Omdat je zoveel benen hebt.quote:Op maandag 10 september 2007 17:49 schreef Chowi het volgende:
WAAROM HEB IK ZOVEEL BROEKEN?
Twee maar. Da's toch niet overdreven veel ofzo? Ik bedoel, jij hebt er drie.quote:
Ruilen voor zelfgebakken roomboterlimoencake?quote:Op maandag 10 september 2007 18:08 schreef AudreyHepburn het volgende:
Ik heb een chocoladetaart gebakken die dusdanig groot is dat ik niet meer weet wat ik met de tweede helft van de taart aanmoet.
Weinig. Maar je kunt 'm prima ruilen in de roomboterlimoencake-handel.quote:Op maandag 10 september 2007 18:08 schreef AudreyHepburn het volgende:
Wat doet een stuk cake in de broek-en-shirt-markt heden ten dage ?
Ik vraag niet veel terug. Misschien eens een glimlach om mijn T-rex grappen, of een aai over m'n bol, of een maaltijd of een minuut voor de centrale verwarming of oh god help de rabobankvrouw komt op me af omdat ik de computers niet gebruik voor rabobankzaken en het is hier zo ongelooflijk koud oh god iemand help.quote:Op maandag 10 september 2007 18:49 schreef Litso het volgende:
Stralende organen liggen goed in de markt.
Maar gelukkig is er ook goed nieuws.quote:Op maandag 10 september 2007 19:38 schreef Chowi het volgende:
IT'S GONNA BE A COOOOLD COOOOLD CHRISTMAAAAS.
En horen?quote:Op maandag 10 september 2007 18:11 schreef AudreyHepburn het volgende:
Ik kan geen cake meer zien. Sorry.
Ik lust geen bier Au3, dat zou je moeten weten.quote:Op maandag 10 september 2007 21:34 schreef AudreyHepburn het volgende:
Hee, wild idee. Van 19 tot en met 21 oktober is het bokbierfestival hier in Utrecht. Ben er zelf nog nooit eerder geweest, maar misschien is dat leuk als BeF-uitje ?
HAHA HOMO.quote:Op maandag 10 september 2007 23:37 schreef Q. het volgende:
Ik wil ook een roze strikje.
Pff, genoeg piemels binnen een straal van 100 meter!quote:Op maandag 10 september 2007 23:39 schreef Q. het volgende:
Ik bedoel, piemels zijn lekker. Jij wil ook gewoon piemels. Oh. En bier.
Ja. Dus?quote:Op maandag 10 september 2007 23:40 schreef Chowi het volgende:
[..]
Pff, genoeg piemels binnen een straal van 100 meter!
Hel.quote:Op maandag 10 september 2007 23:43 schreef Chowi het volgende:
Niet doehoen nou, remlof. Branden moet 'ie.
Huuhuuuhuuuhuuuhuuhuuhuuuhuu.quote:Op maandag 10 september 2007 23:44 schreef clumsy_clown het volgende:
HÉ REMLOF, HEB JIJ EEN WITLOF IN JE BROEK?
HAHAHAHAHA!!!@!2111@!!11
Aan piemels geen gebrek dus! Aan bier ook niet, trouwens. Mijn vader is toch alcoholist. Hmm. Wat hebben we nog meer?quote:
*checktquote:Op maandag 10 september 2007 23:44 schreef clumsy_clown het volgende:
HÉ REMLOF, HEB JIJ EEN WITLOF IN JE BROEK?
HAHAHAHAHA!!!@!2111@!!11
Waarom las ik turkendoos?quote:Op maandag 10 september 2007 23:47 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Ik moest ook al om deze ad lachen:
[afbeelding]
M'n humor heeft vakantie.
Dat moet ik weten! Wat was de hele URL?"quote:Op maandag 10 september 2007 23:47 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Ik moest ook al om deze ad lachen:
[afbeelding]
M'n humor heeft vakantie.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |