Alle 2.quote:Op dinsdag 4 september 2007 01:12 schreef Cid het volgende:
Bah... Heavenly Sword of Warhawk... Denk toch maar wachten op HS
quote:Op dinsdag 4 september 2007 15:52 schreef Tumble het volgende:
wellicht vanavond even een private server aanmaken. beetje oefenen met elkaar
kan ik gelijk mijn headset eens uittesten
Die ruimen we volgende keer wel opquote:Op dinsdag 4 september 2007 21:11 schreef Kremers het volgende:
Was wel humorIk zag ook een GOT clan lid voorbij komen
Dat kan wel, maar dan moet de server het ondersteunen.quote:Op woensdag 5 september 2007 08:04 schreef Vince22 het volgende:
Trouwens met 2 offline spelers meedoen aan een online game kan niet?![]()
quote:Op woensdag 5 september 2007 22:14 schreef SToRM81 het volgende:
Reactie van een Warhawk dev over de problemen
Wat een idiotenquote:My phone number was posted here and in a few other places and while I have had really good conversations with some of you, the team and I need to focus all of our attention on getting you great service...not going though 300 voicemails a day - I do hope you can understand.
ik zal je een invite sturenquote:Op woensdag 5 september 2007 21:23 schreef Inorbit het volgende:
Mooi dat de fokkers ook in zijn voor een beetje warhawk actie, mijn PSN id is identiek aan mijn fokid, en de fok clan zie ik ook wel zitten.
tuurlijkquote:Op vrijdag 7 september 2007 18:43 schreef Mickey_Blue_Eyes het volgende:
Vanavond nog wat mensen online voor een potje![]()
je server zat volquote:Op vrijdag 7 september 2007 21:01 schreef Kremers het volgende:
Pffff.
Wordt ik net eerste van het winende team in een potje Zones, werken uiteraard die ranking stats servers niet... Gevolg: Ribbon niet toegevoegd aan de stats.... Ik had er in een anders potje ook een paar gewonnen, maar niet gekeken of die er wel bij staan.
Wordt er een beetje moe van eig...
Ja tis goed met jequote:Op zaterdag 8 september 2007 01:58 schreef Insanity_Tigra het volgende:
Krijg nu bij initialiseren netwerk een foutmelding dat de servers niet reageren.
Net nu ik Deacon_Tigra zijn ass aan het whoopen was![]()
Schijnt de hele dag al gesodemieter te zijn. (ook onderhoud geloof ik)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |