Walking in Memphis? Dat heeft wel iets met The King te makenquote:Op dinsdag 4 september 2007 11:52 schreef MadMaster het volgende:
Denk bij de laatste meneer aan een album en een gelijknamige single...
Daar doe ik het voor, die 4e moest in het lijstje om het compleet te maken, maar is lastig...quote:Op dinsdag 4 september 2007 12:06 schreef cafca het volgende:
En Yellow River natuurlijk...van wie ook alweer?
Ik dacht dat dat ook van Tony was....quote:Op dinsdag 4 september 2007 12:51 schreef newbiedoobiedoo het volgende:
Neuh, Yellow River is van de band Christie, en heeft niets met Tony van Amarillo te maken..
Je had Life Of Agony met River runs Red kunnen doenquote:Op dinsdag 4 september 2007 12:34 schreef MadMaster het volgende:
The Scientists - Blood Red River (ik ken geen song die alleen Red River heet)
Als ik het had gekend, wel misschien...quote:Op dinsdag 4 september 2007 13:09 schreef Mark het volgende:
[..]
Je had Life Of Agony met River runs Red kunnen doen
Ik had het inderdaad net zo niet-gewetenquote:
quote:Voor een nieuw filmproject isop zoek naar een groep zo divers mogelijk klinkende zangeressen. Zij zullen dan samen met zijn band
de nummers op de soundtrack gaan vertolken.
Het is de bedoeling dat elk karakter in de film op de soundtrack door een andere stem wordt vertegenwoordigd. Voor dit project, dat net als de film 'God Help The Girl' heet, is een speciale website geopend waar potentiële zangeressen zich kunnen melden.
quote:Op dinsdag 4 september 2007 13:42 schreef newbiedoobiedoo het volgende:
De Div
Take me to your heart, leuk nummerquote:Op dinsdag 4 september 2007 13:42 schreef newbiedoobiedoo het volgende:
De Div
Was dat Dries Roelvink?quote:Op dinsdag 4 september 2007 19:35 schreef tong80 het volgende:
Welke muzikant werd bijna prof bij Ajax ?
Ach verrek ja.quote:Op dinsdag 4 september 2007 21:34 schreef Mark het volgende:
Dat is toch Yvette?
quote:Op dinsdag 4 september 2007 21:41 schreef Berkery het volgende:
In dat geval: Lady Madonna with the big boobies
Hey, dat was mijn volgende gok!quote:Op dinsdag 4 september 2007 21:58 schreef bartrid het volgende:
Was dat niet Je t'aime moi non plus? Staat me iets van bij....
Kan de hoes nergens vinden, maar hier is een MP3 van die versie te vinden...quote:Op dinsdag 4 september 2007 21:58 schreef bartrid het volgende:
Was dat niet Je t'aime moi non plus? Staat me iets van bij....
quote:Amy does more drugs than anyone I’ve ever known,” reveals“I’ve been with lots of people when they’ve taken coke, including stars like Lindsay Lohan and Kate Moss.
“But I’ve never seen anyone take as much coke as Amy. Even I wasn’t that bad,”
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |