quote:Op woensdag 3 oktober 2007 23:38 schreef pekel het volgende:
Dida moet bij deze dood. Tiefuskeeper, malloot.
quote:
Ik geef Dida geen gelijk, een club met zulke fantastische supporters proberen te naaien omdat er 1 dwaas tussenzit.quote:Op woensdag 3 oktober 2007 23:40 schreef DutchGooner het volgende:
Ik geef Dida gelijk, een supporter moet gewoon van het veld blijven, aanpakken duie gast!
ach, die zal ongetwijfeld een levenslang stadionverbod krijgen.. heeft iig wel een geweldige herinneringquote:Op woensdag 3 oktober 2007 23:39 schreef Blawh het volgende:
Op die ene die het veld op kwam na dan.
Komop zeg, bij zoveel wedstrijden raken mensen echt slaags. Wil je nu dat Milan de punten krijgt omdat Dida een soft tikje krijgt? Het is ook maar een mens hoor, net zo'n mens als een supporter van Milan en als die zo'n tikje kreeg dan was er niks over vermeld.quote:Op woensdag 3 oktober 2007 23:40 schreef BonJovi het volgende:
Precies hopelijk krijgt Milan de punten.
Had je ook zo geluld als het bv. een Portugese supporter was geweest bij een Porto v PSV/Ajax/Feyenoord? Dan had iedereen moord en brand geschreeuwd.quote:Op woensdag 3 oktober 2007 23:41 schreef Blawh het volgende:
[..]
Ik geef Dida geen gelijk, een club met zulke fantastische supporters proberen te naaien omdat er 1 dwaas tussenzit.
Dan had ik ook zo gereageerd ja, ik haat aanstellerij op het voetbalveld. Zelfs in zo'n situatie. En nee, ik keur het op het veld komen van supporters niet goed.quote:Op woensdag 3 oktober 2007 23:43 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
Had je ook zo geluld als het bv. een Portugese supporter was geweest bij een Porto v PSV/Ajax/Feyenoord? Dan had iedereen moord en brand geschreeuwd.
Alleen omdat het ubertroetelclubje Celtic is is de reactie van Dida erger dan het feit dat iemand die A. niet op het veld hoort te komen en B. dan zeker zijn handen thuis hoort te houden? Yeah right
Ik zou bij de terugpot inderdaad even iets te hard mijn voet laten hangen als Dida op mij duikt.quote:Op woensdag 3 oktober 2007 23:44 schreef Blawh het volgende:
[..]
Zo'n gast moeten ze toch gewoon schorsen vanwege oncollegiaal gedrag?
welke collega naait ie?quote:Op woensdag 3 oktober 2007 23:44 schreef Blawh het volgende:
[..]
Zo'n gast moeten ze toch gewoon schorsen vanwege oncollegiaal gedrag?
De KNVB is na VVV - RKC ook niet opgetreden (een VVV fan gaf RKC keeper Lemmens een vuistslag na de 3-0)...quote:Op woensdag 3 oktober 2007 23:43 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
Had je ook zo geluld als het bv. een Portugese supporter was geweest bij een Porto v PSV/Ajax/Feyenoord? Dan had iedereen moord en brand geschreeuwd.
Alleen omdat het ubertroetelclubje Celtic is is de reactie van Dida erger dan het feit dat iemand die A. niet op het veld hoort te komen en B. dan zeker zijn handen thuis hoort te houden? Yeah right
Dan ben jij wsl 1 van de weinigequote:
Ik ook maar zoals gezegd, ik kan het wel begrijpen. Als die malloot niet op het veld was gekomen was dit niet eens gebeurd.quote:ik haat aanstellerij op het voetbalveld.
quote:UEFA onderzoekt 'aanval' op Dida
Hoewel Celtic na de 2-1 overwinning op AC Milan vooral trots en blij zou moeten zijn, leeft de club momenteel vooral in onzekerheid. De UEFA zal zich binnenkort buigen over een incident dat vanavond plaatsvond op het veld van Celtic Park, waarbij een supporter het veld opvloog en Milan-doelman Dida 'blesseerde'.
Celtic's Scott McDonald maakte in de laatste minuut van de reguliere speeltijd de winnende treffer, waarna een supporter het veld oprende en Dida een tikje op zijn hoofd gaf. De doelman leek eerst achter de fan aan te willen rennen, maar ging vervolgens theatraal naar de grond. De Braziliaan werd met een brancard van het veld gedragen.
Hoeveel de overwinning van Celtic waard is zal hierdoor nog moeten blijken. Twee seizoenen geleden werd Dida in de Champions League-derby Internazionale-AC Milan al eens geraakt door vuurwerk. Toen besloot de UEFA dat Milan het duel met 3-0 won. Tevens moest Internazionale drie thuiswedstrijden zonder publiek afwerken.
UEFA---KNVB, zoek de verschillen.quote:Op woensdag 3 oktober 2007 23:47 schreef DarkShine het volgende:
[..]
De KNVB is na VVV - RKC ook niet opgetreden (een VVV fan gaf RKC keeper Lemmens een vuistslag na de 3-0)...
Ik zeg toch niet dat ik het goedkeur, ik vind alleen dat het zo overdreven wordt. Ik vind het nog veel erger wanneer supporters met elkaar op de vuist gaan in grote getalen. Omdat het nu toevallig een voetballer is dan is het veel erger? Het is ook maar een mens.quote:Op woensdag 3 oktober 2007 23:46 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
welke collega naait ie?
De reactie van Dida is zeker discutabel maar zeer zeker begrijpbaar in deze situatie.
Een supporter moet ALTIJD van het veld blijven en zeker zijn handen thuis te houden.
Ajax werd voor minder uit de UEFA Cup gegooid destijds.
quote:Op woensdag 3 oktober 2007 23:46 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
De reactie van Dida is zeker discutabel maar zeer zeker begrijpbaar in deze situatie.
Ging me meer over de overeenkomsten.quote:Op woensdag 3 oktober 2007 23:49 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
UEFA---KNVB, zoek de verschillen.
De UEFA is een stuk harder (en hypocrieter)
Als de UEFA straft zoals ze vaker doen bij kleinere landen vliegt Celtic eruit.quote:[b]Op woensdag 3 oktober 2007 23:49
Uiteraard vind ik wel dat er zwaar gestraft moet worden, puur en alleen om te voorkomen dat dit soort zaken een gewoonte gaan worden en mensen er makkelijk mee weg denken te komen. Maar straf dan wel de persoon en niet de club.
preciesquote:Op woensdag 3 oktober 2007 23:43 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
Misschien was het trouwens niet eens een schwalbe, daar al aan gedacht?quote:
Als dit bij pakweg Feyenoord was gebeurd dan weet je het wel. Celtic zal er wel vanaf komen met een flutboete ofzo...quote:Op woensdag 3 oktober 2007 23:51 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
Als de UEFA straft zoals ze vaker doen bij kleinere landen vliegt Celtic eruit.
Je zag gewoon dat hij er achteraan wou rennen en toen bedacht dat het verstandiger was om te gaan liggen.quote:Op woensdag 3 oktober 2007 23:53 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
Misschien was het trouwens niet eens een schwalbe, daar al aan gedacht?
Hij werd wel degelijk geraakt op een niet zo'n plezierige plaats.
Ik vind het belachelijk dat er aan dit soort zaken meer aandacht besteed wordt dan aan supporters die elkaar in grote getale voor, na of tijdens een wedstrijd aanvallen. Hier gaat het slechts om 1 idioot.quote:Op woensdag 3 oktober 2007 23:55 schreef DutchGooner het volgende:
Ik zit hier werkelijk met verbazing te lezen hoe men blijkbaar een "schwalbe"erger vind dan een supporter die het veld opkomt en aan spelers komt.
Feyenoord had wel een iets groter strafblad bij de UEFA.quote:Op woensdag 3 oktober 2007 23:55 schreef Radegast het volgende:
[..]
Als dit bij pakweg Feyenoord was gebeurd dan weet je het wel. Celtic zal er wel vanaf komen met een flutboete ofzo...
Doel je op mijn post? Zo ja, ik keur nergens die reactie van die malloot goed. Maar wat Dida doet, is bijna net zo kansloos. Een grote schande, klaar.quote:Op woensdag 3 oktober 2007 23:55 schreef DutchGooner het volgende:
Ik zit hier werkelijk met verbazing te lezen hoe men blijkbaar een "schwalbe"erger vind dan een supporter die het veld opkomt en aan spelers komt.
Dan vraag ik je om wakker te worden.quote:Op woensdag 3 oktober 2007 23:57 schreef Blawh het volgende:
[..]
Ik vind het belachelijk dat er aan dit soort zaken meer aandacht besteed wordt dan aan supporters die elkaar in grote getale voor, na of tijdens een wedstrijd aanvallen. Hier gaat het slechts om 1 idioot.
Een hele andere en onvergelijkbare situatie.quote:Op woensdag 3 oktober 2007 23:57 schreef Radegast het volgende:
En wat Dida deed keur ik ook af, maar Edwin van der Sar stelde zich ook eens koninklijk na een 'kopstoot' van ene Ariel Ortega en dat vonden de meeste Nederlanders fantastisch...
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |