I wishquote:Op zondag 2 september 2007 19:06 schreef mootie het volgende:
[..]
Kom op, Avonne! Race naar RTL in je door FOK gesponsorde Porsche en pak ze, je kan het!![]()
De asbakjes zitten vol, helaas.quote:Op zondag 2 september 2007 19:06 schreef mootie het volgende:
[..]
Kom op, Avonne! Race naar RTL in je door FOK gesponsorde Porsche en pak ze, je kan het!![]()
Irene heeft al gedag gezegd, dus dat stelde ook weinig voor.quote:Op zondag 2 september 2007 19:10 schreef avonne het volgende:
[..]
linkje?
Misschien hebben ze nog een leuk item over de laatste bloemschikmode
Yep, en ik ben Stijn Bakker.............aangenaamquote:Op zondag 2 september 2007 19:09 schreef robbiedekok het volgende:
fuck of milshake , zeker onderdeel van FEBO?
[..]
Moeten ze nu niet snel de stream ergens anders opzetten?quote:
Maar dan wel met opzet.quote:
Daar missen we dus niks aan.quote:Op zondag 2 september 2007 19:13 schreef Dreamboy het volgende:
Amanda en Nadia zijn in de kapsalon nou.
je haalt de woorden uit mijn mondquote:
Mag ik jouw brommer lenen?quote:Op zondag 2 september 2007 19:12 schreef dgk_fan het volgende:
[..]
Yep, en ik ben Stijn Bakker.............aangenaam
quote:Op zondag 2 september 2007 19:15 schreef avonne het volgende:
[..]
Mag ik jouw brommer lenen?
Yvonne wil de Porsche niet teruggeven.
Ik neem aan dat je TomTom nog goed ingesteld staat?
het maakt me allemaal niet uit als er maar iets gebeurd...............dit is ook niks zoquote:Op zondag 2 september 2007 19:14 schreef neehe het volgende:
Het kan best zo zijn dat er nu beslist gaat worden over doorgaan, of direct stoppen met DGK.
Hangt er vanaf wat er allemaal gebeurt is.
maar welke link was het nou?quote:Op zondag 2 september 2007 19:12 schreef blomst het volgende:
[..]
Irene heeft al gedag gezegd, dus dat stelde ook weinig voor.
dan zet ik (van de febo) ff de koffie klaarquote:Op zondag 2 september 2007 19:15 schreef avonne het volgende:
[..]
Ik kom hem zo wel effe brengen. Maar ALLEEN JIJ mag er opquote:Op zondag 2 september 2007 19:15 schreef avonne het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |