Dat kan gaar niet, Slavia en Rosenborg zitten in dezelfde pot.quote:Op donderdag 30 augustus 2007 17:06 schreef Paaskonijn het volgende:
Ik denk dat Barça, Slavia en Rosenborg wel luek is
Slavia EN Rosenborg zou leuk zijn, maar wordt erg lastig. Wat mij betreft mag je Slavia vervangen door Olympique Marseille.quote:Op donderdag 30 augustus 2007 17:06 schreef Paaskonijn het volgende:
Ik denk dat Barça, Slavia en Rosenborg wel luek is
http://www.psv.nl/web/show/id=118705/contentid=21473quote:“Hij is een fantastische speler en hoefde niet weg, maar we hebben veel geïnvesteerd en dan moet er wat terugkomen. Bij een goed bod hebben we de verplichting om dat te overwegen in het belang van PSV op langere termijn. En als we hem dan verkopen, dan moeten we hem aan een goede club verkopen. Zoals het er nu naar uitziet, komt er ook een uitstekende vervanger”, aldus Reker. De website van Sevilla meldt het nieuws intussen ook al, en schrijft dat Koné mogelijk zaterdag wordt gepresenteerd in Andalusië en ook de keuring ondergaat. Er zou een nieuwe clausule van 30 miljoen euro in zijn contract staan, meldt de club.
Nou, ben dan toch wel een beetje benieuwd naar de vervanger.quote:Op donderdag 30 augustus 2007 17:13 schreef tomttt het volgende:
[..]
http://www.psv.nl/web/show/id=118705/contentid=21473
Kloptquote:Op donderdag 30 augustus 2007 17:07 schreef ruud.nl het volgende:
[..]
Dat kan gaar niet, Slavia en Rosenborg zitten in dezelfde pot.![]()
Ik ben benieuwd! Kluivert?quote:"Zoals het er nu naar uitziet, komt er ook een uitstekende vervanger”, aldus Reker.
Ik ook, zo'n opmerking geeft de burger wel wat moedquote:Op donderdag 30 augustus 2007 17:15 schreef Leso_Varen het volgende:
[..]
Nou, ben dan toch wel een beetje benieuwd naar de vervanger.
Wat doen we dan met Lazovic, die gaat moeilijk doen als hij op de bank komt, en om Alves of Lazovic nou linksvoor te zetten lijkt me niet ideaal.quote:Op donderdag 30 augustus 2007 17:23 schreef PyTh het volgende:
[..]
Ik ook, zo'n opmerking geeft de burger wel wat moed
Alves zou natuurlijk te mooi zijn om waar te zijn![]()
Verbeek heeft geen vrienden, laat staan persoonlijke vrienden.quote:Op donderdag 30 augustus 2007 15:38 schreef Dylan Dog het volgende:
Op het PN flipt iedereen omdat een 'persoonlijke vriend' van Verbeek heeft gezegd dat Alves komt. vanavond na de loting de personferentie....
yeah right. Als die komt ga ik met de gebruikelijke doos Bossche bollen naar de Herdgang.
Koevermans dus.quote:Op donderdag 30 augustus 2007 17:23 schreef PyTh het volgende:
[..]
Ik ook, zo'n opmerking geeft de burger wel wat moed
Alves zou natuurlijk te mooi zijn om waar te zijn![]()
Nou ja het is nog altijd 6 miljoen winstquote:Op donderdag 30 augustus 2007 18:26 schreef rubbereend het volgende:
omg Koevermans..................dik 6 miljoen betalen voor Koevermans
ik kan er eigenlijk alleen maar hard om lachen
wat een onzin. De ene veel te dure aankoop met de volgende compenseren
6,9 miljoen. 7 dus.quote:Op donderdag 30 augustus 2007 18:26 schreef rubbereend het volgende:
Mwoah, je weet dat hij goed is voor een hoop doelpunten, en het is een type als Vennegoor, waar destijds nog veel meer is betaald. Daarnaast verzwak je AZ.quote:Op donderdag 30 augustus 2007 18:26 schreef rubbereend het volgende:
Tja eerst zien en dan gelovenquote:
\nee want op Koné zat maar een paar miljoen winst en voor Koevermans krijgen we nooit en te nimmer 6 miljoen terugquote:Op donderdag 30 augustus 2007 18:28 schreef appelsientje het volgende:
[..]
Nou ja het is nog altijd 6 miljoen winst
Mwoh, eerst zien dan geloven. PSV heeft in een half jaar tijd 3 keer Luque niet kunnen halen en in 2 gevallen was het al "zo goed als rond"quote:Op donderdag 30 augustus 2007 17:00 schreef Dj_Day-V het volgende:
Trouwens, ik verwacht voor morgen 23.59 nog een nieuwe speler.
Lijkt mij ook niet, maar minder dan een miljoen of 5 zal het niet zijn.quote:Op donderdag 30 augustus 2007 18:38 schreef Dr_Frickin_Evil het volgende:
Ach Koevermans scoort makkelijk, wie weet. Wel een dure pinchhitter trouwens... Ik mag aannemen dat PSV er geen 6.9 miljoen voor heeft betaald..?
Feyenoord kreeg er geen cent van afgeluld dus ik ben bangquote:Op donderdag 30 augustus 2007 18:43 schreef ruud.nl het volgende:
[..]
Lijkt mij ook niet, maar minder dan een miljoen of 5 zal het niet zijn.![]()
Nederland 2quote:Op donderdag 30 augustus 2007 18:48 schreef Tallie1982 het volgende:
waar is de loting te zien ?
Die boden toch maar iets van 2,5 miljoen ofzo?quote:Op donderdag 30 augustus 2007 18:45 schreef rubbereend het volgende:
[..]
Feyenoord kreeg er geen cent van afgeluld dus ik ben bang
das nog teveelquote:Op donderdag 30 augustus 2007 18:50 schreef ruud.nl het volgende:
[..]
Die boden toch maar iets van 2,5 miljoen ofzo?![]()
het doet nog pijn he?quote:Op donderdag 30 augustus 2007 18:59 schreef Da_Sandman het volgende:
Whehe. Weer Millaan. Weer Istanboel. En dan Moskou erbij.
Wat een kutloting.
slavia ook niet toch?quote:Op donderdag 30 augustus 2007 19:00 schreef ub40_bboy het volgende:
fener en cska is niet moeilijk toch?
ach we loten al jaren kutquote:Op donderdag 30 augustus 2007 18:59 schreef Da_Sandman het volgende:
Wat een kutloting.
Maar wel weer dikke dikke kans op een volgende ronde.quote:Op donderdag 30 augustus 2007 18:59 schreef Da_Sandman het volgende:
Wat een kutloting.
Je moet vi dus niet geloven.quote:Op donderdag 30 augustus 2007 18:58 schreef DS4 het volgende:
Als ik VI moet geloven gaat Alves bij AZ Koevermans vervangen. Als dat klopt dan denk ik dat ze daar de ballen uit hun broek lachen...
eerst zien dan gelovenquote:Op donderdag 30 augustus 2007 19:03 schreef Chivu het volgende:
Gecondoleerd met de loting, maar nog belangrijker: gecondoleerd met Koevermans.
Met alle respect, het is echt de omgekeerde wereld dat PSV Koevermans van AZ koopt en AZ straks Alves van Heerenveen koopt.
Ik ook, door de vroege europese uitschakeling kunnen we ons volledig richten op de competitiequote:Op donderdag 30 augustus 2007 19:02 schreef pascalheister het volgende:
zie wel perspectieven met deze loting
Er staat ook "als"... Ik geloof zoiets pas als het officieel is. Maar het is al apart dat het überhaupt wordt gesuggereerd.quote:
CSKA Moskou.quote:Op donderdag 30 augustus 2007 19:03 schreef Edenoniphobic het volgende:
[..]
Maar wel weer dikke dikke kans op een volgende ronde.
Succes in de koude oostblok landen tegen nietszeggende amateurclubs in de troostUC.
Pranjic was voor AZ te duur, dan lijkt me Alves dat ook (ondanks dat AZ 7M ontvangd).quote:Op donderdag 30 augustus 2007 19:03 schreef Chivu het volgende:
Gecondoleerd met de loting, maar nog belangrijker: gecondoleerd met Koevermans.
Met alle respect, het is echt de omgekeerde wereld dat PSV Koevermans van AZ koopt en AZ straks Alves van Heerenveen koopt.
Ach, ik kan zo 20 clubs noemen die met Alves in verband zijn gebracht. AZ kan daar ook nog wel bij.quote:Op donderdag 30 augustus 2007 19:07 schreef DS4 het volgende:
[..]
Er staat ook "als"... Ik geloof zoiets pas als het officieel is. Maar het is al apart dat het überhaupt wordt gesuggereerd.
dus gaan we dik 6 miljoen betalen voor iemand die misschien tot 14 wedstrijden gaat komen met veel invalbeurten?quote:Op donderdag 30 augustus 2007 19:08 schreef Edenoniphobic het volgende:
Wat een geleuter. Koef is de ontbrekende pinchhitter die gemist wordt in Ehv sinds VoH vertrok. Indien nodig kan er nu gebeukt worden zonder in te leveren op scorend vermogen, of in 442 gespeeld worden met hem en Lazo. Verderest is ie gewoon voorlopig bankzitter, want Koeman gaat voor 433 met Perez, Lazo en Farfan. Topaankoop, vele malen beter dan Kone qua rendement.
Tuurlijk is Alves nog beter, maar PSV heeft geen Scheringa.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |