Het kan alleen maar positief uitpakken, wat een prutser is dat zeg. Wel een loyale prutser trouwens, dat is dan het enige goede aan hem.quote:Op vrijdag 26 oktober 2007 00:43 schreef Devrim_ het volgende:
Addo is PSV iig 4 wedstrijden kwijt..Of het wat zal uitmaken...
Ik denk dat ik het wel kan raden...quote:Op vrijdag 26 oktober 2007 01:03 schreef rubbereend het volgende:
en hoeveel hebben de Turken gekregen voor de elleboog en het in de knieholte springen?
Volgens mij is degene die hierover gaat een Turk die , jawel , bij Fener heeft gezetenquote:Op vrijdag 26 oktober 2007 01:03 schreef rubbereend het volgende:
en hoeveel hebben de Turken gekregen voor de elleboog en het in de knieholte springen?
Hebben ze net een beetje de defensie terug na die schorsingen van de pot bij Valencia vorig jaar....quote:Samuel's joy turns to fear
Inter defender Walter Samuel may face a suspension for the way he celebrated after heading the Nerazzurri’s winner against CSKA Moscow.
Samuel was the unlikely hero as he rose to head home after 80 minutes and seal a 2-1 win for the Italian champions.
However, the goal owed much to a mystifying blunder from CKSA goalkeeper Veniamin Mandrykin as he allowed the weak effort to squirm through his gloves.
An ecstatic Samuel wheeled away to celebrate with a mocking gesture and he may now be punished for ungentlemanly conduct.
Inter are nervously awaiting the result of a video review as there is a precedent with Roberto Carlos having been banned for a similar thing three years ago while at Real Madrid.
The Brazilian star celebrated a howler by Bayern Munich goalkeeper Oliver Kahn in a mocking fashion and was suspended for two matches.
Samuel’s case will be heard before the end of the week.
quote:
Jij hebt sport1 ?quote:Op dinsdag 27 november 2007 21:27 schreef Devrim_ het volgende:
Fener speelt overigens niet erg sterk maar krijgt zeker wel wat kansen
Leuke wedstrijd om te zien
Neuh..ik kijk via internet..maar ik hou jullie op de hoogtequote:Op dinsdag 27 november 2007 21:44 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
Jij hebt sport1 ?
Hou ons even op de hoogte [afbeelding]
Waar was je eerste helft?quote:Op dinsdag 27 november 2007 22:14 schreef Dr.Daggla het volgende:
Wat een goal van Zlatan zeg [afbeelding].
Meesterlijk afgemaakt. [afbeelding].
quote:Op dinsdag 27 november 2007 22:17 schreef Whiteguy het volgende:
hmm.. in dat geval.. kan fener de laatste wedstrijd wat mij betreft 0-3 klop krijgen thuis [afbeelding]
Doe dan maar een gelijkspel. Ook goed voor psv.quote:Op dinsdag 27 november 2007 22:18 schreef Devrim_ het volgende:
[..]
Laatste wedstrijd is tegen CSKA in Istanbul..dat verliezen ze niet :]
Ik zie dat er weer een grote naam gescoord heeft..quote:Op dinsdag 27 november 2007 22:35 schreef Ambrosius het volgende:
3-0 Inter.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het enige puntje wat CSKA gehaald heeft deze CL was tegen Fener, dus dat stemt ook hoopvol.
[ Bericht 10% gewijzigd door Whiteguy op 27-11-2007 23:00:05 ]
Het blijft een geweldige spelerquote:Op dinsdag 27 november 2007 23:30 schreef Cyberia18 het volgende:
Fener gaat thuis gewoon winnen van Moskou. Over en sluiten voor PSV dus.
Oh en hij was er weer hoor....Ibracadabra [afbeelding]
quote:Op dinsdag 27 november 2007 22:38 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
Ik zie dat er weer een grote naam gescoord heeft..Voor jou misschien ene onbekende, maar hij is dan ook nog jong. Maar is zeker een goede speler.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Alleen jammer dat ie voor Inter gekozen heeft, waar hij amper aan spelen toekomt, waar ie bij een subtopper waarschijnlijk wel regelmatig zou spelen.
Slimme gele kaarten van Zlatan & Samuel trouwens.O mamma mamma mamma, O mamma mamma mamma. Sai perche mi batte il corazon?
Ho visto Maradona, ho visto Maradona. Eh, mammà, innamorato son!
A Guinness a day keeps the doctor away
Een gelijkspel tussen fener en cska is ook al goed. Dan komt fener op 9 punten, psv kan tegen (hopelijk het derde elftal van) inter op 10 komen.quote:Op woensdag 28 november 2007 09:43 schreef Hertog_Martin het volgende:
CSKA uit winnen bij Fener terwijl CSKA al uitgeschakeld is en dan PSV winnen van Inter.... niets is onmogelijk, maar dit komt toch dichtbij helaas...
Als Fener gelijkspeelt is dat ook genoeg hoor.quote:Op woensdag 28 november 2007 09:43 schreef Hertog_Martin het volgende:
CSKA uit winnen bij Fener terwijl CSKA al uitgeschakeld is en dan PSV winnen van Inter.... niets is onmogelijk, maar dit komt toch dichtbij helaas...
Niet als PSV wintquote:Op woensdag 28 november 2007 10:38 schreef WeebI het volgende:
[..]
Als Fener gelijkspeelt is dat ook genoeg hoor.
Ik voorzie een 0-0 bij Fener-Moskou.quote:Op woensdag 28 november 2007 11:17 schreef sylvesterrr het volgende:
Hmm, dit gaat nog tricky worden... Fener moet in Istanbul winnen en niets aan toeval overlaten (PSV-Inter).
Ik bedoelde dus dat een gelijkspel van Fener genoeg is voor PSV, mits ze zelf winnen. Maar dat laatste is logisch.quote:
Moskou moet in Istanbul winnen jaquote:Op woensdag 28 november 2007 11:17 schreef sylvesterrr het volgende:
Hmm, dit gaat nog tricky worden... Fener moet in Istanbul winnen en niets aan toeval overlaten (PSV-Inter).
quote:Op woensdag 28 november 2007 13:04 schreef appelsientje het volgende:
Ik zal in ieder geval PSV hard gaan toe zingen tegen inter
Is wel heel optimistisch hè..quote:Op woensdag 12 december 2007 18:51 schreef leolinedance het volgende:
Ik ga pas kijken naar de andere stand zodra we voor staan.
quote:Op woensdag 12 december 2007 18:25 schreef xminator het volgende:
[afbeelding] [afbeelding] Fenerbahçe [afbeelding] [afbeelding]
[afbeelding]
Ja, dan is de andere uitslag toch nog niet relevant toch? Daarom dus.quote:Op woensdag 12 december 2007 18:57 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Is wel heel optimistisch hè..
(Cruz, Crespo, Materazzi, und so weiter.)
Ja oké, das idd waar. Ben wel benieuwd naar vanavond.quote:Op woensdag 12 december 2007 19:13 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Ja, dan is de andere uitslag toch nog niet relevant toch? Daarom dus.
quote:Op vrijdag 14 december 2007 22:31 schreef xminator het volgende:
IK......MOET.......
[afbeelding] [afbeelding] Fenerbahçe [afbeelding] [afbeelding]
[afbeelding]
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |