Dat meen je niet?quote:Op donderdag 30 augustus 2007 22:23 schreef Radegast het volgende:
Lijkt me een saaie poule.
http://soccers.free.fr/2007-2008/Benfica-Donetsk/Jadson.wmvquote:Op woensdag 3 oktober 2007 21:31 schreef DutchGooner het volgende:
Benfica v Shaktar 0-1
Hmm mag toch hopen dat ze ern iet uit worden gezet, je weet maar nooit met de Uefa...quote:Op woensdag 3 oktober 2007 22:39 schreef c20h25n30 het volgende:
Mja, ben benieuwd wat voor staartje dit krijgt.
Na de 2-1 kwam er een supporter het veld op.. Hij rende langs Dida en raakte hem op z'n keel.. Dida rende er even achteraan en stortte vervolgens ter aarde en moest zich laten wisselen.
Hij kreeg overduidelijk een aai, hij was dus echt niet geblesseerd... Neemt niet weg dat Celtic zeer zeer zeer zwaar de lul is.
Eruit met Celtic.quote:Op woensdag 3 oktober 2007 22:39 schreef c20h25n30 het volgende:
Na de 2-1 kwam er een supporter het veld op.. Hij rende langs Dida en raakte hem op z'n keel.. Dida rende er even achteraan en stortte vervolgens ter aarde en moest zich laten wisselen.
Hij kreeg overduidelijk een aai, hij was dus echt niet geblesseerd... Neemt niet weg dat Celtic zeer zeer zeer zwaar de lul is.
http://www.d1g.com/video/show/?id=1435095quote:Op woensdag 3 oktober 2007 22:39 schreef c20h25n30 het volgende:
Inderdaad, flink straffen.quote:Op woensdag 3 oktober 2007 23:07 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
Eruit met Celtic.
En van Hintum heeft het alleen over komedie van Dida ipv de belachelijke actie van die supporter, lul!
quote:Op woensdag 3 oktober 2007 23:38 schreef pekel het volgende:
Dida moet bij deze dood. Tiefuskeeper, malloot.
quote:
Ik geef Dida geen gelijk, een club met zulke fantastische supporters proberen te naaien omdat er 1 dwaas tussenzit.quote:Op woensdag 3 oktober 2007 23:40 schreef DutchGooner het volgende:
Ik geef Dida gelijk, een supporter moet gewoon van het veld blijven, aanpakken duie gast!
ach, die zal ongetwijfeld een levenslang stadionverbod krijgen.. heeft iig wel een geweldige herinneringquote:Op woensdag 3 oktober 2007 23:39 schreef Blawh het volgende:
Op die ene die het veld op kwam na dan.
Komop zeg, bij zoveel wedstrijden raken mensen echt slaags. Wil je nu dat Milan de punten krijgt omdat Dida een soft tikje krijgt? Het is ook maar een mens hoor, net zo'n mens als een supporter van Milan en als die zo'n tikje kreeg dan was er niks over vermeld.quote:Op woensdag 3 oktober 2007 23:40 schreef BonJovi het volgende:
Precies hopelijk krijgt Milan de punten.
Had je ook zo geluld als het bv. een Portugese supporter was geweest bij een Porto v PSV/Ajax/Feyenoord? Dan had iedereen moord en brand geschreeuwd.quote:Op woensdag 3 oktober 2007 23:41 schreef Blawh het volgende:
[..]
Ik geef Dida geen gelijk, een club met zulke fantastische supporters proberen te naaien omdat er 1 dwaas tussenzit.
Dan had ik ook zo gereageerd ja, ik haat aanstellerij op het voetbalveld. Zelfs in zo'n situatie. En nee, ik keur het op het veld komen van supporters niet goed.quote:Op woensdag 3 oktober 2007 23:43 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
Had je ook zo geluld als het bv. een Portugese supporter was geweest bij een Porto v PSV/Ajax/Feyenoord? Dan had iedereen moord en brand geschreeuwd.
Alleen omdat het ubertroetelclubje Celtic is is de reactie van Dida erger dan het feit dat iemand die A. niet op het veld hoort te komen en B. dan zeker zijn handen thuis hoort te houden? Yeah right
Ik zou bij de terugpot inderdaad even iets te hard mijn voet laten hangen als Dida op mij duikt.quote:Op woensdag 3 oktober 2007 23:44 schreef Blawh het volgende:
[..]
Zo'n gast moeten ze toch gewoon schorsen vanwege oncollegiaal gedrag?
welke collega naait ie?quote:Op woensdag 3 oktober 2007 23:44 schreef Blawh het volgende:
[..]
Zo'n gast moeten ze toch gewoon schorsen vanwege oncollegiaal gedrag?
De KNVB is na VVV - RKC ook niet opgetreden (een VVV fan gaf RKC keeper Lemmens een vuistslag na de 3-0)...quote:Op woensdag 3 oktober 2007 23:43 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
Had je ook zo geluld als het bv. een Portugese supporter was geweest bij een Porto v PSV/Ajax/Feyenoord? Dan had iedereen moord en brand geschreeuwd.
Alleen omdat het ubertroetelclubje Celtic is is de reactie van Dida erger dan het feit dat iemand die A. niet op het veld hoort te komen en B. dan zeker zijn handen thuis hoort te houden? Yeah right
Dan ben jij wsl 1 van de weinigequote:
Ik ook maar zoals gezegd, ik kan het wel begrijpen. Als die malloot niet op het veld was gekomen was dit niet eens gebeurd.quote:ik haat aanstellerij op het voetbalveld.
quote:UEFA onderzoekt 'aanval' op Dida
Hoewel Celtic na de 2-1 overwinning op AC Milan vooral trots en blij zou moeten zijn, leeft de club momenteel vooral in onzekerheid. De UEFA zal zich binnenkort buigen over een incident dat vanavond plaatsvond op het veld van Celtic Park, waarbij een supporter het veld opvloog en Milan-doelman Dida 'blesseerde'.
Celtic's Scott McDonald maakte in de laatste minuut van de reguliere speeltijd de winnende treffer, waarna een supporter het veld oprende en Dida een tikje op zijn hoofd gaf. De doelman leek eerst achter de fan aan te willen rennen, maar ging vervolgens theatraal naar de grond. De Braziliaan werd met een brancard van het veld gedragen.
Hoeveel de overwinning van Celtic waard is zal hierdoor nog moeten blijken. Twee seizoenen geleden werd Dida in de Champions League-derby Internazionale-AC Milan al eens geraakt door vuurwerk. Toen besloot de UEFA dat Milan het duel met 3-0 won. Tevens moest Internazionale drie thuiswedstrijden zonder publiek afwerken.
UEFA---KNVB, zoek de verschillen.quote:Op woensdag 3 oktober 2007 23:47 schreef DarkShine het volgende:
[..]
De KNVB is na VVV - RKC ook niet opgetreden (een VVV fan gaf RKC keeper Lemmens een vuistslag na de 3-0)...
Ik zeg toch niet dat ik het goedkeur, ik vind alleen dat het zo overdreven wordt. Ik vind het nog veel erger wanneer supporters met elkaar op de vuist gaan in grote getalen. Omdat het nu toevallig een voetballer is dan is het veel erger? Het is ook maar een mens.quote:Op woensdag 3 oktober 2007 23:46 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
welke collega naait ie?
De reactie van Dida is zeker discutabel maar zeer zeker begrijpbaar in deze situatie.
Een supporter moet ALTIJD van het veld blijven en zeker zijn handen thuis te houden.
Ajax werd voor minder uit de UEFA Cup gegooid destijds.
quote:Op woensdag 3 oktober 2007 23:46 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
De reactie van Dida is zeker discutabel maar zeer zeker begrijpbaar in deze situatie.
Ging me meer over de overeenkomsten.quote:Op woensdag 3 oktober 2007 23:49 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
UEFA---KNVB, zoek de verschillen.
De UEFA is een stuk harder (en hypocrieter)
Als de UEFA straft zoals ze vaker doen bij kleinere landen vliegt Celtic eruit.quote:[b]Op woensdag 3 oktober 2007 23:49
Uiteraard vind ik wel dat er zwaar gestraft moet worden, puur en alleen om te voorkomen dat dit soort zaken een gewoonte gaan worden en mensen er makkelijk mee weg denken te komen. Maar straf dan wel de persoon en niet de club.
preciesquote:Op woensdag 3 oktober 2007 23:43 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
Misschien was het trouwens niet eens een schwalbe, daar al aan gedacht?quote:
Als dit bij pakweg Feyenoord was gebeurd dan weet je het wel. Celtic zal er wel vanaf komen met een flutboete ofzo...quote:Op woensdag 3 oktober 2007 23:51 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
Als de UEFA straft zoals ze vaker doen bij kleinere landen vliegt Celtic eruit.
Je zag gewoon dat hij er achteraan wou rennen en toen bedacht dat het verstandiger was om te gaan liggen.quote:Op woensdag 3 oktober 2007 23:53 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
Misschien was het trouwens niet eens een schwalbe, daar al aan gedacht?
Hij werd wel degelijk geraakt op een niet zo'n plezierige plaats.
Ik vind het belachelijk dat er aan dit soort zaken meer aandacht besteed wordt dan aan supporters die elkaar in grote getale voor, na of tijdens een wedstrijd aanvallen. Hier gaat het slechts om 1 idioot.quote:Op woensdag 3 oktober 2007 23:55 schreef DutchGooner het volgende:
Ik zit hier werkelijk met verbazing te lezen hoe men blijkbaar een "schwalbe"erger vind dan een supporter die het veld opkomt en aan spelers komt.
Feyenoord had wel een iets groter strafblad bij de UEFA.quote:Op woensdag 3 oktober 2007 23:55 schreef Radegast het volgende:
[..]
Als dit bij pakweg Feyenoord was gebeurd dan weet je het wel. Celtic zal er wel vanaf komen met een flutboete ofzo...
Doel je op mijn post? Zo ja, ik keur nergens die reactie van die malloot goed. Maar wat Dida doet, is bijna net zo kansloos. Een grote schande, klaar.quote:Op woensdag 3 oktober 2007 23:55 schreef DutchGooner het volgende:
Ik zit hier werkelijk met verbazing te lezen hoe men blijkbaar een "schwalbe"erger vind dan een supporter die het veld opkomt en aan spelers komt.
Dan vraag ik je om wakker te worden.quote:Op woensdag 3 oktober 2007 23:57 schreef Blawh het volgende:
[..]
Ik vind het belachelijk dat er aan dit soort zaken meer aandacht besteed wordt dan aan supporters die elkaar in grote getale voor, na of tijdens een wedstrijd aanvallen. Hier gaat het slechts om 1 idioot.
Een hele andere en onvergelijkbare situatie.quote:Op woensdag 3 oktober 2007 23:57 schreef Radegast het volgende:
En wat Dida deed keur ik ook af, maar Edwin van der Sar stelde zich ook eens koninklijk na een 'kopstoot' van ene Ariel Ortega en dat vonden de meeste Nederlanders fantastisch...
De bekende appels met peren.quote:Op woensdag 3 oktober 2007 23:57 schreef Radegast het volgende:
En wat Dida deed keur ik ook af, maar Edwin van der Sar stelde zich ook eens koninklijk na een 'kopstoot' van ene Ariel Ortega en dat vonden de meeste Nederlanders fantastisch...
idd, vergelijkbaar maar dat was professioneel.quote:Op woensdag 3 oktober 2007 23:57 schreef Radegast het volgende:
Wil je ontkennen dat het nu vele malen erger gemaakt wordt dan het is omdat het toevallig in het stadion is en het om een voetballer gaat?quote:Op woensdag 3 oktober 2007 23:58 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
Dan vraag ik je om wakker te worden.
Discussies over hooligans zijn al vele malen gevoerd hier op FOK!/VBL.
Tis trouwens ook de actualiteit van de dag, denk je niet?
quote:Op donderdag 4 oktober 2007 00:00 schreef TerroRobbie het volgende:
Dida schijnt zojuist overleden te zijn.
quote:Op donderdag 4 oktober 2007 00:00 schreef Blawh het volgende:
Als je in de binnenstad van Londen zo'n tikje krijgt van een Spurs fan en gaat liggen en wacht tot er een ambulance komt die je wegrijdt dan heb je vervolgens toch geen poot om op te staan als je actie wilt ondernemen?
quote:
Dat zal de UEFA idd ook denken.quote:Op donderdag 4 oktober 2007 00:00 schreef Smeich het volgende:
.... daarom verwacht ik ook echt
geen boete voor Celtic
Als dat nou toch eens waar zou zijn, ben ik gelijk overtuigd van mijn gelijkquote:Op donderdag 4 oktober 2007 00:00 schreef TerroRobbie het volgende:
Dida schijnt zojuist overleden te zijn.
Ik denk persoonlijk dat Celtic minimaal een wedstrijd zonder publiek zal moeten gaan spelen.quote:Op donderdag 4 oktober 2007 00:03 schreef DarkShine het volgende:
Die boete komt er zeker en Celtic verhaalt de boete op de gast die het veld betrad.
En eventueel ook nog op een andere locatie.quote:Op donderdag 4 oktober 2007 00:04 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
Ik denk persoonlijk dat Celtic minimaal een wedstrijd zonder publiek zal moeten gaan spelen.
Vond je dat ook van de straf van AS Roma?quote:Op donderdag 4 oktober 2007 00:05 schreef Smeich het volgende:
Echt niet.. zou toch zo oneerlijk zijn (al is en blijft het de uefa)
En de UEFA kennende komt Celtic er zo goed vanaf!quote:Op donderdag 4 oktober 2007 00:05 schreef Smeich het volgende:
Echt niet.. zou toch zo oneerlijk zijn (al is en blijft het de uefa)
Enige verschil is dat er hier camera's opstaan. Maar zoals ik eerder heb gezegd blijf ik het afkeuren, maar ik zal het niet fair vinden als Celtic voor 1 dwaas zwaar gestraft gaat worden.quote:
Van mij hoeft Celtic er niet uit geflikkerd worden of wedstrijden zonder publiek te spelen vanwege 1 debiel persoon maar het zou mij niets verbazen als het wel gebeurd.quote:Op donderdag 4 oktober 2007 00:09 schreef Blawh het volgende:
[..]
Enige verschil is dat er hier camera's opstaan. Maar zoals ik eerder heb gezegd blijf ik het afkeuren, maar ik zal het niet fair vinden als Celtic voor 1 dwaas zwaar gestraft gaat worden.
Celtic heeft 1 voordeel en dat is de zeer goede reputatie van de fans.quote:Op woensdag 3 oktober 2007 22:39 schreef c20h25n30 het volgende:
En had je zo geluld als een Rangers fan in Lyon zo de 0-3 was gaan vieren?quote:Op woensdag 3 oktober 2007 23:43 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
Had je ook zo geluld als het bv. een Portugese supporter was geweest bij een Porto v PSV/Ajax/Feyenoord?
Dat zijn dan clubs met een enorm lang strafblad door de Europesche historiequote:Op woensdag 3 oktober 2007 23:51 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
Als de UEFA straft zoals ze vaker doen bij kleinere landen vliegt Celtic eruit.
Een boete krijg je altijd voor een incident, dus die komt er echt wel.quote:Op donderdag 4 oktober 2007 00:00 schreef Smeich het volgende:
Kerel.. waar heb je het over? Het gaat hier over 1 (één!) nutcase die het veld oprent.... daarom verwacht ik ook echt
geen boete voor Celtic
Yup, Rangers heeft mijn symphatie, niet meer dan dat.quote:Op donderdag 4 oktober 2007 07:44 schreef DIGGER het volgende:
[..]
En had je zo geluld als een Rangers fan in Lyon zo de 0-3 was gaan vieren?
Omdat ie eerst 4 meter er achteraan sprint en dan ineens denkt 'oh, ik kan beter naar de grond gaan'.quote:Op donderdag 4 oktober 2007 10:54 schreef Henkmanz het volgende:
Wat makkelijk reageren hier zeg. Hoe kan één van jullie weten wat er nou precies gebeurde? Omdat er een camera op gericht staat denkt het gros hier in één keer te weten wat er nou gebeurde en wie er waar geraakt werd. Jullie baseren je standpunt op een beeld van een camerahoek waarbij nauwelijks te zien is wat er gebeurd.
Op het eerste gezicht lijkt het inderdaad niet alsof Dida hard geraakt wordt en dat hij pas later naar de grond gaat is natuurlijk discutabel, maar waarom wordt hij gewisseld dan? Tuurlijk kan dat theater zijn, maar wie zegt dat het niet echt wat is? Ik vind het een beetje zielig dat mensen hier harder lopen te schreeuwen om een schwalbe dan om de supporter die het veld op komt rennen.
Jullie baseren je mening op een paar beelden en denken meteen de wijsheid in pacht te hebben. Media jongens, die maken er altijd wat moois van.
http://www.youtube.com/watch?v=4zcnqFomsxwquote:Op donderdag 4 oktober 2007 11:50 schreef Da_Sandman het volgende:
Zijn er ook beelden van?
OMG Didaquote:Op donderdag 4 oktober 2007 11:52 schreef AminBen het volgende:
[..]
http://www.youtube.com/watch?v=4zcnqFomsxw
heel slecht acteerwerk![]()
![]()
![]()
quote:Op donderdag 4 oktober 2007 11:52 schreef AminBen het volgende:
[..]
http://www.youtube.com/watch?v=4zcnqFomsxw
heel slecht acteerwerk![]()
![]()
![]()
Oftewel:quote:"Milan, Crisi e Farca"
"Batutto a Glosgow e Dida fa una Figuracci: Papere e simulazione"
Oftewel, de UEFA gaat kijken of er ook een onderzoek naar Dida ingesteld moet gaan worden.quote:Calcio: l'Uefa potrebbe aprire un'inchiesta su Dida
GLASGOW - L'Uefa e' in attesa del rapporto del suo delegato presente ieri a Celtic-Milan, che dovrebbe comunque essere depositato entro il fine settimana. A quel punto, e dopo averlo esaminato, la commissione disciplinare della federazione calcistica europea decidera' se aprire un'inchiesta su quanto accaduto a Nelson Dida. Lo ha spiegato il direttore della comunicazione dell'Uefa Williams Gaillard. "Non posso fare previsioni in merito - ha detto - perche' c'e' un ampio 'ventaglio' di possibilita'. Certamente ci sono dei precedenti in merito".
Goedzo paar wedstrijden schorsen die clown.quote:Op donderdag 4 oktober 2007 12:26 schreef DIGGER het volgende:
[..]
Oftewel, de UEFA gaat kijken of er ook een onderzoek naar Dida ingesteld moet gaan worden.
gast.quote:Op donderdag 4 oktober 2007 10:54 schreef Henkmanz het volgende:
Wat makkelijk reageren hier zeg. Hoe kan één van jullie weten wat er nou precies gebeurde? Omdat er een camera op gericht staat denkt het gros hier in één keer te weten wat er nou gebeurde en wie er waar geraakt werd. Jullie baseren je standpunt op een beeld van een camerahoek waarbij nauwelijks te zien is wat er gebeurd.
Op het eerste gezicht lijkt het inderdaad niet alsof Dida hard geraakt wordt en dat hij pas later naar de grond gaat is natuurlijk discutabel, maar waarom wordt hij gewisseld dan? Tuurlijk kan dat theater zijn, maar wie zegt dat het niet echt wat is? Ik vind het een beetje zielig dat mensen hier harder lopen te schreeuwen om een schwalbe dan om de supporter die het veld op komt rennen.
Jullie baseren je mening op een paar beelden en denken meteen de wijsheid in pacht te hebben. Media jongens, die maken er altijd wat moois van.
quote:Op vrijdag 31 augustus 2007 01:16 schreef heiden6 het volgende:
[..]
Dat meen je niet?
Ik ben zeer benieuwd naar Shaktar en daarnaast staat Celtic garant voor spannende wedstrijden en minstens een grote verrassing in zes wedstrijden. Verder krijgt Milan het makkelijk, de rest wordt spannend.
op wat slaat ditquote:Op donderdag 4 oktober 2007 13:31 schreef Smeich het volgende:
een andere.
http://www.youtube.com/watch?v=MgxH0fT5YMI
Wat zou die gedacht hebben toen hij op die brancard lag.... "Ma vaffanculo, helemaal vergeten dat we voor de CL spelen vanavond en niet in de Serie A!"
quote:Op vrijdag 5 oktober 2007 14:35 schreef Fides het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
Toen kreeg Dida ook al iets op zn schouder/nek en deed ook alsof hij vol op zn kop geraakt was![]()
![]()
![]()
quote:Op vrijdag 5 oktober 2007 18:46 schreef Henkmanz het volgende:
[..]
Jezus, ga even ergens anders spelen ofzo. Ik wil jou wel zien als jij vuurwerk in je nek krijgt. En zelfs al stelt-ie zich aan, dan nog is dit off-topic. En zelfs al stelt hij zich aan, newsflash: voetballers janken allemaal. Dus zo'n big deal maken hierom snap ik niet
quote:Op vrijdag 5 oktober 2007 18:50 schreef HeinekenAFCA het volgende:
[..]
Dat jij op die kutclub geilt, moet jij weten.
Prima en ik als Ajacied vind het een kutclub. Net als Luik en Brugge bijvoorbeeld.quote:Op vrijdag 5 oktober 2007 19:15 schreef BramKVO het volgende:
[..]
zelfs als Belg weet ik dat Milan een prachtclub is![]()
quote:Op vrijdag 5 oktober 2007 19:18 schreef HeinekenAFCA het volgende:
[..]
Prima en ik als Ajacied vind het een kutclub. Net als Luik en Brugge bijvoorbeeld.
Bedoel Club uiteraard. Maar goed, laten we maar weer on topic gaanquote:Op vrijdag 5 oktober 2007 19:22 schreef BramKVO het volgende:
[..]
over die laatste kan ik je min of meer bijtreden (tenzij je Cercle Brugge bedoelt lol). Standard heeft net de leukste en hevigste supporters en sfeer van Belgie. Anyway, off topic.
quote:Op vrijdag 5 oktober 2007 19:30 schreef BonJovi het volgende:
We geven jou een doodschop dan kijken of je vrolijk opstaat
Benelux bedoel je, by the way, off-topicquote:Op vrijdag 5 oktober 2007 19:22 schreef BramKVO het volgende:
Standard heeft net de leukste en hevigste supporters en sfeer van Belgie. Anyway, off topic.
quote:Milan and Dida on trial Monday
UEFA are pursuing disciplinary proceedings against Milan and goalkeeper Nelson Dida after events in the Champions League clash against Celtic.
The Rossoneri’s misery at a 2-1 reverse was intensified as Dida reacted dramatically to a blow from a fan who had invaded the pitch.
The interloper appeared to tap the giant Brazilian lightly with the palm of his hand, but Dida required a stretcher to leave the pitch prompting outrage from fans and the Press.
Celtic face action for allowing a fan to invade the playing surface, but it is now official that Milan will be charged for infringing on Article Five of the UEFA code.
This rule states “member associations, clubs, as well as their players, officials and members, shall conduct themselves according to the principles of loyalty, integrity and sportsmanship.”
The possible ramifications for Milan and Dida have not yet been made public, but it is widely believed that the European champions will face a substantial fine.
Dida is also likely to pick up a costly bill from UEFA, but he may also receive a suspension that could rule him out of crucial Champions League games.
bron sport1quote:Twee duels schorsing voor keeper Dida
Auteur : Michael Blommers . 11 oktober 2007 19:25 . 8 Reacties
De UEFA heeft keeper Dida van AC Milan met twee duels schorsing 'beloond' voor zijn uitstekende acteerprestatie in het duel met Celtic. In dat duel ging de doelman theatraal op de grond liggen na een aanraking van een Celtic-supporter.
Nadat een Celtic-fan Dida een tikje op zijn borst had gegeven rende de Braziliaan eerst achter de supporter aan. Vervolgens bedacht hij zich en ging hij neer alsof hij een mokerslag gekregen had.
Celtic heeft van de UEFA een boete van ongeveer 35.000 euro opgelegd gekregen, waarvan de helft voorwaardelijk is.
Sneijder overschat?quote:Op woensdag 24 oktober 2007 22:31 schreef Blawh het volgende:
Mag aannemen dat Seedorf nu wel hoger in de pikorde staat dan de overschatte Sneijder?
Rofl de Poflquote:Op woensdag 24 oktober 2007 22:31 schreef Blawh het volgende:
Mag aannemen dat Seedorf nu wel hoger in de pikorde staat dan de overschatte Sneijder?
Nee, dat zeg ik al jaren en heb het wel in meer topics aangegeven (ook toen hij het goed deed bij Ajax en Madrid in het begin). Buiten zijn schot en tweebenigheid vind ik hem stukken minder dan Seedorf. Zijn aanname, omschakeling, overzicht en fysiek zijn niet goed genoeg voor de wereldtop.quote:Op woensdag 24 oktober 2007 22:38 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Sneijder overschat?En dat baseer je op zijn iets wat ongelukkige wedstrijden de laaste weken?
![]()
Sneijder is weldegelijk overschat, hij heeft veel talent maar de nieuwe drager van Real is hij gewoon niet, iets wat Seedorf bij Milan wel is.quote:Op woensdag 24 oktober 2007 22:38 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Sneijder overschat?En dat baseer je op zijn iets wat ongelukkige wedstrijden de laaste weken?
![]()
Wie beweert dat dan ?quote:Op woensdag 24 oktober 2007 22:41 schreef Pizzakoppo het volgende:
[..]
Sneijder is weldegelijk overschat, hij heeft veel talent maar de nieuwe drager van Real is hij gewoon niet, iets wat Seedorf bij Milan wel is.
Heb je de berichtten niet gelezen destijds over dat Sneijder de nieuwe held in madrid was geworden?quote:Op woensdag 24 oktober 2007 22:43 schreef BigKahuna het volgende:
[..]
Wie beweert dat dan ?
Ik vind trouwens Pirlo meer een dragende speler dan Seedorf.
Laat hem eerst maar dit seizoen bij Real Madrid afronden voordat je zulke voorbarige conclusies trekt.quote:Op woensdag 24 oktober 2007 22:46 schreef Blawh het volgende:
Ik heb ook altijd gezegd dat ik Sneijder een goede voetballer vind trouwens, moge dat duidelijk zijn. Maar wereldtop is hij bij lange na niet en zal hij vrees ik ook nooit worden.
Ja, van Marca enzo.. maarja dat is net zoiets als Der Kicker serieus nemen, of DAM.quote:Op woensdag 24 oktober 2007 22:46 schreef Pizzakoppo het volgende:
[..]
Heb je de berichtten niet gelezen destijds over dat Sneijder de nieuwe held in madrid was geworden?
Overigens is Pirlo een meer controlerende speler die met zijn inzicht en geniale passes veel gedaan kan krijgen maar Seedorf acht ik toch hoger in qua spelintelligentie, fysiek, scorend vermogen en techniek.
Wie trekt er nu voorbarige conclusies? Ik roep het al sinds zijn tijd bij Ajax en iedere wedstrijd van het Nederlands elftal. Jullie hebben eerder voorbarige conclusies getrokken door hem de hemel in te prijzen zonder dat hij een reeks wedstrijden op topniveau heeft gespeeld.quote:Op woensdag 24 oktober 2007 22:48 schreef Asskicker14 het volgende:
[..]
Laat hem eerst maar dit seizoen bij Real Madrid afronden voordat je zulke voorbarige conclusies trekt.
Ja je vergelijkt een 23 jarige speler ook meteen met iemand die je gerust een clubicoon mag noemen. Beetje kut op Dirk dus.quote:Op woensdag 24 oktober 2007 22:41 schreef Pizzakoppo het volgende:
[..]
Sneijder is weldegelijk overschat, hij heeft veel talent maar de nieuwe drager van Real is hij gewoon niet, iets wat Seedorf bij Milan wel is.
Die verdediger bij Gila was dramatisch. Die dacht er met alleen flink vasthouden wel te komen. Nou helemaal bij de 2-0 is de voorzet van Seedorf zo perfect op het voorhoofd van Gilardino, dat ie feitelijk niks hoeft te doen.quote:Op woensdag 24 oktober 2007 21:00 schreef borisz het volgende:
Milan 2-0 Gilardino
Niemand ontkomt de CL-vloek!quote:Op woensdag 7 november 2007 00:54 schreef Henkmanz het volgende:
Pippo doet het weer he.
Dit jaar pakken we de CL gewoon weer.
Dat iemand hem 2x op rij wint, alleen we zijn pas een jaar of 15 bezigquote:
Wedstrijdje of 10 mag ik hopen.quote:Op woensdag 7 november 2007 18:15 schreef fanneke het volgende:
Die aanslag van Binya...
http://www.youtube.com/watch?v=z5VlynKhygM&eurl=http://www.sportweek.nl/detail.asp?groupid=2&newsid=42519
Ben benieuwd hoelang de UEFA hem gaat schorsen.
WHATquote:Op woensdag 7 november 2007 18:15 schreef fanneke het volgende:
Die aanslag van Binya...
http://www.youtube.com/watch?v=z5VlynKhygM
Ben benieuwd hoelang de UEFA hem gaat schorsen.
Hier gelukkig geen last van gehad.quote:Op woensdag 28 november 2007 22:44 schreef fanneke het volgende:
Prachtige beelden na de wedstrijd op Celtic Park, breekt Sport1 de uitzending plotseling af.
Ik bedoelde met 'of' uiteraard of ze één van die twee resultaten moeten behalen (niet mogen verliezen dus als donetsk wint)quote:Op dinsdag 4 december 2007 16:59 schreef mcyodogg het volgende:
Gelijkspelen of winnen maakt niet uit. Shakthar kan maar 3 punten halen.
Verder is het onderling resultaat in voordeel van de Oekrainers.
Dat zijn ze ook bij een salonremise.quote:Op dinsdag 4 december 2007 16:56 schreef Hertog_Martin het volgende:
Milan zal toch trouwens ook wel 1e willen worden in de poule?
Bedoel meer dat als Celtic het vertrouwen heeft ze het op een winst kunnen gaan gooien om 1e te eindigen. Een stiekem afgesproken salonremise zit er natuurlijk in, maar een goede pot is niet helemaal uitgesloten gelukkig.quote:Op dinsdag 4 december 2007 17:04 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Dat zijn ze ook bij een salonremise.
Ik vind Milan toch wel controlerender spelen, nog niet echt drukkend en zoekend naar een goal maar wel de betere ploeg.quote:Op dinsdag 4 december 2007 21:07 schreef Ambrosius het volgende:
Milan.
0-2 Benfica. Nu gaat het helemaal nergens meer om in Milaan.
En in de VS ook.quote:Op dinsdag 4 december 2007 19:25 schreef borisz het volgende:
sport1
en anders via de internetkanalen.
Dat was eerder ook al te zien bij een grote kans voor hem. Hij liep bijna de hele opbouw buitenspel, maar toen hij kans zag dat er een pass kon komen viel hij een klein beetje terug waardoor de pass gegeven kon worden, echt super om te zienquote:Op woensdag 5 december 2007 12:17 schreef DIGGER het volgende:
Mooi om te zien zoals hij, vlak voor ie de bal krijgt bij de goal, zo 200% geconcentreerd is op maar 1 ding: Positie, positie en nog eens positie.
Het is zelfs nog beter gelukt dan verwacht, want via iemand van de Ierse Celtic-fanclub kon ik nog aan kaartjes komen voor het Celticvak. Erg gezellig daar.quote:Op dinsdag 4 december 2007 08:08 schreef DIGGER het volgende:
Denk het wel hoor BB, stadion daar is zelden/nooit uitverkocht, zeker niet voor een match als Milan al geplaatst is.
Daar waren nog plaatsen genoeg als ik het goed op TV zag.quote:Op woensdag 5 december 2007 17:58 schreef Barnet_Bee het volgende:
[..]
Het is zelfs nog beter gelukt dan verwacht, want via iemand van de Ierse Celtic-fanclub kon ik nog aan kaartjes komen voor het Celticvak. Erg gezellig daar.
Volgens mij veel meer als ik in de stad en het stadion keek. Zaten er ook veel in het vak onder ons en op de lange zijdes.quote:Op woensdag 5 december 2007 18:41 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
Daar waren nog plaatsen genoeg als ik het goed op TV zag.
Iets van 3000 Celtic maar?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |