past niet daarom alleen ploegen uit bak 1 en 2quote:Op donderdag 30 augustus 2007 21:00 schreef xminator het volgende:
[..]
nou zet Fenerbahçe en CSKA ook maar in de TT dan.
wat wat wat jij zeg vriend, en of het gaat passen . Het moet welquote:Op donderdag 30 augustus 2007 21:01 schreef borisz het volgende:
[..]
past niet daarom alleen ploegen uit bak 1 en 2![]()
Die van mij is nog neutraalquote:Op donderdag 30 augustus 2007 20:57 schreef xminator het volgende:
Of 'Psv krijgt rake treffers van Fenerbahçe' zou ook een leuke TT zijn .
Rightquote:Op donderdag 30 augustus 2007 21:35 schreef Grimm het volgende:
[..]
Die van mij is nog neutraal
Gister tegen Anderlecht was het een taaie wedstrijd. Anderlecht had d'r ook wel 5 kunnen inpeeren
Nou dat heb jij een andere wedstrijd gezien lol die vrije trappen van boussoufa waren gevaarlijk en de corners werden erg zwak uitverdedigt.quote:Op donderdag 30 augustus 2007 21:42 schreef xminator het volgende:
[..]
Right![]()
![]()
.
Fenerbahçe had er ook nog 3 kunnen geven.
Morgen al? Nou vanaf zaterdag begint de verkoop voor SCC-houders. Daarvoor hoef je geen race te starten, want als je daarvoor gaat kun je rustig aan doen. De overige verkoop begint later.quote:Op donderdag 30 augustus 2007 21:15 schreef Noisekick het volgende:
Geweldige loting, PSV -Inter
![]()
Morgen race naar kaartjes starten![]()
Volgens mij heb jij een verkeerde wedstrijd gezien 1 vrije trap was echt gevaarlijk maar die kwam op de lat, waarbij onze verdediging hem gelijk weg schoot.quote:Op donderdag 30 augustus 2007 21:47 schreef Grimm het volgende:
[..]
Nou dat heb jij een andere wedstrijd gezien lol die vrije trappen van boussoufa waren gevaarlijk en de corners werden erg zwak uitverdedigt.
4 maal 1-0 is voldoendequote:Op donderdag 30 augustus 2007 22:04 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Morgen al? Nou vanaf zaterdag begint de verkoop voor SCC-houders. Daarvoor hoef je geen race te starten, want als je daarvoor gaat kun je rustig aan doen. De overige verkoop begint later.
Over de loting. Tja wat kan ik zeggen Slecht is het niet, maar nu om te zeggen.
Maar goed dit is het zelfde verhaal als de laatste jaren. Lastig maar niet onmogelijk, dus wie weet lukt de tweede ronde halen wederom.
Ik wil in het Inter-vak komen te zittenquote:Op donderdag 30 augustus 2007 22:04 schreef Bos81 het volgende:
Morgen al? Nou vanaf zaterdag begint de verkoop voor SCC-houders. Daarvoor hoef je geen race te starten, want als je daarvoor gaat kun je rustig aan doen. De overige verkoop begint later.
Over de loting. Tja wat kan ik zeggen Slecht is het niet, maar nu om te zeggen.
Maar goed dit is het zelfde verhaal als de laatste jaren. Lastig maar niet onmogelijk, dus wie weet lukt de tweede ronde halen wederom.
naar boven verhuistquote:Op donderdag 30 augustus 2007 23:44 schreef Prik0 het volgende:
Een mooiere openingspost:
[afbeelding]
![]()
Als iemand hem met Photoshop wil bewerken, Graag!![]()
Zit het zo diepquote:Op donderdag 30 augustus 2007 22:06 schreef VoreG het volgende:
Inter en CSKA graag.
Fenerbahce op 4 en PSV mag dan wel op 3 eindigen.
Typo van mijquote:Op vrijdag 31 augustus 2007 00:57 schreef PinhoSouza het volgende:
Het is Afellay !!
Ik vind het maar een schijtloting. Op zn zachts gezegd niet bepaald spraakmakende tegenstanders. Had meer gehoopt op Celtic, heb je tenminste een gave uitwedstrijd. Mijn geld bewaar ik dan ook maar voor de (eventuele) tweede ronde. Maar het is wel supervet dat Kezman weer naar Eindhoven komt![]()
Nee ik ga het PSV opeens gunnen nadat gister bijna elke PSV-er met deze reactie kwamquote:Op vrijdag 31 augustus 2007 00:11 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Zit het zo diep
Leuke poule
Iedereen kan van iedereen punten af snoepen.
En ik zou Recoba vervangen met Maxwell.quote:Op vrijdag 31 augustus 2007 02:17 schreef Prik0 het volgende:
[..]
Typo van mij![]()
Ga hem morgen even verbeteren, kleur en formaat zijn ook fout. Verder is ie ook niet echt perfect uitgelijnd.![]()
Mwa, ik herinner een balletje tegen Milan in de voorbereiding. Zat er wel aardig in.quote:Op vrijdag 31 augustus 2007 02:19 schreef VoreG het volgende:
[..]
En ik zou Recoba vervangen met Maxwell.
Ik weet namelijk neit wanneer Recoba voor het laatst een voetbal heeft aangeraakt,
Ik was daar niet bijquote:Op vrijdag 31 augustus 2007 02:18 schreef VoreG het volgende:
[..]
Nee ik ga het PSV opeens gunnen nadat gister bijna elke PSV-er met deze reactie kwam
"hahaha net goed, Slavia rulez wheheh!11!!!!"
Jazekerquote:Op vrijdag 31 augustus 2007 02:24 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Ik was daar niet bij
Waren het echt vaste PSV' ers? ik kan het me bijna niet voorstellen
Er speelt geen Viera bij Inter, er speelt wel een Viera bij Villarreal maar dat is een keeper.quote:
Ohja, zei deden het ook. Boehoehoe...quote:Op vrijdag 31 augustus 2007 02:18 schreef VoreG het volgende:
[..]
Nee ik ga het PSV opeens gunnen nadat gister bijna elke PSV-er met deze reactie kwam
"hahaha net goed, Slavia rulez wheheh!11!!!!"
Recoba zit nu bij Torino volgens VIquote:Op vrijdag 31 augustus 2007 02:21 schreef mcyodogg het volgende:
[..]
Mwa, ik herinner een balletje tegen Milan in de voorbereiding. Zat er wel aardig in.
Klopt, maar die transfer is pas vanmorgen rondgekomen.quote:Op vrijdag 31 augustus 2007 14:21 schreef Leso_Varen het volgende:
[..]
Recoba zit nu bij Torino volgens VI
Als dat dezelfde Recoba is tenminste...
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |