abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_52812579
Koné wordt zaterdag gepresenteerd.
God gaf de mens vrijheid en we kunnen dus al met al aannemen dat hij niet verantwoordelijk is voor menselijke misdaden. Alleen hij die de mens heeft geschapen draagt echter de volle verantwoordelijkheid voor de stront.
pi_52812591
quote:
Op donderdag 30 augustus 2007 15:38 schreef Dylan Dog het volgende:
Op het PN flipt iedereen omdat een 'persoonlijke vriend' van Verbeek heeft gezegd dat Alves komt. vanavond na de loting de personferentie....

yeah right. Als die komt ga ik met de gebruikelijke doos Bossche bollen naar de Herdgang.
Volgens mij heb je nog niet echt langsgehoeven omdat een 'onhaalbare' kwam, toch?
PSV --- Chelsea FC --- Frank Lampard --- Heinz-Harald Frentzen --- Timo Glock
pi_52812662
De hoogte van de clausule in Koné's contract schijnt trouwens 30 miljoen euro te zijn. Dit staat op de officiële site van Sevilla expliciet vermeld.
God gaf de mens vrijheid en we kunnen dus al met al aannemen dat hij niet verantwoordelijk is voor menselijke misdaden. Alleen hij die de mens heeft geschapen draagt echter de volle verantwoordelijkheid voor de stront.
pi_52813141
quote:
Op donderdag 30 augustus 2007 15:45 schreef cultheld het volgende:
De hoogte van de clausule in Koné's contract schijnt trouwens 30 miljoen euro te zijn. Dit staat op de officiële site van Sevilla expliciet vermeld.
En dan 13 miljoen ervoor krijgen, doet Valckx toch iets fout
pi_52813181
quote:
Op donderdag 30 augustus 2007 16:02 schreef Leso_Varen het volgende:

[..]

En dan 13 miljoen ervoor krijgen, doet Valckx toch iets fout
Dat zal nog moeten blijken. Voor hetzelfde geld levert ie 20 miljoen euro op en dan is het opeens een knappe transfer. Sevilla heeft knaken zat en Koné staat internationaal goed op de kaart.
pi_52813859
zo'n afkoopclausule is verplicht in Spanje dus zie je soms belachelijke afkoopsommen voor spelers die de club echt niet kwijt willen. zegt vrij weinig denk ik
pi_52814057
VI beweert nu dat Koné voor 10 miljoen euro is verkocht en Marca en AS houden het op 12 miljoen euro.
pi_52814094
Dan zal het wel 12 miljoen zijn. Mag je blij mee zijn hoor.
pi_52814120
quote:
Op donderdag 30 augustus 2007 16:34 schreef BliksemSchigt het volgende:
Dan zal het wel 12 miljoen zijn. Mag je blij mee zijn hoor.
Ben ik ook wel, al verwacht ik niet dat Koné gaat falen. De Spaanse competitie lijkt me op het lijf geschreven voor zijn spel.
pi_52814394
Koevermans moet niet komen, Samaras daarentegen wel
pi_52814417
Op dit moment Koné nog verkopen voor 12 miljoen?

Hmmm.... ik zou er niet al te blij mee zijn als PSV-er.
"A little philosophy inclineth man's mind to atheism, but depth in philosophy bringeth man's minds about to religion." - Sir Francis Bacon
"Heb je vijanden lief, wees goed voor wie jullie haten." - Jezus
pi_52814421
quote:
Op donderdag 30 augustus 2007 16:43 schreef andre347 het volgende:
Koevermans moet niet komen, Samaras daarentegen wel
Liever geen van beiden.
  donderdag 30 augustus 2007 @ 16:46:07 #88
11102 knep
Mountainfreak
pi_52814469
Ietwat zenuwachtig voor de loting .
pi_52814521
quote:
Op donderdag 30 augustus 2007 16:44 schreef koningdavid het volgende:

Wel volgend jaar? Na een jaar vooral op de bank met een enkele basisplaats hier en daar waarin hij niet overtuigd.. zoiets lijkt me niet onwaarschijnlijk. Dan krijg je geen 12 miljoen meer.
pi_52814543
quote:
Op donderdag 30 augustus 2007 16:44 schreef koningdavid het volgende:

Met Lazovic, Perez, Farfán, Reis en eventueel Bakkal zijn er genoeg opties voorin. Daarnaast heeft Reker aangekondigd nog een versterking te zullen halen.
pi_52814806
quote:
Op donderdag 30 augustus 2007 16:48 schreef cultheld het volgende:

[..]

Met Lazovic, Perez, Farfán, Reis en eventueel Bakkal zijn er genoeg opties voorin. Daarnaast heeft Reker aangekondigd nog een versterking te zullen halen.
Klopt, hier het interview: http://www.psv.tv/index.php?item=if&content=player&ProductID=5294
We sure are cute for two ugly people.
pi_52814853
Nog een uurtje
pi_52814899
Trouwens, ik verwacht voor morgen 23.59 nog een nieuwe speler.
pi_52814921
quote:
Op donderdag 30 augustus 2007 14:06 schreef NoelGallagher het volgende:

[..]

Beste middenvelder zal wel kaka zijn, maar dat is logisch.
Die heeft zowat in zijn eentje die cup gewonnen
pi_52814926
+ wat gelul vooraf.

Ik kan het helaas niet zien, maar ja benieuwd wat het wordt. Liever geen Chelsea, maar eerder nu dan in de knock-out fase. Real Madrid zou natuurlijk helemaal mooi zijn.
PSV --- Chelsea FC --- Frank Lampard --- Heinz-Harald Frentzen --- Timo Glock
pi_52814961
quote:
Op donderdag 30 augustus 2007 16:58 schreef Dj_Day-V het volgende:
Nog een uurtje
Je moet het maar treffen. Ik dacht ook niet dat ze door gingen toen ze Milan, Schalke en Fenerbahce hadden geloot.
pi_52814963
quote:
Op donderdag 30 augustus 2007 17:00 schreef mcyodogg het volgende:
Real Madrid zou natuurlijk helemaal mooi zijn.
pi_52814988
PSV is en Kluivert en Koné kwijt, beide bankzitters, ik zie zo eigenlijk geen noodzaak tot versterking. Al is Alves welkom desnoods.
  donderdag 30 augustus 2007 @ 17:04:58 #99
68638 Zwansen
He is so good it is scary...
pi_52815049
Zal raar aankomen zijn daar in Sevilla voor Koné. De sfeer zal daar wel verschrikkelijk zijn.
pi_52815079
Ik denk dat Barça, Slavia en Rosenborg wel luek is
Op zondag 23 maart 2008 02:16 schreef tyros-saver het volgende:
En PaasKonijn Ik heb het gemeld aan de Admin dat jij zei: Heb je typkanker.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')