quote:Warhawk is een arcade actiegame met twee gameplay modi. Aan de ene kant heb je de bekende vlieg-levels, waarin je met de Sixaxis motion sensor je vliegtuig kan besturen en andere vliegtuigen neer moet zien te halen. Aan de andere kant heb je levels die zich afspelen op de grond, waar je verschillende wapens kunt vinden en in tal van voertuige kunt springen.
Je stond er al bijquote:Op zaterdag 1 september 2007 00:14 schreef Athlon_2o0o het volgende:
Zo, wat een geniaal spel zeg. Ik word er ook steeds beter in. Net eindelijk eerste geworden in een airforce deathmatch game. Het is de 30 euro zeker waard.
Mijn PSN is Antiqua.
hahaha speel dus ookquote:Op vrijdag 31 augustus 2007 22:44 schreef Deacon_Tigra het volgende:
jaa
Deacon_tigra = Tec-Deacon
met zijn 2en in een jeep is echt vet![]()
ook met turrets vliegtuigjes mikken![]()
Kan niet wachten om de eerste keer Mickey_blue_eyes de lucht uit te knallen![]()
![]()
Zonesquote:Op zaterdag 1 september 2007 00:30 schreef Athlon_2o0o het volgende:
Geen idee wat je kan unlocken. De game zelf en het multiplayergedeelte houdt mij genoeg bezig
Je hebt de modes Deathmatch, Team Deathmatch, Capture the Flag en iets als Zone Defense (al weet ik niet hoe die laatste mode officieel heet).
Inderdaad, en omdat ik een vrij erge rankingshoer ben is dat aardig frustrerendquote:Op zaterdag 1 september 2007 16:01 schreef Athlon_2o0o het volgende:
Jammer dat die ranked servers altijd vol zitten. Zelfs als er staat dat er nog plek zat is.
Ik denk dat er gescheiden servers zijn. In de serverlijst staan namelijk (in het blauw aangegeven) een paar dedicated servers van SCEE(europe) en niet van SCEA(america). Maar pin me er niet op vast hoorquote:Op zondag 2 september 2007 16:15 schreef SToRM81 het volgende:
Weet iemand of je met de Amerikaanse versie van Warhawk ook op de Europese servers kan spelen? En zijn er ook geen problemen met de headset?
Ik heb enorm veel zin om dat spel nu al te spelen, maar ik zou ook erg graag de Blu-Ray versie hebben met de headset erbij. De Amerikaanse versie importeren zou dus een goeie optie zijn
Klinkt herkenbaarquote:Op zondag 2 september 2007 19:23 schreef Nudie het volgende:
potdomme ik wil spelen, maar ik wil versie met headset
quote:Op maandag 3 september 2007 09:52 schreef Deacon_Tigra het volgende:
net even met Renzokuken zitten spelen, tenminste..ik zag hem voorbij vliegen![]()
verslaafd? nee hoor!quote:Op maandag 3 september 2007 10:10 schreef Deacon_Tigra het volgende:
Ik wil wel, maar we gaan zo op vakantie.
Dus als ik nu nog ga gamen , krijg ik klappen van mijn vriendin![]()
![]()
Plus de Ps3 staat al ingepakt![]()
Dat moet een zeer prettige vakantie worden danquote:Op maandag 3 september 2007 10:15 schreef Deacon_Tigra het volgende:
verslaafd? wel nee
eerste fase is ontkenning toch?![]()
We gaan met zijn vieren en er gaan mee
1 Ps3
1 Ps2
1 Psp
3 Nintendo ds![]()
thnks![]()
Alle 2.quote:Op dinsdag 4 september 2007 01:12 schreef Cid het volgende:
Bah... Heavenly Sword of Warhawk... Denk toch maar wachten op HS
quote:Op dinsdag 4 september 2007 15:52 schreef Tumble het volgende:
wellicht vanavond even een private server aanmaken. beetje oefenen met elkaar
kan ik gelijk mijn headset eens uittesten
Die ruimen we volgende keer wel opquote:Op dinsdag 4 september 2007 21:11 schreef Kremers het volgende:
Was wel humorIk zag ook een GOT clan lid voorbij komen
Dat kan wel, maar dan moet de server het ondersteunen.quote:Op woensdag 5 september 2007 08:04 schreef Vince22 het volgende:
Trouwens met 2 offline spelers meedoen aan een online game kan niet?![]()
quote:Op woensdag 5 september 2007 22:14 schreef SToRM81 het volgende:
Reactie van een Warhawk dev over de problemen
Wat een idiotenquote:My phone number was posted here and in a few other places and while I have had really good conversations with some of you, the team and I need to focus all of our attention on getting you great service...not going though 300 voicemails a day - I do hope you can understand.
ik zal je een invite sturenquote:Op woensdag 5 september 2007 21:23 schreef Inorbit het volgende:
Mooi dat de fokkers ook in zijn voor een beetje warhawk actie, mijn PSN id is identiek aan mijn fokid, en de fok clan zie ik ook wel zitten.
tuurlijkquote:Op vrijdag 7 september 2007 18:43 schreef Mickey_Blue_Eyes het volgende:
Vanavond nog wat mensen online voor een potje![]()
je server zat volquote:Op vrijdag 7 september 2007 21:01 schreef Kremers het volgende:
Pffff.
Wordt ik net eerste van het winende team in een potje Zones, werken uiteraard die ranking stats servers niet... Gevolg: Ribbon niet toegevoegd aan de stats.... Ik had er in een anders potje ook een paar gewonnen, maar niet gekeken of die er wel bij staan.
Wordt er een beetje moe van eig...
Ja tis goed met jequote:Op zaterdag 8 september 2007 01:58 schreef Insanity_Tigra het volgende:
Krijg nu bij initialiseren netwerk een foutmelding dat de servers niet reageren.
Net nu ik Deacon_Tigra zijn ass aan het whoopen was![]()
Schijnt de hele dag al gesodemieter te zijn. (ook onderhoud geloof ik)
Hahaha, hoe bedoel je pwnedquote:Op zaterdag 8 september 2007 11:17 schreef Deacon_Tigra het volgende:
Mickey jij vieze camper![]()
![]()
beetje met je turrets mij kapot schieten eej![]()
Je kan in het spel van team wisselenquote:Op zaterdag 8 september 2007 13:39 schreef Kremers het volgende:
Je moet uitgenodigd worden door de oprichter. Dan ga je naar Clans > Invitations en dan klik je op accept.
That's it
Wat ik mij alleen wel afvraag: Stel wij organiseren een potje tegen GoT, wordt iedereen dan wel bij zijn eigen clan ingedeeld? Neem aan dat dat wel ergens in te stellen is, of gebeurt dat automatisch?
Heb het net weer even gespeeld, en vind het toch wat toffer als warhawkquote:Op zaterdag 8 september 2007 16:58 schreef janrad het volgende:
Ben ik 2 weken op vakantie, speelt iedereen natuurlijk Warhawk. Is RB6 nu volledig uit de gratie ?
Echt niet! Ik heb net weer 3 uur lang met blue eyed (en companen) zitten spelen. Hoe leuk warhawk ook is, rb6 blijft leuker alleen al om het simpele feit dat je geen L3 hoeft in te drukken om te praten. (waarom in godsnaam L3, wat is dat klote zegquote:Op zaterdag 8 september 2007 16:58 schreef janrad het volgende:
Ben ik 2 weken op vakantie, speelt iedereen natuurlijk Warhawk. Is RB6 nu volledig uit de gratie ?
quote:Op zondag 9 september 2007 13:29 schreef Feen het volgende:
Ja we speelden aardig samen, volgens mij hebben we geen 1x verloren toen we samenspeelden.
Ja prima, denk dat ik dr wel ben.. vandaag toch ziek thuis... PSN ID= Vince_NLquote:Op maandag 10 september 2007 10:13 schreef Nudie het volgende:
Ik ga straks maar even een potje hosten, iemand nog meer zin, uurtje of 12?
Met of zonder password?
Ik hoop het ook. Ik heb eigenlijk wel zin om vanavond weer te spelenquote:Op maandag 10 september 2007 14:34 schreef Tumble het volgende:
vaag dat ie nog niet binnen is SToRM81 fingers crossed voor vandaag en hopen dat ze in jouw woonplaats een pakketdienst op maandag hebben.
Voorlopig wel, binnenkort ligtie ook in de winkel voor 60 euro met headset.quote:Op maandag 10 september 2007 22:39 schreef the_legend_killer het volgende:
Kun je dit spel allee online kopen
Ik heb hem niet in de winkel gezien
perfectquote:Op maandag 10 september 2007 23:08 schreef SocialDisorder het volgende:
[..]
Voorlopig wel, binnenkort ligtie ook in de winkel voor 60 euro met headset.
Ja dat was bij mij ook het geval, gisteravond ff 2 rondjes CTF gedaan rond half 8 tot half 9 met een aantal fokkers ! was een leuke pot ! kon iedereen ook wel verstaan maar heb zelf nog geen headset! maar die komt er snelquote:Op maandag 10 september 2007 16:51 schreef el_nuno het volgende:
ik zat gister ook met een paar van jullie op een server, ik hoorde jullie wel maar ik heb geen headset dus kan niks terug zeggen wel irritant denk dat ik ook maar een headset haal
ik zal straks even achter mijn ps3 kruipen en je invitenquote:Op dinsdag 11 september 2007 13:32 schreef janrad het volgende:
Kheb hem ook dus voeg mij maar toe, vanavond weer een potje knallen.
Zal vanavond RB6V er even uit laten en warhawk spelenquote:Op dinsdag 11 september 2007 13:32 schreef janrad het volgende:
Kheb hem ook dus voeg mij maar toe, vanavond weer een potje knallen.
HEYquote:Op dinsdag 11 september 2007 14:13 schreef Mickey_Blue_Eyes het volgende:
[..]
Misschien kan ik deacon nog een paar keer uit de lucht knallen![]()
Tja, sommigen doen alles voor de puntenquote:Op woensdag 12 september 2007 12:28 schreef Insanity_Tigra het volgende:
Ook leuk:
speel je op zo'n dedicated server van Sony, zitten er volgens mij alleen maar n00bs op.
Hoe vaak je dan wel niet overhoop word geschoten door iemand uit je eigen team![]()
Helemaal leuk met CTF, kom je aanhollen met de vlag v/d tegenpartij, schiet je eigen team je voor je klote![]()
Al vaak zat over gevloekt![]()
Hoe vindt/herken je zo'n dedicated server eigenlijk ?quote:Op woensdag 12 september 2007 12:28 schreef Insanity_Tigra het volgende:
Ook leuk:
speel je op zo'n dedicated server van Sony, zitten er volgens mij alleen maar n00bs op.
Hoe vaak je dan wel niet overhoop word geschoten door iemand uit je eigen team![]()
Helemaal leuk met CTF, kom je aanhollen met de vlag v/d tegenpartij, schiet je eigen team je voor je klote![]()
Al vaak zat over gevloekt![]()
Degene met een beker icoontje zijn toch ook dedicated?quote:
yupz fok clan is Dutch@WARquote:Op woensdag 12 september 2007 19:39 schreef janrad het volgende:
Ah, das makkelijk. Is er al een fok clan opgericht ?
Dat heb ik ook! Zit nu al 2 dagen te spelen zonder dat er punten bij geschreven worden! Ik kreeg gister zelfs weer de melding in een game dat ik Airman ben geworden terwijl ik al 2 klasse hoger zitquote:Op woensdag 12 september 2007 18:10 schreef Deacon_Tigra het volgende:
worden je punten eigenlijk automatisch opgeslagen?
heb al zeker 40 punten verdiend vandaag, maar ze staan er nog niet bij![]()
Ik hoop dat ie dan de serverlijst sneller update ...quote:Op vrijdag 14 september 2007 12:10 schreef janrad het volgende:
Op ps3only staat vermeld dat er vandaag een update is voor Warhawk, die de problemen verhelpt.
Ik ben afgelopen vrijdag (laatste keer dat ik gespeeld heb) ook eindelijk eens in rang gestegen.quote:Op zondag 16 september 2007 12:44 schreef Deacon_Tigra het volgende:
Mijn Stats zijn eindelijk bijgewerkt![]()
alleen van vandaag, dat dan weer wel![]()
waar zie jij de rang airman? ik heb die helemaal niet in me lijstquote:Op zondag 16 september 2007 13:46 schreef SToRM81 het volgende:
[..]
Ik ben afgelopen vrijdag (laatste keer dat ik gespeeld heb) ook eindelijk eens in rang gestegen.
Ik ben nu Airman
Die komt direct na recruit.quote:Op zondag 16 september 2007 17:30 schreef el_nuno het volgende:
[..]
waar zie jij de rang airman? ik heb die helemaal niet in me lijst
same here, vanaf vanmorgen al niet meerquote:Op maandag 17 september 2007 10:53 schreef Feen het volgende:
warhawk ligt ff plat, ik en een maat komen er niet op
allemaal onderdeel van het rock-paper-scissor mechanismequote:Op dinsdag 18 september 2007 11:03 schreef Kremers het volgende:
Klopt. Wel met een flammenwerper
Zo doe ik dat altijd in zones, als er een vijandelijke tank aankomt. Dan wacht ik op een hoekje en geef hem de volle laag. Voor je het weet is dat ding kaduuk.
Niet echt realistisch natuurlijkMaar goed, dit spel is ook niet als realistisch bedoeld.
online 3 tientjesquote:Op dinsdag 18 september 2007 13:19 schreef Koenz0r het volgende:
Toch maar kopen dan... Warhawk. Wat kost die? 64.99 ¤ ?
Ken je hem niet gewoon met je CC halen dan?quote:Op dinsdag 18 september 2007 13:19 schreef Koenz0r het volgende:
Toch maar kopen dan... Warhawk. Wat kost die? 64.99 ¤ ?
ook 1 keer gehadquote:Op dinsdag 18 september 2007 15:59 schreef Feen het volgende:
vage shit net, speelde potje online zie ik een speler met dezelfde naam als ik. Alleen hij had geen clan tag ervoor, k'heb um geteamkilled, stond er Feen teamkills Feen. Ben daarna gestopt, probeerde um op te zoeken bij ontmoete spelers maar stond ie niet bij...heel vaag.
Valt dit onder zelfmoord?quote:Op dinsdag 18 september 2007 15:59 schreef Feen het volgende:
vage shit net, speelde potje online zie ik een speler met dezelfde naam als ik. Alleen hij had geen clan tag ervoor, k'heb um geteamkilled, stond er Feen teamkills Feen. Ben daarna gestopt, probeerde um op te zoeken bij ontmoete spelers maar stond ie niet bij...heel vaag.
MIsschien? MISSCHIEN??? je loopt net (vanmorgen) te zeiken dat er niemand online is!quote:Op zaterdag 22 september 2007 19:03 schreef SToRM81 het volgende:
hmm, misschien dat ik dan ook nog wel even kom kijken
Ik zie ze wel, maar ik speel bijna nooit in de server.quote:Op zaterdag 22 september 2007 12:25 schreef SToRM81 het volgende:
Gisteren weer in rank gestegen
Wanneer gaan we eigenlijk eens met de Fok clan samen spelen? Ik moet zeggen dat ik maar erg weinig Fokkers zie spelen bij Warhawk...
Roep maar wat, ik kan hosten voor 12 man.quote:Op maandag 24 september 2007 21:22 schreef Feen het volgende:
Ik zelf heb niet echt te klagen over de graphics, wanneer weer eens een fok roompie maken en avondje knallen?
komt voor de bakker ik ga vanochtend even de lijst bijwerken.quote:Op dinsdag 25 september 2007 07:28 schreef Gstyles het volgende:
heb em ook eindelijk! fantastische game hoorIk krijg alleen die headset niet aan de praat in de game,,, hoe werkt dat ding nou eigenlijk.. welke toetsen moet je indrukken om te praten met elkaar... En TS ik sta nog niet in de OP en kun je mij een uitnodiging voor de FOK clan sturen, thanks!
Ja das het enige waar ik me aan stoor, dat ze allemaal voor zichzelf spelen om kills te halen, terwijl als je samenwerkt je veel meer punten scoort..quote:Op dinsdag 25 september 2007 08:33 schreef solidslayer het volgende:
Veel lui die warhawk spelen hebben nog nooit van Teamplay gehoord volgens mij.. Als er iemand met je vlag al halverwege is verwacht je toch wel dat er iemand achter aan gaat of je komt helpen? mja mooi niet dus.
Bedankt Tumble! Nodig je me ook uit in de warhawk clan?quote:Op dinsdag 25 september 2007 09:13 schreef Tumble het volgende:
[..]
komt voor de bakker ik ga vanochtend even de lijst bijwerken.
Idd. Ik speelde gisteren een potje CTF. Op een gegeven moment had ik de vlag en vroeg om air-support, er vlogen twee vijanden achet mij aan.quote:Op dinsdag 25 september 2007 09:39 schreef Feen het volgende:
[..]
Ja das het enige waar ik me aan stoor, dat ze allemaal voor zichzelf spelen om kills te halen, terwijl als je samenwerkt je veel meer punten scoort..
L3 indrukken om te praten. Je ziet dan als het goed is een icoontje naast je naam oplichten. Dat icoontje moet je sowieso zien staan, anders is je headset niet goed geconnecteerd met je PS3 en moet je daar eens naar kijken.quote:Op dinsdag 25 september 2007 07:28 schreef Gstyles het volgende:
heb em ook eindelijk! fantastische game hoorIk krijg alleen die headset niet aan de praat in de game,,, hoe werkt dat ding nou eigenlijk.. welke toetsen moet je indrukken om te praten met elkaar... En TS ik sta nog niet in de OP en kun je mij een uitnodiging voor de FOK clan sturen, thanks!
Defenden brengt inderdaad veel punten op. Voor elke keer dat je de vlag kan redden krijg je 10 punten volgens mij.quote:Op dinsdag 25 september 2007 08:33 schreef solidslayer het volgende:
Damn im on a roll !![]()
gisteravond CTF 2 - 0 gewonnen
boven aan de lijst met 186 punten
Dat tewrijl ik alleen maar stond te defenden
Idd.. er zijn enkele die wel aan teamplay doen, maar de rest denken dat ze met een simpele DM bezig zijn.quote:Op dinsdag 25 september 2007 10:57 schreef Kremers het volgende:
[..]
Idd. Ik speelde gisteren een potje CTF. Op een gegeven moment had ik de vlag en vroeg om air-support, er vlogen twee vijanden achet mij aan.
Denk je dat iemand reageert? Nee hoor, ze gaan vrolijk verder waar ze mee bezig zijn...
Het is ook veel handiger om een combined assault op de vijandelijk basis te doen. Bijv. twee jeeps vol met mensen, een tank en twee vliegtuigen. Dan pak je die vlag wel. Dat irriteert mij wel, er wordt totaal niet nagedacht door die gasten...
quote:Op dinsdag 25 september 2007 11:53 schreef solidslayer het volgende:
[..]
Het wordt tijd voor een clanwar..
Heb wel een headset maar niet altijd op. Wat ik zo mooi vindt van dit spel is dat er zo nu en dan echt hevig chaotische veldslagen zijn.quote:Op maandag 24 september 2007 23:25 schreef Feen het volgende:
Zo weer aardig wat potjes gespeeld, zag crashtest_nl ook in de room, weet niet of hij headset heeft?
nee, drie schoten bij full health. Maar hij was al behoorlijk damaged.quote:Op woensdag 26 september 2007 16:48 schreef Deacon_Tigra het volgende:
one hit kill? kan dat met een sniper vs warhawk![]()
gister nog even gespeeld
Feen & Helder zijn veels te goed![]()
![]()
![]()
![]()
Klopt, maar dat gebeurt dus nooit in de rooms waar ik in zitquote:Op woensdag 26 september 2007 16:58 schreef Deacon_Tigra het volgende:
in je eentje naar de vlag red je het nooit,je moet echt samen spelen
![]()
En omdat je de L3 moet indrukken, wie dat heeft bedacht..quote:Op woensdag 26 september 2007 17:00 schreef Feen het volgende:
Ja was gister gezellig, alleen vind ik dat er echt weinig wordt gepraat, beetje ouwehoeren en teamwork mis ik nog wel met deze game, misschien komt dat omdat je telkens aan het vechten bent.
Het schijnt dat je maar 1 schot nodig hebt als je de cockpit raakt. Maar of dat waar is weet ik niet.quote:Op woensdag 26 september 2007 16:58 schreef SocialDisorder het volgende:
nee, drie schoten bij full health. Maar hij was al behoorlijk damaged.
Dan zal je me 2x geraakt hebben denk ik..quote:[b]Op donderdag 27 september 2007 10:13
Ik zat toevallig bij mijn stats te kijken, bij player most killed en daar staat Feen![]()
Volgens mij heeft ook niemand een heatset. Ik niet tenminste ...quote:Op woensdag 26 september 2007 19:03 schreef Neverstop het volgende:
[..]
En omdat je de L3 moet indrukken, wie dat heeft bedacht..
Ik heb er wel 1. Maar het is nog niet echt op Xbox Live niveau. Af en toe hoor ik wat mensen lullen, Nederlands zelfs gisteren.. Maar het is allemaal zo serieus. Met rainbow six op de xbox vond ik het altijd leuk om gewoon een beetje slap te kletsen en ondertussen terroristen neer te maaien.quote:Op donderdag 27 september 2007 19:35 schreef Athlon_2o0o het volgende:
[..]
Volgens mij heeft ook niemand een heatset. Ik niet tenminste ...
Ja maar jij houdt ook van camperenquote:Op donderdag 27 september 2007 20:04 schreef Deacon_Tigra het volgende:
ik ben net 4 ranken gestegen![]()
ben nu 2e luitenant![]()
ben pas geleden in 1 dag 8 rangen gestegenquote:Op donderdag 27 september 2007 20:04 schreef Deacon_Tigra het volgende:
ik ben net 4 ranken gestegen![]()
ben nu 2e luitenant![]()
Campen = Coolquote:Op vrijdag 28 september 2007 07:54 schreef Mickey_Blue_Eyes het volgende:
[..]
Ja maar jij houdt ook van camperen![]()
Die van mij liep in dat potje trouwens gruwelijk vast, daarna kwam ik Harry nog tegen bij een CTF-potje
Dat is inderdaad waarquote:Op vrijdag 28 september 2007 15:53 schreef Deacon_Tigra het volgende:
[..]
Campen = Cool, goed voor de punten
![]()
Laat mij maar verdedigen .
Ik zat gister trouwens met 2 andere Engelse gasten in een jeep, toen die kerel van een hele hoge klif reed.
Alle drie tegelijk ......OWWW SHIIIIIIITTTTTTTTT !!!![]()
Euh ik ???quote:Op vrijdag 28 september 2007 17:52 schreef Deacon_Tigra het volgende:
Archipel vindt ik het leukst samen met Euchadia ofzo .
Anyhoe..wie was er net beste speler met 191 punten![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |