Ik hoop het ook. Ik heb eigenlijk wel zin om vanavond weer te spelenquote:Op maandag 10 september 2007 14:34 schreef Tumble het volgende:
vaag dat ie nog niet binnen is SToRM81 fingers crossed voor vandaag en hopen dat ze in jouw woonplaats een pakketdienst op maandag hebben.
Voorlopig wel, binnenkort ligtie ook in de winkel voor 60 euro met headset.quote:Op maandag 10 september 2007 22:39 schreef the_legend_killer het volgende:
Kun je dit spel allee online kopen
Ik heb hem niet in de winkel gezien
perfectquote:Op maandag 10 september 2007 23:08 schreef SocialDisorder het volgende:
[..]
Voorlopig wel, binnenkort ligtie ook in de winkel voor 60 euro met headset.
Ja dat was bij mij ook het geval, gisteravond ff 2 rondjes CTF gedaan rond half 8 tot half 9 met een aantal fokkers ! was een leuke pot ! kon iedereen ook wel verstaan maar heb zelf nog geen headset! maar die komt er snelquote:Op maandag 10 september 2007 16:51 schreef el_nuno het volgende:
ik zat gister ook met een paar van jullie op een server, ik hoorde jullie wel maar ik heb geen headset dus kan niks terug zeggen wel irritant denk dat ik ook maar een headset haal
ik zal straks even achter mijn ps3 kruipen en je invitenquote:Op dinsdag 11 september 2007 13:32 schreef janrad het volgende:
Kheb hem ook dus voeg mij maar toe, vanavond weer een potje knallen.
Zal vanavond RB6V er even uit laten en warhawk spelenquote:Op dinsdag 11 september 2007 13:32 schreef janrad het volgende:
Kheb hem ook dus voeg mij maar toe, vanavond weer een potje knallen.
HEYquote:Op dinsdag 11 september 2007 14:13 schreef Mickey_Blue_Eyes het volgende:
[..]
Misschien kan ik deacon nog een paar keer uit de lucht knallen![]()
Tja, sommigen doen alles voor de puntenquote:Op woensdag 12 september 2007 12:28 schreef Insanity_Tigra het volgende:
Ook leuk:
speel je op zo'n dedicated server van Sony, zitten er volgens mij alleen maar n00bs op.
Hoe vaak je dan wel niet overhoop word geschoten door iemand uit je eigen team![]()
Helemaal leuk met CTF, kom je aanhollen met de vlag v/d tegenpartij, schiet je eigen team je voor je klote![]()
Al vaak zat over gevloekt![]()
Hoe vindt/herken je zo'n dedicated server eigenlijk ?quote:Op woensdag 12 september 2007 12:28 schreef Insanity_Tigra het volgende:
Ook leuk:
speel je op zo'n dedicated server van Sony, zitten er volgens mij alleen maar n00bs op.
Hoe vaak je dan wel niet overhoop word geschoten door iemand uit je eigen team![]()
Helemaal leuk met CTF, kom je aanhollen met de vlag v/d tegenpartij, schiet je eigen team je voor je klote![]()
Al vaak zat over gevloekt![]()
Degene met een beker icoontje zijn toch ook dedicated?quote:
yupz fok clan is Dutch@WARquote:Op woensdag 12 september 2007 19:39 schreef janrad het volgende:
Ah, das makkelijk. Is er al een fok clan opgericht ?
Dat heb ik ook! Zit nu al 2 dagen te spelen zonder dat er punten bij geschreven worden! Ik kreeg gister zelfs weer de melding in een game dat ik Airman ben geworden terwijl ik al 2 klasse hoger zitquote:Op woensdag 12 september 2007 18:10 schreef Deacon_Tigra het volgende:
worden je punten eigenlijk automatisch opgeslagen?
heb al zeker 40 punten verdiend vandaag, maar ze staan er nog niet bij![]()
Ik hoop dat ie dan de serverlijst sneller update ...quote:Op vrijdag 14 september 2007 12:10 schreef janrad het volgende:
Op ps3only staat vermeld dat er vandaag een update is voor Warhawk, die de problemen verhelpt.
Ik ben afgelopen vrijdag (laatste keer dat ik gespeeld heb) ook eindelijk eens in rang gestegen.quote:Op zondag 16 september 2007 12:44 schreef Deacon_Tigra het volgende:
Mijn Stats zijn eindelijk bijgewerkt![]()
alleen van vandaag, dat dan weer wel![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |