Uit veiligheid zodat de kans het kleinst is dat we per ongeluk een bewoner kunnen spottenquote:Op zondag 2 september 2007 19:02 schreef pasjesjen het volgende:
Leuk nu weer de tuin wat een afwisseling vandaag![]()
Wel als de stekker er uit isquote:Op zondag 2 september 2007 19:03 schreef ruudpuntenel het volgende:
Toch laat ik hier nu een bescheiden GVD los. Het is toch niet normaal dat we hier naar zitten te kijken.![]()
ja ik heb mooiere gezien.............maar als ik hem gratis krijg...................!!!!quote:Op zondag 2 september 2007 18:59 schreef Copycat het volgende:
Wat is het toch eigenlijk ook een oerlelijke villa, hè?
Ik krijg door dat de race is stilgelegd vanwege de afwezigheid Brian en Huub.quote:Op zondag 2 september 2007 19:03 schreef 2live het volgende:
Ik dacht ff te kijken hoe het bij het racen was geweest, maar er zijn blijkbaar heel andere dingen aan de hand?
das wel te merken jaquote:Op zondag 2 september 2007 19:04 schreef robbiedekok het volgende:
ja srry avonne ben een beetje opgefokt door die kooishit
Mod op FOK! is een zeer lucratieve bijverdienste, bovendien is het ook de taak van onze mods om RTL achter de vodden te zitten als er streamlocks zijn.quote:Op zondag 2 september 2007 19:03 schreef robbiedekok het volgende:
He avonne, als jij je zakken vult hier word het tijd dat je eens actie onderneemt!
quote:Op zondag 2 september 2007 19:03 schreef robbiedekok het volgende:
He avonne, als jij je zakken vult hier
de live uitzending is nu voorbij en dan gaan ze ff door op internetquote:Op zondag 2 september 2007 19:05 schreef jassy het volgende:
Life and Cooking nu via het internet, en dus niet op televisie? Irene Moors zegt dat er geen hond kijkt op dit moment.
Ík heb een brief gestuurd, maar ik kreeg een standaard replyquote:Op zondag 2 september 2007 19:03 schreef robbiedekok het volgende:
He avonne, als jij je zakken vult hier word het tijd dat je eens actie onderneemt!
sowiezo zeker wetenquote:Op zondag 2 september 2007 19:07 schreef avonne het volgende:
[..]
Ík heb een brief gestuurd, maar ik kreeg een standaard reply
"Bedankt voor uw reactie. Morgen zullen wij zeker weten reageren. 100%"
quote:Op zondag 2 september 2007 19:06 schreef mootie het volgende:
[..]
Mod op FOK! is een zeer lucratieve bijverdienste, bovendien is het ook de taak van onze mods om RTL achter de vodden te zitten als er streamlocks zijn.![]()
Kom op, Avonne! Race naar RTL in je door FOK gesponsorde Porsche en pak ze, je kan het!![]()
quote:Op zondag 2 september 2007 19:06 schreef mootie het volgende:
[..]
Mod op FOK! is een zeer lucratieve bijverdienste, bovendien is het ook de taak van onze mods om RTL achter de vodden te zitten als er streamlocks zijn.![]()
Kom op, Avonne! Race naar RTL in je door FOK gesponsorde Porsche en pak ze, je kan het!![]()
tja ......niks anders te doen...en dan krijg je dat he?quote:Op zondag 2 september 2007 19:08 schreef robbiedekok het volgende:
nouja tenminste wel iedereen ff wakker gemaakt
quote:Op zondag 2 september 2007 19:08 schreef milk-shake het volgende:
[..]
tja ......niks anders te doen...en dan krijg je dat he?![]()
linkje?quote:Op zondag 2 september 2007 19:04 schreef toneelhaak1 het volgende:
ik kijk wel gezellig naar life en cookingheb ik toch nog waar voor mijn geld
![]()
quote:Op zondag 2 september 2007 19:09 schreef robbiedekok het volgende:
fuck of milshake , zeker onderdeel van FEBO?
[..]
I wishquote:Op zondag 2 september 2007 19:06 schreef mootie het volgende:
[..]
De asbakjes zitten vol, helaas.quote:Op zondag 2 september 2007 19:06 schreef mootie het volgende:
[..]
Irene heeft al gedag gezegd, dus dat stelde ook weinig voor.quote:Op zondag 2 september 2007 19:10 schreef avonne het volgende:
[..]
linkje?
Misschien hebben ze nog een leuk item over de laatste bloemschikmode
Yep, en ik ben Stijn Bakker.............aangenaamquote:Op zondag 2 september 2007 19:09 schreef robbiedekok het volgende:
fuck of milshake , zeker onderdeel van FEBO?
[..]
Moeten ze nu niet snel de stream ergens anders opzetten?quote:
Maar dan wel met opzet.quote:
Daar missen we dus niks aan.quote:Op zondag 2 september 2007 19:13 schreef Dreamboy het volgende:
Amanda en Nadia zijn in de kapsalon nou.
je haalt de woorden uit mijn mondquote:
Mag ik jouw brommer lenen?quote:Op zondag 2 september 2007 19:12 schreef dgk_fan het volgende:
[..]
Yep, en ik ben Stijn Bakker.............aangenaam
quote:Op zondag 2 september 2007 19:15 schreef avonne het volgende:
[..]
Mag ik jouw brommer lenen?
Yvonne wil de Porsche niet teruggeven.
Ik neem aan dat je TomTom nog goed ingesteld staat?
het maakt me allemaal niet uit als er maar iets gebeurd...............dit is ook niks zoquote:Op zondag 2 september 2007 19:14 schreef neehe het volgende:
Het kan best zo zijn dat er nu beslist gaat worden over doorgaan, of direct stoppen met DGK.
Hangt er vanaf wat er allemaal gebeurt is.
maar welke link was het nou?quote:Op zondag 2 september 2007 19:12 schreef blomst het volgende:
[..]
Irene heeft al gedag gezegd, dus dat stelde ook weinig voor.
dan zet ik (van de febo) ff de koffie klaarquote:Op zondag 2 september 2007 19:15 schreef avonne het volgende:
[..]
Ik kom hem zo wel effe brengen. Maar ALLEEN JIJ mag er opquote:Op zondag 2 september 2007 19:15 schreef avonne het volgende:
[..]
Doe mij ook maar een bakjequote:Op zondag 2 september 2007 19:17 schreef milk-shake het volgende:
[..]
dan zet ik (van de febo) ff de koffie klaar![]()
koekje erbijquote:Op zondag 2 september 2007 19:19 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Doe mij ook maar een bakje
OT: Rustige streams
Geen woorden maar daden.quote:Op zondag 2 september 2007 19:19 schreef akveor het volgende:
De streamlock wordt waarschijnlijk veroorzaakt door de door Brian opgeroepen Feijenoord supporters. Omdat ze vanmiddag niet kwamen opdagen bij de Champcars hebben deze besloten de villa te vereeren met een bezoekje. De streams gaan weer aan als de hamer waarmee Huub is aangevallen weer teruggevonden is. Hand in hand.....
wel op hidihoquote:Op zondag 2 september 2007 19:17 schreef avonne het volgende:
[..]
maar welke link was het nou?
Niet op Hidiho in ieder geval (of die streamlocked ook stiekem?)
Geef je t op?quote:Op zondag 2 september 2007 19:21 schreef ruudpuntenel het volgende:
Trek die stekker er nu godverdomme maar uit.Ik heb een tijdje geprobeerd de humor er nog van in te zien maar dat is nou over.
![]()
Als dennis wint ookquote:Op zondag 2 september 2007 19:22 schreef milk-shake het volgende:
[..]
als Amanda wint wordt ie roze........................................
wacht even... ik krijg net door dat Jaap buiten zit.quote:Op zondag 2 september 2007 19:19 schreef dgk_fan het volgende:
[..]
Ik kom hem zo wel effe brengen. Maar ALLEEN JIJ mag er op
rijden he ! Ik wil geen borsthaar op mijn zadel ontdekken ofzo !!
Met als decoratie Swarovski-stenen.quote:Op zondag 2 september 2007 19:22 schreef milk-shake het volgende:
[..]
als Amanda wint wordt ie roze........................................
Het zou kunnen dat dit echt het einde is. Fons zat volgens mij een beetje in zijn maag met DGK. Als het vannacht echt uit de hand is gelopen...dan heeft hij nu een excuus.quote:
T word steeds gekker he bij die luiquote:Op zondag 2 september 2007 19:26 schreef avonne het volgende:
18:50 - Het kan warmer...
Jaap zit lekker buiten wat te lezen, een bezigheid waar het overgrote deel van de Miljonairs zich momenteel mee bezig houdt. De wind wappert wat door zijn haren en af en toe kijkt Jaap nadenkend op. Tja, dat was op 2 september 1911 wel anders! Toen haalde de thermometer maarliefst 30,8 graden. Jaap zou dan waarschijnlijk languit in het zwembad hebben gelegen met een cocktailtje in zijn hand. Nou, wie weet is het volgende week raak!
tien,tv
Nou zeggen ze dat we volgende week pas weer kunnen kijken
Weten we tenminste waar we aan toe zijn en hoeven we nu niet nog langer te zitten wachten.quote:Op zondag 2 september 2007 19:26 schreef avonne het volgende:
Jaap zit lekker buiten wat te lezen, een bezigheid waar het overgrote deel van de Miljonairs zich momenteel mee bezig houdt. De wind wappert wat door zijn haren en af en toe kijkt Jaap nadenkend op. Tja, dat was op 2 september 1911 wel anders! Toen haalde de thermometer maarliefst 30,8 graden. Jaap zou dan waarschijnlijk languit in het zwembad hebben gelegen met een cocktailtje in zijn hand. Nou, wie weet is het volgende week raak!
tien,tv
Whehe, volgende maand weer een ontslagronde, ga dit live meemakenquote:Op zondag 2 september 2007 19:26 schreef avonne het volgende:
tien,tv
Ik zal even het weerbericht checken, misschien weten we dan meer.quote:Op zondag 2 september 2007 19:26 schreef avonne het volgende:
tien,tv
Kut Fonsquote:Op zondag 2 september 2007 19:26 schreef avonne het volgende:
tien,tv
en heel veel Paris Hilton hondjes in de tuinquote:Op zondag 2 september 2007 19:24 schreef beequeen het volgende:
[..]
Met als decoratie Swarovski-stenen.
Klinkt vrij plausibel m.i.quote:Op zondag 2 september 2007 19:29 schreef neehe het volgende:
Ze laten de bewoners nu praten over wat er gebeurt is, en daarna mogen ze het er niet meer over hebben, dan pas krijgen we de streams weer te zien.
Dat zal wel de nodige ruzies tot gevolg hebben, dus hele lange lock.
Ze kunnen niet door blijven gaan met de ene na de andere streamlock.
Dan raakt het streamlockknopje lam.quote:Op zondag 2 september 2007 19:29 schreef neehe het volgende:
Ze laten de bewoners nu praten over wat er gebeurt is, en daarna mogen ze het er niet meer over hebben, dan pas krijgen we de streams weer te zien.
Denk ook dat het zo zit.quote:Op zondag 2 september 2007 19:29 schreef neehe het volgende:
Dus dat is het. Er zijn nieuwe scripts uiitgedeeld dus. En die worden er vandaag ingestampt. Klaar met reallife, vanaf nu gewoon soapen.quote:Op zondag 2 september 2007 19:26 schreef avonne het volgende:
tien,tv
En dan richt ze het huis in als kapsalon en in wat nu de kapsalon is gaat ze wonen.quote:Op zondag 2 september 2007 19:27 schreef milk-shake het volgende:
[..]
en heel veel Paris Hilton hondjes in de tuin![]()
Of ze maakt de kapslon direct aan het huis, of ze niet meer naar buiten.quote:Op zondag 2 september 2007 19:32 schreef Py het volgende:
[..]
En dan richt ze het huis in als kapsalon en in wat nu de kapsalon is gaat ze wonen.
nou dat heb ik weer gemist....quote:Op zondag 2 september 2007 19:35 schreef ruudpuntenel het volgende:
Een eekhoorntje rent door de tuin.
![]()
Wow wat erg, zeker direct een streamlock ??quote:Op zondag 2 september 2007 19:35 schreef ruudpuntenel het volgende:
![]()
Jij kijkt nogquote:Op zondag 2 september 2007 19:35 schreef ruudpuntenel het volgende:
![]()
Die heb ik al eerder gezien, zo liefquote:Op zondag 2 september 2007 19:35 schreef ruudpuntenel het volgende:
![]()
Mooi hè dat de redactie ons deze prachtige natuurbeelden niet onthoudt.quote:
Beter dan een logolock toch?quote:Op zondag 2 september 2007 19:39 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Mooi hè dat de redactie ons deze prachtige natuurbeelden niet onthoudt.![]()
ja ze leven met ons meequote:Op zondag 2 september 2007 19:39 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Mooi hè dat de redactie ons deze prachtige natuurbeelden niet onthoudt.![]()
Er liep net een eekhoorntje door de tuinquote:Op zondag 2 september 2007 19:40 schreef amsterdammertje113 het volgende:
Al iets nieuws gebeurd????
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |