quote:Waarschijnlijk wordt de ziekte overgebracht via schapen, koeien en geiten.

Je bent in ieder geval niet zo'n smerige geitenneuker. En als je kan aantonen dat die beesten er niet onder lijden is het ook niet strafbaar!quote:Op woensdag 5 september 2007 22:05 schreef Q. het volgende:
Nou ja, weet je.. ik ben ook maar een mens. En ik stem niet voor niets Partij van de Dieren.

Ik was me inderdaad met enige regelmaat.quote:Op woensdag 5 september 2007 22:09 schreef rompompom het volgende:
[..]
Je bent in ieder geval niet zo'n smerige geitenneuker.

Eén keer per jaar is óók regelmatig.quote:Op woensdag 5 september 2007 22:13 schreef Q. het volgende:
[..]
Ik was me inderdaad met enige regelmaat.

Oeps.quote:Op donderdag 6 september 2007 09:48 schreef JDude het volgende:
Is dat vlakbij Maastricht?

Hier JD.quote:Op donderdag 6 september 2007 09:44 schreef Blight het volgende:
Straks naar *ril* Maasstricht. *ril*.

Dat soort tuig dus.quote:

quote:Op donderdag 6 september 2007 09:55 schreef Blight het volgende:
Plus dat we hier allemaal van die vuige mods hebben die de edit history kunnen bekijken.

Dag schat. Be a doll en verwijder even die nare berichtjes, wil je?quote:Op donderdag 6 september 2007 10:04 schreef Misstique het volgende:
Helleuh.

Nu een opmerking plaatsen over dat doll-gedeelte is flauw.quote:Op donderdag 6 september 2007 10:09 schreef Blight het volgende:
[..]
Dag schat. Be a doll en verwijder even die nare berichtjes, wil je?.

Sorry, ik ben geen ONZ mod, no can do.quote:Op donderdag 6 september 2007 10:09 schreef Blight het volgende:
[..]
Dag schat. Be a doll en verwijder even die nare berichtjes, wil je?.

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |