Nou ja het is nog altijd 6 miljoen winstquote:Op donderdag 30 augustus 2007 18:26 schreef rubbereend het volgende:
omg Koevermans..................dik 6 miljoen betalen voor Koevermans
ik kan er eigenlijk alleen maar hard om lachen
wat een onzin. De ene veel te dure aankoop met de volgende compenseren
6,9 miljoen. 7 dus.quote:Op donderdag 30 augustus 2007 18:26 schreef rubbereend het volgende:
Mwoah, je weet dat hij goed is voor een hoop doelpunten, en het is een type als Vennegoor, waar destijds nog veel meer is betaald. Daarnaast verzwak je AZ.quote:Op donderdag 30 augustus 2007 18:26 schreef rubbereend het volgende:
Tja eerst zien en dan gelovenquote:
\nee want op Koné zat maar een paar miljoen winst en voor Koevermans krijgen we nooit en te nimmer 6 miljoen terugquote:Op donderdag 30 augustus 2007 18:28 schreef appelsientje het volgende:
[..]
Nou ja het is nog altijd 6 miljoen winst
Mwoh, eerst zien dan geloven. PSV heeft in een half jaar tijd 3 keer Luque niet kunnen halen en in 2 gevallen was het al "zo goed als rond"quote:Op donderdag 30 augustus 2007 17:00 schreef Dj_Day-V het volgende:
Trouwens, ik verwacht voor morgen 23.59 nog een nieuwe speler.
Lijkt mij ook niet, maar minder dan een miljoen of 5 zal het niet zijn.quote:Op donderdag 30 augustus 2007 18:38 schreef Dr_Frickin_Evil het volgende:
Ach Koevermans scoort makkelijk, wie weet. Wel een dure pinchhitter trouwens... Ik mag aannemen dat PSV er geen 6.9 miljoen voor heeft betaald..?
Feyenoord kreeg er geen cent van afgeluld dus ik ben bangquote:Op donderdag 30 augustus 2007 18:43 schreef ruud.nl het volgende:
[..]
Lijkt mij ook niet, maar minder dan een miljoen of 5 zal het niet zijn.![]()
Nederland 2quote:Op donderdag 30 augustus 2007 18:48 schreef Tallie1982 het volgende:
waar is de loting te zien ?
Die boden toch maar iets van 2,5 miljoen ofzo?quote:Op donderdag 30 augustus 2007 18:45 schreef rubbereend het volgende:
[..]
Feyenoord kreeg er geen cent van afgeluld dus ik ben bang
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |