Dat valt nog te bezien.quote:Op dinsdag 4 september 2007 18:14 schreef broer het volgende:
Vermaakt u.
Goh, Bassie.quote:Op dinsdag 4 september 2007 20:52 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik kan jullie mededelen dat men gelijk had door te zeggen dat het allemaal mee zou vallen.
Nou, vertel eens?quote:Op dinsdag 4 september 2007 20:52 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik kan jullie mededelen dat men gelijk had door te zeggen dat het allemaal mee zou vallen.
I KNOW!!quote:
quote:en ze zei "ik hoop dat ik morgen weer naast jou zit, dan is het tenminste een beetje gezellig", ik voelde me gevleid.
ROLFcopter!!!!111!!1einz!!!1!111 :dquote:Op dinsdag 4 september 2007 21:03 schreef Tha_Erik het volgende:
Een jongen begon tegen me te praten (Rolf),
Dat las ik dus ook in Van Dale.quote:Op dinsdag 4 september 2007 19:13 schreef Lienekien het volgende:
van hot naar haar lopen
van het kastje naar de muur
Spannend!quote:Op dinsdag 4 september 2007 21:03 schreef Tha_Erik het volgende:
Alphen aan de Rijn
Introkampquote:Op dinsdag 4 september 2007 21:48 schreef dwerg het volgende:
[..]
Spannend!
Wat is er in fucksnaam te doen in Alphen?
Lees tussen de regels door en je ziet 'ik ben blij dat je een redelijk geslaagde dag had, Erik'.
En meisjes uit Breda. En Rolf.quote:Op dinsdag 4 september 2007 21:49 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Introkamp [afbeelding]. Het wordt vast gezellig. Er is vast drank.
Het is die cultuur, hè... Die speelt je parten.quote:Op woensdag 5 september 2007 10:12 schreef JAM het volgende:
Mijn vrouw zegt: 'Luister. Ik ben de hele dag aan het werk en het enige wat jij doet is een beetje in bed aan je pik trekken. Dat is OK, maar neem dan tenminste even de tafel af, OK?' Wat moet ik nou met zo'n kutwijf zeg? Alsjeblieft, laat me gewoon m'n ding doen! Respect, ja toch?
Juist. THESE JAPS MAN, THEY FUCKING FREAK ME OUT.quote:Op woensdag 5 september 2007 10:13 schreef PopeOfTheSubspace het volgende:
[..]
Het is die cultuur, hè... Die speelt je parten.
Ha. Vijf dagen getrouwd. Ha.quote:Op woensdag 5 september 2007 10:12 schreef JAM het volgende:
Mijn vrouw zegt: 'Luister. Ik ben de hele dag aan het werk en het enige wat jij doet is een beetje in bed aan je pik trekken. Dat is OK, maar neem dan tenminste even de tafel af, OK?' Wat moet ik nou met zo'n kutwijf zeg? Alsjeblieft, laat me gewoon m'n ding doen! Respect, ja toch?
Ze zouden allemaal over een kam geschoren moeten worden en vervolgens geëxecuteerd. Ze zijn een gevaar, het zijn onzichtbare slangen die langs de weg kruipen en als je even niet oplet je broek binnen schieten. Dan is het leed al geschied...quote:Op woensdag 5 september 2007 10:14 schreef JAM het volgende:
[..]
Juist. THESE JAPS MAN, THEY FUCKING FREAK ME OUT.
Geen idee. Tot dusver heb ik het bij Twinings' Lady Grey gehouden.quote:Op woensdag 5 september 2007 10:17 schreef Mayfair het volgende:
Trouwens, JAM, die Japanse thee hè, die sencha-thee, hè? Niet te zuipen, dat spul. Gatverdamme.
Dat is een van weinige punten waarop China duidelijk superieur is aan Japan. Thee.
Wacht maar tot het je alledaagse bezigheid wordt. Niks geen wonderen!quote:Op woensdag 5 september 2007 10:21 schreef Gellius het volgende:
Ik ben dan wel niet getrouwd, maar in dit soort gevallen kies ik er altijd voor om de straat op te gaan, JAM. Een uurtje op een anonieme kruising leeg voor je uit staan kijken doet altijd wonderen.
Je vergeet dat Japanners geen ziel hebben, Gellius. Al zou ik er staan tot ik een ons woog, die tafel zal afgenomen worden!quote:Op woensdag 5 september 2007 10:21 schreef Gellius het volgende:
Ik ben dan wel niet getrouwd, maar in dit soort gevallen kies ik er altijd voor om de straat op te gaan, JAM. Een uurtje op een anonieme kruising leeg voor je uit staan kijken doet altijd wonderen.
Bùùlgh. Zit je in Tokyo, JAM? Ga dan even op Omotosando bij China Tea langs, die zit net naast de pizzeria, tegenover de Wendy's, dacht ik. Daar hebben ze goede thee. Vraag maar naar Bai Mu Dan.quote:Op woensdag 5 september 2007 10:23 schreef JAM het volgende:
[..]
Geen idee. Tot dusver heb ik het bij Twinings' Lady Grey gehouden..
Natuurlijk zit ik niet in Tokyo. Wat moet ik nu weer in Tokyo? Er was hier laatst iemand uit Tokyo en dat was me een partij een klerevent! Toen heb ik iedereen hier geleerd dat we in het Nederlands inwoners van Tokyo 'gore Tokyjoden' noemen en dat hebben ze van me overgenomen.quote:Op woensdag 5 september 2007 10:30 schreef Mayfair het volgende:
[..]
Bùùlgh. Zit je in Tokyo, JAM? Ga dan even op Omotosando bij China Tea langs, die zit net naast de pizzeria, tegenover de Wendy's, dacht ik. Daar hebben ze goede thee. Vraag maar naar Bai Mu Dan.
Ik ga even opruimen, we hebben het er straks nog wel even over.quote:Op woensdag 5 september 2007 10:30 schreef Gellius het volgende:
Geen ziel. Hm. Juist. Maar dat is hùn probleem, JAM. Jij hebt immers wel een ziel. En wat voor één. Daar moet je goed voor zorgen, dus ik wil je het lege-in-het-ontstellende-niets-staren met klem aanraden. Doe het anders eerst een tijdje bij de onafgeruimde tafel.
Naha, JAM! Dàt is pas een schurftstad.quote:Op woensdag 5 september 2007 10:34 schreef JAM het volgende:
[..]
Natuurlijk zit ik niet in Tokyo. Wat moet ik nu weer in Tokyo? Er was hier laatst iemand uit Tokyo en dat was me een partij een klerevent! Toen heb ik iedereen hier geleerd dat we in het Nederlands inwoners van Tokyo 'gore Tokyjoden' noemen en dat hebben ze van me overgenomen.
Dat is waar. Afruimen is een specifiek soort opruimen. Het is eigenlijk een precisering van opruimen, dat afruimen. Enfin. Hebben ze wel Javaanse Jongens daar?quote:Op woensdag 5 september 2007 11:37 schreef JAM het volgende:
Opruimen, Gellius, opruimen. Dat is iets heel anders dan afruimen.
quote:Op woensdag 5 september 2007 12:23 schreef PopeOfTheSubspace het volgende:
http://www.ditismijngeheim.nl
Fucking cool.
Ik moet eens leren kijken.quote:Op woensdag 5 september 2007 17:14 schreef Gellius het volgende:
India en Bhutan? Ik noem maar een dwarsstraat hoor.
En ook heel ándere dode dieren dan thuis waarschijnlijk. Niets zo goed tegen sleur dan nieuwe dode dieren!quote:Wel lekker veel dode dieren daar, waarschijnlijk.
Zoiets als René Froger, maar dan in het Engels?quote:Op woensdag 5 september 2007 18:12 schreef dwerg het volgende:
Dat is een Engelse zanger die vroeger bekender was dan nu. Een paar jaar geleden had hij een hitje doordat een nummer van hem in een biercommercial werd gebruikt. Wild Wood, misschien ken je het. Misschien ook niet.
Werk je in het onderwijs? Dan heb je mij dus wat wijsgemaakt. Dan heb ik mij dus iets wijs laten maken.quote:Op woensdag 5 september 2007 18:22 schreef Gellius het volgende:
Het Hoger Onderwijs is een zegen, Claudia.
Daarom juist.quote:Op woensdag 5 september 2007 18:32 schreef Gellius het volgende:
Ik heb het prima naar mijn zin Liene.
Iets met scheepvaart.quote:Op woensdag 5 september 2007 18:37 schreef Gellius het volgende:
Wat had ik je overigens wijsgemaakt? Dat ik raapsteeltjesteler ben?
Ik kan me één nummer van Froger voor de geest halen, en dat heeft hij niet eens zelf geschreven.quote:Op woensdag 5 september 2007 18:16 schreef Lienekien het volgende:
Zoiets als René Froger, maar dan in het Engels?
Bij een 40-urige werkweek?quote:
Ik zie een gat in de markt. Froger wordt de nieuwe Borsato, met vertaalde Weller-liedjes.quote:Op woensdag 5 september 2007 18:47 schreef dwerg het volgende:
[..]
Ik kan me één nummer van Froger voor de geest halen, en dat heeft hij niet eens zelf geschreven.
Zo zijn wij Bredanaars nu eenmaal.quote:Op dinsdag 4 september 2007 21:03 schreef Tha_Erik het volgende:
en toen zat ik naast een Bredase, en ze zei "ik hoop dat ik morgen weer naast jou zit, dan is het tenminste een beetje gezellig", ik voelde me gevleid.
Ja, nu is het heel grappig.quote:Op woensdag 5 september 2007 20:26 schreef k_man het volgende:
Oh ja. Het is inderdaad ontzettend grappig om te vragen 'Paul wie?' als je 'm eigenlijk best kent. Hihihi.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |