6 september 2007 09:19 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Waarom was je zo laat nog op?.
Ja? Toch? Oh.quote:Op donderdag 6 september 2007 09:22 schreef Frollo het volgende:
[..]
Ja hoi.
'Er' wordt aan het bijwoord of voorzetsel waar het bij hoort vast geschreven. Er + op = erop, er + tussenin = ertussenin en er + achteraan = erachteraan.
Je gelooft 't vast niet, maar ik ben eigenlijk best leuk en lief en aardig hoor.quote:Op donderdag 6 september 2007 01:51 schreef broer het volgende:
Ga nou slapen, Do2. Morgen vraagt DAD weer waarom je zo laat nog op was...
Met in het voorprogrammaquote:Op donderdag 6 september 2007 00:58 schreef PopeOfTheSubspace het volgende:
Fucking saai. Ik was net bij een concert van de band 'modest mouse'. Dat was een stuk leuker en tegelijkertijd afschuwelijker dan dit.
Soms wel, Gellius.quote:Op donderdag 6 september 2007 11:18 schreef Gellius het volgende:
Tsss. Daar laat je je toch niet door leiden, hoe iets staat?
"Doet u mij maar een extra grof brood bakker."quote:Op donderdag 6 september 2007 12:06 schreef Lienekien het volgende:
Ik eet kloosterbrood, extra grof.
Dat geldt dan alleen voor de werkende mens met een 36-urige werkweek. Bij vorige werkgevers werkte ik 40 uur en moest ik het stellen met 24 vakantiedagen, of iets in die richting.quote:Op donderdag 6 september 2007 06:20 schreef Claudia_x het volgende:
Juist, zo zit dat bij de UU ook. Ik wist niet dat werkende lieden zoveel verlofdagen hebben. Mijn vader heeft voor mijn gevoel alleen twee tot drie weken in de zomer en drie dagen met kerst vrij.
Dat kan ik beamen. Ik hoop dat die tijd nimmer weêrom komt.quote:Op donderdag 6 september 2007 13:04 schreef k_man het volgende:
[..]
Dat geldt dan alleen voor de werkende mens met een 36-urige werkweek. Bij vorige werkgevers werkte ik 40 uur en moest ik het stellen met 24 vakantiedagen, of iets in die richting.
Dat geloof ik best. Anders zou Do2 je vast al lang de deur hebben gewezen.quote:Op donderdag 6 september 2007 09:30 schreef DevilsAndDust het volgende:
Je gelooft 't vast niet, maar ik ben eigenlijk best leuk en lief en aardig hoor.
Mijn wekker gaat om 06.00.quote:Op donderdag 6 september 2007 11:22 schreef thaleia het volgende:
6:15 hier. En ik was dus een avondmens he, zoals ik onlangs uitlegde
Joh, hij is dolblij met me.quote:Op donderdag 6 september 2007 17:44 schreef broer het volgende:
[..]
Dat geloof ik best. Anders zou Do2 je vast al lang de deur hebben gewezen.
quote:Op donderdag 6 september 2007 17:56 schreef Gellius het volgende:
De ultieme frase is: dat neem ik even mee..
Oké, aanstaande maandag, als er ook maar een collega naar me kíjkt, gooi ik die erin.quote:
Ja. Wat een aanstellers.quote:Op donderdag 6 september 2007 09:32 schreef thaleia het volgende:
[..]
Met in het voorprogrammaAdept
, heb je die ook nog gezien Pope?
Nog eerlijker is natuurlijk: Nee, daar heb ik geen ZIN in.quote:Op donderdag 6 september 2007 18:04 schreef mane het volgende:
[..]
Oké, aanstaande maandag, als er ook maar een collega naar me kíjkt, gooi ik die erin.
Nou, het erge is: veel van die dingen lijken me dus meestal wel leuk. Daarom zeg ik ook ja.quote:Op donderdag 6 september 2007 18:11 schreef Gellius het volgende:
[..]
Nog eerlijker is natuurlijk: Nee, daar heb ik geen ZIN in.
Heerlijk hequote:Op donderdag 6 september 2007 18:07 schreef PopeOfTheSubspace het volgende:
Ja. Wat een aanstellers.
Maar vermoedelijk ben je ook gewoon een vrij opdringerig mannetje.quote:Op donderdag 6 september 2007 18:51 schreef LXIV het volgende:
Nee. Ik zeg dan dat ze zich niet bij mij moet komen beklagen, maar recht in iemands gezicht moet hebben dat ze het niet leuk vind om bij hem te dineren/op bezoek te gaan/ect.
Zo zijn we niet gesohosialahiseerd.quote:Op donderdag 6 september 2007 18:51 schreef LXIV het volgende:
Nee. Ik zeg dan dat ze zich niet bij mij moet komen beklagen, maar recht in iemands gezicht moet hebben dat ze het niet leuk vind om bij hem te dineren/op bezoek te gaan/ect.
Je foto's suggereren anders. Je zal wel niet zo fotogeniek zijn.quote:Op donderdag 6 september 2007 18:58 schreef LXIV het volgende:
Nee, juist niet. Ik word het liefst met rust gelaten. En het concept "mannetje" is al helemaal niet op mij van toepassing, ventje.
WAT EEN ONZIN!quote:Op donderdag 6 september 2007 19:05 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Zo zijn we niet gesohosialahiseerd.
Zeg knul, nu was ik juist degene die het voor je opnam toen mensen hilarisch werden toen jouw foto's zichtbaar werden! Of tenminste mensen opriep tot volwassen gedrag. Maar goed, fotogeniek zal ik niet zijn.quote:Op donderdag 6 september 2007 19:05 schreef PopeOfTheSubspace het volgende:
[..]
Je foto's suggereren anders. Je zal wel niet zo fotogeniek zijn.
quote:Vroeg opstaan niet gezond
ANP
TOKIO - Vroeg opstaan kan het risico vergroten op hart- en vaatziekten, zoals hoge bloeddruk en beroertes. Dat blijkt uit onderzoek van verscheidene Japanse universiteiten.
Jammer dat er niet bij staat hoe vroeg vroeg is. En meestal schort er in de conclusies die gepresenteerd worden n.a.v. dit soort onderzoek wel iets aan de houdbaarheid van de gesuggereerde oorzakelijkheid.quote:
True.quote:Op donderdag 6 september 2007 17:44 schreef broer het volgende:
Anders zou Do2 je vast al lang de deur hebben gewezen.
Mijn wekker ook. Het gaat verbazingwekkend goed. Nou ja, ik ben 's avonds nog wel echt moe, maar de dagen zijn ook vrij lang (bespreking, borrel, bespreking).quote:
Maar toch wel gedaan, dus? 'Nee' verkocht?quote:Ik vond het alleen heel moeilijk om die stagiair van de VU alsnog nee te verkopen. Ik moet echt leren om als standaardantwoord te geven: 'daar denk ik even over na'. Of: 'daar kom ik nog op terug'.
Pope is een lekker ding.quote:Op donderdag 6 september 2007 19:10 schreef LXIV het volgende:
[..]
Zeg knul, nu was ik juist degene die het voor je opnam toen mensen hilarisch werden toen jouw foto's zichtbaar werden! Of tenminste mensen opriep tot volwassen gedrag. Maar goed, fotogeniek zal ik niet zijn.
![]()
quote:Op donderdag 6 september 2007 21:05 schreef Gellius het volgende:
Op nr. 29 woonde Nescio, als ik het wel heb.
Ja, nog vijf dagen....quote:Op donderdag 6 september 2007 21:13 schreef Claudia_x het volgende:
Het is alweer zes september, mensen.
Eens!quote:Op donderdag 6 september 2007 19:29 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Jammer dat er niet bij staat hoe vroeg vroeg is. En meestal schort er in de conclusies die gepresenteerd worden n.a.v. dit soort onderzoek wel iets aan de houdbaarheid van de gesuggereerde oorzakelijkheid.
Verdomd.quote:Op donderdag 6 september 2007 21:21 schreef De-oneven-2 het volgende:
Is m'n pm nog aangekomen, Claudia?
Ik ben na 10 seconden al weg gaan zappen.quote:Op donderdag 6 september 2007 21:25 schreef k_man het volgende:
Ga jij maar eens naar Lost in Tokyo kijken. Nu op RTL5. Tokyo is tof.
Boeken lezen is zo passé. Zo 20e eeuw.quote:Op donderdag 6 september 2007 21:31 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Ik ben na 10 seconden al weg gaan zappen.
Ga maar eens iets van Murakami lezen.![]()
Aanrader:quote:Op donderdag 6 september 2007 21:42 schreef k_man het volgende:
[..]
Boeken lezen is zo passé. Zo 20e eeuw.![]()
Komt die ook in je top 20 voor de Boekentop 50 te staan?quote:
Weet ik niet. Het heeft eigenlijk geen zin om het boek in een top 50 te zetten, want het is volkomen onvergelijkbaar met de overige 49.quote:Op donderdag 6 september 2007 21:45 schreef DaMart het volgende:
[..]
Komt die ook in je top 20 voor de Boekentop 50 te staan?
Natuurlijk kan vroeg opstaan ongezond zijn. Mensen komen nog half dromend op hun werk aan, raken geïrriteerd als anderen hen meteen aanspreken over werkzaken en zo vliegen er weer wat collega's over de werkvloer... het zou mij niets verbazen als de ambulancediensten het tot een uur of elf het drukst hebben doordeweeksquote:
Goedemorgen.quote:Op donderdag 6 september 2007 11:12 schreef Lienekien het volgende:
Ik had me om kwart voor zeven al kunnen melden, maar dat staat zo overdreven.
quote:Op vrijdag 7 september 2007 07:16 schreef Frollo het volgende:
Wat ben je vroeg vandaag!
Nou ga ik huilen in een hoekje.quote:Op vrijdag 7 september 2007 08:43 schreef Gellius het volgende:
Wat overdreven, Lienekien.
De birds staan in de rij, gabber.quote:Op donderdag 6 september 2007 19:10 schreef LXIV het volgende:
[..]
Zeg knul, nu was ik juist degene die het voor je opnam toen mensen hilarisch werden toen jouw foto's zichtbaar werden! Of tenminste mensen opriep tot volwassen gedrag. Maar goed, fotogeniek zal ik niet zijn.
![]()
WAT EEN ONZIN!quote:Op vrijdag 7 september 2007 08:59 schreef PopeOfTheSubspace het volgende:
[..]
Jeetje, wat overdrééééééééven!
Hé hoi.quote:Op vrijdag 7 september 2007 10:45 schreef PopeOfTheSubspace het volgende:
Hooi!?
Nee, vandaag nog even niet.quote:Op vrijdag 7 september 2007 11:50 schreef PopeOfTheSubspace het volgende:
[..]
Ha. Hallo!
Moet je niet werken ofzo?
Kipje Claudia in ieder geval!quote:Op vrijdag 7 september 2007 08:57 schreef PopeOfTheSubspace het volgende:
[..]
De birds staan in de rij, gabber..
Het waren er maar 2 vandaag... en we reden linksquote:Op vrijdag 7 september 2007 07:43 schreef De-oneven-2 het volgende:
Inclusief de 5 minuten vertraging, DM?
Ja, dwerg, dat moet je mij ook even uit leggen. Ik dacht namelijk dat jij het hele jaar door tulpen deed kweken en dat je van plan was om ook wat groenten te telen op een stukje grond. Maar uit het stukje tekst blijkt dat je voor iemand anders werkt...quote:Op vrijdag 7 september 2007 18:33 schreef dwerg het volgende:
Nou Gellius, ik ga dit weekend eens goed overdenken wat ik wil en waar. Er zijn verschillende mensen die van mijn diensten gebruik willen maken, en het lijkt me beter voor iedereen als er duidelijkheid komt.
quote:Op zaterdag 8 september 2007 09:45 schreef Liejannuh het volgende:
Ik moet nog 4 kleine puntjes aanpassen en dat doe ik vandaag of morgen.
Heb mijn begeleider beloofd dat hij de hele handel maandag in zijn email vindt. Hij kijkt er naar en geeft uiterlijk dinsdag rond de lunch definitieve goedkeuring en dan kan ik mooi dinsdag alles nog laten printen en inbinden voordat ik een paar dagen naar Helsinki ga (werk).
Ik begrijp wel dat het begin van het academisch jaar wat hectisch is, maar een "Ik heb er nu even geen tijd voor maar over een week wel" zou prima zijn. Maarja.quote:Wel waardeloos dat je niemand te pakken krijgt zeg! Ik wil niet beweren dat de OU helemaal geweldig is, maar ze zijn vaak wel behoorlijk efficient.
Per 1 mei heb ik de kas verhuurd. Er staat nu weer lelie in de kas, maar die zijn van een andere kweker. Ik hou het gewas een beetje bij, en schrijf daarvoor ook mijn uren op. Sinds 1 mei ben ik ZZP'er, Zelfstandige Zonder Personeel. Ik verhuur mezelf aan andere kwekers. De kas (en het hele bedrijf) wordt is verkocht, we moeten alleen nog naar de notaris. Het grootste deel van de tijd werk ik in de alstroemeria. Op het moment dat ik besloot om de kas te verhuren, stond deze kweker al op de stoep om te vragen of ik voor hem wilde komen werken. Blijkbaar vinden ze dat ik het wel aardig doe, want ze willen dat ik er in vaste dienst kom. En dan zijn er ook nog de tulpen, ik weet nu al dat mijn kas komende winter weer vol staat met tulpen, en in principe kan ik daar weer aan de slag, met dezelfde Polen als afgelopen winters. Dat is ook een optie: ZZP'er blijven en in de winter tulpen doen en de rest van het jaar alstroemeria. En dan is er nóg een bedrijf dat mij wil, waarvoor ik afgelopen dinsdag een redelijk succesvol sollicitatiegesprek heb gehad, en dat ligt zo'n 19.000 km verderop. Bij Edendale, in Nieuw-Zeeland.quote:Op zaterdag 8 september 2007 02:03 schreef Wolfje het volgende:
Ja, dwerg, dat moet je mij ook even uit leggen. Ik dacht namelijk dat jij het hele jaar door tulpen deed kweken en dat je van plan was om ook wat groenten te telen op een stukje grond. Maar uit het stukje tekst blijkt dat je voor iemand anders werkt...
Ja.quote:Op zaterdag 8 september 2007 09:55 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
![]()
Weet je al hoe je dat printen en inbinden aan gaat pakken?
Communiceren is zo moeilijk voor sommige mensen.quote:[..]
Ik begrijp wel dat het begin van het academisch jaar wat hectisch is, maar een "Ik heb er nu even geen tijd voor maar over een week wel" zou prima zijn. Maarja.
Erg leuk! Fijne mensen, goede sfeer, prima geregeld en interessant onderzoek.quote:
Tof! Zo hoort dat!quote:Op zaterdag 8 september 2007 10:21 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Erg leuk! Fijne mensen, goede sfeer, prima geregeld en interessant onderzoek.
Hoe is de kantine?quote:Op zaterdag 8 september 2007 10:21 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Erg leuk! Fijne mensen, goede sfeer, prima geregeld en interessant onderzoek.
Netjes!!quote:Op zaterdag 8 september 2007 10:41 schreef I.R.Baboon het volgende:
Hallo.
Mijn scriptie is bijna af. Versie 1 dan.
Mon Dieu. Nog zo eentje.quote:Op zaterdag 8 september 2007 10:41 schreef I.R.Baboon het volgende:
Hallo.
Mijn scriptie is bijna af. Versie 1 dan.
Is die nare stalker van een Pope weer bezig geweest?quote:Op zaterdag 8 september 2007 10:45 schreef Gellius het volgende:
[..]
Mon Dieu. Nog zo eentje.
Post je baard es, IR.
Dat gaat me al weken goed af.quote:Op zaterdag 8 september 2007 11:00 schreef Gellius het volgende:
Niet scheren! Niet scheren!
Dus je loopt nu rond als een soort baardaap?quote:Op zaterdag 8 september 2007 11:04 schreef I.R.Baboon het volgende:
[..]
Dat gaat me al weken goed af.
Je hebt gelijk Lienekien!quote:Op zaterdag 8 september 2007 11:04 schreef Lienekien het volgende:
Is 't vandaag niet open monumenten-dag?
quote:Op zaterdag 8 september 2007 11:50 schreef Liejannuh het volgende:
[..]
Je hebt gelijk Lienekien!
Goed dat je het zegt, ga eens kijken of ik wat leuks kan vinden in de omgeving!
Nee, maandag ga je bellen.quote:Op zaterdag 8 september 2007 09:32 schreef Claudia_x het volgende:
Nou, ik neem nooit een abortus, dat weet ik wel.
Nog steeds geen reactie gehad.![]()
Welk dan?quote:Op zaterdag 8 september 2007 12:18 schreef Liejannuh het volgende:
Ik zie net dat ik op kruipafstand woon van een rijksmonument!
Dat wist ik helemaal niet!
Wat had jij dan verwacht bij iets wat op kruipafstand van mijn huis is?quote:Op zaterdag 8 september 2007 12:27 schreef k_man het volgende:
Aha. Niet heel aanspekend, eerlijk gezegd.
Het uitzicht vanuit de toren was best wel tof.quote:Op zaterdag 8 september 2007 12:27 schreef k_man het volgende:
Aha. Niet heel aanspekend, eerlijk gezegd.
Godver wat mooi.quote:Op zaterdag 8 september 2007 12:01 schreef k_man het volgende:
Ik wil in ieder geval even in het voormalig gymnasium hier gaan kijken. Prachtig pand:
[afbeelding]
Ik hou van mooie gebouwen. Dat is een lelijk gebouw. Ik kan het weten, want ik studeer filosofie.quote:Op zaterdag 8 september 2007 21:21 schreef De-oneven-2 het volgende:
Altijd het zonnetje in huis, onze Pope.
Als poëet in spé dien je de taal beter te hanteren, ouwe gek.quote:Op zaterdag 8 september 2007 21:28 schreef De-oneven-2 het volgende:
Lelijke gebouwen zijn vaak het mooist, he.
Flikker op.quote:Op zaterdag 8 september 2007 21:30 schreef PopeOfTheSubspace het volgende:
[..]
Als poëet in spé dien je de taal beter te hanteren, ouwe gek.
Lelijke gebouwen.quote:Op zaterdag 8 september 2007 21:34 schreef PopeOfTheSubspace het volgende:
[..]
Je wilt beweren dat dat een zinnige opmerking was? Lelijke gebouwen zijn het mooist?
Ja, DO2, ik kan het zelf ook niet helemaal bevatten, maar ergens schrijf ik je wel potentiaal toe.quote:
Je wilt beweren dat 'ouwe gek' tegen Do2 een zinnige opmerking was?quote:Op zaterdag 8 september 2007 21:34 schreef PopeOfTheSubspace het volgende:
[..]
Je wilt beweren dat dat een zinnige opmerking was? Lelijke gebouwen zijn het mooist?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |