Hahaha, hoe bedoel je pwnedquote:Op zaterdag 8 september 2007 11:17 schreef Deacon_Tigra het volgende:
Mickey jij vieze camper![]()
![]()
beetje met je turrets mij kapot schieten eej![]()
Je kan in het spel van team wisselenquote:Op zaterdag 8 september 2007 13:39 schreef Kremers het volgende:
Je moet uitgenodigd worden door de oprichter. Dan ga je naar Clans > Invitations en dan klik je op accept.
That's it
Wat ik mij alleen wel afvraag: Stel wij organiseren een potje tegen GoT, wordt iedereen dan wel bij zijn eigen clan ingedeeld? Neem aan dat dat wel ergens in te stellen is, of gebeurt dat automatisch?
Heb het net weer even gespeeld, en vind het toch wat toffer als warhawkquote:Op zaterdag 8 september 2007 16:58 schreef janrad het volgende:
Ben ik 2 weken op vakantie, speelt iedereen natuurlijk Warhawk. Is RB6 nu volledig uit de gratie ?
Echt niet! Ik heb net weer 3 uur lang met blue eyed (en companen) zitten spelen. Hoe leuk warhawk ook is, rb6 blijft leuker alleen al om het simpele feit dat je geen L3 hoeft in te drukken om te praten. (waarom in godsnaam L3, wat is dat klote zegquote:Op zaterdag 8 september 2007 16:58 schreef janrad het volgende:
Ben ik 2 weken op vakantie, speelt iedereen natuurlijk Warhawk. Is RB6 nu volledig uit de gratie ?
quote:Op zondag 9 september 2007 13:29 schreef Feen het volgende:
Ja we speelden aardig samen, volgens mij hebben we geen 1x verloren toen we samenspeelden.
Ja prima, denk dat ik dr wel ben.. vandaag toch ziek thuis... PSN ID= Vince_NLquote:Op maandag 10 september 2007 10:13 schreef Nudie het volgende:
Ik ga straks maar even een potje hosten, iemand nog meer zin, uurtje of 12?
Met of zonder password?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |