Tenzij je de befaamde Hema worst eens wat wil laten zien!!quote:Op zondag 2 september 2007 18:49 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
edit: doe voortaan je gulp dicht als je naar de Hema gaat.![]()
Wat denk je er zelf van?quote:Op zondag 2 september 2007 18:54 schreef robbiedekok het volgende:
kijken of er nu wel een reactie komt!
Meld dan ook even dat hij om 23.30uur op bed wou, maar toen naar achteren werd geroepen.quote:Op zondag 2 september 2007 18:50 schreef Mika25 het volgende:
[..]
De gehele groep had een drinkverbod tijdens het "feestje". Het enige dat we weten is, dat 6 bewoners (met uitzondering van Brian) naar de stallen gestuurd werden om wat TV te gaan maken. En toen kwam er al vrij snel een streamlock. Maar ik denk dat Dennix en Huub gevochten hebben, Huub was vrij wazig (nadat hij 2 uur bij de redaktie gezeten had, dus waarschijnlijk wat gesnoven of gerookt) en Dennix was aggressief. Dus het ligt voor de hand dat die 2 gevochten hebben... Maar ik denk dat we de waarheid nooit zullen horen...
Hij liep bij het zwembad iets te eten, dus helaas, nee.quote:
ga even buitenspelen ofzoquote:Op zondag 2 september 2007 18:53 schreef robbiedekok het volgende:
Fonsie..Fonsie je moeder is een hoer..je moeder is een hoer je moeder is een hoer!....Fonsie..Fonsie je moeder is een hoer..je moeder is een hoer je moeder is een hoer!......Fonsie..Fonsie je moeder is een hoer..je moeder is een hoer je moeder is een hoer!......Fonsie..Fonsie je moeder is een hoer..je moeder is een hoer je moeder is een hoer!.......Fonsie..Fonsie je moeder is een hoer..je moeder is een hoer je moeder is een hoer!
ben jij gek aan het worden of zo iets doe gewoon zegquote:Op zondag 2 september 2007 18:53 schreef robbiedekok het volgende:
Fonsie..Fonsie je moeder is een hoer..je moeder is een hoer je moeder is een hoer!....Fonsie..Fonsie je moeder is een hoer..je moeder is een hoer je moeder is een hoer!......Fonsie..Fonsie je moeder is een hoer..je moeder is een hoer je moeder is een hoer!......Fonsie..Fonsie je moeder is een hoer..je moeder is een hoer je moeder is een hoer!.......Fonsie..Fonsie je moeder is een hoer..je moeder is een hoer je moeder is een hoer!
Moet dit?quote:Op zondag 2 september 2007 18:53 schreef robbiedekok het volgende:
KNIP
Vandaar mijn opmerking, ze kletsen maar wat maar daar zijn we inmiddels aan gewend.quote:Op zondag 2 september 2007 18:53 schreef Larisje het volgende:
[..]
Ik woon in Eemnes en er is hier vandaag nog geen druppel regen gevallen
Wat nou wakker geworden wat jij doet is toch nergens voor nodig johquote:
quote:Op zondag 2 september 2007 18:55 schreef Oma1 het volgende:
[..]
ben jij gek aan het worden of zo iets doe gewoon zeg
ja, een reactie van mijquote:Op zondag 2 september 2007 18:54 schreef robbiedekok het volgende:
kijken of er nu wel een reactie komt!
Ik snel kijken naar de streamsquote:
Geen enkele worst kan tippen aan de hema-worst, dus laat dat maar achterwege.quote:Op zondag 2 september 2007 18:54 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Tenzij je de befaamde Hema worst eens wat wil laten zien!!
Ik ben de gene met de knopjesquote:Op zondag 2 september 2007 18:57 schreef avonne het volgende:
[..]
ja, een reactie van mij
Netjes blijven, he
En vanaf morgen kunnen we via ebay bieden op het meubilair.quote:
LOL, ook eens tijd om het huis te bekijkenquote:Op zondag 2 september 2007 18:59 schreef Copycat het volgende:
Wat is het toch eigenlijk ook een oerlelijke villa, hè?
quote:Op zondag 2 september 2007 18:58 schreef robbiedekok het volgende:
Wie ben jij dan?
[..]
Ik ben de gene met de knopjes
Ja, alleen is mijn oordeel ietwat anders dan het jouwe.quote:Op zondag 2 september 2007 19:00 schreef StephanL het volgende:
LOL, ook een tijd om het huis te bekijken
quote:Op zondag 2 september 2007 18:58 schreef robbiedekok het volgende:
Wie ben jij dan?
[..]
he kooimedewerker doe eens wat nuttigs dan!
quote:
quote:
hebben we toch wat voor ons geld....................zullen ze dan zeggenquote:Op zondag 2 september 2007 19:02 schreef jassy het volgende:
Waarom is stream 4 hier nu ineens Life and Cooking?!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |