Hoe doe je dat?quote:
Hij maakt misbruik van jouw account dus.quote:Op maandag 3 september 2007 00:33 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Het heeft niets, ik herhaal, niets met mijn rechten te maken.
Dat zou jij nooit doen!quote:Op maandag 3 september 2007 08:58 schreef Misstique het volgende:
[..]
Hij maakt misbruik van jouw account dus.. Foei!
.
Dat klopt. Zo ben ik niet.quote:
Nils Holgerson was leukkk!quote:Op maandag 3 september 2007 00:55 schreef ehqo het volgende:
Heu.
"Niiils Holgerssooon, vliegt op een gans naar de zon.
Niiils Holgerssooon, komt in het najaar weerom."
Stomme wereld. Nieuwe wereld kopen.quote:Op maandag 3 september 2007 14:15 schreef clumsy_clown het volgende:
Ugh, ik heb veel te weinig geld en veel teveel rekeningen. De wereld haat me.
Ohja die had ook een hamster!quote:Op maandag 3 september 2007 17:05 schreef Chowi het volgende:
[..]
Nils Holgerson was leukkk!.
[afbeelding]
Wat hebben jullie nú weer voor vuige streken uitgehaald?quote:
"Bier drinken" ?quote:Op maandag 3 september 2007 19:05 schreef Chowi het volgende:
[..]
Wat hebben jullie nú weer voor vuige streken uitgehaald?
int park lopen en een stofje voorbij zien fietsen enn dan spontaan hoi roepen.quote:Op maandag 3 september 2007 19:05 schreef Chowi het volgende:
[..]
En, gaf hij een zwakzinnige reactie terug?quote:Op maandag 3 september 2007 19:10 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
int park lopen en een stofje voorbij zien fietsen enn dan spontaan hoi roepen.
Niet? Shit.quote:Op maandag 3 september 2007 19:11 schreef Chowi het volgende:
Dat vind ik niet bepaald een vuige streek, Q.
Duh! Het is een Fokker.quote:Op maandag 3 september 2007 19:14 schreef Chowi het volgende:
[..]
En, gaf hij een zwakzinnige reactie terug?
Ja nou? Ik ben ook een FOK!ker. En, zeg eens eerlijk, Q. Vind je míj zwakzinnig? Míj? Hmm?quote:
"Hey, stofje" geroepen in het park in Breda.quote:Op maandag 3 september 2007 19:05 schreef Chowi het volgende:
[..]
Je maakt het ons soms té makkelijk, Chow.quote:Op maandag 3 september 2007 19:19 schreef Chowi het volgende:
[..]
Ja nou? Ik ben ook een FOK!ker. En, zeg eens eerlijk, Q. Vind je míj zwakzinnig? Míj? Hmm?
Ik weet het, ik doe graag voorzetjes.quote:Op maandag 3 september 2007 19:31 schreef Misstique het volgende:
[..]
Je maakt het ons soms té makkelijk, Chow.
Misschien kan je dan wel bij Ajax terecht. Daar kunnen ze nog wel wat versterking gebruiken.quote:Op maandag 3 september 2007 19:42 schreef Chowi het volgende:
[..]
Ik weet het, ik doe graag voorzetjes.
Euhm. Nou. Euh. Weet je. Kijk! Een vogel!quote:Op maandag 3 september 2007 19:19 schreef Chowi het volgende:
[..]
Ja nou? Ik ben ook een FOK!ker. En, zeg eens eerlijk, Q. Vind je míj zwakzinnig? Míj? Hmm?
Of is het een vliegtuig?quote:Op maandag 3 september 2007 21:53 schreef Q. het volgende:
[..]
Euhm. Nou. Euh. Weet je. Kijk! Een vogel!
Bier : spinazie is als SuperQ : Popeye.quote:Op dinsdag 4 september 2007 10:00 schreef Blight het volgende:
Werk is zijn kryptonite.
Super.quote:Op dinsdag 4 september 2007 21:44 schreef Q. het volgende:
[..]
Verrekte weinig, buiten bier drinken uiteraard.
Het is zo walgelijk dat ik moest lachen.quote:Op dinsdag 4 september 2007 23:37 schreef mcDavid het volgende:
http://eduweb.hhs.nl/~60479/flevosite2/index.html
Het begint zowaar ergens op te lijken!
En de indeling, vergeet de stijl overal niet.... en het "logo".quote:Op woensdag 5 september 2007 00:20 schreef mcDavid het volgende:
Over de kleuren moet ik me nog eens buigen
Wat is er?quote:
Zwollecity is heul geen niemandsland mên.quote:Op woensdag 5 september 2007 09:30 schreef Blight het volgende:
En dat je in dat niemandsland bent gaan wonen is natuurlijk je eigen schuld,.
Nee? Hoezo?quote:Op woensdag 5 september 2007 09:46 schreef Blight het volgende:
Tiek? Ben je boos op me?
Dat was van korte duur.quote:Op woensdag 5 september 2007 09:54 schreef Blight het volgende:
Anyway, ik ga maar eens wat werk verzetten.
Litsquote:Op woensdag 5 september 2007 10:43 schreef Listo het volgende:
MT
Denk aan de bloemetjes en huppelende lammetjes.
Inderdaad. Ik durf nauwelijks te F5'en.quote:Op woensdag 5 september 2007 15:30 schreef clumsy_clown het volgende:
Wuuh, FOK! is bezig het record voor langste paginalaadtijd ooit te verbreken.
Laat me. Ik vind het gewoon een mooi icoontje.quote:
Nou, dan blijf ik hier wel.quote:Op woensdag 5 september 2007 09:32 schreef Blight het volgende:
Volgens mij hebben ze daar geen bier, Q. Maar hey, als dat jou gelukkig maakt..
Ik ben er zelfs ooit nog eens geboren. Voor de oerknal.quote:Op woensdag 5 september 2007 09:32 schreef Misstique het volgende:
[..]
Zwollecity is heul geen niemandsland mên..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |