Uit veiligheid zodat de kans het kleinst is dat we per ongeluk een bewoner kunnen spottenquote:Op zondag 2 september 2007 19:02 schreef pasjesjen het volgende:
Leuk nu weer de tuin wat een afwisseling vandaag![]()
Wel als de stekker er uit isquote:Op zondag 2 september 2007 19:03 schreef ruudpuntenel het volgende:
Toch laat ik hier nu een bescheiden GVD los. Het is toch niet normaal dat we hier naar zitten te kijken.![]()
ja ik heb mooiere gezien.............maar als ik hem gratis krijg...................!!!!quote:Op zondag 2 september 2007 18:59 schreef Copycat het volgende:
Wat is het toch eigenlijk ook een oerlelijke villa, hè?
Ik krijg door dat de race is stilgelegd vanwege de afwezigheid Brian en Huub.quote:Op zondag 2 september 2007 19:03 schreef 2live het volgende:
Ik dacht ff te kijken hoe het bij het racen was geweest, maar er zijn blijkbaar heel andere dingen aan de hand?
das wel te merken jaquote:Op zondag 2 september 2007 19:04 schreef robbiedekok het volgende:
ja srry avonne ben een beetje opgefokt door die kooishit
Mod op FOK! is een zeer lucratieve bijverdienste, bovendien is het ook de taak van onze mods om RTL achter de vodden te zitten als er streamlocks zijn.quote:Op zondag 2 september 2007 19:03 schreef robbiedekok het volgende:
He avonne, als jij je zakken vult hier word het tijd dat je eens actie onderneemt!
quote:Op zondag 2 september 2007 19:03 schreef robbiedekok het volgende:
He avonne, als jij je zakken vult hier
de live uitzending is nu voorbij en dan gaan ze ff door op internetquote:Op zondag 2 september 2007 19:05 schreef jassy het volgende:
Life and Cooking nu via het internet, en dus niet op televisie? Irene Moors zegt dat er geen hond kijkt op dit moment.
Ík heb een brief gestuurd, maar ik kreeg een standaard replyquote:Op zondag 2 september 2007 19:03 schreef robbiedekok het volgende:
He avonne, als jij je zakken vult hier word het tijd dat je eens actie onderneemt!
sowiezo zeker wetenquote:Op zondag 2 september 2007 19:07 schreef avonne het volgende:
[..]
Ík heb een brief gestuurd, maar ik kreeg een standaard reply
"Bedankt voor uw reactie. Morgen zullen wij zeker weten reageren. 100%"
quote:Op zondag 2 september 2007 19:06 schreef mootie het volgende:
[..]
Mod op FOK! is een zeer lucratieve bijverdienste, bovendien is het ook de taak van onze mods om RTL achter de vodden te zitten als er streamlocks zijn.![]()
Kom op, Avonne! Race naar RTL in je door FOK gesponsorde Porsche en pak ze, je kan het!![]()
quote:Op zondag 2 september 2007 19:06 schreef mootie het volgende:
[..]
Mod op FOK! is een zeer lucratieve bijverdienste, bovendien is het ook de taak van onze mods om RTL achter de vodden te zitten als er streamlocks zijn.![]()
Kom op, Avonne! Race naar RTL in je door FOK gesponsorde Porsche en pak ze, je kan het!![]()
tja ......niks anders te doen...en dan krijg je dat he?quote:Op zondag 2 september 2007 19:08 schreef robbiedekok het volgende:
nouja tenminste wel iedereen ff wakker gemaakt
quote:Op zondag 2 september 2007 19:08 schreef milk-shake het volgende:
[..]
tja ......niks anders te doen...en dan krijg je dat he?![]()
linkje?quote:Op zondag 2 september 2007 19:04 schreef toneelhaak1 het volgende:
ik kijk wel gezellig naar life en cookingheb ik toch nog waar voor mijn geld
![]()
quote:Op zondag 2 september 2007 19:09 schreef robbiedekok het volgende:
fuck of milshake , zeker onderdeel van FEBO?
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |