Ik bedoelde met 'of' uiteraard of ze één van die twee resultaten moeten behalen (niet mogen verliezen dus als donetsk wint)quote:Op dinsdag 4 december 2007 16:59 schreef mcyodogg het volgende:
Gelijkspelen of winnen maakt niet uit. Shakthar kan maar 3 punten halen.
Verder is het onderling resultaat in voordeel van de Oekrainers.
Dat zijn ze ook bij een salonremise.quote:Op dinsdag 4 december 2007 16:56 schreef Hertog_Martin het volgende:
Milan zal toch trouwens ook wel 1e willen worden in de poule?
Bedoel meer dat als Celtic het vertrouwen heeft ze het op een winst kunnen gaan gooien om 1e te eindigen. Een stiekem afgesproken salonremise zit er natuurlijk in, maar een goede pot is niet helemaal uitgesloten gelukkig.quote:Op dinsdag 4 december 2007 17:04 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Dat zijn ze ook bij een salonremise.
Ik vind Milan toch wel controlerender spelen, nog niet echt drukkend en zoekend naar een goal maar wel de betere ploeg.quote:Op dinsdag 4 december 2007 21:07 schreef Ambrosius het volgende:
Milan.
0-2 Benfica. Nu gaat het helemaal nergens meer om in Milaan.
En in de VS ook.quote:Op dinsdag 4 december 2007 19:25 schreef borisz het volgende:
sport1
en anders via de internetkanalen.
Dat was eerder ook al te zien bij een grote kans voor hem. Hij liep bijna de hele opbouw buitenspel, maar toen hij kans zag dat er een pass kon komen viel hij een klein beetje terug waardoor de pass gegeven kon worden, echt super om te zienquote:Op woensdag 5 december 2007 12:17 schreef DIGGER het volgende:
Mooi om te zien zoals hij, vlak voor ie de bal krijgt bij de goal, zo 200% geconcentreerd is op maar 1 ding: Positie, positie en nog eens positie.
Het is zelfs nog beter gelukt dan verwacht, want via iemand van de Ierse Celtic-fanclub kon ik nog aan kaartjes komen voor het Celticvak. Erg gezellig daar.quote:Op dinsdag 4 december 2007 08:08 schreef DIGGER het volgende:
Denk het wel hoor BB, stadion daar is zelden/nooit uitverkocht, zeker niet voor een match als Milan al geplaatst is.
Daar waren nog plaatsen genoeg als ik het goed op TV zag.quote:Op woensdag 5 december 2007 17:58 schreef Barnet_Bee het volgende:
[..]
Het is zelfs nog beter gelukt dan verwacht, want via iemand van de Ierse Celtic-fanclub kon ik nog aan kaartjes komen voor het Celticvak. Erg gezellig daar.
Volgens mij veel meer als ik in de stad en het stadion keek. Zaten er ook veel in het vak onder ons en op de lange zijdes.quote:Op woensdag 5 december 2007 18:41 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
Daar waren nog plaatsen genoeg als ik het goed op TV zag.
Iets van 3000 Celtic maar?
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |