Denk het ook, het is zo beangstigend dat durven ze niet te laten zien op de streams.quote:Op zondag 2 september 2007 18:40 schreef AnTjUh het volgende:
ik denk dat dennix zwaar an t knallen is nu hoor!!!
Heeft bellen zin dan, ik bewijfel het.quote:Op zondag 2 september 2007 18:42 schreef avonne het volgende:
hier nog maar eens het telefoonnummer van RTL als je morgen nog met een kater wakker wordt
035 - 671 87 11
quote:Op zondag 2 september 2007 18:44 schreef Disana het volgende:
Nog eens op een rijtje voor wie zin heeft af te reageren of te klagen:
degoudenkooi@talpamedia.nl
info@rtl.nl
035-53 956 71 inspreeknummer Talpa
035 - 671 87 11 RTL
http://www.tien.tv/degoudenkooi/homepage.html webredactie onderaan de pagina
Te gek voor woorden waar ze ons nu mee opzadelen. Maak ze gek die redactiequote:Op zondag 2 september 2007 18:44 schreef Disana het volgende:
Nog eens op een rijtje voor wie zin heeft af te reageren of te klagen:
degoudenkooi@talpamedia.nl
info@rtl.nl
035-53 956 71 inspreeknummer Talpa
035 - 671 87 11 RTL
http://www.tien.tv/degoudenkooi/homepage.html webredactie onderaan de pagina
quote:18:22 - Zo kan het ook...
Nee, incompetentie van de readctie.quote:Op zondag 2 september 2007 18:47 schreef maril het volgende:
Het is dus weeer uit de hand gelopen, alcohol?
Nee, ze kwamen uit bed.quote:Op zondag 2 september 2007 18:47 schreef maril het volgende:
hoi ruudquote:Op zondag 2 september 2007 18:46 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Te gek voor woorden waar ze ons nu mee opzadelen. Maak ze gek die redactie![]()
![]()
Ik weet niet is dat vanavond?quote:Op zondag 2 september 2007 18:43 schreef NG het volgende:
Vanavond is toch de popupoll? Ik ben benieuwd of dat dan nog doorgaat.. Lijkt me dat RTL het niet kan maken om die maar niet uit zenden of niet door te laten gaan. Er wordt toch voor een klein kapitaal naar toe gesmst.
Ik denk dat het "zo kan het ook" van villa vandaag het antwoord van fons is aan de streamers.quote:Op zondag 2 september 2007 18:42 schreef robbiedekok het volgende:
fons waar blijft een reactie?Ben je net zo laf als dennix?
Hoi WJquote:
De gehele groep had een drinkverbod tijdens het "feestje". Het enige dat we weten is, dat 6 bewoners (met uitzondering van Brian) naar de stallen gestuurd werden om wat TV te gaan maken. En toen kwam er al vrij snel een streamlock. Maar ik denk dat Dennix en Huub gevochten hebben, Huub was vrij wazig (nadat hij 2 uur bij de redaktie gezeten had, dus waarschijnlijk wat gesnoven of gerookt) en Dennix was aggressief. Dus het ligt voor de hand dat die 2 gevochten hebben... Maar ik denk dat we de waarheid nooit zullen horen...quote:Op zondag 2 september 2007 18:47 schreef maril het volgende:
Heerlijk dit, voor de broodnodige variatie.quote:Op zondag 2 september 2007 18:50 schreef dgk_fan het volgende:
Yes yes !! Beeld van de voorkant van het huis !!
Wow ! Spannend![]()
we weten helemaal niks, dat is het ergste !!!!quote:Op zondag 2 september 2007 18:47 schreef maril het volgende:
quote:Op zondag 2 september 2007 18:49 schreef avonne het volgende:
Ik denk dat die grapjassen op Villa Vandaag zo iets publiceren in de trant van
"Zo kan het ook.
Menigeen brengt zijn zondag middag door met het lezen van een boek, of met het maken van een wandelingetje. Een enkeling gaat lekker sporten. Zo wordt de zondag goed besteed!"
gemis:(quote:Op zondag 2 september 2007 18:50 schreef beequeen het volgende:
Goh, ik zag Jaap lopen en direct het beeld weg.
ik vind het een goed scriptquote:Op zondag 2 september 2007 18:48 schreef amsterdammertje113 het volgende:
Als de gouden kooi de stekker eruit trekt is er geen winnaar toch?? Ik denk namelijk dat ze de stekker eruit trekken en dan doorstart maken met BB en dan allemaal nieuwe bewoners erin. Wat denken jullie?
Ik woon in Eemnes en er is hier vandaag nog geen druppel regen gevallenquote:Op zondag 2 september 2007 18:47 schreef beequeen het volgende:
Ze schrijven in Villa Vandaag:
Tot overmaat van ramp is het buiten ook nog eens gaan regenen, zodat ook buiten zitten geen optie meer is…
Ten eerste regent het binnen natuurlijk nooit en ten tweede, ik heb nog geen druppel regen in het zwembad gezien, een van jullie misschien?![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |