Doe mij ook maar een bakjequote:Op zondag 2 september 2007 19:17 schreef milk-shake het volgende:
[..]
dan zet ik (van de febo) ff de koffie klaar![]()
koekje erbijquote:Op zondag 2 september 2007 19:19 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Doe mij ook maar een bakje
OT: Rustige streams
Geen woorden maar daden.quote:Op zondag 2 september 2007 19:19 schreef akveor het volgende:
De streamlock wordt waarschijnlijk veroorzaakt door de door Brian opgeroepen Feijenoord supporters. Omdat ze vanmiddag niet kwamen opdagen bij de Champcars hebben deze besloten de villa te vereeren met een bezoekje. De streams gaan weer aan als de hamer waarmee Huub is aangevallen weer teruggevonden is. Hand in hand.....
wel op hidihoquote:Op zondag 2 september 2007 19:17 schreef avonne het volgende:
[..]
maar welke link was het nou?
Niet op Hidiho in ieder geval (of die streamlocked ook stiekem?)
Geef je t op?quote:Op zondag 2 september 2007 19:21 schreef ruudpuntenel het volgende:
Trek die stekker er nu godverdomme maar uit.Ik heb een tijdje geprobeerd de humor er nog van in te zien maar dat is nou over.
![]()
Als dennis wint ookquote:Op zondag 2 september 2007 19:22 schreef milk-shake het volgende:
[..]
als Amanda wint wordt ie roze........................................
wacht even... ik krijg net door dat Jaap buiten zit.quote:Op zondag 2 september 2007 19:19 schreef dgk_fan het volgende:
[..]
Ik kom hem zo wel effe brengen. Maar ALLEEN JIJ mag er op
rijden he ! Ik wil geen borsthaar op mijn zadel ontdekken ofzo !!
Met als decoratie Swarovski-stenen.quote:Op zondag 2 september 2007 19:22 schreef milk-shake het volgende:
[..]
als Amanda wint wordt ie roze........................................
Het zou kunnen dat dit echt het einde is. Fons zat volgens mij een beetje in zijn maag met DGK. Als het vannacht echt uit de hand is gelopen...dan heeft hij nu een excuus.quote:
T word steeds gekker he bij die luiquote:Op zondag 2 september 2007 19:26 schreef avonne het volgende:
18:50 - Het kan warmer...
Jaap zit lekker buiten wat te lezen, een bezigheid waar het overgrote deel van de Miljonairs zich momenteel mee bezig houdt. De wind wappert wat door zijn haren en af en toe kijkt Jaap nadenkend op. Tja, dat was op 2 september 1911 wel anders! Toen haalde de thermometer maarliefst 30,8 graden. Jaap zou dan waarschijnlijk languit in het zwembad hebben gelegen met een cocktailtje in zijn hand. Nou, wie weet is het volgende week raak!
tien,tv
Nou zeggen ze dat we volgende week pas weer kunnen kijken
Weten we tenminste waar we aan toe zijn en hoeven we nu niet nog langer te zitten wachten.quote:Op zondag 2 september 2007 19:26 schreef avonne het volgende:
Jaap zit lekker buiten wat te lezen, een bezigheid waar het overgrote deel van de Miljonairs zich momenteel mee bezig houdt. De wind wappert wat door zijn haren en af en toe kijkt Jaap nadenkend op. Tja, dat was op 2 september 1911 wel anders! Toen haalde de thermometer maarliefst 30,8 graden. Jaap zou dan waarschijnlijk languit in het zwembad hebben gelegen met een cocktailtje in zijn hand. Nou, wie weet is het volgende week raak!
tien,tv
Whehe, volgende maand weer een ontslagronde, ga dit live meemakenquote:Op zondag 2 september 2007 19:26 schreef avonne het volgende:
tien,tv
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |