abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_53682171
Dida
"Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
pi_53682176
Dida
PSV --- Chelsea FC --- Frank Lampard --- Heinz-Harald Frentzen --- Timo Glock
pi_53682177
Dida
pi_53682179
Gadverdamme...smerige actie van Dida
pi_53682182
Wat een stukje komedie van die Dida.
pi_53682189
Dida moet bij deze dood. Tiefuskeeper, malloot.
Hoi.
pi_53682198
Wat een smeerlap zeg.
pi_53682203
Dida.. ma vaffanculo Dida!!
  woensdag 3 oktober 2007 @ 23:38:51 #59
115917 BigFire
AjaxFans.net
pi_53682206
Dida

dat Celtic publiek
"We hebben die flair, we hebben die jus!"
"Je kun hun die flavour geven maar toch gaan we ze bikkelen!"

- Edgar Davids
pi_53682214
quote:
Op woensdag 3 oktober 2007 23:38 schreef pekel het volgende:
Dida moet bij deze dood. Tiefuskeeper, malloot.
Verschrikkelijke aansteller ja, maar dood?
quote:
Op woensdag 3 oktober 2007 23:38 schreef BigFire het volgende:
dat Celtic publiek

Op die ene die het veld op kwam na dan.
  woensdag 3 oktober 2007 @ 23:39:18 #61
73274 Prosac
Bedankt Ray
  woensdag 3 oktober 2007 @ 23:40:03 #62
43763 DutchGooner
naar het andere forum!
pi_53682241
Ik geef Dida gelijk, een supporter moet gewoon van het veld blijven, aanpakken die gast!
NAAR HET ANDERE FORUM!
pi_53682274
Precies hopelijk krijgt Milan de punten.
AFC AJAX
pi_53682276
Je geeft Dida gelijk? pwhahaha, hoe haal je het in je hoofd om dat te zeggen !!?
Zielig gedrag van die gast... keepen kan die niet meer en acteren ook niet! Milan is Europees kampioen.. zou schandalig zijn als ze hierop ingaan en zo de punten naar zich toe gaan trekken...
pi_53682280
Haha bijna een slechtere schwalbe dan die van Gilardino vorig seizoen
Deze reactie was waarschijnlijk bedoeld om mijn naamsbekendheid te vergroten.
pi_53682282
quote:
Op woensdag 3 oktober 2007 23:40 schreef DutchGooner het volgende:
Ik geef Dida gelijk, een supporter moet gewoon van het veld blijven, aanpakken duie gast!
Ik geef Dida geen gelijk, een club met zulke fantastische supporters proberen te naaien omdat er 1 dwaas tussenzit.
pi_53682302
Milan
-je UI was te groot en daarom verwijderd-
  woensdag 3 oktober 2007 @ 23:42:24 #68
46672 DarkShine
Mijnstreek Oost
pi_53682315
Dida

Slechtste schwalbe ooit!
Vreuger, wie de beerkratte nog va hoots woare en se moëts blieve durchdrinke um d\'r kachel a te hotte
Planning:
-
  woensdag 3 oktober 2007 @ 23:43:20 #69
115917 BigFire
AjaxFans.net
pi_53682343
quote:
Op woensdag 3 oktober 2007 23:39 schreef Blawh het volgende:
Op die ene die het veld op kwam na dan.
ach, die zal ongetwijfeld een levenslang stadionverbod krijgen.. heeft iig wel een geweldige herinnering
"We hebben die flair, we hebben die jus!"
"Je kun hun die flavour geven maar toch gaan we ze bikkelen!"

- Edgar Davids
pi_53682349
quote:
Op woensdag 3 oktober 2007 23:40 schreef BonJovi het volgende:
Precies hopelijk krijgt Milan de punten.
Komop zeg, bij zoveel wedstrijden raken mensen echt slaags. Wil je nu dat Milan de punten krijgt omdat Dida een soft tikje krijgt? Het is ook maar een mens hoor, net zo'n mens als een supporter van Milan en als die zo'n tikje kreeg dan was er niks over vermeld.
  woensdag 3 oktober 2007 @ 23:43:34 #71
43763 DutchGooner
naar het andere forum!
pi_53682351
quote:
Op woensdag 3 oktober 2007 23:41 schreef Blawh het volgende:

[..]

Ik geef Dida geen gelijk, een club met zulke fantastische supporters proberen te naaien omdat er 1 dwaas tussenzit.
Had je ook zo geluld als het bv. een Portugese supporter was geweest bij een Porto v PSV/Ajax/Feyenoord? Dan had iedereen moord en brand geschreeuwd.

Alleen omdat het ubertroetelclubje Celtic is is de reactie van Dida erger dan het feit dat iemand die A. niet op het veld hoort te komen en B. dan zeker zijn handen thuis hoort te houden? Yeah right
NAAR HET ANDERE FORUM!
  woensdag 3 oktober 2007 @ 23:44:51 #72
73274 Prosac
Bedankt Ray
pi_53682371
dat er een supporter op het veld komt is niet goed, maar hij aait DIda, die ontzettend staat de balen. Ludieke actie, maar Dida reageert eerst als een dolle hond en besluit dan als aangeschoten wild naar de grond te gaan.
Tjonge jonge, als die man Dida daadwerkelijk had gehoekt of geschopt, dan straf ja.

Misschien moeten we alle Italiaanse clubs ook maar uit de CL halen wegens vuurwerk op de tribunes.
pi_53682372
quote:
Op woensdag 3 oktober 2007 23:42 schreef DarkShine het volgende:
Dida

Slechtste schwalbe ooit!
Zo'n gast moeten ze toch gewoon schorsen vanwege oncollegiaal gedrag?
pi_53682413
quote:
Op woensdag 3 oktober 2007 23:43 schreef DutchGooner het volgende:

[..]

Had je ook zo geluld als het bv. een Portugese supporter was geweest bij een Porto v PSV/Ajax/Feyenoord? Dan had iedereen moord en brand geschreeuwd.

Alleen omdat het ubertroetelclubje Celtic is is de reactie van Dida erger dan het feit dat iemand die A. niet op het veld hoort te komen en B. dan zeker zijn handen thuis hoort te houden? Yeah right
Dan had ik ook zo gereageerd ja, ik haat aanstellerij op het voetbalveld. Zelfs in zo'n situatie. En nee, ik keur het op het veld komen van supporters niet goed.
  woensdag 3 oktober 2007 @ 23:46:28 #75
73274 Prosac
Bedankt Ray
pi_53682429
quote:
Op woensdag 3 oktober 2007 23:44 schreef Blawh het volgende:

[..]

Ik zou bij de terugpot inderdaad even iets te hard mijn voet laten hangen als Dida op mij duikt.

"oeps"
  woensdag 3 oktober 2007 @ 23:46:45 #76
43763 DutchGooner
naar het andere forum!
pi_53682436
quote:
Op woensdag 3 oktober 2007 23:44 schreef Blawh het volgende:

[..]

welke collega naait ie?

De reactie van Dida is zeker discutabel maar zeer zeker begrijpbaar in deze situatie.

Een supporter moet ALTIJD van het veld blijven en zeker zijn handen thuis te houden.

Ajax werd voor minder uit de UEFA Cup gegooid destijds.
NAAR HET ANDERE FORUM!
  woensdag 3 oktober 2007 @ 23:47:54 #77
46672 DarkShine
Mijnstreek Oost
pi_53682472
quote:

[..]

De KNVB is na VVV - RKC ook niet opgetreden (een VVV fan gaf RKC keeper Lemmens een vuistslag na de 3-0)...
Vreuger, wie de beerkratte nog va hoots woare en se moëts blieve durchdrinke um d\'r kachel a te hotte
Planning:
-
  woensdag 3 oktober 2007 @ 23:48:24 #78
43763 DutchGooner
naar het andere forum!
pi_53682486
quote:
Op woensdag 3 oktober 2007 23:45 schreef Blawh het volgende:

[..]

Dan had ik ook zo gereageerd ja,
Dan ben jij wsl 1 van de weinige
quote:
ik haat aanstellerij op het voetbalveld.
Ik ook maar zoals gezegd, ik kan het wel begrijpen. Als die malloot niet op het veld was gekomen was dit niet eens gebeurd.
NAAR HET ANDERE FORUM!
pi_53682500
quote:
UEFA onderzoekt 'aanval' op Dida

Hoewel Celtic na de 2-1 overwinning op AC Milan vooral trots en blij zou moeten zijn, leeft de club momenteel vooral in onzekerheid. De UEFA zal zich binnenkort buigen over een incident dat vanavond plaatsvond op het veld van Celtic Park, waarbij een supporter het veld opvloog en Milan-doelman Dida 'blesseerde'.

Celtic's Scott McDonald maakte in de laatste minuut van de reguliere speeltijd de winnende treffer, waarna een supporter het veld oprende en Dida een tikje op zijn hoofd gaf. De doelman leek eerst achter de fan aan te willen rennen, maar ging vervolgens theatraal naar de grond. De Braziliaan werd met een brancard van het veld gedragen.

Hoeveel de overwinning van Celtic waard is zal hierdoor nog moeten blijken. Twee seizoenen geleden werd Dida in de Champions League-derby Internazionale-AC Milan al eens geraakt door vuurwerk. Toen besloot de UEFA dat Milan het duel met 3-0 won. Tevens moest Internazionale drie thuiswedstrijden zonder publiek afwerken.
"Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
  woensdag 3 oktober 2007 @ 23:49:05 #80
43763 DutchGooner
naar het andere forum!
pi_53682503
quote:
Op woensdag 3 oktober 2007 23:47 schreef DarkShine het volgende:

[..]

De KNVB is na VVV - RKC ook niet opgetreden (een VVV fan gaf RKC keeper Lemmens een vuistslag na de 3-0)...
UEFA---KNVB, zoek de verschillen.

De UEFA is een stuk harder (en hypocrieter)
NAAR HET ANDERE FORUM!
pi_53682524
quote:
Op woensdag 3 oktober 2007 23:46 schreef DutchGooner het volgende:

[..]

welke collega naait ie?

De reactie van Dida is zeker discutabel maar zeer zeker begrijpbaar in deze situatie.

Een supporter moet ALTIJD van het veld blijven en zeker zijn handen thuis te houden.

Ajax werd voor minder uit de UEFA Cup gegooid destijds.
Ik zeg toch niet dat ik het goedkeur, ik vind alleen dat het zo overdreven wordt. Ik vind het nog veel erger wanneer supporters met elkaar op de vuist gaan in grote getalen. Omdat het nu toevallig een voetballer is dan is het veel erger? Het is ook maar een mens.

Uiteraard vind ik wel dat er zwaar gestraft moet worden, puur en alleen om te voorkomen dat dit soort zaken een gewoonte gaan worden en mensen er makkelijk mee weg denken te komen. Maar straf dan wel de persoon en niet de club.

Edit: De collega's die hij naait? Alle Celtic spelers misschien, het zou namelijk maar zo kunnen dat Celtic punten aftrek krijgt of Celtic voor een leeg stadion moet spelen een aantal wedstrijden.
pi_53682561
quote:
Op woensdag 3 oktober 2007 23:46 schreef DutchGooner het volgende:

[..]

woensdag 3 oktober 2007 @ 23:51:07 #83
46672 DarkShine
Mijnstreek Oost
pi_53682568
quote:
Op woensdag 3 oktober 2007 23:49 schreef DutchGooner het volgende:

[..]

UEFA---KNVB, zoek de verschillen.

De UEFA is een stuk harder (en hypocrieter)
Ging me meer over de overeenkomsten.

Als ze Celtic straffen, pak Dida ook meteen aan voor de slechtste schwalbe ooit!
Planning:
-
  woensdag 3 oktober 2007 @ 23:51:52 #84
43763 DutchGooner
naar het andere forum!
pi_53682594
quote:
[b]Op woensdag 3 oktober 2007 23:49

Uiteraard vind ik wel dat er zwaar gestraft moet worden, puur en alleen om te voorkomen dat dit soort zaken een gewoonte gaan worden en mensen er makkelijk mee weg denken te komen. Maar straf dan wel de persoon en niet de club.
Als de UEFA straft zoals ze vaker doen bij kleinere landen vliegt Celtic eruit.
NAAR HET ANDERE FORUM!
pi_53682604
quote:

[..]

precies
AFC AJAX
  woensdag 3 oktober 2007 @ 23:53:37 #86
43763 DutchGooner
naar het andere forum!
pi_53682645
quote:
Op woensdag 3 oktober 2007 23:50 schreef Smeich het volgende:

[..]

Misschien was het trouwens niet eens een schwalbe, daar al aan gedacht?
Hij werd wel degelijk geraakt op een niet zo'n plezierige plaats.
NAAR HET ANDERE FORUM!
pi_53682657
Wat een vieze tyfuslaaier is die Dida toch ook hé? Hij krijgt een ongelooflijk zacht tikje op z'n strot en vervolgens loopt ie meteen van de daken te schreeuwen Serieus hoe achterlijk kun je zijn om dan nog zo theatraal te gaan liggen
pi_53682694
Ok, Celtic zal wel gestraft worden voor die malloot, maar hoe Dida zich gedraagt in die hele situatie is gewoon belachelijk. Een schande gewoon. Ook al was het Stekelenburg die met Ajax daar stond, of Gomes met PSV, het is gewoon belachelijk om zo theatraal te gaan doen. .
Hoi.
pi_53682700
quote:
Op woensdag 3 oktober 2007 23:51 schreef DutchGooner het volgende:

[..]

Als de UEFA straft zoals ze vaker doen bij kleinere landen vliegt Celtic eruit.
Als dit bij pakweg Feyenoord was gebeurd dan weet je het wel. Celtic zal er wel vanaf komen met een flutboete ofzo...
pi_53682709
quote:
Op woensdag 3 oktober 2007 23:53 schreef DutchGooner het volgende:

[..]

Misschien was het trouwens niet eens een schwalbe, daar al aan gedacht?
Hij werd wel degelijk geraakt op een niet zo'n plezierige plaats.
Je zag gewoon dat hij er achteraan wou rennen en toen bedacht dat het verstandiger was om te gaan liggen.
  woensdag 3 oktober 2007 @ 23:55:59 #91
43763 DutchGooner
naar het andere forum!
pi_53682731
Ik zit hier werkelijk met verbazing te lezen hoe men blijkbaar een "schwalbe"erger vind dan een supporter die het veld opkomt en aan spelers komt.
NAAR HET ANDERE FORUM!
pi_53682764
Ow kom op zeg... hij werd toch niet geslagen ofzo!? jeezus je bent toch zelf ook geen softie... Ik probeer niet goed te praten wat die supporter deed, ik verwacht ook geen reprimande voor Celtic trouwens, maar wat Dida deed was gewoon walgelijk.. schandalig! Alsof de camera niets zag ofzo... wat een loser zeg. Hij had gewoon niet moeten reageren en het verlies accepteren. Of werd hij plots geraakt door een zeer plaatselijke onweersbui ofzo? Hij heeft zichzelf gewoon belachelijk gemaakt en ook een beetje zijn club Milan .. hopelijk gaat zo'n mooie club als Milan hier niet tegen in beroep.
pi_53682767
quote:
Op woensdag 3 oktober 2007 23:55 schreef DutchGooner het volgende:
Ik zit hier werkelijk met verbazing te lezen hoe men blijkbaar een "schwalbe"erger vind dan een supporter die het veld opkomt en aan spelers komt.
Ik vind het belachelijk dat er aan dit soort zaken meer aandacht besteed wordt dan aan supporters die elkaar in grote getale voor, na of tijdens een wedstrijd aanvallen. Hier gaat het slechts om 1 idioot.
  woensdag 3 oktober 2007 @ 23:57:16 #94
43763 DutchGooner
naar het andere forum!
pi_53682772
quote:
Op woensdag 3 oktober 2007 23:55 schreef Radegast het volgende:

[..]

Als dit bij pakweg Feyenoord was gebeurd dan weet je het wel. Celtic zal er wel vanaf komen met een flutboete ofzo...
Feyenoord had wel een iets groter strafblad bij de UEFA.

Schotland is natuurlijk geen hoogvlieger, Roma en Inter hebben ze uiteindelijk ook aangepakt (al was dat niet zo drastisch als Feyenoord.)
NAAR HET ANDERE FORUM!
pi_53682775
quote:
Op woensdag 3 oktober 2007 23:55 schreef DutchGooner het volgende:
Doel je op mijn post? Zo ja, ik keur nergens die reactie van die malloot goed. Maar wat Dida doet, is bijna net zo kansloos. Een grote schande, klaar.
Hoi.
pi_53682794
En wat Dida deed keur ik ook af, maar Edwin van der Sar stelde zich ook eens koninklijk na een 'kopstoot' van ene Ariel Ortega en dat vonden de meeste Nederlanders fantastisch...
  woensdag 3 oktober 2007 @ 23:57:50 #97
46672 DarkShine
Mijnstreek Oost
pi_53682798
Ik val in verbazing dat jij zo'n uberschwalbe zo dramatiseert. En hiermee keur ik het niet goed dat die gast het veld opkwam, in tegendeel!

Degene die het voetbal hier in diskrediet brengt is niet de supporter maar Dida zelf! Reden genoeg voor de UEFA om Dida aan te pakken hierop.
Planning:
-
pi_53682804
Dida als die aapjes bij de Uefa die beelden terugkijken zullen ze toch wel zien dat hij aan het acteren is?... smerige actie van dida.. kun je niet winnen van celtic dan maar zo..

en natuurlijk had die fan nooit het veld op mogen komen.. mja zon dingen gebeuren nu eenmaal.. daar kun je celtic toch niet voor aankijken
  woensdag 3 oktober 2007 @ 23:58:17 #99
43763 DutchGooner
naar het andere forum!
pi_53682821
quote:
Op woensdag 3 oktober 2007 23:57 schreef Blawh het volgende:

[..]

Ik vind het belachelijk dat er aan dit soort zaken meer aandacht besteed wordt dan aan supporters die elkaar in grote getale voor, na of tijdens een wedstrijd aanvallen. Hier gaat het slechts om 1 idioot.
Dan vraag ik je om wakker te worden.

Discussies over hooligans zijn al vele malen gevoerd hier op FOK!/VBL.
Tis trouwens ook de actualiteit van de dag, denk je niet?
NAAR HET ANDERE FORUM!
pi_53682823
quote:
Op woensdag 3 oktober 2007 23:57 schreef Radegast het volgende:
En wat Dida deed keur ik ook af, maar Edwin van der Sar stelde zich ook eens koninklijk na een 'kopstoot' van ene Ariel Ortega en dat vonden de meeste Nederlanders fantastisch...
Een hele andere en onvergelijkbare situatie.
Hoi.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')