past niet daarom alleen ploegen uit bak 1 en 2quote:Op donderdag 30 augustus 2007 21:00 schreef xminator het volgende:
[..]
nou zet Fenerbahçe en CSKA ook maar in de TT dan.
wat wat wat jij zeg vriend, en of het gaat passen . Het moet welquote:Op donderdag 30 augustus 2007 21:01 schreef borisz het volgende:
[..]
past niet daarom alleen ploegen uit bak 1 en 2![]()
Die van mij is nog neutraalquote:Op donderdag 30 augustus 2007 20:57 schreef xminator het volgende:
Of 'Psv krijgt rake treffers van Fenerbahçe' zou ook een leuke TT zijn .
Rightquote:Op donderdag 30 augustus 2007 21:35 schreef Grimm het volgende:
[..]
Die van mij is nog neutraal
Gister tegen Anderlecht was het een taaie wedstrijd. Anderlecht had d'r ook wel 5 kunnen inpeeren
Nou dat heb jij een andere wedstrijd gezien lol die vrije trappen van boussoufa waren gevaarlijk en de corners werden erg zwak uitverdedigt.quote:Op donderdag 30 augustus 2007 21:42 schreef xminator het volgende:
[..]
Right![]()
![]()
.
Fenerbahçe had er ook nog 3 kunnen geven.
Morgen al? Nou vanaf zaterdag begint de verkoop voor SCC-houders. Daarvoor hoef je geen race te starten, want als je daarvoor gaat kun je rustig aan doen. De overige verkoop begint later.quote:Op donderdag 30 augustus 2007 21:15 schreef Noisekick het volgende:
Geweldige loting, PSV -Inter
![]()
Morgen race naar kaartjes starten![]()
Volgens mij heb jij een verkeerde wedstrijd gezien 1 vrije trap was echt gevaarlijk maar die kwam op de lat, waarbij onze verdediging hem gelijk weg schoot.quote:Op donderdag 30 augustus 2007 21:47 schreef Grimm het volgende:
[..]
Nou dat heb jij een andere wedstrijd gezien lol die vrije trappen van boussoufa waren gevaarlijk en de corners werden erg zwak uitverdedigt.
4 maal 1-0 is voldoendequote:Op donderdag 30 augustus 2007 22:04 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Morgen al? Nou vanaf zaterdag begint de verkoop voor SCC-houders. Daarvoor hoef je geen race te starten, want als je daarvoor gaat kun je rustig aan doen. De overige verkoop begint later.
Over de loting. Tja wat kan ik zeggen Slecht is het niet, maar nu om te zeggen.
Maar goed dit is het zelfde verhaal als de laatste jaren. Lastig maar niet onmogelijk, dus wie weet lukt de tweede ronde halen wederom.
Ik wil in het Inter-vak komen te zittenquote:Op donderdag 30 augustus 2007 22:04 schreef Bos81 het volgende:
Morgen al? Nou vanaf zaterdag begint de verkoop voor SCC-houders. Daarvoor hoef je geen race te starten, want als je daarvoor gaat kun je rustig aan doen. De overige verkoop begint later.
Over de loting. Tja wat kan ik zeggen Slecht is het niet, maar nu om te zeggen.
Maar goed dit is het zelfde verhaal als de laatste jaren. Lastig maar niet onmogelijk, dus wie weet lukt de tweede ronde halen wederom.
naar boven verhuistquote:Op donderdag 30 augustus 2007 23:44 schreef Prik0 het volgende:
Een mooiere openingspost:
[afbeelding]
![]()
Als iemand hem met Photoshop wil bewerken, Graag!![]()
Zit het zo diepquote:Op donderdag 30 augustus 2007 22:06 schreef VoreG het volgende:
Inter en CSKA graag.
Fenerbahce op 4 en PSV mag dan wel op 3 eindigen.
Typo van mijquote:Op vrijdag 31 augustus 2007 00:57 schreef PinhoSouza het volgende:
Het is Afellay !!
Ik vind het maar een schijtloting. Op zn zachts gezegd niet bepaald spraakmakende tegenstanders. Had meer gehoopt op Celtic, heb je tenminste een gave uitwedstrijd. Mijn geld bewaar ik dan ook maar voor de (eventuele) tweede ronde. Maar het is wel supervet dat Kezman weer naar Eindhoven komt![]()
Nee ik ga het PSV opeens gunnen nadat gister bijna elke PSV-er met deze reactie kwamquote:Op vrijdag 31 augustus 2007 00:11 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Zit het zo diep
Leuke poule
Iedereen kan van iedereen punten af snoepen.
En ik zou Recoba vervangen met Maxwell.quote:Op vrijdag 31 augustus 2007 02:17 schreef Prik0 het volgende:
[..]
Typo van mij![]()
Ga hem morgen even verbeteren, kleur en formaat zijn ook fout. Verder is ie ook niet echt perfect uitgelijnd.![]()
Mwa, ik herinner een balletje tegen Milan in de voorbereiding. Zat er wel aardig in.quote:Op vrijdag 31 augustus 2007 02:19 schreef VoreG het volgende:
[..]
En ik zou Recoba vervangen met Maxwell.
Ik weet namelijk neit wanneer Recoba voor het laatst een voetbal heeft aangeraakt,
Ik was daar niet bijquote:Op vrijdag 31 augustus 2007 02:18 schreef VoreG het volgende:
[..]
Nee ik ga het PSV opeens gunnen nadat gister bijna elke PSV-er met deze reactie kwam
"hahaha net goed, Slavia rulez wheheh!11!!!!"
Jazekerquote:Op vrijdag 31 augustus 2007 02:24 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Ik was daar niet bij
Waren het echt vaste PSV' ers? ik kan het me bijna niet voorstellen
Er speelt geen Viera bij Inter, er speelt wel een Viera bij Villarreal maar dat is een keeper.quote:
Ohja, zei deden het ook. Boehoehoe...quote:Op vrijdag 31 augustus 2007 02:18 schreef VoreG het volgende:
[..]
Nee ik ga het PSV opeens gunnen nadat gister bijna elke PSV-er met deze reactie kwam
"hahaha net goed, Slavia rulez wheheh!11!!!!"
Recoba zit nu bij Torino volgens VIquote:Op vrijdag 31 augustus 2007 02:21 schreef mcyodogg het volgende:
[..]
Mwa, ik herinner een balletje tegen Milan in de voorbereiding. Zat er wel aardig in.
Klopt, maar die transfer is pas vanmorgen rondgekomen.quote:Op vrijdag 31 augustus 2007 14:21 schreef Leso_Varen het volgende:
[..]
Recoba zit nu bij Torino volgens VI
Als dat dezelfde Recoba is tenminste...
Ja, begreep ik, was ook geen verbetering ofzo, meer een toevoeging.quote:Op vrijdag 31 augustus 2007 14:25 schreef mcyodogg het volgende:
[..]
Klopt, maar die transfer is pas vanmorgen rondgekomen.![]()
Net ff gekeken, moest Vieira zijnquote:Op vrijdag 31 augustus 2007 14:16 schreef Asskicker14 het volgende:
[..]
Er speelt geen Viera bij Inter, er speelt wel een Viera bij Villarreal maar dat is een keeper.![]()
Saai voetbal kan ook mooi zijnquote:Op vrijdag 31 augustus 2007 14:45 schreef Rossoneri het volgende:
Lol psv tegen Inter, saai tegen ubersaai
Het gaat er meer om dat ik de verontwaardiging niet snap dat ik het PSV niet gun terwijl het omgekeerd niet anders was.quote:Op vrijdag 31 augustus 2007 14:18 schreef Zwansen het volgende:
[..]
Ohja, zei deden het ook. Boehoehoe...
Huilie.
Ik denk hetzelfde. PSV is met het verlies van Cocu en Alex op Europees vlak minder geworden.quote:Op vrijdag 31 augustus 2007 12:43 schreef sjimz het volgende:
Moeilijke loting voor PSV.
Ik verwacht Inter en CSKA op de plaatsen 1 en 2.
PSV gaat wel 3e worden.
En hoe vind je hem ?quote:Op donderdag 30 augustus 2007 20:54 schreef Grimm het volgende:
"PSV treft enkel kampioenen" zou een leuke TT wezen
Dat van Fenerbache had ik gezien ja. In de vorige versie was het wel goed. Ik verbeter hem morgen nog een keerquote:Op vrijdag 31 augustus 2007 18:04 schreef Asskicker14 het volgende:
Weer fout. Het is geen Fenerbache.
Hehehequote:
Volgens de Engels Wikipedia nietquote:Op vrijdag 31 augustus 2007 18:30 schreef sjimz het volgende:
CSKA heeft overigens maar 8 keer de nationale beker gewonnen
Alle twee de namen mag je gebruiken:quote:Op vrijdag 31 augustus 2007 18:31 schreef RayMania het volgende:
Is het lullig als ik zeg dat het eigenlijk Farfán is.
championship is dan ook landstitel en niet de bekerquote:Op vrijdag 31 augustus 2007 18:32 schreef Prik0 het volgende:
[..]
Volgens de Engels Wikipedia niet![]()
* Russian Cup: 3
2002, 2005, 2006
* USSR Championship: 7
1946, 1947, 1948, 1950, 1951, 1970, 1991
Ik ben echt lekker bezig.quote:Op vrijdag 31 augustus 2007 18:34 schreef sjimz het volgende:
[..]
championship is dan ook landstitel en niet de beker
Dus omdat een fansite dat doet, mogen ze allebei?quote:Op vrijdag 31 augustus 2007 18:33 schreef Prik0 het volgende:
[..]
Alle twee de namen mag je gebruiken:
http://www.farfan.nl/
De naam wordt daar als Farfan en Farfán geschreven.![]()
Doen ze al jaren. Dit jaar ook weer.quote:Op zaterdag 1 september 2007 03:49 schreef Fiskus het volgende:
PSV, red aub de Nederlandse eer.
Ik zie weer een fout. Het moet Nederlandse beker zijn en niet Nederlanse beker.quote:
toch wel lief van jullie hoorquote:Op zaterdag 1 september 2007 12:24 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
Doen ze al jaren. Dit jaar ook weer.
Welke kamper is verantwoordelijk voor dat hele dingquote:Op zaterdag 1 september 2007 12:55 schreef Asskicker14 het volgende:
[..]
Ik zie weer een fout. Het moet Nederlandse beker zijn en niet Nederlanse beker.![]()
Ikquote:Op zaterdag 1 september 2007 16:25 schreef Fiskus het volgende:
[..]
Welke kamper is verantwoordelijk voor dat hele ding![]()
Dat verbaast me nietsquote:Op zondag 2 september 2007 21:51 schreef Prik0 het volgende:
[..]
Ik![]()
Ik verbeteren steeds mijn fout door het hele ding opnieuw te maken en steeds komt er een nieuwe (typ)fout in.![]()
Klopt, anders zou je het ook uitspreken met de klemtoon op de eerste lettergreep.quote:Op zaterdag 1 september 2007 01:51 schreef PinhoSouza het volgende:
[..]
Dus omdat een fansite dat doet, mogen ze allebei?![]()
Het is gewoon Farfán en niets anders![]()
Gelijk vol aan de bak? Ik denk dat dat bij alle CL wedstrijden wel het geval zou zijn..en dat CSKA de minste van alle tegenstanders is.quote:Op maandag 17 september 2007 14:09 schreef BliksemSchigt het volgende:
PSV - CSKA Moskva
Fenerbahçe - Internazionale
Gelijk vol aan de bak tegen CSKA, ik ben benieuwd hoe Inter het in Turkije doet.
Waar kijk je die wedstrijd? EuroStar zendt het niet uit. Heb jij StarTV?quote:Op woensdag 19 september 2007 21:20 schreef Devrim_ het volgende:
Ik zit nu ook naar Fener - Inter te kijken en Fener is verdomd sterk
Fener heeft veel meer kansen gehad dan Inter
Ik denk dat Fener wel wint
www.myp2p.euquote:Op woensdag 19 september 2007 21:26 schreef _Michael_Jackson_ het volgende:
[..]
Waar kijk je die wedstrijd? EuroStar zendt het niet uit. Heb jij StarTV?
Gewoon groepswinnaar worden hieroquote:
Psv kan Fener pakken?quote:Op woensdag 19 september 2007 22:37 schreef the_legend_killer het volgende:
PSV kan Fener pakken.
Maar echt kut dat Inter verliest.
je kan beter met Inter een sprong voorwaarts maken dan met Fener
PSV wint thuis van Fener en Fener wint van PSV thuis, die 2 wedstrijden kunnen we schriftelijk afdoen lijkt me.quote:Op woensdag 19 september 2007 22:38 schreef Devrim_ het volgende:
[..]
Psv kan Fener pakken?
Echt niet..Fener walst over PSV heen
Oordeel zometeen maar over Fener..Ned 3 zend zometeen samenvatting Fener - Inter uitquote:Op woensdag 19 september 2007 22:40 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
PSV wint thuis van Fener en Fener wint van PSV thuis, die 2 wedstrijden kunnen we schriftelijk afdoen lijkt me.
Jammer voor PSV idd dat Inter verliest.
Inter en de CL gaat sowieso al jaren niet meer samen.quote:Op woensdag 19 september 2007 22:42 schreef Devrim_ het volgende:
[..]
Oordeel zometeen maar over Fener..Ned 3 zend zometeen samenvatting Fener - Inter uit
Hoeft niet, Fener moet de punten thuis halen, uit maken ze maar weinig klaar blijkt uit hun CL geschiedenis.quote:Op woensdag 19 september 2007 22:42 schreef Devrim_ het volgende:
[..]
Oordeel zometeen maar over Fener..Ned 3 zend zometeen samenvatting Fener - Inter uit
Inter is zelf ploeg met wat zwakke schakels.quote:Op woensdag 19 september 2007 22:42 schreef Devrim_ het volgende:
[..]
zekerquote:Op woensdag 19 september 2007 22:51 schreef DutchGooner het volgende:
Lekker doelpunt van Fener.
Dank je. Door jou heb ik de tweede helft kunnen bekijkenquote:Op woensdag 19 september 2007 21:28 schreef Devrim_ het volgende:
[..]
www.myp2p.eu
Hele rij met linkjes voor in Windows Media Player(wel Italiaans..maarja..boeien)
Kwaliteit is goed en verbinding is stabiel
quote:Op maandag 17 september 2007 23:14 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Rivas speelt dus Fener gaat winnen
PSV moet uit overal eigenlijk minimaal 1 punt halenquote:Op dinsdag 2 oktober 2007 16:59 schreef Zero2Nine het volgende:
1-1 zou ideaal zijn en ook nog wel haalbaar.
quote:Op dinsdag 2 oktober 2007 18:40 schreef DatMeenJeNiet het volgende:
http://www.p2p-sports.com/
CL Channel 3.
1-0 Alex. Vage voorzet van de verdediger van CSKA.
kijk dan ook via ESPNquote:Op dinsdag 2 oktober 2007 18:41 schreef WeebI het volgende:
Klote Sport1
Heb net betaald voor die stream voor CSKA - Fener, nu doet ie het nog steeds niet. Komt steeds zo'n scherm met EEN OGENBLIK GEDULD.
geduld mn reet, ik wacht nu al een kwartier.
quote:Mis het niet, bekijk de wedstrijden hier vanaf 18:30pm LIVE! Meer wedstrijden om 20:45pm
--
Due to a technical problems is this service temporarily unavailable.
quote:Wegens technische problemen zijn deze dienst tijdelijk niet beschikbare.
Zal wel een Turk zijn.quote:Op dinsdag 2 oktober 2007 18:48 schreef WeebI het volgende:
[..]
Iets aanbieden wat je niet hebt en vervolgens in heul slecht Engels dat nog gaan zeggen ook. Zonder excuses.
edit: het wordt er niet beter op
[..]
Huh hoe heb je kunnen bestellen dan :S, toen ik steeds zat te bellen deed die nummer het niet waardoor ik het op zo een stream heb zitten kijken...quote:Op dinsdag 2 oktober 2007 18:41 schreef WeebI het volgende:
Klote Sport1
Heb net betaald voor die stream voor CSKA - Fener, nu doet ie het nog steeds niet. Komt steeds zo'n scherm met EEN OGENBLIK GEDULD.
geduld mn reet, ik wacht nu al een kwartier.
Tien minuten voor de wedstrijd begon heb ik gebeld en die code gekregen.quote:Op dinsdag 2 oktober 2007 19:23 schreef xminator het volgende:
[..]
Huh hoe heb je kunnen bestellen dan :S, toen ik steeds zat te bellen deed die nummer het niet waardoor ik het op zo een stream heb zitten kijken...
Grappig, ik zat te twijfelen of ik 'voor 50e minuut' zou neerzetten ipv dit want dat kwam bij me op.quote:Op dinsdag 2 oktober 2007 19:05 schreef Hertog_Martin het volgende:
Grote kans van JO net in het zijnet, CSKA is momenteel idd beter, verdediging fener toont wat breukjes. Ik verwacht nog wel 1-1 voor rust.
Italie en Nederland liggen niet onder elkaar hoorquote:Op dinsdag 2 oktober 2007 20:19 schreef Hertog_Martin het volgende:
De mocros mochten om 19:15 al eten hoor, toen ging de zon immers al onder
Maakt kwa tijden weinig uit:quote:Op dinsdag 2 oktober 2007 20:20 schreef Devrim_ het volgende:
[..]
Italie en Nederland liggen niet onder elkaar hoor
Vlak CSKA nog niet uit.quote:Op woensdag 3 oktober 2007 07:33 schreef DIGGER het volgende:
PSV moet het onderlinge resultaat op Fener pakken en liefst niet op doelsaldo maar al op punten.
Wordt lastig, Fener is echt beter dan een paar jaar terug.
En die Kromkamp, wat een eikel is dat zeg.
jawelquote:
Komt omdat de competitie dan daar stil ligt.quote:Op woensdag 3 oktober 2007 18:08 schreef rubbereend het volgende:
[..]
jawelover het algemeen verliezen ze veel punten in de laatste speelrondes....
Ik vlak ze niet uit, maar met een dubbele confrontatie met Inter, dat gewoon gedeeld 2e staat en dus nog steeds "moet", denk ik dat Fener de grote concurrent is van PSV, en niet CSKAquote:
Zag er inderdaad vaag uit, maargoed, die bal ging ook ineens een andere kant op, als ware het een rugbybal.quote:Op dinsdag 23 oktober 2007 20:07 schreef venomsnake het volgende:
1-2 Inter..
wat een blunder van die keepert..![]()
Het kan alleen maar positief uitpakken, wat een prutser is dat zeg. Wel een loyale prutser trouwens, dat is dan het enige goede aan hem.quote:Op vrijdag 26 oktober 2007 00:43 schreef Devrim_ het volgende:
Addo is PSV iig 4 wedstrijden kwijt..Of het wat zal uitmaken...
Ik denk dat ik het wel kan raden...quote:Op vrijdag 26 oktober 2007 01:03 schreef rubbereend het volgende:
en hoeveel hebben de Turken gekregen voor de elleboog en het in de knieholte springen?
Volgens mij is degene die hierover gaat een Turk die , jawel , bij Fener heeft gezetenquote:Op vrijdag 26 oktober 2007 01:03 schreef rubbereend het volgende:
en hoeveel hebben de Turken gekregen voor de elleboog en het in de knieholte springen?
Hebben ze net een beetje de defensie terug na die schorsingen van de pot bij Valencia vorig jaar....quote:Samuel's joy turns to fear
Inter defender Walter Samuel may face a suspension for the way he celebrated after heading the Nerazzurri’s winner against CSKA Moscow.
Samuel was the unlikely hero as he rose to head home after 80 minutes and seal a 2-1 win for the Italian champions.
However, the goal owed much to a mystifying blunder from CKSA goalkeeper Veniamin Mandrykin as he allowed the weak effort to squirm through his gloves.
An ecstatic Samuel wheeled away to celebrate with a mocking gesture and he may now be punished for ungentlemanly conduct.
Inter are nervously awaiting the result of a video review as there is a precedent with Roberto Carlos having been banned for a similar thing three years ago while at Real Madrid.
The Brazilian star celebrated a howler by Bayern Munich goalkeeper Oliver Kahn in a mocking fashion and was suspended for two matches.
Samuel’s case will be heard before the end of the week.
quote:
Jij hebt sport1 ?quote:Op dinsdag 27 november 2007 21:27 schreef Devrim_ het volgende:
Fener speelt overigens niet erg sterk maar krijgt zeker wel wat kansen
Leuke wedstrijd om te zien
Neuh..ik kijk via internet..maar ik hou jullie op de hoogtequote:Op dinsdag 27 november 2007 21:44 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
Jij hebt sport1 ?
Hou ons even op de hoogte [afbeelding]
Waar was je eerste helft?quote:Op dinsdag 27 november 2007 22:14 schreef Dr.Daggla het volgende:
Wat een goal van Zlatan zeg [afbeelding].
Meesterlijk afgemaakt. [afbeelding].
quote:Op dinsdag 27 november 2007 22:17 schreef Whiteguy het volgende:
hmm.. in dat geval.. kan fener de laatste wedstrijd wat mij betreft 0-3 klop krijgen thuis [afbeelding]
Doe dan maar een gelijkspel. Ook goed voor psv.quote:Op dinsdag 27 november 2007 22:18 schreef Devrim_ het volgende:
[..]
Laatste wedstrijd is tegen CSKA in Istanbul..dat verliezen ze niet :]
Ik zie dat er weer een grote naam gescoord heeft..quote:Op dinsdag 27 november 2007 22:35 schreef Ambrosius het volgende:
3-0 Inter.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het enige puntje wat CSKA gehaald heeft deze CL was tegen Fener, dus dat stemt ook hoopvol.
[ Bericht 10% gewijzigd door Whiteguy op 27-11-2007 23:00:05 ]
Het blijft een geweldige spelerquote:Op dinsdag 27 november 2007 23:30 schreef Cyberia18 het volgende:
Fener gaat thuis gewoon winnen van Moskou. Over en sluiten voor PSV dus.
Oh en hij was er weer hoor....Ibracadabra [afbeelding]
quote:Op dinsdag 27 november 2007 22:38 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
Ik zie dat er weer een grote naam gescoord heeft..Voor jou misschien ene onbekende, maar hij is dan ook nog jong. Maar is zeker een goede speler.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Alleen jammer dat ie voor Inter gekozen heeft, waar hij amper aan spelen toekomt, waar ie bij een subtopper waarschijnlijk wel regelmatig zou spelen.
Slimme gele kaarten van Zlatan & Samuel trouwens.O mamma mamma mamma, O mamma mamma mamma. Sai perche mi batte il corazon?
Ho visto Maradona, ho visto Maradona. Eh, mammà, innamorato son!
A Guinness a day keeps the doctor away
Een gelijkspel tussen fener en cska is ook al goed. Dan komt fener op 9 punten, psv kan tegen (hopelijk het derde elftal van) inter op 10 komen.quote:Op woensdag 28 november 2007 09:43 schreef Hertog_Martin het volgende:
CSKA uit winnen bij Fener terwijl CSKA al uitgeschakeld is en dan PSV winnen van Inter.... niets is onmogelijk, maar dit komt toch dichtbij helaas...
Als Fener gelijkspeelt is dat ook genoeg hoor.quote:Op woensdag 28 november 2007 09:43 schreef Hertog_Martin het volgende:
CSKA uit winnen bij Fener terwijl CSKA al uitgeschakeld is en dan PSV winnen van Inter.... niets is onmogelijk, maar dit komt toch dichtbij helaas...
Niet als PSV wintquote:Op woensdag 28 november 2007 10:38 schreef WeebI het volgende:
[..]
Als Fener gelijkspeelt is dat ook genoeg hoor.
Ik voorzie een 0-0 bij Fener-Moskou.quote:Op woensdag 28 november 2007 11:17 schreef sylvesterrr het volgende:
Hmm, dit gaat nog tricky worden... Fener moet in Istanbul winnen en niets aan toeval overlaten (PSV-Inter).
Ik bedoelde dus dat een gelijkspel van Fener genoeg is voor PSV, mits ze zelf winnen. Maar dat laatste is logisch.quote:
Moskou moet in Istanbul winnen jaquote:Op woensdag 28 november 2007 11:17 schreef sylvesterrr het volgende:
Hmm, dit gaat nog tricky worden... Fener moet in Istanbul winnen en niets aan toeval overlaten (PSV-Inter).
quote:Op woensdag 28 november 2007 13:04 schreef appelsientje het volgende:
Ik zal in ieder geval PSV hard gaan toe zingen tegen inter
Is wel heel optimistisch hè..quote:Op woensdag 12 december 2007 18:51 schreef leolinedance het volgende:
Ik ga pas kijken naar de andere stand zodra we voor staan.
quote:Op woensdag 12 december 2007 18:25 schreef xminator het volgende:
[afbeelding] [afbeelding] Fenerbahçe [afbeelding] [afbeelding]
[afbeelding]
Ja, dan is de andere uitslag toch nog niet relevant toch? Daarom dus.quote:Op woensdag 12 december 2007 18:57 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Is wel heel optimistisch hè..
(Cruz, Crespo, Materazzi, und so weiter.)
Ja oké, das idd waar. Ben wel benieuwd naar vanavond.quote:Op woensdag 12 december 2007 19:13 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Ja, dan is de andere uitslag toch nog niet relevant toch? Daarom dus.
quote:Op vrijdag 14 december 2007 22:31 schreef xminator het volgende:
IK......MOET.......
[afbeelding] [afbeelding] Fenerbahçe [afbeelding] [afbeelding]
[afbeelding]
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |