het doet nog pijn he?quote:Op donderdag 30 augustus 2007 18:59 schreef Da_Sandman het volgende:
Whehe. Weer Millaan. Weer Istanboel. En dan Moskou erbij.
Wat een kutloting.
slavia ook niet toch?quote:Op donderdag 30 augustus 2007 19:00 schreef ub40_bboy het volgende:
fener en cska is niet moeilijk toch?
ach we loten al jaren kutquote:Op donderdag 30 augustus 2007 18:59 schreef Da_Sandman het volgende:
Wat een kutloting.
Maar wel weer dikke dikke kans op een volgende ronde.quote:Op donderdag 30 augustus 2007 18:59 schreef Da_Sandman het volgende:
Wat een kutloting.
Je moet vi dus niet geloven.quote:Op donderdag 30 augustus 2007 18:58 schreef DS4 het volgende:
Als ik VI moet geloven gaat Alves bij AZ Koevermans vervangen. Als dat klopt dan denk ik dat ze daar de ballen uit hun broek lachen...
eerst zien dan gelovenquote:Op donderdag 30 augustus 2007 19:03 schreef Chivu het volgende:
Gecondoleerd met de loting, maar nog belangrijker: gecondoleerd met Koevermans.
Met alle respect, het is echt de omgekeerde wereld dat PSV Koevermans van AZ koopt en AZ straks Alves van Heerenveen koopt.
Ik ook, door de vroege europese uitschakeling kunnen we ons volledig richten op de competitiequote:Op donderdag 30 augustus 2007 19:02 schreef pascalheister het volgende:
zie wel perspectieven met deze loting
Er staat ook "als"... Ik geloof zoiets pas als het officieel is. Maar het is al apart dat het überhaupt wordt gesuggereerd.quote:
CSKA Moskou.quote:Op donderdag 30 augustus 2007 19:03 schreef Edenoniphobic het volgende:
[..]
Maar wel weer dikke dikke kans op een volgende ronde.
Succes in de koude oostblok landen tegen nietszeggende amateurclubs in de troostUC.
Pranjic was voor AZ te duur, dan lijkt me Alves dat ook (ondanks dat AZ 7M ontvangd).quote:Op donderdag 30 augustus 2007 19:03 schreef Chivu het volgende:
Gecondoleerd met de loting, maar nog belangrijker: gecondoleerd met Koevermans.
Met alle respect, het is echt de omgekeerde wereld dat PSV Koevermans van AZ koopt en AZ straks Alves van Heerenveen koopt.
Ach, ik kan zo 20 clubs noemen die met Alves in verband zijn gebracht. AZ kan daar ook nog wel bij.quote:Op donderdag 30 augustus 2007 19:07 schreef DS4 het volgende:
[..]
Er staat ook "als"... Ik geloof zoiets pas als het officieel is. Maar het is al apart dat het überhaupt wordt gesuggereerd.
dus gaan we dik 6 miljoen betalen voor iemand die misschien tot 14 wedstrijden gaat komen met veel invalbeurten?quote:Op donderdag 30 augustus 2007 19:08 schreef Edenoniphobic het volgende:
Wat een geleuter. Koef is de ontbrekende pinchhitter die gemist wordt in Ehv sinds VoH vertrok. Indien nodig kan er nu gebeukt worden zonder in te leveren op scorend vermogen, of in 442 gespeeld worden met hem en Lazo. Verderest is ie gewoon voorlopig bankzitter, want Koeman gaat voor 433 met Perez, Lazo en Farfan. Topaankoop, vele malen beter dan Kone qua rendement.
Tuurlijk is Alves nog beter, maar PSV heeft geen Scheringa.
Inter is oke voor de ploeg uit pot 1, Moscou ook wel te doen zou je zeggen. Fenerbahce blijft lastig. Alles ligt nog open wat mij betreft.quote:Op donderdag 30 augustus 2007 19:10 schreef Leso_Varen het volgende:
Niet echt een leuke loting
Zal nog erg lastig worden om door te gaan.
En Koevermans heb ik echt mijn twijfels over. Het wordt druk voorin, nu met Lazo en Koef centraal.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |