Denk het ook, het is zo beangstigend dat durven ze niet te laten zien op de streams.quote:Op zondag 2 september 2007 18:40 schreef AnTjUh het volgende:
ik denk dat dennix zwaar an t knallen is nu hoor!!!
Heeft bellen zin dan, ik bewijfel het.quote:Op zondag 2 september 2007 18:42 schreef avonne het volgende:
hier nog maar eens het telefoonnummer van RTL als je morgen nog met een kater wakker wordt
035 - 671 87 11
quote:Op zondag 2 september 2007 18:44 schreef Disana het volgende:
Nog eens op een rijtje voor wie zin heeft af te reageren of te klagen:
degoudenkooi@talpamedia.nl
info@rtl.nl
035-53 956 71 inspreeknummer Talpa
035 - 671 87 11 RTL
http://www.tien.tv/degoudenkooi/homepage.html webredactie onderaan de pagina
Te gek voor woorden waar ze ons nu mee opzadelen. Maak ze gek die redactiequote:Op zondag 2 september 2007 18:44 schreef Disana het volgende:
Nog eens op een rijtje voor wie zin heeft af te reageren of te klagen:
degoudenkooi@talpamedia.nl
info@rtl.nl
035-53 956 71 inspreeknummer Talpa
035 - 671 87 11 RTL
http://www.tien.tv/degoudenkooi/homepage.html webredactie onderaan de pagina
quote:18:22 - Zo kan het ook...
Nee, incompetentie van de readctie.quote:Op zondag 2 september 2007 18:47 schreef maril het volgende:
Het is dus weeer uit de hand gelopen, alcohol?
Nee, ze kwamen uit bed.quote:Op zondag 2 september 2007 18:47 schreef maril het volgende:
hoi ruudquote:Op zondag 2 september 2007 18:46 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Te gek voor woorden waar ze ons nu mee opzadelen. Maak ze gek die redactie![]()
![]()
Ik weet niet is dat vanavond?quote:Op zondag 2 september 2007 18:43 schreef NG het volgende:
Vanavond is toch de popupoll? Ik ben benieuwd of dat dan nog doorgaat.. Lijkt me dat RTL het niet kan maken om die maar niet uit zenden of niet door te laten gaan. Er wordt toch voor een klein kapitaal naar toe gesmst.
Ik denk dat het "zo kan het ook" van villa vandaag het antwoord van fons is aan de streamers.quote:Op zondag 2 september 2007 18:42 schreef robbiedekok het volgende:
fons waar blijft een reactie?Ben je net zo laf als dennix?
Hoi WJquote:
De gehele groep had een drinkverbod tijdens het "feestje". Het enige dat we weten is, dat 6 bewoners (met uitzondering van Brian) naar de stallen gestuurd werden om wat TV te gaan maken. En toen kwam er al vrij snel een streamlock. Maar ik denk dat Dennix en Huub gevochten hebben, Huub was vrij wazig (nadat hij 2 uur bij de redaktie gezeten had, dus waarschijnlijk wat gesnoven of gerookt) en Dennix was aggressief. Dus het ligt voor de hand dat die 2 gevochten hebben... Maar ik denk dat we de waarheid nooit zullen horen...quote:Op zondag 2 september 2007 18:47 schreef maril het volgende:
Heerlijk dit, voor de broodnodige variatie.quote:Op zondag 2 september 2007 18:50 schreef dgk_fan het volgende:
Yes yes !! Beeld van de voorkant van het huis !!
Wow ! Spannend![]()
we weten helemaal niks, dat is het ergste !!!!quote:Op zondag 2 september 2007 18:47 schreef maril het volgende:
quote:Op zondag 2 september 2007 18:49 schreef avonne het volgende:
Ik denk dat die grapjassen op Villa Vandaag zo iets publiceren in de trant van
"Zo kan het ook.
Menigeen brengt zijn zondag middag door met het lezen van een boek, of met het maken van een wandelingetje. Een enkeling gaat lekker sporten. Zo wordt de zondag goed besteed!"
gemis:(quote:Op zondag 2 september 2007 18:50 schreef beequeen het volgende:
Goh, ik zag Jaap lopen en direct het beeld weg.
ik vind het een goed scriptquote:Op zondag 2 september 2007 18:48 schreef amsterdammertje113 het volgende:
Als de gouden kooi de stekker eruit trekt is er geen winnaar toch?? Ik denk namelijk dat ze de stekker eruit trekken en dan doorstart maken met BB en dan allemaal nieuwe bewoners erin. Wat denken jullie?
Ik woon in Eemnes en er is hier vandaag nog geen druppel regen gevallenquote:Op zondag 2 september 2007 18:47 schreef beequeen het volgende:
Ze schrijven in Villa Vandaag:
Tot overmaat van ramp is het buiten ook nog eens gaan regenen, zodat ook buiten zitten geen optie meer is…
Ten eerste regent het binnen natuurlijk nooit en ten tweede, ik heb nog geen druppel regen in het zwembad gezien, een van jullie misschien?![]()
Tenzij je de befaamde Hema worst eens wat wil laten zien!!quote:Op zondag 2 september 2007 18:49 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
edit: doe voortaan je gulp dicht als je naar de Hema gaat.![]()
Wat denk je er zelf van?quote:Op zondag 2 september 2007 18:54 schreef robbiedekok het volgende:
kijken of er nu wel een reactie komt!
Meld dan ook even dat hij om 23.30uur op bed wou, maar toen naar achteren werd geroepen.quote:Op zondag 2 september 2007 18:50 schreef Mika25 het volgende:
[..]
De gehele groep had een drinkverbod tijdens het "feestje". Het enige dat we weten is, dat 6 bewoners (met uitzondering van Brian) naar de stallen gestuurd werden om wat TV te gaan maken. En toen kwam er al vrij snel een streamlock. Maar ik denk dat Dennix en Huub gevochten hebben, Huub was vrij wazig (nadat hij 2 uur bij de redaktie gezeten had, dus waarschijnlijk wat gesnoven of gerookt) en Dennix was aggressief. Dus het ligt voor de hand dat die 2 gevochten hebben... Maar ik denk dat we de waarheid nooit zullen horen...
Hij liep bij het zwembad iets te eten, dus helaas, nee.quote:
ga even buitenspelen ofzoquote:Op zondag 2 september 2007 18:53 schreef robbiedekok het volgende:
Fonsie..Fonsie je moeder is een hoer..je moeder is een hoer je moeder is een hoer!....Fonsie..Fonsie je moeder is een hoer..je moeder is een hoer je moeder is een hoer!......Fonsie..Fonsie je moeder is een hoer..je moeder is een hoer je moeder is een hoer!......Fonsie..Fonsie je moeder is een hoer..je moeder is een hoer je moeder is een hoer!.......Fonsie..Fonsie je moeder is een hoer..je moeder is een hoer je moeder is een hoer!
ben jij gek aan het worden of zo iets doe gewoon zegquote:Op zondag 2 september 2007 18:53 schreef robbiedekok het volgende:
Fonsie..Fonsie je moeder is een hoer..je moeder is een hoer je moeder is een hoer!....Fonsie..Fonsie je moeder is een hoer..je moeder is een hoer je moeder is een hoer!......Fonsie..Fonsie je moeder is een hoer..je moeder is een hoer je moeder is een hoer!......Fonsie..Fonsie je moeder is een hoer..je moeder is een hoer je moeder is een hoer!.......Fonsie..Fonsie je moeder is een hoer..je moeder is een hoer je moeder is een hoer!
Moet dit?quote:Op zondag 2 september 2007 18:53 schreef robbiedekok het volgende:
KNIP
Vandaar mijn opmerking, ze kletsen maar wat maar daar zijn we inmiddels aan gewend.quote:Op zondag 2 september 2007 18:53 schreef Larisje het volgende:
[..]
Ik woon in Eemnes en er is hier vandaag nog geen druppel regen gevallen
Wat nou wakker geworden wat jij doet is toch nergens voor nodig johquote:
quote:Op zondag 2 september 2007 18:55 schreef Oma1 het volgende:
[..]
ben jij gek aan het worden of zo iets doe gewoon zeg
ja, een reactie van mijquote:Op zondag 2 september 2007 18:54 schreef robbiedekok het volgende:
kijken of er nu wel een reactie komt!
Ik snel kijken naar de streamsquote:
Geen enkele worst kan tippen aan de hema-worst, dus laat dat maar achterwege.quote:Op zondag 2 september 2007 18:54 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Tenzij je de befaamde Hema worst eens wat wil laten zien!!
Ik ben de gene met de knopjesquote:Op zondag 2 september 2007 18:57 schreef avonne het volgende:
[..]
ja, een reactie van mij
Netjes blijven, he
En vanaf morgen kunnen we via ebay bieden op het meubilair.quote:
LOL, ook eens tijd om het huis te bekijkenquote:Op zondag 2 september 2007 18:59 schreef Copycat het volgende:
Wat is het toch eigenlijk ook een oerlelijke villa, hè?
quote:Op zondag 2 september 2007 18:58 schreef robbiedekok het volgende:
Wie ben jij dan?
[..]
Ik ben de gene met de knopjes
Ja, alleen is mijn oordeel ietwat anders dan het jouwe.quote:Op zondag 2 september 2007 19:00 schreef StephanL het volgende:
LOL, ook een tijd om het huis te bekijken
quote:Op zondag 2 september 2007 18:58 schreef robbiedekok het volgende:
Wie ben jij dan?
[..]
he kooimedewerker doe eens wat nuttigs dan!
quote:
quote:
hebben we toch wat voor ons geld....................zullen ze dan zeggenquote:Op zondag 2 september 2007 19:02 schreef jassy het volgende:
Waarom is stream 4 hier nu ineens Life and Cooking?!
Uit veiligheid zodat de kans het kleinst is dat we per ongeluk een bewoner kunnen spottenquote:Op zondag 2 september 2007 19:02 schreef pasjesjen het volgende:
Leuk nu weer de tuin wat een afwisseling vandaag![]()
Wel als de stekker er uit isquote:Op zondag 2 september 2007 19:03 schreef ruudpuntenel het volgende:
Toch laat ik hier nu een bescheiden GVD los. Het is toch niet normaal dat we hier naar zitten te kijken.![]()
ja ik heb mooiere gezien.............maar als ik hem gratis krijg...................!!!!quote:Op zondag 2 september 2007 18:59 schreef Copycat het volgende:
Wat is het toch eigenlijk ook een oerlelijke villa, hè?
Ik krijg door dat de race is stilgelegd vanwege de afwezigheid Brian en Huub.quote:Op zondag 2 september 2007 19:03 schreef 2live het volgende:
Ik dacht ff te kijken hoe het bij het racen was geweest, maar er zijn blijkbaar heel andere dingen aan de hand?
das wel te merken jaquote:Op zondag 2 september 2007 19:04 schreef robbiedekok het volgende:
ja srry avonne ben een beetje opgefokt door die kooishit
Mod op FOK! is een zeer lucratieve bijverdienste, bovendien is het ook de taak van onze mods om RTL achter de vodden te zitten als er streamlocks zijn.quote:Op zondag 2 september 2007 19:03 schreef robbiedekok het volgende:
He avonne, als jij je zakken vult hier word het tijd dat je eens actie onderneemt!
quote:Op zondag 2 september 2007 19:03 schreef robbiedekok het volgende:
He avonne, als jij je zakken vult hier
de live uitzending is nu voorbij en dan gaan ze ff door op internetquote:Op zondag 2 september 2007 19:05 schreef jassy het volgende:
Life and Cooking nu via het internet, en dus niet op televisie? Irene Moors zegt dat er geen hond kijkt op dit moment.
Ík heb een brief gestuurd, maar ik kreeg een standaard replyquote:Op zondag 2 september 2007 19:03 schreef robbiedekok het volgende:
He avonne, als jij je zakken vult hier word het tijd dat je eens actie onderneemt!
sowiezo zeker wetenquote:Op zondag 2 september 2007 19:07 schreef avonne het volgende:
[..]
Ík heb een brief gestuurd, maar ik kreeg een standaard reply
"Bedankt voor uw reactie. Morgen zullen wij zeker weten reageren. 100%"
quote:Op zondag 2 september 2007 19:06 schreef mootie het volgende:
[..]
Mod op FOK! is een zeer lucratieve bijverdienste, bovendien is het ook de taak van onze mods om RTL achter de vodden te zitten als er streamlocks zijn.![]()
Kom op, Avonne! Race naar RTL in je door FOK gesponsorde Porsche en pak ze, je kan het!![]()
quote:Op zondag 2 september 2007 19:06 schreef mootie het volgende:
[..]
Mod op FOK! is een zeer lucratieve bijverdienste, bovendien is het ook de taak van onze mods om RTL achter de vodden te zitten als er streamlocks zijn.![]()
Kom op, Avonne! Race naar RTL in je door FOK gesponsorde Porsche en pak ze, je kan het!![]()
tja ......niks anders te doen...en dan krijg je dat he?quote:Op zondag 2 september 2007 19:08 schreef robbiedekok het volgende:
nouja tenminste wel iedereen ff wakker gemaakt
quote:Op zondag 2 september 2007 19:08 schreef milk-shake het volgende:
[..]
tja ......niks anders te doen...en dan krijg je dat he?![]()
linkje?quote:Op zondag 2 september 2007 19:04 schreef toneelhaak1 het volgende:
ik kijk wel gezellig naar life en cookingheb ik toch nog waar voor mijn geld
![]()
quote:Op zondag 2 september 2007 19:09 schreef robbiedekok het volgende:
fuck of milshake , zeker onderdeel van FEBO?
[..]
I wishquote:Op zondag 2 september 2007 19:06 schreef mootie het volgende:
[..]
De asbakjes zitten vol, helaas.quote:Op zondag 2 september 2007 19:06 schreef mootie het volgende:
[..]
Irene heeft al gedag gezegd, dus dat stelde ook weinig voor.quote:Op zondag 2 september 2007 19:10 schreef avonne het volgende:
[..]
linkje?
Misschien hebben ze nog een leuk item over de laatste bloemschikmode
Yep, en ik ben Stijn Bakker.............aangenaamquote:Op zondag 2 september 2007 19:09 schreef robbiedekok het volgende:
fuck of milshake , zeker onderdeel van FEBO?
[..]
Moeten ze nu niet snel de stream ergens anders opzetten?quote:
Maar dan wel met opzet.quote:
Daar missen we dus niks aan.quote:Op zondag 2 september 2007 19:13 schreef Dreamboy het volgende:
Amanda en Nadia zijn in de kapsalon nou.
je haalt de woorden uit mijn mondquote:
Mag ik jouw brommer lenen?quote:Op zondag 2 september 2007 19:12 schreef dgk_fan het volgende:
[..]
Yep, en ik ben Stijn Bakker.............aangenaam
quote:Op zondag 2 september 2007 19:15 schreef avonne het volgende:
[..]
Mag ik jouw brommer lenen?
Yvonne wil de Porsche niet teruggeven.
Ik neem aan dat je TomTom nog goed ingesteld staat?
het maakt me allemaal niet uit als er maar iets gebeurd...............dit is ook niks zoquote:Op zondag 2 september 2007 19:14 schreef neehe het volgende:
Het kan best zo zijn dat er nu beslist gaat worden over doorgaan, of direct stoppen met DGK.
Hangt er vanaf wat er allemaal gebeurt is.
maar welke link was het nou?quote:Op zondag 2 september 2007 19:12 schreef blomst het volgende:
[..]
Irene heeft al gedag gezegd, dus dat stelde ook weinig voor.
dan zet ik (van de febo) ff de koffie klaarquote:Op zondag 2 september 2007 19:15 schreef avonne het volgende:
[..]
Ik kom hem zo wel effe brengen. Maar ALLEEN JIJ mag er opquote:Op zondag 2 september 2007 19:15 schreef avonne het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |