quote:Warhawk is een arcade actiegame met twee gameplay modi. Aan de ene kant heb je de bekende vlieg-levels, waarin je met de Sixaxis motion sensor je vliegtuig kan besturen en andere vliegtuigen neer moet zien te halen. Aan de andere kant heb je levels die zich afspelen op de grond, waar je verschillende wapens kunt vinden en in tal van voertuige kunt springen.
Je stond er al bijquote:Op zaterdag 1 september 2007 00:14 schreef Athlon_2o0o het volgende:
Zo, wat een geniaal spel zeg. Ik word er ook steeds beter in. Net eindelijk eerste geworden in een airforce deathmatch game. Het is de 30 euro zeker waard.
Mijn PSN is Antiqua.
hahaha speel dus ookquote:Op vrijdag 31 augustus 2007 22:44 schreef Deacon_Tigra het volgende:
jaa
Deacon_tigra = Tec-Deacon
met zijn 2en in een jeep is echt vet![]()
ook met turrets vliegtuigjes mikken![]()
Kan niet wachten om de eerste keer Mickey_blue_eyes de lucht uit te knallen![]()
![]()
Zonesquote:Op zaterdag 1 september 2007 00:30 schreef Athlon_2o0o het volgende:
Geen idee wat je kan unlocken. De game zelf en het multiplayergedeelte houdt mij genoeg bezig
Je hebt de modes Deathmatch, Team Deathmatch, Capture the Flag en iets als Zone Defense (al weet ik niet hoe die laatste mode officieel heet).
Inderdaad, en omdat ik een vrij erge rankingshoer ben is dat aardig frustrerendquote:Op zaterdag 1 september 2007 16:01 schreef Athlon_2o0o het volgende:
Jammer dat die ranked servers altijd vol zitten. Zelfs als er staat dat er nog plek zat is.
Ik denk dat er gescheiden servers zijn. In de serverlijst staan namelijk (in het blauw aangegeven) een paar dedicated servers van SCEE(europe) en niet van SCEA(america). Maar pin me er niet op vast hoorquote:Op zondag 2 september 2007 16:15 schreef SToRM81 het volgende:
Weet iemand of je met de Amerikaanse versie van Warhawk ook op de Europese servers kan spelen? En zijn er ook geen problemen met de headset?
Ik heb enorm veel zin om dat spel nu al te spelen, maar ik zou ook erg graag de Blu-Ray versie hebben met de headset erbij. De Amerikaanse versie importeren zou dus een goeie optie zijn
Klinkt herkenbaarquote:Op zondag 2 september 2007 19:23 schreef Nudie het volgende:
potdomme ik wil spelen, maar ik wil versie met headset
quote:Op maandag 3 september 2007 09:52 schreef Deacon_Tigra het volgende:
net even met Renzokuken zitten spelen, tenminste..ik zag hem voorbij vliegen![]()
verslaafd? nee hoor!quote:Op maandag 3 september 2007 10:10 schreef Deacon_Tigra het volgende:
Ik wil wel, maar we gaan zo op vakantie.
Dus als ik nu nog ga gamen , krijg ik klappen van mijn vriendin![]()
![]()
Plus de Ps3 staat al ingepakt![]()
Dat moet een zeer prettige vakantie worden danquote:Op maandag 3 september 2007 10:15 schreef Deacon_Tigra het volgende:
verslaafd? wel nee
eerste fase is ontkenning toch?![]()
We gaan met zijn vieren en er gaan mee
1 Ps3
1 Ps2
1 Psp
3 Nintendo ds![]()
thnks![]()
Alle 2.quote:Op dinsdag 4 september 2007 01:12 schreef Cid het volgende:
Bah... Heavenly Sword of Warhawk... Denk toch maar wachten op HS
quote:Op dinsdag 4 september 2007 15:52 schreef Tumble het volgende:
wellicht vanavond even een private server aanmaken. beetje oefenen met elkaar
kan ik gelijk mijn headset eens uittesten
Die ruimen we volgende keer wel opquote:Op dinsdag 4 september 2007 21:11 schreef Kremers het volgende:
Was wel humorIk zag ook een GOT clan lid voorbij komen
Dat kan wel, maar dan moet de server het ondersteunen.quote:Op woensdag 5 september 2007 08:04 schreef Vince22 het volgende:
Trouwens met 2 offline spelers meedoen aan een online game kan niet?![]()
quote:Op woensdag 5 september 2007 22:14 schreef SToRM81 het volgende:
Reactie van een Warhawk dev over de problemen
Wat een idiotenquote:My phone number was posted here and in a few other places and while I have had really good conversations with some of you, the team and I need to focus all of our attention on getting you great service...not going though 300 voicemails a day - I do hope you can understand.
ik zal je een invite sturenquote:Op woensdag 5 september 2007 21:23 schreef Inorbit het volgende:
Mooi dat de fokkers ook in zijn voor een beetje warhawk actie, mijn PSN id is identiek aan mijn fokid, en de fok clan zie ik ook wel zitten.
tuurlijkquote:Op vrijdag 7 september 2007 18:43 schreef Mickey_Blue_Eyes het volgende:
Vanavond nog wat mensen online voor een potje![]()
je server zat volquote:Op vrijdag 7 september 2007 21:01 schreef Kremers het volgende:
Pffff.
Wordt ik net eerste van het winende team in een potje Zones, werken uiteraard die ranking stats servers niet... Gevolg: Ribbon niet toegevoegd aan de stats.... Ik had er in een anders potje ook een paar gewonnen, maar niet gekeken of die er wel bij staan.
Wordt er een beetje moe van eig...
Ja tis goed met jequote:Op zaterdag 8 september 2007 01:58 schreef Insanity_Tigra het volgende:
Krijg nu bij initialiseren netwerk een foutmelding dat de servers niet reageren.
Net nu ik Deacon_Tigra zijn ass aan het whoopen was![]()
Schijnt de hele dag al gesodemieter te zijn. (ook onderhoud geloof ik)
Hahaha, hoe bedoel je pwnedquote:Op zaterdag 8 september 2007 11:17 schreef Deacon_Tigra het volgende:
Mickey jij vieze camper![]()
![]()
beetje met je turrets mij kapot schieten eej![]()
Je kan in het spel van team wisselenquote:Op zaterdag 8 september 2007 13:39 schreef Kremers het volgende:
Je moet uitgenodigd worden door de oprichter. Dan ga je naar Clans > Invitations en dan klik je op accept.
That's it
Wat ik mij alleen wel afvraag: Stel wij organiseren een potje tegen GoT, wordt iedereen dan wel bij zijn eigen clan ingedeeld? Neem aan dat dat wel ergens in te stellen is, of gebeurt dat automatisch?
Heb het net weer even gespeeld, en vind het toch wat toffer als warhawkquote:Op zaterdag 8 september 2007 16:58 schreef janrad het volgende:
Ben ik 2 weken op vakantie, speelt iedereen natuurlijk Warhawk. Is RB6 nu volledig uit de gratie ?
Echt niet! Ik heb net weer 3 uur lang met blue eyed (en companen) zitten spelen. Hoe leuk warhawk ook is, rb6 blijft leuker alleen al om het simpele feit dat je geen L3 hoeft in te drukken om te praten. (waarom in godsnaam L3, wat is dat klote zegquote:Op zaterdag 8 september 2007 16:58 schreef janrad het volgende:
Ben ik 2 weken op vakantie, speelt iedereen natuurlijk Warhawk. Is RB6 nu volledig uit de gratie ?
quote:Op zondag 9 september 2007 13:29 schreef Feen het volgende:
Ja we speelden aardig samen, volgens mij hebben we geen 1x verloren toen we samenspeelden.
Ja prima, denk dat ik dr wel ben.. vandaag toch ziek thuis... PSN ID= Vince_NLquote:Op maandag 10 september 2007 10:13 schreef Nudie het volgende:
Ik ga straks maar even een potje hosten, iemand nog meer zin, uurtje of 12?
Met of zonder password?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |