idd, vergelijkbaar maar dat was professioneel.quote:Op woensdag 3 oktober 2007 23:57 schreef Radegast het volgende:
En wat Dida deed keur ik ook af, maar Edwin van der Sar stelde zich ook eens koninklijk na een 'kopstoot' van ene Ariel Ortega en dat vonden de meeste Nederlanders fantastisch...
Wil je ontkennen dat het nu vele malen erger gemaakt wordt dan het is omdat het toevallig in het stadion is en het om een voetballer gaat?quote:Op woensdag 3 oktober 2007 23:58 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
Dan vraag ik je om wakker te worden.
Discussies over hooligans zijn al vele malen gevoerd hier op FOK!/VBL.
Tis trouwens ook de actualiteit van de dag, denk je niet?
quote:Op donderdag 4 oktober 2007 00:00 schreef TerroRobbie het volgende:
Dida schijnt zojuist overleden te zijn.
quote:Op donderdag 4 oktober 2007 00:00 schreef Blawh het volgende:
Als je in de binnenstad van Londen zo'n tikje krijgt van een Spurs fan en gaat liggen en wacht tot er een ambulance komt die je wegrijdt dan heb je vervolgens toch geen poot om op te staan als je actie wilt ondernemen?
quote:
Dat zal de UEFA idd ook denken.quote:Op donderdag 4 oktober 2007 00:00 schreef Smeich het volgende:
.... daarom verwacht ik ook echt
geen boete voor Celtic
Als dat nou toch eens waar zou zijn, ben ik gelijk overtuigd van mijn gelijkquote:Op donderdag 4 oktober 2007 00:00 schreef TerroRobbie het volgende:
Dida schijnt zojuist overleden te zijn.
Ik denk persoonlijk dat Celtic minimaal een wedstrijd zonder publiek zal moeten gaan spelen.quote:Op donderdag 4 oktober 2007 00:03 schreef DarkShine het volgende:
Die boete komt er zeker en Celtic verhaalt de boete op de gast die het veld betrad.
En eventueel ook nog op een andere locatie.quote:Op donderdag 4 oktober 2007 00:04 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
Ik denk persoonlijk dat Celtic minimaal een wedstrijd zonder publiek zal moeten gaan spelen.
Vond je dat ook van de straf van AS Roma?quote:Op donderdag 4 oktober 2007 00:05 schreef Smeich het volgende:
Echt niet.. zou toch zo oneerlijk zijn (al is en blijft het de uefa)
En de UEFA kennende komt Celtic er zo goed vanaf!quote:Op donderdag 4 oktober 2007 00:05 schreef Smeich het volgende:
Echt niet.. zou toch zo oneerlijk zijn (al is en blijft het de uefa)
Enige verschil is dat er hier camera's opstaan. Maar zoals ik eerder heb gezegd blijf ik het afkeuren, maar ik zal het niet fair vinden als Celtic voor 1 dwaas zwaar gestraft gaat worden.quote:
Van mij hoeft Celtic er niet uit geflikkerd worden of wedstrijden zonder publiek te spelen vanwege 1 debiel persoon maar het zou mij niets verbazen als het wel gebeurd.quote:Op donderdag 4 oktober 2007 00:09 schreef Blawh het volgende:
[..]
Enige verschil is dat er hier camera's opstaan. Maar zoals ik eerder heb gezegd blijf ik het afkeuren, maar ik zal het niet fair vinden als Celtic voor 1 dwaas zwaar gestraft gaat worden.
Celtic heeft 1 voordeel en dat is de zeer goede reputatie van de fans.quote:Op woensdag 3 oktober 2007 22:39 schreef c20h25n30 het volgende:
Mja, ben benieuwd wat voor staartje dit krijgt.
Na de 2-1 kwam er een supporter het veld op.. Hij rende langs Dida en raakte hem op z'n keel.. Dida rende er even achteraan en stortte vervolgens ter aarde en moest zich laten wisselen.
Hij kreeg overduidelijk een aai, hij was dus echt niet geblesseerd... Neemt niet weg dat Celtic zeer zeer zeer zwaar de lul is.
En had je zo geluld als een Rangers fan in Lyon zo de 0-3 was gaan vieren?quote:Op woensdag 3 oktober 2007 23:43 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
Had je ook zo geluld als het bv. een Portugese supporter was geweest bij een Porto v PSV/Ajax/Feyenoord?
Dat zijn dan clubs met een enorm lang strafblad door de Europesche historiequote:Op woensdag 3 oktober 2007 23:51 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
Als de UEFA straft zoals ze vaker doen bij kleinere landen vliegt Celtic eruit.
Een boete krijg je altijd voor een incident, dus die komt er echt wel.quote:Op donderdag 4 oktober 2007 00:00 schreef Smeich het volgende:
Kerel.. waar heb je het over? Het gaat hier over 1 (één!) nutcase die het veld oprent.... daarom verwacht ik ook echt
geen boete voor Celtic
Yup, Rangers heeft mijn symphatie, niet meer dan dat.quote:Op donderdag 4 oktober 2007 07:44 schreef DIGGER het volgende:
[..]
En had je zo geluld als een Rangers fan in Lyon zo de 0-3 was gaan vieren?
Omdat ie eerst 4 meter er achteraan sprint en dan ineens denkt 'oh, ik kan beter naar de grond gaan'.quote:Op donderdag 4 oktober 2007 10:54 schreef Henkmanz het volgende:
Wat makkelijk reageren hier zeg. Hoe kan één van jullie weten wat er nou precies gebeurde? Omdat er een camera op gericht staat denkt het gros hier in één keer te weten wat er nou gebeurde en wie er waar geraakt werd. Jullie baseren je standpunt op een beeld van een camerahoek waarbij nauwelijks te zien is wat er gebeurd.
Op het eerste gezicht lijkt het inderdaad niet alsof Dida hard geraakt wordt en dat hij pas later naar de grond gaat is natuurlijk discutabel, maar waarom wordt hij gewisseld dan? Tuurlijk kan dat theater zijn, maar wie zegt dat het niet echt wat is? Ik vind het een beetje zielig dat mensen hier harder lopen te schreeuwen om een schwalbe dan om de supporter die het veld op komt rennen.
Jullie baseren je mening op een paar beelden en denken meteen de wijsheid in pacht te hebben. Media jongens, die maken er altijd wat moois van.
http://www.youtube.com/watch?v=4zcnqFomsxwquote:Op donderdag 4 oktober 2007 11:50 schreef Da_Sandman het volgende:
Zijn er ook beelden van?
OMG Didaquote:Op donderdag 4 oktober 2007 11:52 schreef AminBen het volgende:
[..]
http://www.youtube.com/watch?v=4zcnqFomsxw
heel slecht acteerwerk![]()
![]()
![]()
quote:Op donderdag 4 oktober 2007 11:52 schreef AminBen het volgende:
[..]
http://www.youtube.com/watch?v=4zcnqFomsxw
heel slecht acteerwerk![]()
![]()
![]()
Oftewel:quote:"Milan, Crisi e Farca"
"Batutto a Glosgow e Dida fa una Figuracci: Papere e simulazione"
Oftewel, de UEFA gaat kijken of er ook een onderzoek naar Dida ingesteld moet gaan worden.quote:Calcio: l'Uefa potrebbe aprire un'inchiesta su Dida
GLASGOW - L'Uefa e' in attesa del rapporto del suo delegato presente ieri a Celtic-Milan, che dovrebbe comunque essere depositato entro il fine settimana. A quel punto, e dopo averlo esaminato, la commissione disciplinare della federazione calcistica europea decidera' se aprire un'inchiesta su quanto accaduto a Nelson Dida. Lo ha spiegato il direttore della comunicazione dell'Uefa Williams Gaillard. "Non posso fare previsioni in merito - ha detto - perche' c'e' un ampio 'ventaglio' di possibilita'. Certamente ci sono dei precedenti in merito".
Goedzo paar wedstrijden schorsen die clown.quote:Op donderdag 4 oktober 2007 12:26 schreef DIGGER het volgende:
[..]
Oftewel, de UEFA gaat kijken of er ook een onderzoek naar Dida ingesteld moet gaan worden.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |