Hoe doe je dat?quote:
Hij maakt misbruik van jouw account dus.quote:Op maandag 3 september 2007 00:33 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Het heeft niets, ik herhaal, niets met mijn rechten te maken.
Dat zou jij nooit doen!quote:Op maandag 3 september 2007 08:58 schreef Misstique het volgende:
[..]
Hij maakt misbruik van jouw account dus.. Foei!
.
Dat klopt. Zo ben ik niet.quote:
Nils Holgerson was leukkk!quote:Op maandag 3 september 2007 00:55 schreef ehqo het volgende:
Heu.
"Niiils Holgerssooon, vliegt op een gans naar de zon.
Niiils Holgerssooon, komt in het najaar weerom."
Stomme wereld. Nieuwe wereld kopen.quote:Op maandag 3 september 2007 14:15 schreef clumsy_clown het volgende:
Ugh, ik heb veel te weinig geld en veel teveel rekeningen. De wereld haat me.
Ohja die had ook een hamster!quote:Op maandag 3 september 2007 17:05 schreef Chowi het volgende:
[..]
Nils Holgerson was leukkk!.
[afbeelding]
Wat hebben jullie nú weer voor vuige streken uitgehaald?quote:
"Bier drinken" ?quote:Op maandag 3 september 2007 19:05 schreef Chowi het volgende:
[..]
Wat hebben jullie nú weer voor vuige streken uitgehaald?
int park lopen en een stofje voorbij zien fietsen enn dan spontaan hoi roepen.quote:Op maandag 3 september 2007 19:05 schreef Chowi het volgende:
[..]
En, gaf hij een zwakzinnige reactie terug?quote:Op maandag 3 september 2007 19:10 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
int park lopen en een stofje voorbij zien fietsen enn dan spontaan hoi roepen.
Niet? Shit.quote:Op maandag 3 september 2007 19:11 schreef Chowi het volgende:
Dat vind ik niet bepaald een vuige streek, Q.
Duh! Het is een Fokker.quote:Op maandag 3 september 2007 19:14 schreef Chowi het volgende:
[..]
En, gaf hij een zwakzinnige reactie terug?
Ja nou? Ik ben ook een FOK!ker. En, zeg eens eerlijk, Q. Vind je míj zwakzinnig? Míj? Hmm?quote:
"Hey, stofje" geroepen in het park in Breda.quote:Op maandag 3 september 2007 19:05 schreef Chowi het volgende:
[..]
Je maakt het ons soms té makkelijk, Chow.quote:Op maandag 3 september 2007 19:19 schreef Chowi het volgende:
[..]
Ja nou? Ik ben ook een FOK!ker. En, zeg eens eerlijk, Q. Vind je míj zwakzinnig? Míj? Hmm?
Ik weet het, ik doe graag voorzetjes.quote:Op maandag 3 september 2007 19:31 schreef Misstique het volgende:
[..]
Je maakt het ons soms té makkelijk, Chow.
Misschien kan je dan wel bij Ajax terecht. Daar kunnen ze nog wel wat versterking gebruiken.quote:Op maandag 3 september 2007 19:42 schreef Chowi het volgende:
[..]
Ik weet het, ik doe graag voorzetjes.
Euhm. Nou. Euh. Weet je. Kijk! Een vogel!quote:Op maandag 3 september 2007 19:19 schreef Chowi het volgende:
[..]
Ja nou? Ik ben ook een FOK!ker. En, zeg eens eerlijk, Q. Vind je míj zwakzinnig? Míj? Hmm?
Of is het een vliegtuig?quote:Op maandag 3 september 2007 21:53 schreef Q. het volgende:
[..]
Euhm. Nou. Euh. Weet je. Kijk! Een vogel!
Bier : spinazie is als SuperQ : Popeye.quote:Op dinsdag 4 september 2007 10:00 schreef Blight het volgende:
Werk is zijn kryptonite.
Super.quote:Op dinsdag 4 september 2007 21:44 schreef Q. het volgende:
[..]
Verrekte weinig, buiten bier drinken uiteraard.
Het is zo walgelijk dat ik moest lachen.quote:Op dinsdag 4 september 2007 23:37 schreef mcDavid het volgende:
http://eduweb.hhs.nl/~60479/flevosite2/index.html
Het begint zowaar ergens op te lijken!
En de indeling, vergeet de stijl overal niet.... en het "logo".quote:Op woensdag 5 september 2007 00:20 schreef mcDavid het volgende:
Over de kleuren moet ik me nog eens buigen
Wat is er?quote:
Zwollecity is heul geen niemandsland mên.quote:Op woensdag 5 september 2007 09:30 schreef Blight het volgende:
En dat je in dat niemandsland bent gaan wonen is natuurlijk je eigen schuld,.
Nee? Hoezo?quote:Op woensdag 5 september 2007 09:46 schreef Blight het volgende:
Tiek? Ben je boos op me?
Dat was van korte duur.quote:Op woensdag 5 september 2007 09:54 schreef Blight het volgende:
Anyway, ik ga maar eens wat werk verzetten.
Litsquote:Op woensdag 5 september 2007 10:43 schreef Listo het volgende:
MT
Denk aan de bloemetjes en huppelende lammetjes.
Inderdaad. Ik durf nauwelijks te F5'en.quote:Op woensdag 5 september 2007 15:30 schreef clumsy_clown het volgende:
Wuuh, FOK! is bezig het record voor langste paginalaadtijd ooit te verbreken.
Laat me. Ik vind het gewoon een mooi icoontje.quote:
Nou, dan blijf ik hier wel.quote:Op woensdag 5 september 2007 09:32 schreef Blight het volgende:
Volgens mij hebben ze daar geen bier, Q. Maar hey, als dat jou gelukkig maakt..
Ik ben er zelfs ooit nog eens geboren. Voor de oerknal.quote:Op woensdag 5 september 2007 09:32 schreef Misstique het volgende:
[..]
Zwollecity is heul geen niemandsland mên..
quote:Waarschijnlijk wordt de ziekte overgebracht via schapen, koeien en geiten.
Je bent in ieder geval niet zo'n smerige geitenneuker. En als je kan aantonen dat die beesten er niet onder lijden is het ook niet strafbaar!quote:Op woensdag 5 september 2007 22:05 schreef Q. het volgende:
Nou ja, weet je.. ik ben ook maar een mens. En ik stem niet voor niets Partij van de Dieren.
Ik was me inderdaad met enige regelmaat.quote:Op woensdag 5 september 2007 22:09 schreef rompompom het volgende:
[..]
Je bent in ieder geval niet zo'n smerige geitenneuker.
Eén keer per jaar is óók regelmatig.quote:Op woensdag 5 september 2007 22:13 schreef Q. het volgende:
[..]
Ik was me inderdaad met enige regelmaat.
Oeps.quote:Op donderdag 6 september 2007 09:48 schreef JDude het volgende:
Is dat vlakbij Maastricht?
Hier JD.quote:Op donderdag 6 september 2007 09:44 schreef Blight het volgende:
Straks naar *ril* Maasstricht. *ril*.
Dat soort tuig dus.quote:
quote:Op donderdag 6 september 2007 09:55 schreef Blight het volgende:
Plus dat we hier allemaal van die vuige mods hebben die de edit history kunnen bekijken.
Dag schat. Be a doll en verwijder even die nare berichtjes, wil je?quote:Op donderdag 6 september 2007 10:04 schreef Misstique het volgende:
Helleuh.
Nu een opmerking plaatsen over dat doll-gedeelte is flauw.quote:Op donderdag 6 september 2007 10:09 schreef Blight het volgende:
[..]
Dag schat. Be a doll en verwijder even die nare berichtjes, wil je?.
Sorry, ik ben geen ONZ mod, no can do.quote:Op donderdag 6 september 2007 10:09 schreef Blight het volgende:
[..]
Dag schat. Be a doll en verwijder even die nare berichtjes, wil je?.
Moeder gaat dood, vader hertrouwt, vader gaat dood, stiefmoeder hertrouwt. Of andersom natuurlijk.quote:Op donderdag 6 september 2007 23:42 schreef mcDavid het volgende:
hoe kun je in hemelsnaam 2 stiefouders hebben?
Ach, met bier lijkt het dan nog meer dan text-only. Mits genoeg bier natuurlijk.quote:Op vrijdag 7 september 2007 11:54 schreef Q. het volgende:
[13.gif] Ik ben niet blij dat ze internet op mijn werk hebben afgesloten. De workaround is alleen in text-only beschikbaar. Stom! Bier!
...en dan door die twee als vondeling gevonden worden?quote:Op vrijdag 7 september 2007 11:31 schreef rompompom het volgende:
[..]
Moeder gaat dood, vader hertrouwt, vader gaat dood, stiefmoeder hertrouwt. Of andersom natuurlijk.
Hij zou eens werk moeten hebbenquote:Op vrijdag 7 september 2007 13:55 schreef Misstique het volgende:
Anders analyseer je even een sig van c..
Ik had niet eens door dat het daar vandaan kwam.quote:Op vrijdag 7 september 2007 13:55 schreef Misstique het volgende:
Anders analyseer je even een sig van c..
Behalve bier drinken. Bier drinken kan niet leuker worden dan het al is.quote:Op zaterdag 8 september 2007 13:23 schreef Nosh het volgende:.
Alles is leuker met synthesizers. Álles..
Welnee. Slechts Bier en Piemels heb jij nodig.quote:Op zaterdag 8 september 2007 14:11 schreef Chowi het volgende:
Nee, natuurlijk niet. Ik heb mijn slaap hard nodig.
Waarvoor dan?quote:Op zaterdag 8 september 2007 14:11 schreef Chowi het volgende:
Nee, natuurlijk niet. Ik heb mijn slaap hard nodig.
Om een beetje fatsoenlijk te kunnen functioneren in de bier- en piemelindustrie.quote:
Ik ben nog niet helemaal overtuigd van die nieuwe layout. Voorzichtig uitgedrukt.quote:Op zaterdag 8 september 2007 13:35 schreef Nosh het volgende:
Oh wow, mijn nick matcht nog steeds met mijn icon..
Maak jij piemels?quote:Op zaterdag 8 september 2007 14:18 schreef Chowi het volgende:
[..]
Om een beetje fatsoenlijk te kunnen functioneren in de bier- en piemelindustrie.
Neehee. Bierpiemels.quote:
quote:Op zondag 9 september 2007 12:13 schreef Chowi het volgende:
HEF JOE EVER BIN MELLOOOOO?
Chowi. Voor uw dagelijkse dosis nostalgie. Geen dank, geen dank.quote:
quote:Op zondag 9 september 2007 22:15 schreef Litso het volgende:
Wow, dat moet echt een aftands stinkhok zijn geweest
Een stofhok vooral.quote:Op zondag 9 september 2007 22:15 schreef Litso het volgende:
Wow, dat moet echt een aftands stinkhok zijn geweest
quote:Op zondag 9 september 2007 22:19 schreef JDude het volgende:
[..]
Ik loop nu nog te rochelen en niesen van al het stof dat vrijkwam.
Die kan je nog tot 2027 (geloof ik) inleveren bij De Nederlandsche Bank en dan krijg je de waarde in Euro terug.quote:Op zondag 9 september 2007 22:10 schreef JDude het volgende:
Ik heb vandaag m'n ouwe kamertje bij m'n ouders opgeruimd en 50 gulden (!!! ) gevonden.
quote:Op zondag 9 september 2007 22:36 schreef Litso het volgende:
Het is veel stoerder om een echt vijftigje te bewaren
Niemand is getrouwd dus niemand neukt.quote:Op zondag 9 september 2007 22:38 schreef Litso het volgende:
En belangrijker natuurlijk: wie neukt wie
quote:Op zondag 9 september 2007 22:38 schreef Litso het volgende:
Zeg, maar even over wat anders. Hoe zit dat tegenwoordig in BeF, wie post hier nog wel en wie is langzaam in de vergetelheid geraakt? Ik zie KS en Bizz bijvoorbeeld niet meer posten? En zijn er eigenlijk nieuwe aanwinsten de afgelopen tijd?
En belangrijker natuurlijk: wie neukt wie
quote:
quote:Op zondag 9 september 2007 22:38 schreef JDude het volgende:
[..]
Stiekem zijn het twee vijfentwintigjes.
Maar inderdaad!
Ik heb ook nog alle munten van 1ct tot het vijfje, een dubbelekop gulden, die speciale gulden met josti-tekening, een munt van tien gulden, en nog wat van die prullaria.
M'n pa heeft ergens nog een briefje van 5.
HEIDEN!quote:Op zondag 9 september 2007 22:41 schreef JDude het volgende:
[..]
Verdulle, m'n mond voorbij gepraat.
quote:Op zondag 9 september 2007 22:45 schreef clumsy_clown het volgende:
Welja, vergeet mijn bijdragen aan BeF gerust.
quote:Op zondag 9 september 2007 22:40 schreef JDude het volgende:
[..]
Oh ehm. Ik ben er nog, Chowi regelmatig, rpp, mcD, Nosh, Q, ehm... misstique ook, dago dan weer niet. En ik vergeet er vast nog wat.
Kuuks is nieuw en nueckt met mij.
Die krast tegenwoordig mee in R&P.quote:Op zondag 9 september 2007 22:46 schreef Litso het volgende:
jackson
quote:Op zondag 9 september 2007 22:46 schreef Litso het volgende:
Wat namen die me te binnen schieten:
VM, bizz, KS (blijkbaar allemaal kwijt?), ehqo, blight (SiemeN?), pheno, jackson, cerror, Croupouque, pc-freak, (en de echte oldbies) mr.Z, Zebbie?
Zoals het hoort.quote:Op zondag 9 september 2007 22:48 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Die krast tegenwoordig mee in R&P.
Ook nog een Unie van Utrecht knaak?quote:Op zondag 9 september 2007 22:38 schreef JDude het volgende:
[..]
Stiekem zijn het twee vijfentwintigjes.
Maar inderdaad!
Ik heb ook nog alle munten van 1ct tot het vijfje, een dubbelekop gulden, die speciale gulden met josti-tekening, een munt van tien gulden, en nog wat van die prullaria.
M'n pa heeft ergens nog een briefje van 5.
Er zitten wel eens vermakelijke popcorntopics tussen.quote:Op zondag 9 september 2007 22:57 schreef JDude het volgende:
De SC is daar leuk. Voor de rest kan het me ook niet echt boeien.
quote:
Nee.quote:
quote:Op zondag 9 september 2007 23:02 schreef JDude het volgende:
Au3.
Ik ga nooit meer BeFers opsommen. Het zijn er verdulle veel meer dan je denkt.
quote:Op zondag 9 september 2007 23:03 schreef AudreyHepburn het volgende:
Hee Litso, ik las dat we weer op dezelfde plek waren zonder dat van elkaar te weten. Ik was ook bij Modest Mouse.
quote:Op zondag 9 september 2007 23:05 schreef rompompom het volgende:
J. valt zo nu en dan ook nog binnen, maar da's echt sporadisch geworden.
Vajayjay is een heel mooi Amerikaans woord voor kut. Om het optimaal te begrijpen moet je er zeg maar een enorme hootchiemama bij denken. ("Bitch, you better be shutting yo trashy mouth, talking shit 'bout ma vajayjay.", zeg maar.)quote:Op zondag 9 september 2007 23:02 schreef Litso het volgende:
[..]
Nee.
Maar alleen als je uitlegt wat je ondertitel betekent. Dat vraag ik me al tijden af
Nee en nee, sorry. Ik vond het een stel uitmuntende muzikanten, die echt heel goed muziek maakten, maar het miste voor mij een stuk schwung. Allereerst kwam dat door het slecht afgestelde geluid met name voor de zang, waardoor ik het hele concert lang serieus geen woord verstaan heb. (Ik stond boven, achter de lichttafel, misschien dat dat uitmaakte, wat dat betreft.) En ten tweede heb ik het niet zo op onverwachte instrumentale postrock orgasmes van een kwartier. Tijdens dat laatste nummer dwaalden mijn gedachten af naar het niveau van "ik moet nog wcpapier kopen" en "wat zal ik kopen voor mijn schoonmoeder die zondag jarig is ?"quote:Op zondag 9 september 2007 23:05 schreef Litso het volgende:
[..]
Verdomme. Ben je toevallig 13 oktober ook bij Mindless Self Indulgence?
Hoe vond je het trouwens? Net zo genoten als ik?
quote:Op zondag 9 september 2007 23:06 schreef AudreyHepburn het volgende:
[..]
Vajayjay is een heel mooi Amerikaans woord voor kut. Om het optimaal te begrijpen moet je er zeg maar een enorme hootchiemama bij denken. ("Bitch, you better be shutting yo trashy mouth, talking shit 'bout ma vajayjay.", zeg maar.)
Al zie ik Oprah nou niet bepaald meteen met haar handen zwaaien en loeiend trashtalken met andere hootchiemama's.quote:Op zondag 9 september 2007 23:22 schreef clumsy_clown het volgende:
Tis dan ook niet gek dat het internationale bekenheid heeft verworden nadat Oprah het zei.
quote:Op zondag 9 september 2007 23:25 schreef AudreyHepburn het volgende:
Yr. Mangled Heart, momenteel mijn lievelingsnummer van the Gossip. Oh en de zangeres is dus een meer dan honderd kilo zware lesbienne in veel te strakke jurkjes/broekjes/badpakjes met een gouden strot..
http://lnx.musicaroma.com/files/gossip3.gifquote:Op zondag 9 september 2007 23:25 schreef AudreyHepburn het volgende:
Yr. Mangled Heart, momenteel mijn lievelingsnummer van the Gossip. Oh en de zangeres is dus een meer dan honderd kilo zware lesbienne in veel te strakke jurkjes/broekjes/badpakjes met een gouden strot..
Het spijt me, maar zelfs ík ben niet zo ruimdenkend om dát te kunnen omvatten.quote:Op zondag 9 september 2007 23:34 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
http://lnx.musicaroma.com/files/gossip3.gif
Dat die mensen op de achtergrond zich onder die erbarmelijke omstandigheden nog tot juichen kunnen dwingen is wel bewonderenswaardig.quote:Op zondag 9 september 2007 23:51 schreef Nosh het volgende:
[..]
Het spijt me, maar zelfs ík ben niet zo ruimdenkend om dát te kunnen omvatten.
Mijn beste concert wat Cake.quote:Op maandag 10 september 2007 00:15 schreef AudreyHepburn het volgende:
Mijn beste concerten van dit jaar tot nu toe waren Mudhoney, The Gossip, Cansei de Ser Sexy, The Datsuns en Cold War Kids. (Dat lijken er wat veel maar gezien het feit dat ik per week 1 of meer concerten zie mag dat wel..)
quote:Op maandag 10 september 2007 01:03 schreef mcDavid het volgende:
[..]
Mijn beste concert wat Cake.
Maar dat was dan ook de enige
quote:Op zondag 9 september 2007 22:46 schreef Litso het volgende:
[..]
Wat namen die me te binnen schieten:
VM, bizz, KS (blijkbaar allemaal kwijt?), ehqo, blight (SiemeN?), pheno, jackson, cerror, Croupouque, pc-freak, (en de echte oldbies) mr.Z, Zebbie?
Nah, woensdag ben ik 4 weken ergens met Japanners aan het doorsaké 'en. Niet dat ik er een gesprek mee kan voeren, maar alcohol zal die grens wat verlichtenquote:Op zondag 9 september 2007 22:49 schreef JDude het volgende:
[..]
Blight is er inderdaad ook nog. Pheno is op vakantie geloof ik. Cerror is hier ook nog wel te bewonderen. De rest niet echt meer geloof ik.
Da's een flinke sollicitatie dan!quote:Op maandag 10 september 2007 08:05 schreef Pheno het volgende:
[..]
[..]
Nah, woensdag ben ik 4 weken ergens met Japanners aan het doorsaké 'en. Niet dat ik er een gesprek mee kan voeren, maar alcohol zal die grens wat verlichten
Alcohol = goedquote:Op maandag 10 september 2007 11:42 schreef rompompom het volgende:
[..]
Da's een flinke sollicitatie dan!
Lijkt me momenteel niet verstandig, aangezien ik alleen ben vandaag. Eén collega op vakantie, m'n baas en andere collega zijn ziek.quote:Op maandag 10 september 2007 11:48 schreef Blight het volgende:
Hertog Jan Grand Prestige.
Omdat je zoveel benen hebt.quote:Op maandag 10 september 2007 17:49 schreef Chowi het volgende:
WAAROM HEB IK ZOVEEL BROEKEN?
Twee maar. Da's toch niet overdreven veel ofzo? Ik bedoel, jij hebt er drie.quote:
Ruilen voor zelfgebakken roomboterlimoencake?quote:Op maandag 10 september 2007 18:08 schreef AudreyHepburn het volgende:
Ik heb een chocoladetaart gebakken die dusdanig groot is dat ik niet meer weet wat ik met de tweede helft van de taart aanmoet.
Weinig. Maar je kunt 'm prima ruilen in de roomboterlimoencake-handel.quote:Op maandag 10 september 2007 18:08 schreef AudreyHepburn het volgende:
Wat doet een stuk cake in de broek-en-shirt-markt heden ten dage ?
Ik vraag niet veel terug. Misschien eens een glimlach om mijn T-rex grappen, of een aai over m'n bol, of een maaltijd of een minuut voor de centrale verwarming of oh god help de rabobankvrouw komt op me af omdat ik de computers niet gebruik voor rabobankzaken en het is hier zo ongelooflijk koud oh god iemand help.quote:Op maandag 10 september 2007 18:49 schreef Litso het volgende:
Stralende organen liggen goed in de markt.
Maar gelukkig is er ook goed nieuws.quote:Op maandag 10 september 2007 19:38 schreef Chowi het volgende:
IT'S GONNA BE A COOOOLD COOOOLD CHRISTMAAAAS.
En horen?quote:Op maandag 10 september 2007 18:11 schreef AudreyHepburn het volgende:
Ik kan geen cake meer zien. Sorry.
Ik lust geen bier Au3, dat zou je moeten weten.quote:Op maandag 10 september 2007 21:34 schreef AudreyHepburn het volgende:
Hee, wild idee. Van 19 tot en met 21 oktober is het bokbierfestival hier in Utrecht. Ben er zelf nog nooit eerder geweest, maar misschien is dat leuk als BeF-uitje ?
HAHA HOMO.quote:Op maandag 10 september 2007 23:37 schreef Q. het volgende:
Ik wil ook een roze strikje.
Pff, genoeg piemels binnen een straal van 100 meter!quote:Op maandag 10 september 2007 23:39 schreef Q. het volgende:
Ik bedoel, piemels zijn lekker. Jij wil ook gewoon piemels. Oh. En bier.
Ja. Dus?quote:Op maandag 10 september 2007 23:40 schreef Chowi het volgende:
[..]
Pff, genoeg piemels binnen een straal van 100 meter!
Hel.quote:Op maandag 10 september 2007 23:43 schreef Chowi het volgende:
Niet doehoen nou, remlof. Branden moet 'ie.
Huuhuuuhuuuhuuuhuuhuuhuuuhuu.quote:Op maandag 10 september 2007 23:44 schreef clumsy_clown het volgende:
HÉ REMLOF, HEB JIJ EEN WITLOF IN JE BROEK?
HAHAHAHAHA!!!@!2111@!!11
Aan piemels geen gebrek dus! Aan bier ook niet, trouwens. Mijn vader is toch alcoholist. Hmm. Wat hebben we nog meer?quote:
*checktquote:Op maandag 10 september 2007 23:44 schreef clumsy_clown het volgende:
HÉ REMLOF, HEB JIJ EEN WITLOF IN JE BROEK?
HAHAHAHAHA!!!@!2111@!!11
Waarom las ik turkendoos?quote:Op maandag 10 september 2007 23:47 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Ik moest ook al om deze ad lachen:
[afbeelding]
M'n humor heeft vakantie.
Dat moet ik weten! Wat was de hele URL?"quote:Op maandag 10 september 2007 23:47 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Ik moest ook al om deze ad lachen:
[afbeelding]
M'n humor heeft vakantie.
Een tattoo op je piemel en die dan om je pols binden bij wijze van horloge. En dan lachen naar de chickies als ze doorhebben dat dat helemaal niet je horloge is, maar je piemel.quote:Op dinsdag 11 september 2007 00:17 schreef Litso het volgende:
Wie bedenkt er even een originele manier om de tijd weer te geven?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |