Bij de laatste Inter - Ajax zat 't toch redelijk vol: http://www.youtube.com/watch?v=QwP1OsXIqKQquote:Op dinsdag 2 oktober 2007 21:50 schreef Zwansen het volgende:
[..]
Man, alsof het daar ooit volzit tijdens europese wedstrijden...
Met veel bombarie binnengehaald. Is echter zo traag als stront door 'n koffiefilter met het inzicht van mijn dooie kikker. Zo'n spelers als Ogararu zal maar zeggen.quote:Op dinsdag 2 oktober 2007 21:57 schreef rubbereend het volgende:
die Alcides kan ook werkelijk geen bal goed voorgeven
Open dan geen topics die te laat zijnquote:Op dinsdag 2 oktober 2007 21:57 schreef Lyzio het volgende:
Tyft op met die "TE LAAT" replies.
ik heb die bombarie ff gemist danquote:Op dinsdag 2 oktober 2007 21:58 schreef Lyzio het volgende:
[..]
Met veel bombarie binnengehaald. Is echter zo traag als stront door 'n koffiefilter met het inzicht van mijn dooie kikker. Zo'n spelers als Ogararu zal maar zeggen.
Laat maar hangen. Jij voelt je al heel wat met je blauwe lettertjes.quote:Op dinsdag 2 oktober 2007 21:58 schreef dndiek het volgende:
[..]
Open dan geen topics die te laat zijn
quote:Op dinsdag 2 oktober 2007 21:59 schreef Lyzio het volgende:
[..]
Laat maar hangen. Jij voelt je al heel wat met je blauwe lettertjes.
Die heb je dan inderdaad gemist. Misschien niet zo in de pers, maar ken een aantal mensen in mijn persoonlijke omgeving die voor PSV zijn. Die waren gek van de kerel.quote:Op dinsdag 2 oktober 2007 21:59 schreef rubbereend het volgende:
[..]
ik heb die bombarie ff gemist dan
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |