Goedzo paar wedstrijden schorsen die clown.quote:Op donderdag 4 oktober 2007 12:26 schreef DIGGER het volgende:
[..]
Oftewel, de UEFA gaat kijken of er ook een onderzoek naar Dida ingesteld moet gaan worden.
gast.quote:Op donderdag 4 oktober 2007 10:54 schreef Henkmanz het volgende:
Wat makkelijk reageren hier zeg. Hoe kan één van jullie weten wat er nou precies gebeurde? Omdat er een camera op gericht staat denkt het gros hier in één keer te weten wat er nou gebeurde en wie er waar geraakt werd. Jullie baseren je standpunt op een beeld van een camerahoek waarbij nauwelijks te zien is wat er gebeurd.
Op het eerste gezicht lijkt het inderdaad niet alsof Dida hard geraakt wordt en dat hij pas later naar de grond gaat is natuurlijk discutabel, maar waarom wordt hij gewisseld dan? Tuurlijk kan dat theater zijn, maar wie zegt dat het niet echt wat is? Ik vind het een beetje zielig dat mensen hier harder lopen te schreeuwen om een schwalbe dan om de supporter die het veld op komt rennen.
Jullie baseren je mening op een paar beelden en denken meteen de wijsheid in pacht te hebben. Media jongens, die maken er altijd wat moois van.
quote:Op vrijdag 31 augustus 2007 01:16 schreef heiden6 het volgende:
[..]
Dat meen je niet?
Ik ben zeer benieuwd naar Shaktar en daarnaast staat Celtic garant voor spannende wedstrijden en minstens een grote verrassing in zes wedstrijden. Verder krijgt Milan het makkelijk, de rest wordt spannend.
op wat slaat ditquote:Op donderdag 4 oktober 2007 13:31 schreef Smeich het volgende:
een andere.
http://www.youtube.com/watch?v=MgxH0fT5YMI
Wat zou die gedacht hebben toen hij op die brancard lag.... "Ma vaffanculo, helemaal vergeten dat we voor de CL spelen vanavond en niet in de Serie A!"
quote:Op vrijdag 5 oktober 2007 14:35 schreef Fides het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
Toen kreeg Dida ook al iets op zn schouder/nek en deed ook alsof hij vol op zn kop geraakt was![]()
![]()
![]()
quote:Op vrijdag 5 oktober 2007 18:46 schreef Henkmanz het volgende:
[..]
Jezus, ga even ergens anders spelen ofzo. Ik wil jou wel zien als jij vuurwerk in je nek krijgt. En zelfs al stelt-ie zich aan, dan nog is dit off-topic. En zelfs al stelt hij zich aan, newsflash: voetballers janken allemaal. Dus zo'n big deal maken hierom snap ik niet
quote:Op vrijdag 5 oktober 2007 18:50 schreef HeinekenAFCA het volgende:
[..]
Dat jij op die kutclub geilt, moet jij weten.
Prima en ik als Ajacied vind het een kutclub. Net als Luik en Brugge bijvoorbeeld.quote:Op vrijdag 5 oktober 2007 19:15 schreef BramKVO het volgende:
[..]
zelfs als Belg weet ik dat Milan een prachtclub is![]()
quote:Op vrijdag 5 oktober 2007 19:18 schreef HeinekenAFCA het volgende:
[..]
Prima en ik als Ajacied vind het een kutclub. Net als Luik en Brugge bijvoorbeeld.
Bedoel Club uiteraard. Maar goed, laten we maar weer on topic gaanquote:Op vrijdag 5 oktober 2007 19:22 schreef BramKVO het volgende:
[..]
over die laatste kan ik je min of meer bijtreden (tenzij je Cercle Brugge bedoelt lol). Standard heeft net de leukste en hevigste supporters en sfeer van Belgie. Anyway, off topic.
quote:Op vrijdag 5 oktober 2007 19:30 schreef BonJovi het volgende:
We geven jou een doodschop dan kijken of je vrolijk opstaat
Benelux bedoel je, by the way, off-topicquote:Op vrijdag 5 oktober 2007 19:22 schreef BramKVO het volgende:
Standard heeft net de leukste en hevigste supporters en sfeer van Belgie. Anyway, off topic.
quote:Milan and Dida on trial Monday
UEFA are pursuing disciplinary proceedings against Milan and goalkeeper Nelson Dida after events in the Champions League clash against Celtic.
The Rossoneri’s misery at a 2-1 reverse was intensified as Dida reacted dramatically to a blow from a fan who had invaded the pitch.
The interloper appeared to tap the giant Brazilian lightly with the palm of his hand, but Dida required a stretcher to leave the pitch prompting outrage from fans and the Press.
Celtic face action for allowing a fan to invade the playing surface, but it is now official that Milan will be charged for infringing on Article Five of the UEFA code.
This rule states “member associations, clubs, as well as their players, officials and members, shall conduct themselves according to the principles of loyalty, integrity and sportsmanship.”
The possible ramifications for Milan and Dida have not yet been made public, but it is widely believed that the European champions will face a substantial fine.
Dida is also likely to pick up a costly bill from UEFA, but he may also receive a suspension that could rule him out of crucial Champions League games.
bron sport1quote:Twee duels schorsing voor keeper Dida
Auteur : Michael Blommers . 11 oktober 2007 19:25 . 8 Reacties
De UEFA heeft keeper Dida van AC Milan met twee duels schorsing 'beloond' voor zijn uitstekende acteerprestatie in het duel met Celtic. In dat duel ging de doelman theatraal op de grond liggen na een aanraking van een Celtic-supporter.
Nadat een Celtic-fan Dida een tikje op zijn borst had gegeven rende de Braziliaan eerst achter de supporter aan. Vervolgens bedacht hij zich en ging hij neer alsof hij een mokerslag gekregen had.
Celtic heeft van de UEFA een boete van ongeveer 35.000 euro opgelegd gekregen, waarvan de helft voorwaardelijk is.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |