abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 3 oktober 2007 @ 23:59:10 #103
43763 DutchGooner
naar het andere forum!
pi_53682853
quote:
Op woensdag 3 oktober 2007 23:57 schreef Radegast het volgende:
En wat Dida deed keur ik ook af, maar Edwin van der Sar stelde zich ook eens koninklijk na een 'kopstoot' van ene Ariel Ortega en dat vonden de meeste Nederlanders fantastisch...
idd, vergelijkbaar maar dat was professioneel.
NAAR HET ANDERE FORUM!
  woensdag 3 oktober 2007 @ 23:59:56 #104
43763 DutchGooner
naar het andere forum!
pi_53682876
quote:
Op woensdag 3 oktober 2007 23:57 schreef pekel het volgende:

[..]

Doel je op mijn post?
niet specifiek hoor.
NAAR HET ANDERE FORUM!
pi_53682883
Wat een kutactie van Dida zeg. Die supporter is natuurlijk ook een mongool.

Wel lekker dat Celtic heeft gewonnen.
pi_53682888
Dida schijnt zojuist overleden te zijn.
pi_53682893
Kerel.. waar heb je het over? Het gaat hier over 1 (één!) nutcase die het veld oprent.... daarom verwacht ik ook echt
geen boete voor Celtic

@TerrorRobbie
pi_53682896
quote:
Op woensdag 3 oktober 2007 23:58 schreef DutchGooner het volgende:

[..]

Dan vraag ik je om wakker te worden.

Discussies over hooligans zijn al vele malen gevoerd hier op FOK!/VBL.
Tis trouwens ook de actualiteit van de dag, denk je niet?
Wil je ontkennen dat het nu vele malen erger gemaakt wordt dan het is omdat het toevallig in het stadion is en het om een voetballer gaat?
Als je in de binnenstad van Londen zo'n tikje krijgt van een Spurs fan en gaat liggen en wacht tot er een ambulance komt die je wegrijdt dan heb je vervolgens toch geen poot om op te staan als je actie wilt ondernemen?
pi_53682906
quote:
Op donderdag 4 oktober 2007 00:00 schreef TerroRobbie het volgende:
  donderdag 4 oktober 2007 @ 00:01:53 #110
43763 DutchGooner
naar het andere forum!
pi_53682924
quote:
Op donderdag 4 oktober 2007 00:00 schreef Blawh het volgende:

Als je in de binnenstad van Londen zo'n tikje krijgt van een Spurs fan en gaat liggen en wacht tot er een ambulance komt die je wegrijdt dan heb je vervolgens toch geen poot om op te staan als je actie wilt ondernemen?
quote:
Op woensdag 3 oktober 2007 23:58 schreef Blawh het volgende:

[..]

De bekende appels met peren.
NAAR HET ANDERE FORUM!
  donderdag 4 oktober 2007 @ 00:02:33 #111
43763 DutchGooner
naar het andere forum!
pi_53682934
quote:
Op donderdag 4 oktober 2007 00:00 schreef Smeich het volgende:
.... daarom verwacht ik ook echt
geen boete voor Celtic
Dat zal de UEFA idd ook denken.
NAAR HET ANDERE FORUM!
  donderdag 4 oktober 2007 @ 00:03:26 #112
43763 DutchGooner
naar het andere forum!
pi_53682953
quote:
Op donderdag 4 oktober 2007 00:00 schreef TerroRobbie het volgende:
Als dat nou toch eens waar zou zijn, ben ik gelijk overtuigd van mijn gelijk
NAAR HET ANDERE FORUM!
  donderdag 4 oktober 2007 @ 00:03:35 #113
46672 DarkShine
Mijnstreek Oost
pi_53682958
Die boete komt er zeker en Celtic verhaalt de boete op de gast die het veld betrad.
Vreuger, wie de beerkratte nog va hoots woare en se moëts blieve durchdrinke um d\'r kachel a te hotte
Planning:
-
pi_53682972
Dit is eigenlijk ook een stukje domheid van Dida. Als ie gewoon meteen was gaan liggen. Nu zie je hem er vaag achteraan rennen en dan ineens gaat ie liggen. Wordt ie ook nog met brancard en ijszak van het veld afgevoerd . Dan lok je het wel een beeeeeetje uit.
  donderdag 4 oktober 2007 @ 00:04:32 #115
43763 DutchGooner
naar het andere forum!
pi_53682982
quote:
Op donderdag 4 oktober 2007 00:03 schreef DarkShine het volgende:
Die boete komt er zeker en Celtic verhaalt de boete op de gast die het veld betrad.
Ik denk persoonlijk dat Celtic minimaal een wedstrijd zonder publiek zal moeten gaan spelen.
NAAR HET ANDERE FORUM!
  donderdag 4 oktober 2007 @ 00:05:08 #116
46672 DarkShine
Mijnstreek Oost
pi_53682997
quote:
Op donderdag 4 oktober 2007 00:04 schreef DutchGooner het volgende:

[..]

Ik denk persoonlijk dat Celtic minimaal een wedstrijd zonder publiek zal moeten gaan spelen.
En eventueel ook nog op een andere locatie.
Vreuger, wie de beerkratte nog va hoots woare en se moëts blieve durchdrinke um d\'r kachel a te hotte
Planning:
-
pi_53683005
Echt niet.. zou toch zo oneerlijk zijn (al is en blijft het de uefa)
  donderdag 4 oktober 2007 @ 00:06:46 #118
43763 DutchGooner
naar het andere forum!
pi_53683031
quote:
Op donderdag 4 oktober 2007 00:05 schreef Smeich het volgende:
Vond je dat ook van de straf van AS Roma?

Een lukraak gegooid muntje/aansteker wat op het hoofd van de scheids terecht kwam of een supporter die bewust een speler van de tegenstander aanraakt.
NAAR HET ANDERE FORUM!
pi_53683032
Milan: No legal action against Celtic Wednesday 3 October, 2007

Milan Vice-President Adriano Galliani has confirmed they will not appeal to UEFA after a Celtic fan struck Nelson Dida.

Straight after the winning goal, a supporter invaded the pitch at Celtic Park and struck the goalkeeper. Dida was stretchered off, but the contact did not seem particularly hard.

“We are the champions of Europe and will represent this continent in the World Club Cup, so we will not make any appeal. It isn’t ideal to see a fan come on and attack a player, but we will not appeal,” explained Galliani.

“The fan certainly strikes Dida’s cheekbone, but understanding the entity of the contact is difficult from that angle. It is not something we are accustomed to analysing! What we do know is that man should have stayed in his seat and everyone would have been happier!”

Galliani also conceded that the decisive goal should have stood after viewing the footage.

“In the stadium I was convinced the goal was offside, but seeing the replays I can see Yoann Gourcuff was keeping them all on.”

The 2-1 defeat added to a series of disastrous results for the Rossoneri this season, who have not won in Serie A since Week 1.

“As for the match, it is a great shame to lose against a team that never really had a shot on target. This is a really bad time for us. The game looked like it was heading for a draw and Milan had plenty of possession, so I really did not expect to lose.

“It is true that we aren’t creating enough chances, but at the same time we seem to be conceding on every single attempt our opposition have. Maybe we are paying for good luck we have had in the past!”

Nonetheless, the Vice-President is confident Milan can turn the situation around, especially with the Intercontinental competition coming up in December.

“We remain calm and I think we have the potential to do really well, especially if Ronaldo returns from injury and can give Inzaghi a breather. We also have Alexandre Pato ready to come in after Christmas.”
  donderdag 4 oktober 2007 @ 00:06:59 #120
46672 DarkShine
Mijnstreek Oost
pi_53683038
quote:
Op donderdag 4 oktober 2007 00:05 schreef Smeich het volgende:
En de UEFA kennende komt Celtic er zo goed vanaf!

Feit blijft dat Dida is na vanavond!
Planning:
-
pi_53683098
quote:
Op donderdag 4 oktober 2007 00:01 schreef DutchGooner het volgende:

[..]

[..]
Enige verschil is dat er hier camera's opstaan. Maar zoals ik eerder heb gezegd blijf ik het afkeuren, maar ik zal het niet fair vinden als Celtic voor 1 dwaas zwaar gestraft gaat worden.
pi_53683100
Ah zelfs bij Milan zelfs schamen ze zich ervoor.
pi_53683156
quote:
Op donderdag 4 oktober 2007 00:06 schreef BramKVO het volgende:
Verhaal
  donderdag 4 oktober 2007 @ 00:13:14 #124
43763 DutchGooner
naar het andere forum!
pi_53683168
quote:
Op donderdag 4 oktober 2007 00:09 schreef Blawh het volgende:

[..]

Enige verschil is dat er hier camera's opstaan. Maar zoals ik eerder heb gezegd blijf ik het afkeuren, maar ik zal het niet fair vinden als Celtic voor 1 dwaas zwaar gestraft gaat worden.
Van mij hoeft Celtic er niet uit geflikkerd worden of wedstrijden zonder publiek te spelen vanwege 1 debiel persoon maar het zou mij niets verbazen als het wel gebeurd.

Die debiel mag van mij een levenslang SV krijgen maar daar weten ze overseas wel mee om te gaan lijkt me.
NAAR HET ANDERE FORUM!
  donderdag 4 oktober 2007 @ 00:13:35 #125
43763 DutchGooner
naar het andere forum!
pi_53683180
quote:
Op donderdag 4 oktober 2007 00:12 schreef Blawh het volgende:

[..]

idd.
NAAR HET ANDERE FORUM!
pi_53683185
Mensen die AC MIlan afzeiken ze zijn wel nog de winnaar van de CL dus een beetje respect mag.
AFC AJAX
pi_53683207
Alexandro Pato wat een speler
AFC AJAX
pi_53685076
quote:
Op woensdag 3 oktober 2007 22:39 schreef c20h25n30 het volgende:
Mja, ben benieuwd wat voor staartje dit krijgt.
Na de 2-1 kwam er een supporter het veld op.. Hij rende langs Dida en raakte hem op z'n keel.. Dida rende er even achteraan en stortte vervolgens ter aarde en moest zich laten wisselen.
Hij kreeg overduidelijk een aai, hij was dus echt niet geblesseerd... Neemt niet weg dat Celtic zeer zeer zeer zwaar de lul is.
Celtic heeft 1 voordeel en dat is de zeer goede reputatie van de fans.
En ik kan me dan ook niet voorstellen dat de UEFA een puntenstraf of een 0-3 op het scorebord zet of zo.

Temeer daar ook Milan heeft aangegeven dat onzin te vinden.
O mamma mamma mamma, O mamma mamma mamma. Sai perche mi batte il corazon?
Ho visto Maradona, ho visto Maradona. Eh, mammà, innamorato son!
A Guinness a day keeps the doctor away
pi_53685088
quote:
Op woensdag 3 oktober 2007 23:43 schreef DutchGooner het volgende:

[..]

Had je ook zo geluld als het bv. een Portugese supporter was geweest bij een Porto v PSV/Ajax/Feyenoord?
En had je zo geluld als een Rangers fan in Lyon zo de 0-3 was gaan vieren?
pi_53685095
quote:
Op woensdag 3 oktober 2007 23:51 schreef DutchGooner het volgende:

[..]

Als de UEFA straft zoals ze vaker doen bij kleinere landen vliegt Celtic eruit.
Dat zijn dan clubs met een enorm lang strafblad door de Europesche historie
pi_53685111
quote:
Op donderdag 4 oktober 2007 00:00 schreef Smeich het volgende:
Kerel.. waar heb je het over? Het gaat hier over 1 (één!) nutcase die het veld oprent.... daarom verwacht ik ook echt
geen boete voor Celtic
Een boete krijg je altijd voor een incident, dus die komt er echt wel.

Maar ik verwacht dat het daar gewoon bij blijft. Celtic zal de fan zwaar straffen en dan is het voor de UEFA klaar.
Puntenaftrek of een 0-3 vanaf de bestuurstafel van de UEFA zou belachelijk zijn.
pi_53686054
Erg tof van Celtic. Hopelijk geen debiele straf, maar Dida ook .
  donderdag 4 oktober 2007 @ 10:02:55 #133
43763 DutchGooner
naar het andere forum!
pi_53686836
quote:
Op donderdag 4 oktober 2007 07:44 schreef DIGGER het volgende:

[..]

En had je zo geluld als een Rangers fan in Lyon zo de 0-3 was gaan vieren?
Yup, Rangers heeft mijn symphatie, niet meer dan dat.
NAAR HET ANDERE FORUM!
pi_53687351
Er was toch laatst een speler uit Litouwen geschorst voor een schwalbe? Schors Dida maar voor de rest van het toernooi. Wat een debiel

Overigens praat ik het van die fan niet goed, maar wat Dida deed vind ik echt schandalig
pi_53687825
Wat makkelijk reageren hier zeg. Hoe kan één van jullie weten wat er nou precies gebeurde? Omdat er een camera op gericht staat denkt het gros hier in één keer te weten wat er nou gebeurde en wie er waar geraakt werd. Jullie baseren je standpunt op een beeld van een camerahoek waarbij nauwelijks te zien is wat er gebeurd.

Op het eerste gezicht lijkt het inderdaad niet alsof Dida hard geraakt wordt en dat hij pas later naar de grond gaat is natuurlijk discutabel, maar waarom wordt hij gewisseld dan? Tuurlijk kan dat theater zijn, maar wie zegt dat het niet echt wat is? Ik vind het een beetje zielig dat mensen hier harder lopen te schreeuwen om een schwalbe dan om de supporter die het veld op komt rennen.
Jullie baseren je mening op een paar beelden en denken meteen de wijsheid in pacht te hebben. Media jongens, die maken er altijd wat moois van.
pi_53687883
Werd Dida hard geraakt? Hij kreeg gewoon een schouderklopje man.
pi_53687961
Jawel Dida is dood.
pi_53688088
quote:
Op donderdag 4 oktober 2007 10:54 schreef Henkmanz het volgende:
Wat makkelijk reageren hier zeg. Hoe kan één van jullie weten wat er nou precies gebeurde? Omdat er een camera op gericht staat denkt het gros hier in één keer te weten wat er nou gebeurde en wie er waar geraakt werd. Jullie baseren je standpunt op een beeld van een camerahoek waarbij nauwelijks te zien is wat er gebeurd.

Op het eerste gezicht lijkt het inderdaad niet alsof Dida hard geraakt wordt en dat hij pas later naar de grond gaat is natuurlijk discutabel, maar waarom wordt hij gewisseld dan? Tuurlijk kan dat theater zijn, maar wie zegt dat het niet echt wat is? Ik vind het een beetje zielig dat mensen hier harder lopen te schreeuwen om een schwalbe dan om de supporter die het veld op komt rennen.
Jullie baseren je mening op een paar beelden en denken meteen de wijsheid in pacht te hebben. Media jongens, die maken er altijd wat moois van.
Omdat ie eerst 4 meter er achteraan sprint en dan ineens denkt 'oh, ik kan beter naar de grond gaan'.
pi_53688165
Ja.. ben benieuwd hoe het met Dida gaat... zou hij in een coma liggen?

Waarschijnlijk besloot hij zich "neer te leggen" met het jagen op die fan aangezien aan die kant van het stadion waar hij naartoe rende een gehele groep Celtic fans helemaal dol waren en al die gasten tegen werden gehouden door een vijftal stewards.. to play dead. Al met al, na Gilardino weer een topnotch performance van een Milanspeler alleen hier ging Dida nog iets verder door met een stretcher eraf te gaan en ijs op zijn hoofd terwijl hij op zijn schouder/nek getikt werd Wellicht wilt Dida nu ook een carrieremove maken naar LA Galaxy nu zijn carriere bij Milan in het slop dient te raken.
pi_53688166
Misschien had die gozer 5 weken zn nagels al niet geknipt... Weten jullie veel.
pi_53688511
quote:
Op donderdag 4 oktober 2007 11:00 schreef TerroRobbie het volgende:
Jawel Dida is dood.
pi_53689132
Zijn er ook beelden van?
'Cause it's easier to fly
Than to face another night
In Southern Sun
And your love is all around
pi_53689206
quote:
Op donderdag 4 oktober 2007 11:50 schreef Da_Sandman het volgende:
Zijn er ook beelden van?
http://www.youtube.com/watch?v=4zcnqFomsxw

heel slecht acteerwerk
  donderdag 4 oktober 2007 @ 11:57:24 #144
51398 MisterJ.Lo
LL.M (Master of Laws).
pi_53689316
quote:
Op donderdag 4 oktober 2007 11:52 schreef AminBen het volgende:

[..]

heel slecht acteerwerk
OMG Dida
Any man who can drive safely while kissing a pretty girl
is simply not giving the kiss the attention it deserves.
pi_53689336
quote:
Op donderdag 4 oktober 2007 11:52 schreef AminBen het volgende:

[..]

heel slecht acteerwerk
, .

Wat was eigenlijk de aanleiding van dit alles?
'Cause it's easier to fly
Than to face another night
In Southern Sun
And your love is all around
pi_53689477
2-1 van Celtic in de laatste minut.
pi_53689796
De Tuttosport kopt vanmorgen:
quote:
"Milan, Crisi e Farca"
"Batutto a Glosgow e Dida fa una Figuracci: Papere e simulazione"
Oftewel:

Milan: Crisis en farce
Verslagen in Glasgow en Dida zet zichzelf voor schut met blunders en toneelspel
pi_53689965
quote:
Calcio: l'Uefa potrebbe aprire un'inchiesta su Dida

GLASGOW - L'Uefa e' in attesa del rapporto del suo delegato presente ieri a Celtic-Milan, che dovrebbe comunque essere depositato entro il fine settimana. A quel punto, e dopo averlo esaminato, la commissione disciplinare della federazione calcistica europea decidera' se aprire un'inchiesta su quanto accaduto a Nelson Dida. Lo ha spiegato il direttore della comunicazione dell'Uefa Williams Gaillard. "Non posso fare previsioni in merito - ha detto - perche' c'e' un ampio 'ventaglio' di possibilita'. Certamente ci sono dei precedenti in merito".
Oftewel, de UEFA gaat kijken of er ook een onderzoek naar Dida ingesteld moet gaan worden.
pi_53691452
een andere.
http://www.youtube.com/watch?v=MgxH0fT5YMI

Wat zou die gedacht hebben toen hij op die brancard lag.... "Ma vaffanculo, helemaal vergeten dat we voor de CL spelen vanavond en niet in de Serie A!"

Gelukkig had die supporter niets scherps bij zich anders was het eerder een tragisch verhaal van Dida geworden. Of is meneer toch dood?
Dida, voor de volgende keer jongen! http://www.youtube.com/watch?v=yXxChycLh3k
pi_53691643
Wat een pussy die Dida. Hij zou juist geschorst moeten worden voor dat pauper acteren
Op woensdag 30 juni 2010 20:32 schreef afcajos het volgende:
Verrassend. Een topic over het regelen van te jonge smatjes en C_N en Lakitu zijn er als de kippen bij.
  donderdag 4 oktober 2007 @ 13:42:14 #151
159003 uitje4life
www.rijnsburgseboys.nl
pi_53691684
zow die slaat m in 1x plat maar idd vorige maand geloof ik is een speler geschorst voor een schwalbe... ik zeg een boete voor Celtic en stadionverbod voor de supporter en Dida een schorsing als hij over 3 maanden uit z'n coma is.
RBB + 6 jaar Ted Verdonkschot: 3 Kampioenschappen, 1 zaterdagkampioenschap, 2 Districtsbekers en 1 Amateurbeker!
als de dag van gisteren.... 13 mei 2006...
pi_53691791
Misschien was het een soort choloroform
  donderdag 4 oktober 2007 @ 13:54:30 #153
67174 Dos37
Come on Twente
pi_53691920
quote:
Op donderdag 4 oktober 2007 12:26 schreef DIGGER het volgende:

[..]

Oftewel, de UEFA gaat kijken of er ook een onderzoek naar Dida ingesteld moet gaan worden.
Goedzo paar wedstrijden schorsen die clown.
Premier League toto winnaar 2007-2008 en [b]2008-2009[/b]
Held Blaise NKUFO [b]All time topscoorder in Enschede[/b]
[b]WE WON IT ELEVEN TIMES![/b]
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')