En dat maakt 2 (Leeuwarden had je ook al genoemd).quote:Op vrijdag 31 augustus 2007 10:32 schreef bartrid het volgende:
Haarlem wel.
quote:hit big on the dancefloor with a 1993 single, "High Energy Protons," and signed to Mute Records. Later that year, the group released its debut album, Transmissions, and toured as the Orb's support slot for chillout-room duty; a deal with Orb's Inter Modo label resulted in 1994's Luciano.
Heel goed. bartrid +1quote:Op vrijdag 31 augustus 2007 12:21 schreef bartrid het volgende:
Future sound of london?
quote:Formermember Richard H. Kirk is widely regarded as contemporary techno's busiest man, a distinction he's picked up through a release schedule that keeps discographers sweating and diehard fans near bankruptcy
quote:The next year saw the band testing the extent of their contractual liberties (and the record company's patience) when they announced their scheme to release twelve (12) 7" singles in one year. The general music press once again praised the band's PR/marketing shrewdness and in the record sales press, serious articles appeared that outlined how the band's singles (which were limited to 10,000 copies that almost always sold out within the week of release) showed the decline and general worthlessness of the modern pop chart. Previously, record companies were deliberately vague about singles sales to cover up sales decline, but the band showed that they were able to score a Top 10 hit with just 10,000 sales ("Come Play with Me", #10 in May — in fact less than 10,000 sales since the record managed a second week at #65). All the other singles reached the Top 30 as well andequalled Elvis Presley's age-old record for most Top 30 hits in one year. To economise on songwriting, the B-sides consisted of cover versions of songs proposed by all band members and saw Gedge wrapping his tonsils around such unlikely songs as Julee Cruise's "Falling" (the theme tune from Twin Peaks). The singles and their B-sides, which were produced by such luminaries as Ian Broudie (Lightning Seeds) and Jimmy Miller (The Rolling Stones) were collected on two albums, appropriately called Hit Parade 1 and Hit Parade 2.
Ik moet nog steeds deel 2 en 6quote:Op vrijdag 31 augustus 2007 17:37 schreef bartrid het volgende:
Oh ja Wedding Present toch?
quote:From coast to coast, so you stop being like a comatose
Stand, my man? the beats the same with a boost toast
Rock with some pizzazz, it will last. why you ask?
opgezocht en okquote:Op zaterdag 1 september 2007 11:18 schreef grasmat het volgende:
[..]
Public Enemy natuurlijk!! met Bring Tha Noize
quote:Op zaterdag 1 september 2007 12:01 schreef Captain_Redbeard het volgende:
roisin murphy ?
zo dat deed je snelquote:Op zaterdag 1 september 2007 12:01 schreef Captain_Redbeard het volgende:
roisin murphy ?
gezien de afwezigheid van bijna iedereen (inclusief moi vanaf nu) geef ik 'm cadeau. Life = a sexy sanctuary.quote:Op zaterdag 1 september 2007 13:10 schreef bartrid het volgende:
Zita Zwoon maar geen idee wat de titel is...
ranja + 1quote:Op zaterdag 1 september 2007 14:49 schreef ranja het volgende:
10cc?
terugdraaibaar?quote:Op zaterdag 1 september 2007 17:19 schreef ranja het volgende:
ah, ja, ik was hier nog wat aan het doen
Wat is het bijzondere aan de nieuwe single van LCD Soundsystem, en dan met name de vinyl uitgave daarvan.
dan toevallig iets met het aantal sporen waarin het opgenomen is?quote:Op zaterdag 1 september 2007 17:30 schreef ranja het volgende:
nee, heeft meer met de muziek te maken dan met het formaat
overigens nog bedankt voor de 'tip' van Reverend & the Makers. toch een van de hoogtepuntjes van Lowlands geweest en voor je trivia vraag over hun had ik er nog nooit van gehoord
klopt. Franz Ferdinand en John Cale hebben een eigen versie gemaakt en die staat als a-kant op de vinylsingles.quote:Op zaterdag 1 september 2007 19:01 schreef Sack_Blabbath het volgende:
Het nummer van de single wordt toch door andere bands gespeeld? Franz Ferdinand oa. geloof ik.
Ja dat was de vraagquote:Op zaterdag 1 september 2007 19:50 schreef tong80 het volgende:
B54's heb snel gepost.
Was dat de vraag ?
net op tijd, ben zo wegquote:Op zondag 2 september 2007 09:46 schreef bukgeit het volgende:
Mika.
The Police bestond nooit uit meer dan 3/4 band.quote:Op zondag 2 september 2007 19:11 schreef Ewout1 het volgende:
The Police?
Litpho +1quote:Op zondag 2 september 2007 20:13 schreef Litpho het volgende:
Led Zeppelin?
Welke welbekende rockdame had achtereenvolgens kinderen van Kinks-frontman Ray Davies en Simple Minds frontman Jim Kerr?quote:Op zondag 2 september 2007 23:51 schreef bukgeit het volgende:
[..]
Litpho +1
Sorry voor het verpesten van de trivia-zondag.
iggy_in_the_house +1quote:Op maandag 3 september 2007 08:11 schreef iggy_in_the_house het volgende:
Chrissie Hynde
Wel een nieuwe single, niet van Garbage. Prut is een bijnaam van haar...quote:Op maandag 3 september 2007 09:20 schreef bukgeit het volgende:
De nieuwe single van Garbage?
Prutney Spears wordt ze weleens genoemdquote:Op maandag 3 september 2007 09:46 schreef bukgeit het volgende:
O ja, Britney! Maar 'prut'?
niet Jordy inderdaad.quote:Op maandag 3 september 2007 12:26 schreef n0r het volgende:
Johan Cruijff ja.
En toen ik bij Benfica in Lissabon op de tribune zat, bleken ze dat nummer daar ook na een doelpunt te draaien...quote:Op maandag 3 september 2007 14:47 schreef ranja het volgende:
I will survive in de Kuip
Keur ik goed, 'Liberté' van Parla & Pardouxquote:Op maandag 3 september 2007 14:55 schreef newbiedoobiedoo het volgende:
In Eindhoven die versie van Les Lacs Du Connemara?
quote:De trainer vloekt zijn jongens stijf
Loopt dampend heen en weer
Ze willen, dat staat buiten kijf
Maar ze kunnen echt niet meer
Het startte als een jongensboek
Een hechte vriendenclub
Ze speelden ieder elftal zoek
Tot in de europacup
het gaat toch over z'n JOS days?quote:Op maandag 3 september 2007 15:43 schreef cafca het volgende:
oh nee, toch niet
Toch wel, denk ik...quote:Op maandag 3 september 2007 15:43 schreef cafca het volgende:
oh nee, toch niet
Ja, het nummer gaat erover dat ie niet goed genoeg was voor J.O.S.quote:Op maandag 3 september 2007 16:14 schreef cafca het volgende:
Hij was toch niet goed genoeg ofzo?
quote:What's it like in New York City?
I'm a thousand miles away
But girl tonight you look so pretty
Het ergste is dat ik tegen mijn collega's zei.. let op mijn woorden dat wordt de megahit en na een week kunnen we het allemaal (dus niet alleen ik) uitkotsen.. zij mij uitlachen en nu... zijn de meesten het met me eensquote:Op maandag 3 september 2007 19:04 schreef bartrid het volgende:
Plain white T's inderdaad. Wat een ongelofelijk zeiknummer zeg, ik dacht dat erger dan Keane niet kon maar blijkbaar dus wel. Bah.
Hierin ben jij niet te overtreffenquote:Op maandag 3 september 2007 22:00 schreef newbiedoobiedoo het volgende:
White Plains
When you are a king![]()
quote:Op dinsdag 4 september 2007 08:30 schreef MadMaster het volgende:
La Paay heeft in een groep gezeten die 'Heart' heette en op de onderste foto staan de zusjes Wilson van de Amerikaanse 'Heart'.
nbdbd +1quote:Op maandag 3 september 2007 22:00 schreef newbiedoobiedoo het volgende:
White Plains
When you are a king![]()
quote:Op dinsdag 4 september 2007 09:32 schreef ranja het volgende:
rechtsboven Fatal Flowers?
Walking in Memphis? Dat heeft wel iets met The King te makenquote:Op dinsdag 4 september 2007 11:52 schreef MadMaster het volgende:
Denk bij de laatste meneer aan een album en een gelijknamige single...
Daar doe ik het voor, die 4e moest in het lijstje om het compleet te maken, maar is lastig...quote:Op dinsdag 4 september 2007 12:06 schreef cafca het volgende:
En Yellow River natuurlijk...van wie ook alweer?
Ik dacht dat dat ook van Tony was....quote:Op dinsdag 4 september 2007 12:51 schreef newbiedoobiedoo het volgende:
Neuh, Yellow River is van de band Christie, en heeft niets met Tony van Amarillo te maken..
Je had Life Of Agony met River runs Red kunnen doenquote:Op dinsdag 4 september 2007 12:34 schreef MadMaster het volgende:
The Scientists - Blood Red River (ik ken geen song die alleen Red River heet)
Als ik het had gekend, wel misschien...quote:Op dinsdag 4 september 2007 13:09 schreef Mark het volgende:
[..]
Je had Life Of Agony met River runs Red kunnen doen
Ik had het inderdaad net zo niet-gewetenquote:
quote:Voor een nieuw filmproject isop zoek naar een groep zo divers mogelijk klinkende zangeressen. Zij zullen dan samen met zijn band
de nummers op de soundtrack gaan vertolken.
Het is de bedoeling dat elk karakter in de film op de soundtrack door een andere stem wordt vertegenwoordigd. Voor dit project, dat net als de film 'God Help The Girl' heet, is een speciale website geopend waar potentiële zangeressen zich kunnen melden.
quote:Op dinsdag 4 september 2007 13:42 schreef newbiedoobiedoo het volgende:
De Div
Take me to your heart, leuk nummerquote:Op dinsdag 4 september 2007 13:42 schreef newbiedoobiedoo het volgende:
De Div
Was dat Dries Roelvink?quote:Op dinsdag 4 september 2007 19:35 schreef tong80 het volgende:
Welke muzikant werd bijna prof bij Ajax ?
Ach verrek ja.quote:Op dinsdag 4 september 2007 21:34 schreef Mark het volgende:
Dat is toch Yvette?
quote:Op dinsdag 4 september 2007 21:41 schreef Berkery het volgende:
In dat geval: Lady Madonna with the big boobies
Hey, dat was mijn volgende gok!quote:Op dinsdag 4 september 2007 21:58 schreef bartrid het volgende:
Was dat niet Je t'aime moi non plus? Staat me iets van bij....
Kan de hoes nergens vinden, maar hier is een MP3 van die versie te vinden...quote:Op dinsdag 4 september 2007 21:58 schreef bartrid het volgende:
Was dat niet Je t'aime moi non plus? Staat me iets van bij....
quote:Amy does more drugs than anyone I’ve ever known,” reveals“I’ve been with lots of people when they’ve taken coke, including stars like Lindsay Lohan and Kate Moss.
“But I’ve never seen anyone take as much coke as Amy. Even I wasn’t that bad,”
Hier wilde ik naartoe:quote:Op woensdag 5 september 2007 08:17 schreef Gambolputty het volgende:
George?
quote:Op woensdag 5 september 2007 09:24 schreef iggy_in_the_house het volgende:
Massive Attack denk ik...
quote:It was one of those situations that so infuriate record companies, signing an artist who is phenomenally popular live and watching his record sales fail time and time again to live up to company expectations.seemingly had broken into the mainstream, but IRS just wasn't seeing the results on paper. And thus the label recommended the DJ record a pop cover, one that would inevitably chart and give his album sales a good kick.
"" was an inspired choice. The song was a huge hit back in 1968, topping a clutch of European charts, including Britain's and Germany's, while also creeping into the lower reaches of the U.S. Top 40. The band behind the song,
, was best remembered in later years for its songwriting guitarist,
.
The original was a party piece, exuberant pure pop.was keen to keep that festive atmosphere, and he and his co-producers, who also perform on the song, effortlessly achieved their goal, helped by sampling
's signature guitar line. However, while keeping "
" pop-inflected, the trio adds a storming reggae rhythm that never lets up. Singsonging across the number, sweet backing vocals ringing out behind,
and company have a glorious time.
"" did the trick, and the single soared to the top of the British chart, 26 years after
had first placed it there. It tore across Europe and Australia, but bizarrely, this time around, America remained impervious to its many charms.
quote:Op woensdag 5 september 2007 10:23 schreef ApproachingSilence het volgende:
Ik neig naar UB40 (gezien de reggae link enzo) maar verder geen idee![]()
Weet je wat, ik geef je het punt, vind het wel goed zo. Ik zocht Pato Banton.quote:Op woensdag 5 september 2007 10:36 schreef MadMaster het volgende:
Baby Come Back dan, daar doet de zanger van UB40 op mee, maar met wie
quote:Op woensdag 5 september 2007 10:49 schreef MadMaster het volgende:
Ow, maar stond dat op nummer 1 dan?
Was volgens mij een bescheiden hitje en Pato Banton zegt me niks...
in Engeland misschien? in Nederland niet...quote:
Je hebt gelijk. Wikipedia had wel gelijk, maar iggy kan niet lezen vandaarquote:Op woensdag 5 september 2007 11:00 schreef ranja het volgende:
[..]
in Engeland misschien? in Nederland niet...
uit het jaaroverzicht:
43 287 3 9 Baby come back - Pato Banton
nummer 3 dus
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |