Gewoon groepswinnaar worden hieroquote:
Psv kan Fener pakken?quote:Op woensdag 19 september 2007 22:37 schreef the_legend_killer het volgende:
PSV kan Fener pakken.
Maar echt kut dat Inter verliest.
je kan beter met Inter een sprong voorwaarts maken dan met Fener
PSV wint thuis van Fener en Fener wint van PSV thuis, die 2 wedstrijden kunnen we schriftelijk afdoen lijkt me.quote:Op woensdag 19 september 2007 22:38 schreef Devrim_ het volgende:
[..]
Psv kan Fener pakken?
Echt niet..Fener walst over PSV heen
Oordeel zometeen maar over Fener..Ned 3 zend zometeen samenvatting Fener - Inter uitquote:Op woensdag 19 september 2007 22:40 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
PSV wint thuis van Fener en Fener wint van PSV thuis, die 2 wedstrijden kunnen we schriftelijk afdoen lijkt me.
Jammer voor PSV idd dat Inter verliest.
Inter en de CL gaat sowieso al jaren niet meer samen.quote:Op woensdag 19 september 2007 22:42 schreef Devrim_ het volgende:
[..]
Oordeel zometeen maar over Fener..Ned 3 zend zometeen samenvatting Fener - Inter uit
Hoeft niet, Fener moet de punten thuis halen, uit maken ze maar weinig klaar blijkt uit hun CL geschiedenis.quote:Op woensdag 19 september 2007 22:42 schreef Devrim_ het volgende:
[..]
Oordeel zometeen maar over Fener..Ned 3 zend zometeen samenvatting Fener - Inter uit
Inter is zelf ploeg met wat zwakke schakels.quote:Op woensdag 19 september 2007 22:42 schreef Devrim_ het volgende:
[..]
zekerquote:Op woensdag 19 september 2007 22:51 schreef DutchGooner het volgende:
Lekker doelpunt van Fener.
Dank je. Door jou heb ik de tweede helft kunnen bekijkenquote:Op woensdag 19 september 2007 21:28 schreef Devrim_ het volgende:
[..]
www.myp2p.eu
Hele rij met linkjes voor in Windows Media Player(wel Italiaans..maarja..boeien)
Kwaliteit is goed en verbinding is stabiel
quote:Op maandag 17 september 2007 23:14 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Rivas speelt dus Fener gaat winnen
PSV moet uit overal eigenlijk minimaal 1 punt halenquote:Op dinsdag 2 oktober 2007 16:59 schreef Zero2Nine het volgende:
1-1 zou ideaal zijn en ook nog wel haalbaar.
quote:Op dinsdag 2 oktober 2007 18:40 schreef DatMeenJeNiet het volgende:
http://www.p2p-sports.com/
CL Channel 3.
1-0 Alex. Vage voorzet van de verdediger van CSKA.
kijk dan ook via ESPNquote:Op dinsdag 2 oktober 2007 18:41 schreef WeebI het volgende:
Klote Sport1
Heb net betaald voor die stream voor CSKA - Fener, nu doet ie het nog steeds niet. Komt steeds zo'n scherm met EEN OGENBLIK GEDULD.
geduld mn reet, ik wacht nu al een kwartier.
quote:Mis het niet, bekijk de wedstrijden hier vanaf 18:30pm LIVE! Meer wedstrijden om 20:45pm
--
Due to a technical problems is this service temporarily unavailable.
quote:Wegens technische problemen zijn deze dienst tijdelijk niet beschikbare.
Zal wel een Turk zijn.quote:Op dinsdag 2 oktober 2007 18:48 schreef WeebI het volgende:
[..]
Iets aanbieden wat je niet hebt en vervolgens in heul slecht Engels dat nog gaan zeggen ook. Zonder excuses.
edit: het wordt er niet beter op
[..]
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |