Moeder gaat dood, vader hertrouwt, vader gaat dood, stiefmoeder hertrouwt. Of andersom natuurlijk.quote:Op donderdag 6 september 2007 23:42 schreef mcDavid het volgende:
hoe kun je in hemelsnaam 2 stiefouders hebben?

Ach, met bier lijkt het dan nog meer dan text-only. Mits genoeg bier natuurlijk.quote:Op vrijdag 7 september 2007 11:54 schreef Q. het volgende:
[13.gif] Ik ben niet blij dat ze internet op mijn werk hebben afgesloten. De workaround is alleen in text-only beschikbaar. Stom! Bier!

...en dan door die twee als vondeling gevonden worden?quote:Op vrijdag 7 september 2007 11:31 schreef rompompom het volgende:
[..]
Moeder gaat dood, vader hertrouwt, vader gaat dood, stiefmoeder hertrouwt. Of andersom natuurlijk.

Hij zou eens werk moeten hebbenquote:Op vrijdag 7 september 2007 13:55 schreef Misstique het volgende:
Anders analyseer je even een sig van c..

Ik had niet eens door dat het daar vandaan kwam.quote:Op vrijdag 7 september 2007 13:55 schreef Misstique het volgende:
Anders analyseer je even een sig van c..

Behalve bier drinken. Bier drinken kan niet leuker worden dan het al is.quote:Op zaterdag 8 september 2007 13:23 schreef Nosh het volgende:.
Alles is leuker met synthesizers. Álles..

Welnee. Slechts Bier en Piemels heb jij nodig.quote:Op zaterdag 8 september 2007 14:11 schreef Chowi het volgende:
Nee, natuurlijk niet. Ik heb mijn slaap hard nodig.

Waarvoor dan?quote:Op zaterdag 8 september 2007 14:11 schreef Chowi het volgende:
Nee, natuurlijk niet. Ik heb mijn slaap hard nodig.

Om een beetje fatsoenlijk te kunnen functioneren in de bier- en piemelindustrie.quote:

Ik ben nog niet helemaal overtuigd van die nieuwe layout. Voorzichtig uitgedrukt.quote:Op zaterdag 8 september 2007 13:35 schreef Nosh het volgende:
Oh wow, mijn nick matcht nog steeds met mijn icon..

Maak jij piemels?quote:Op zaterdag 8 september 2007 14:18 schreef Chowi het volgende:
[..]
Om een beetje fatsoenlijk te kunnen functioneren in de bier- en piemelindustrie.

Neehee. Bierpiemels.quote:

quote:Op zondag 9 september 2007 12:13 schreef Chowi het volgende:
HEF JOE EVER BIN MELLOOOOO?

Chowi. Voor uw dagelijkse dosis nostalgie. Geen dank, geen dank.quote:

quote:Op zondag 9 september 2007 22:15 schreef Litso het volgende:
Wow, dat moet echt een aftands stinkhok zijn geweest

Een stofhok vooral.quote:Op zondag 9 september 2007 22:15 schreef Litso het volgende:
Wow, dat moet echt een aftands stinkhok zijn geweest

quote:Op zondag 9 september 2007 22:19 schreef JDude het volgende:
[..]
Ik loop nu nog te rochelen en niesen van al het stof dat vrijkwam.

Die kan je nog tot 2027 (geloof ik) inleveren bij De Nederlandsche Bank en dan krijg je de waarde in Euro terug.quote:Op zondag 9 september 2007 22:10 schreef JDude het volgende:
Ik heb vandaag m'n ouwe kamertje bij m'n ouders opgeruimd en 50 gulden (!!! ) gevonden.

quote:Op zondag 9 september 2007 22:36 schreef Litso het volgende:
Het is veel stoerder om een echt vijftigje te bewaren

Niemand is getrouwd dus niemand neukt.quote:Op zondag 9 september 2007 22:38 schreef Litso het volgende:
En belangrijker natuurlijk: wie neukt wie

quote:Op zondag 9 september 2007 22:38 schreef Litso het volgende:
Zeg, maar even over wat anders. Hoe zit dat tegenwoordig in BeF, wie post hier nog wel en wie is langzaam in de vergetelheid geraakt? Ik zie KS en Bizz bijvoorbeeld niet meer posten? En zijn er eigenlijk nieuwe aanwinsten de afgelopen tijd?
En belangrijker natuurlijk: wie neukt wie

quote:Op zondag 9 september 2007 22:38 schreef JDude het volgende:
[..]
Stiekem zijn het twee vijfentwintigjes.
Maar inderdaad!
Ik heb ook nog alle munten van 1ct tot het vijfje, een dubbelekop gulden, die speciale gulden met josti-tekening, een munt van tien gulden, en nog wat van die prullaria.
M'n pa heeft ergens nog een briefje van 5.

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |