HEIDEN!quote:Op zondag 9 september 2007 22:41 schreef JDude het volgende:
[..]
Verdulle, m'n mond voorbij gepraat.
quote:Op zondag 9 september 2007 22:45 schreef clumsy_clown het volgende:
Welja, vergeet mijn bijdragen aan BeF gerust.
quote:Op zondag 9 september 2007 22:40 schreef JDude het volgende:
[..]
Oh ehm. Ik ben er nog, Chowi regelmatig, rpp, mcD, Nosh, Q, ehm... misstique ook, dago dan weer niet. En ik vergeet er vast nog wat.
Kuuks is nieuw en nueckt met mij.
Die krast tegenwoordig mee in R&P.quote:Op zondag 9 september 2007 22:46 schreef Litso het volgende:
jackson
quote:Op zondag 9 september 2007 22:46 schreef Litso het volgende:
Wat namen die me te binnen schieten:
VM, bizz, KS (blijkbaar allemaal kwijt?), ehqo, blight (SiemeN?), pheno, jackson, cerror, Croupouque, pc-freak, (en de echte oldbies) mr.Z, Zebbie?
Zoals het hoort.quote:Op zondag 9 september 2007 22:48 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Die krast tegenwoordig mee in R&P.
Ook nog een Unie van Utrecht knaak?quote:Op zondag 9 september 2007 22:38 schreef JDude het volgende:
[..]
Stiekem zijn het twee vijfentwintigjes.
Maar inderdaad!
Ik heb ook nog alle munten van 1ct tot het vijfje, een dubbelekop gulden, die speciale gulden met josti-tekening, een munt van tien gulden, en nog wat van die prullaria.
M'n pa heeft ergens nog een briefje van 5.
Er zitten wel eens vermakelijke popcorntopics tussen.quote:Op zondag 9 september 2007 22:57 schreef JDude het volgende:
De SC is daar leuk. Voor de rest kan het me ook niet echt boeien.
Nee.quote:
quote:Op zondag 9 september 2007 23:02 schreef JDude het volgende:
Au3.
Ik ga nooit meer BeFers opsommen. Het zijn er verdulle veel meer dan je denkt.
quote:Op zondag 9 september 2007 23:03 schreef AudreyHepburn het volgende:
Hee Litso, ik las dat we weer op dezelfde plek waren zonder dat van elkaar te weten. Ik was ook bij Modest Mouse.
quote:Op zondag 9 september 2007 23:05 schreef rompompom het volgende:
J. valt zo nu en dan ook nog binnen, maar da's echt sporadisch geworden.
Vajayjay is een heel mooi Amerikaans woord voor kut. Om het optimaal te begrijpen moet je er zeg maar een enorme hootchiemama bij denken. ("Bitch, you better be shutting yo trashy mouth, talking shit 'bout ma vajayjay.", zeg maar.)quote:Op zondag 9 september 2007 23:02 schreef Litso het volgende:
[..]
Nee.
Maar alleen als je uitlegt wat je ondertitel betekent. Dat vraag ik me al tijden af
Nee en nee, sorry. Ik vond het een stel uitmuntende muzikanten, die echt heel goed muziek maakten, maar het miste voor mij een stuk schwung. Allereerst kwam dat door het slecht afgestelde geluid met name voor de zang, waardoor ik het hele concert lang serieus geen woord verstaan heb. (Ik stond boven, achter de lichttafel, misschien dat dat uitmaakte, wat dat betreft.) En ten tweede heb ik het niet zo op onverwachte instrumentale postrock orgasmes van een kwartier. Tijdens dat laatste nummer dwaalden mijn gedachten af naar het niveau van "ik moet nog wcpapier kopen" en "wat zal ik kopen voor mijn schoonmoeder die zondag jarig is ?"quote:Op zondag 9 september 2007 23:05 schreef Litso het volgende:
[..]
Verdomme. Ben je toevallig 13 oktober ook bij Mindless Self Indulgence?
Hoe vond je het trouwens? Net zo genoten als ik?
quote:Op zondag 9 september 2007 23:06 schreef AudreyHepburn het volgende:
[..]
Vajayjay is een heel mooi Amerikaans woord voor kut. Om het optimaal te begrijpen moet je er zeg maar een enorme hootchiemama bij denken. ("Bitch, you better be shutting yo trashy mouth, talking shit 'bout ma vajayjay.", zeg maar.)
Al zie ik Oprah nou niet bepaald meteen met haar handen zwaaien en loeiend trashtalken met andere hootchiemama's.quote:Op zondag 9 september 2007 23:22 schreef clumsy_clown het volgende:
Tis dan ook niet gek dat het internationale bekenheid heeft verworden nadat Oprah het zei.
quote:Op zondag 9 september 2007 23:25 schreef AudreyHepburn het volgende:
Yr. Mangled Heart, momenteel mijn lievelingsnummer van the Gossip. Oh en de zangeres is dus een meer dan honderd kilo zware lesbienne in veel te strakke jurkjes/broekjes/badpakjes met een gouden strot..
http://lnx.musicaroma.com/files/gossip3.gifquote:Op zondag 9 september 2007 23:25 schreef AudreyHepburn het volgende:
Yr. Mangled Heart, momenteel mijn lievelingsnummer van the Gossip. Oh en de zangeres is dus een meer dan honderd kilo zware lesbienne in veel te strakke jurkjes/broekjes/badpakjes met een gouden strot..
Het spijt me, maar zelfs ík ben niet zo ruimdenkend om dát te kunnen omvatten.quote:Op zondag 9 september 2007 23:34 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
http://lnx.musicaroma.com/files/gossip3.gif
Dat die mensen op de achtergrond zich onder die erbarmelijke omstandigheden nog tot juichen kunnen dwingen is wel bewonderenswaardig.quote:Op zondag 9 september 2007 23:51 schreef Nosh het volgende:
[..]
Het spijt me, maar zelfs ík ben niet zo ruimdenkend om dát te kunnen omvatten.
Mijn beste concert wat Cake.quote:Op maandag 10 september 2007 00:15 schreef AudreyHepburn het volgende:
Mijn beste concerten van dit jaar tot nu toe waren Mudhoney, The Gossip, Cansei de Ser Sexy, The Datsuns en Cold War Kids. (Dat lijken er wat veel maar gezien het feit dat ik per week 1 of meer concerten zie mag dat wel..)
quote:Op maandag 10 september 2007 01:03 schreef mcDavid het volgende:
[..]
Mijn beste concert wat Cake.
Maar dat was dan ook de enige
quote:Op zondag 9 september 2007 22:46 schreef Litso het volgende:
[..]
Wat namen die me te binnen schieten:
VM, bizz, KS (blijkbaar allemaal kwijt?), ehqo, blight (SiemeN?), pheno, jackson, cerror, Croupouque, pc-freak, (en de echte oldbies) mr.Z, Zebbie?
Nah, woensdag ben ik 4 weken ergens met Japanners aan het doorsaké 'en. Niet dat ik er een gesprek mee kan voeren, maar alcohol zal die grens wat verlichtenquote:Op zondag 9 september 2007 22:49 schreef JDude het volgende:
[..]
Blight is er inderdaad ook nog. Pheno is op vakantie geloof ik. Cerror is hier ook nog wel te bewonderen. De rest niet echt meer geloof ik.
Da's een flinke sollicitatie dan!quote:Op maandag 10 september 2007 08:05 schreef Pheno het volgende:
[..]
[..]
Nah, woensdag ben ik 4 weken ergens met Japanners aan het doorsaké 'en. Niet dat ik er een gesprek mee kan voeren, maar alcohol zal die grens wat verlichten
Alcohol = goedquote:Op maandag 10 september 2007 11:42 schreef rompompom het volgende:
[..]
Da's een flinke sollicitatie dan!
Lijkt me momenteel niet verstandig, aangezien ik alleen ben vandaag. Eén collega op vakantie, m'n baas en andere collega zijn ziek.quote:Op maandag 10 september 2007 11:48 schreef Blight het volgende:
Hertog Jan Grand Prestige.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |