Frank Rijkaardquote:Op woensdag 29 augustus 2007 23:22 schreef Chivu het volgende:
Fabio Capello is beschikbaar.
Is ook niet zo gek.. Net terug van een blessure. Geldt ook voor Urzaiz... het is wat dat betreft onbegrijpelijk dat ie met zulke jongens komt... waarom geen fitte jeugdspelers? Ik heb liever dat die fouten maken dan ervaren krachten.quote:Op woensdag 29 augustus 2007 23:16 schreef Chivu het volgende:
[..]
Gabri was overal te vinden, en te druk met het opknappen van al het werk wat Delorge liet liggen.
Overigens vond iedereen Vertonghen goed invallen. Ik snap dat niet. Hij verloor toch een aantal ballen door ze te ver voor zich uit te spelen. De jongen heeft de potentie met z'n fysiek, maar vanavond was hij niet meer dan matig.
Ja, is toch ook wel te zienquote:Op woensdag 29 augustus 2007 23:23 schreef Terrorbita het volgende:
Was Urzaiz echt gestopt met voetbal totdat V Geel belde?? wtf?
En als Cruijff zijn smoel opentrekt dat 4-3-3 goed is , direct een stadion verbod geven !quote:Op woensdag 29 augustus 2007 23:20 schreef Longmen het volgende:
[..]
![]()
Gewoon een buitenlander die 4-4-2 speelt
had psv nu niet ineens miljoenen extra CL inkomsten'?quote:Op woensdag 29 augustus 2007 23:23 schreef Isdatzo het volgende:
Godverdomme wat een kutzooi..![]()
en die fcking psvers op msn die denken grappig te zijn.![]()
![]()
kut kut kut kut.
Zelfde verhaal als met Roger.quote:Op woensdag 29 augustus 2007 23:23 schreef Terrorbita het volgende:
Geef ze eens ongelijk dat ze ons uitlachen, en terecht!quote:Op woensdag 29 augustus 2007 23:23 schreef Isdatzo het volgende:
en die fcking psvers op msn die denken grappig te zijn.![]()
![]()
Het spelersmateriaal is toch beter dan twee jaar geleden lijkt me.quote:Op woensdag 29 augustus 2007 23:21 schreef Zwansen het volgende:
[..]
Zou het aan hem liggen? Is dit Ajax echt minder dan onder de vorige trainers?
Alsof het zijn schuld is dat hij de verkeerde opstelling maakt...quote:Op woensdag 29 augustus 2007 23:24 schreef Dr.Daggla het volgende:
Gewoon Ten Cate laten zitten, alsof het zijn schuld is dat Ajax bij 1-1 3 100% kansen laat liggen..
Marco Van Basten ligt geloof ik ook niet zo lekker meer bij het Ned-Elftal ...........quote:Op woensdag 29 augustus 2007 23:22 schreef Chivu het volgende:
Fabio Capello is beschikbaar.
Yep.quote:Op woensdag 29 augustus 2007 23:24 schreef Chadi het volgende:
[..]
En als Cruijff zijn smoel opentrekt dat 4-3-3 goed is , direct een stadion verbod geven !
Ja, nog steeds trouwens.quote:Op woensdag 29 augustus 2007 23:23 schreef Terrorbita het volgende:
Hij speelde nagenoeg hetzelfde als tegen de Graafschap en Heerenveen.....quote:Op woensdag 29 augustus 2007 23:24 schreef Urquhart het volgende:
[..]
Alsof het zijn schuld is dat hij de verkeerde opstelling maakt...
Kijk eens naar het spel. En tegen een club als dit hoort ajax minstents 10 100% kansen te creeren.quote:Op woensdag 29 augustus 2007 23:24 schreef Dr.Daggla het volgende:
Gewoon Ten Cate laten zitten, alsof het zijn schuld is dat Ajax bij 1-1 3 100% kansen laat liggen..
He, kom opquote:Op woensdag 29 augustus 2007 23:24 schreef Dr.Daggla het volgende:
-
Colin in de basis is belachelijk, je hebt verdomme Van der Wiel in je selectiequote:Op woensdag 29 augustus 2007 23:25 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Hij speelde nagenoeg hetzelfde als tegen de Graafschap en Heerenveen.....
Dat niet maar 3 tegengoals krijgen kan je hem wel degelijk aanrekenen.quote:Op woensdag 29 augustus 2007 23:24 schreef Dr.Daggla het volgende:
Het probleem is dat Ajax al vijf jaar lang op de beslissende momenten 100% kansen laat liggen of ineens stomme fouten gaat maken.quote:Op woensdag 29 augustus 2007 23:24 schreef Dr.Daggla het volgende:
Dat is niet zijn schuld. Dat er na de wissels geen kans meer is geweest door zijn tyfus wisselbeleid, dat is wel zijn schuld.quote:Op woensdag 29 augustus 2007 23:24 schreef Dr.Daggla het volgende:
+ onderschattingquote:Op woensdag 29 augustus 2007 23:26 schreef NumberNine het volgende:
[..]
Het probleem is dat Ajax al vijf jaar lang op de beslissende momenten 100% kansen laat liggen of ineens stomme fouten gaat maken.
Knieblessure is voldoende.quote:
Had Hugo wéér gelijk...quote:Van Geel had deze zomer al Ten Cate moeten ontslaan
Het was woensdagavond, Ajax was op tv en plotseling vroeg ik me af hoe het met Co Adriaanse is? Zou hij ook naar het geploeter kijken vanuit een van zijn twaalf buitenlandse huizen?
Hoe lang is het geleden dat hij in de schoenen stond van Henk ten Cate? Voorronde Champions League, tegen Celtic. Het liep slecht af, net als woensdagavond.
Geen schande hoor, uitgeschakeld worden door een stel Tsjechen. Ajax heeft een typisch elftal voor de UEFA Cup. Drie rondes schat ik, en dan eruit tegen een Russische club met een moeilijke naam.
Wat ik ook dacht: misschien had Kenneth Perez het verschil kunnen maken. Die had nog bij Ajax moeten spelen natuurlijk. Dat moet de technisch directeur zich wel aanrekenen hoor. Hoe bejaard ook, voor 1,7 miljoen verkoop je geen creatieve speler, en al helemaal niet aan concurrent PSV.
De kans dat Sneijder deze zomer zou gaan vertrekken was groot. Het redelijk alternatief was nota bene al in huis. Die laat je niet gaan.
Natuurlijk, natuurlijk, ze gingen niet door één deur, de trainer en Perez. Nou, in de voetballerij gooi je dan de trainer eruit. Dat had Martin van Geel beslist moeten doen deze zomer. Over het algemeen kun je stellen dat een bovengemiddelde voetballer belangrijker is dan een goede trainer.
(Trouwens nog een reden is: het is een publiek geheim dat Klaas-Jan Huntelaar niet bijster gesteld is op zijn trainer. En de hoge heren vinden Henk ten Cate niet zo passen bij de club. Hoe moet je het netjes samenvatten: ze vinden ’m te zeer een straatvechter. Dat past niet zo bij hun middenstandclubje.)
Hoe het allemaal afloopt, kun je raden. Ten Cate gaat er straks alsnog uit. Zijn contract dat volgende zomer afloopt, wordt zeker niet verlengd. Een tussentijds ontslag zit er dik in.
Ik geloof eerlijk gezegd zelfs niet dat Henk ten Cate de kerst haalt als trainer van Ajax. Zijn werk zit er ook op. Vorig jaar maakte hij twee voetballers heel belangrijk: Sneijder en Babel. Met succes. Sneijder excelleerde vaak, Babel werd ook beter van al die aandacht.
Die jongens zijn nu voor een vermogen verkocht. Mede door Ten Cates inspanningen (investeringen) heeft Ajax extra miljoenen geīncasseerd. Dat is wel cynisch trouwens. Niet door wat te winnen met een team, maar door spelers individueel beter te maken wordt er verdiend. Ach, Willem van Hanegem schreef dinsdag al zoiets. Topvoetbal is handel geworden.
Afijn. In de zomer had Ajax met een gouden handdruk afscheid moeten nemen van Ten Cate. Nu is het wachten op het gedonder in de glazen. Ten Cate kan slecht tegen zijn verlies en Ajax wacht een seizoen zoals Feyenoord vorig jaar. Bonje met een speler, een conflict met de technisch directeur of met de algemeen directeur die zonder Champions League nooit de beloofde 5% omzetstijging kan waarmaken; daar zal het op uitdraaien.
De situatie bij Ajax is echt krankzinnig. Technisch directeur en trainer passen totaal niet bij elkaar. Het onprofessionele schuilt ’m in de traditie. Want dat gebeurt bij Ajax dus stééds. Je had Beenhakker en Adriaanse (water en vuur), Van Gaal en Ronald Koeman (water en vuur), Van Geel en Blind (water en vuur) en nu weer Van Geel en Ten Cate (water en vuur). Dat heet dan een repeterende breuk hč. Dat moet voorzitter Jaakke, die op afstand bewaakt, zich dan weer aantrekken.
De man in de voetbalwereld met het meest geheime nummer is Co Adriaanse. Ik ken drie mensen die het hebben. De regisseur van Studio Voetbal, dan ene Zeijlmans - en ja hoor, Martin van Geel. Die laatste belt wel eens met Co, weet ik.
Toen Co nee zei tegen FC Utrecht begreep ik dat wel (daar voelt hij zich net te groot voor denk ik, het afbrandrisico na Foeke Booy is rijkelijk groot). Toen Co nee zei tegen Feyenoord begreep ik het niet.
Inmiddels begrijp ik het wel.
quote:Op woensdag 29 augustus 2007 23:26 schreef PyTh het volgende:
Zuurtjes voor jullie....
Kan deze paint even niet laten.....
[afbeelding]
Nee, het is nog steeds een onzinstuk.quote:
Het hoeft ook niet op te schieten, we sterven nu toch ook een lange pijnlijke dood?quote:Op woensdag 29 augustus 2007 23:26 schreef venomsnake het volgende:
[..]
Je moet in de lengte snijden anders schiet het nog niet op..![]()
Eindelijk een normale reactie.quote:Op woensdag 29 augustus 2007 23:27 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Nee, het is nog steeds een onzinstuk.
Ten Cate zit prima op z'n plek.. Hem hierom ontslaan zou pas wanbeleid zijn.
BIER BIER BIER BIERquote:Op woensdag 29 augustus 2007 23:27 schreef PLAE@ het volgende:
-edit: doe maar niet-
Dit dekt de lading bijna helemaal:quote:Op woensdag 29 augustus 2007 23:27 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
quote:De situatie bij Ajax is echt krankzinnig. Technisch directeur en trainer passen totaal niet bij elkaar. Het onprofessionele schuilt ’m in de traditie. Want dat gebeurt bij Ajax dus stééds. Je had Beenhakker en Adriaanse (water en vuur), Van Gaal en Ronald Koeman (water en vuur), Van Geel en Blind (water en vuur) en nu weer Van Geel en Ten Cate (water en vuur). Dat heet dan een repeterende breuk hč. Dat moet voorzitter Jaakke, die op afstand bewaakt, zich dan weer aantrekken.
bestel ik er meteen honderdquote:Op woensdag 29 augustus 2007 23:27 schreef Nashje het volgende:
Kan iemand even stickers laten maken?
Ik rem niet voor Dirk Scheringa en Jurgen Colin.
Weet je wat wanbeleid is ..iemand daar houden die zijn ego voorop stelt en niet in clubs belang denkt.quote:Op woensdag 29 augustus 2007 23:27 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Zeker, Urby is volgens mij in Jamaica op vakantie geweest. Is onherkenbaar. Aanvallend hebben de beide backs niets toegevoegd. Vergelijk dat is met die back van Slavia, die je met je bonuskaart van de AH zo kan krijgen. Die was 10x beter.quote:Op woensdag 29 augustus 2007 23:26 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Knieblessure is voldoende.
Wat een koekenbakker is me dat zeg.. Urby ook een avondje te lang in de coffeeshop gehangen.
De backs waren het zwakke punt deze wedstrijd.
quote:
voetbalzone etc de halve dag zitten f5én en dan hier geilen op die berichtjes en je eigen opstellingen.quote:Op woensdag 29 augustus 2007 23:28 schreef Chivu het volgende:
[..]
BIER BIER BIER BIER
Huhuh
Sethje
Huhuh
BIER BIER BIER
Gaat me geld kostuh!
Die laatste was toch echt een fout van Colinquote:Op woensdag 29 augustus 2007 23:30 schreef ub40_bboy het volgende:
Wat praat iedereen de hele tijd over collin. Collin speelde niet eens zo slecht, urby veroorzaakte 2 goals.
en zo was het....quote:Op woensdag 29 augustus 2007 23:22 schreef Urquhart het volgende:
[..]
Bij Blind zat er nog een stijgende lijn in.
Bij de tweede was hij al gewisseld.quote:Op woensdag 29 augustus 2007 23:30 schreef ub40_bboy het volgende:
Wat praat iedereen de hele tijd over collin. Collin speelde niet eens zo slecht, urby veroorzaakte 2 goals.
Het enige wat bij Ten Cate stijgt is zijn erectie als hij Colin in het veld ziet.quote:
En jij vond het ontslag van Adriaanse destijds terecht toch?quote:Op woensdag 29 augustus 2007 23:27 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Omdat Colin al vanaf het begin van het seizoen een groot drama is. Die gozer kan volgens mij de 6e klasse reserve nog niet aan.quote:Op woensdag 29 augustus 2007 23:30 schreef ub40_bboy het volgende:
Jammer dat je niet oplet. Adriaanse heeft voor het geld gekozen in het MiddenOosten.quote:
vorige wedstrijd...quote:Op woensdag 29 augustus 2007 23:31 schreef koningdavid het volgende:
[..]
Bij de tweede was hij al gewisseld.![]()
Thuiswedstrijd penalty veroorzaakt?quote:Op woensdag 29 augustus 2007 23:31 schreef koningdavid het volgende:
[..]
Uit en thuis.quote:Op woensdag 29 augustus 2007 23:31 schreef koningdavid het volgende:
[..]
Daar in Arabië zagen ze liever Ten Cate...ik zeg ruilen!quote:Op woensdag 29 augustus 2007 23:32 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Jammer dat je niet oplet. Adriaanse heeft voor het geld gekozen in het MiddenOosten.
Laat maar een typische 4-4-2-trainer komen die walgt van alle andere systemen.quote:Op woensdag 29 augustus 2007 23:32 schreef Radegast het volgende:
[..]
En jij vond het ontslag van Adriaanse destijds terecht toch?
Henk ten Cate doet het geen haar beter.
Maar Colin stelt zichzelf niet op, daar kunnen we Ten Cate op afrekenen.quote:Op woensdag 29 augustus 2007 23:32 schreef Urquhart het volgende:
Bovendien staat Colin symbool voor het wanbeleid.
Ajax speelt eventjes 1 minuut op de helft van de tegenstanderquote:Is dit de vrije trap die Ajax de Champions League in schiet?
De blunder van Colin:quote:Ajax heerst. Ajax is de baas hier hoor
En de mooiste van de avond, tussen alle tovenaars, dekselse keepers en Slavia 'glorie' Praag door:quote:Hier kan je een vrije trap voor geven hoor. Maar hij doet het niet. Hij geeft hem niet
quote:Vroeger hielden de ballenjongens in het oostblok de bal wel een minuut bij zich voor ze hem gaven!
True, die communist haalt er 2 doelpunten uit.quote:Op woensdag 29 augustus 2007 23:33 schreef PyTh het volgende:
Het is natuurlijk ook zo dat die keeper die 2 ballen geweldig pakt....
Heb samen met een vriend van mij zitten kijken die voor ajax is en die sloeg z'n flatscreen zo wat van de muur af zo pissig was ie.
Maar lijkt me nu wel dat Ten Cate geen smoesjes kan blijven verzinnen al lijkt het me op het moment ook niet raadzaam om 'm eruit te flikkeren.
Was dat geen balverlies van... EUUH jA!quote:Op woensdag 29 augustus 2007 23:32 schreef ub40_bboy het volgende:
[..]
Thuiswedstrijd penalty veroorzaakt?
ow, ik sla tegen mijn flatscreen.. Nu ben ik stoer.. Mn cluppie heeft verloren, nu kan ik alles maken..quote:Op woensdag 29 augustus 2007 23:33 schreef PyTh het volgende:
Het is natuurlijk ook zo dat die keeper die 2 ballen geweldig pakt....
Heb samen met een vriend van mij zitten kijken die voor ajax is en die sloeg z'n flatscreen zo wat van de muur af zo pissig was ie.
Maar lijkt me nu wel dat Ten Cate geen smoesjes kan blijven verzinnen al lijkt het me op het moment ook niet raadzaam om 'm eruit te flikkeren.
Ben ik helemaal met je eens. Maar ik denk niet dat het verstandig is Henk een jaar aan te laten modderen en hem dan te laten gaan eind van het seizoen. Zoals hij het doet of wil werkt het niet, dus moet iemand anders het maar proberen. En dat kun je beter nu regelen dan morgen.quote:Op woensdag 29 augustus 2007 23:33 schreef Chivu het volgende:
Overigens kun je Ten Cate wel laten zitten, maar er is gewoon een grens. Vorig seizoen kon je hem niet ontslaan. Het niet behalen van de CL was een incident, een kampioenschap was een goed remedie voor die kater. Uiteindelijk is hij geen kampioen geworden, maar was het verschil dermate klein dat je hem er eigenlijk nog voor vrij kon pleiten.
Nu valt er gewoon niets meer vrij te pleiten, en zou je 'm moeten laten zitten omdat het te kort dag is om iemand anders voor de groep te zetten.
Ten Cate de persoon, chapeau. Ik geniet van z'n interviews, uitspraken, persconferenties en strijd. Maar zijn prestaties zijn gewoon niet te accepteren. Wat is dan de reden om hem toch te laten zitten? Omdat hij geen geluk heeft?
Dat is ook wel weer zo.quote:Op woensdag 29 augustus 2007 23:34 schreef peaceman het volgende:
[..]
Maar Colin stelt zichzelf niet op, daar kunnen we Ten Cate op afrekenen.
Doet 'ie niet.quote:Op woensdag 29 augustus 2007 23:35 schreef Nashje het volgende:
Henk mag blijven, áls hij Van der Wiel voortaan boven Colin kiest.
Hij zei dat ook echt heel enthousiast. Bovendien was halverwege die zin de bal allang rond de middenlijn ofzo.quote:Op woensdag 29 augustus 2007 23:34 schreef BobbyHill het volgende:
En de mooiste van de avond, tussen alle tovenaars, dekselse keepers en Slavia 'glorie' Praag door:
"Vroeger hielden de ballenjongens in het oostblok de bal wel een minuut bij zich voor ze hem gaven"
quote:Op woensdag 29 augustus 2007 23:30 schreef koningdavid Malibu6 het volgende:
GVD m'n fristi appelsap
Voor hetzelfde geld had Van der Wiel een fout gemaakt, of had die bal die Vermaelen liet slippen er in gegaan. Dan was Vermaelen weer de gebeten hond, voor de 2e keer op rij...quote:Op woensdag 29 augustus 2007 23:35 schreef Nashje het volgende:
Henk mag blijven, áls hij Van der Wiel voortaan boven Colin kiest.
Collin weet ook wel, net als Delorge, dat ze eigenlijk niet goed genoeg zijn, maar ja, als Ajax je wil hebben, dan zeg je natuurlijk onmiddelijk ja!quote:
De rest is bij Hoevelaken al links gegaan, ga jij nou ook maar..quote:Op woensdag 29 augustus 2007 23:34 schreef VinnieJones het volgende:
[..]
ow, ik sla tegen mijn flatscreen.. Nu ben ik stoer.. Mn cluppie heeft verloren, nu kan ik alles maken..![]()
UEFA cup ticketquote:Op woensdag 29 augustus 2007 23:36 schreef peaceman het volgende:
Ik zie nog een lichtpuntje
We hebben de 1e prijs van het seizoen al lang binnen....![]()
Omdat die ook inziet dat dit bestuur HtC zal laten zitten...quote:Op woensdag 29 augustus 2007 23:32 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Jammer dat je niet oplet. Adriaanse heeft voor het geld gekozen in het MiddenOosten.
En jij voelt je een stoere man met die "ruige" nickname van je of wat?quote:Op woensdag 29 augustus 2007 23:34 schreef VinnieJones het volgende:
[..]
ow, ik sla tegen mijn flatscreen.. Nu ben ik stoer.. Mn cluppie heeft verloren, nu kan ik alles maken..![]()
Als Colin een echte vriend van Ten Cate was had hij hem er nog extra op gewezen dat hij speelt als een drol.quote:Op woensdag 29 augustus 2007 23:34 schreef peaceman het volgende:
[..]
Maar Colin stelt zichzelf niet op, daar kunnen we Ten Cate op afrekenen.
quote:Op woensdag 29 augustus 2007 23:36 schreef peaceman het volgende:
Ik zie nog een lichtpuntje
We hebben de 1e prijs van het seizoen al lang binnen....![]()
Je kent de betekenis van het woord bijna ?quote:Op woensdag 29 augustus 2007 23:34 schreef VinnieJones het volgende:
[..]
Het is maar te hopen dat Van Geel daar nu totaal anders over denkt anders mag hij van mij ook de laan uit.quote:Volgens Voetbal International heeft Ajax besloten geen nieuwe aankopen meer te doen. Met het aantrekken van Albert Luque zou de selectie van de club in de ogen van de leiding rond zijn. De Telegraaf meldde eerder deze week dat Ajax er nog een allround middenvelder bij zou willen halen.
Al nagedacht over de grote uitloop volgend jaar?quote:Op woensdag 29 augustus 2007 23:35 schreef Steeven het volgende:
[..]
Ben ik helemaal met je eens. Maar ik denk niet dat het verstandig is Henk een jaar aan te laten modderen en hem dan te laten gaan eind van het seizoen. Zoals hij het doet of wil werkt het niet, dus moet iemand anders het maar proberen. En dat kun je beter nu regelen dan morgen.
Ik oordeel echt niet alleen op vanavond hoor. Colin komt gewoon duidelijk te kort. Klaar. Tikkie terug en tikkie breed. Meer kan ie niet. Hij durft niet op te bouwen en heeft een te slappe pass.quote:Op woensdag 29 augustus 2007 23:37 schreef Chivu het volgende:
[..]
Voor hetzelfde geld had Van der Wiel een fout gemaakt
Nog 2 dagen om een miskoop te presenteren? Wie wil er nu nog naar Ajax?quote:Op woensdag 29 augustus 2007 23:39 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Het is maar te hopen dat Van Geel daar nu totaal anders over denkt anders mag hij van mij ook de laan uit.
Oorzaak - gevolgquote:Op woensdag 29 augustus 2007 23:39 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Het is maar te hopen dat Van Geel daar nu totaal anders over denkt anders mag hij van mij ook de laan uit.
Ik wil er niet eens over nadenken.quote:Op woensdag 29 augustus 2007 23:39 schreef Longmen het volgende:
[..]
Al nagedacht over de grote uitloop volgend jaar?![]()
Ze zullen wel komen met: We miste een Davids op het veld en Luque mocht nog niet spelen dus t optimale was niet uit de selectie te halen.quote:Op woensdag 29 augustus 2007 23:39 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Ik denk overigens dat als ajax zich vanavond wel geplaatst had voor de CL dat er alsnog een creatieve middenvelder aangetrokken was.quote:Op woensdag 29 augustus 2007 23:39 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Ik zondag..quote:Op woensdag 29 augustus 2007 23:40 schreef Longmen het volgende:
[..]
Nog 2 dagen om een miskoop te presenteren? Wie wil er nu nog naar Ajax?
Met dit materiaal moet je gewoon kampioen worden. Alleen AZ komt in de buurt qua kwaliteit, helaas wel een betere coach.quote:Op woensdag 29 augustus 2007 23:40 schreef Chivu het volgende:
[..]
Oorzaak - gevolg
Ajax loopt miljoenen mis, koopt dus niks meer
PSV krijgt twee keer zoveel geld voor deelname CL, dus kan zich versterken
En zo hobbelen we weer lekker achter de feiten aan
.....ik bedoel maar.quote:Op woensdag 29 augustus 2007 23:41 schreef Chivu het volgende:
Kan Ajax zich niet gewoon een jaar terugtrekken uit elke competitie, een nieuwe coach aanstellen en elke week een oefenpotje spelen? Misschien lukt het dan eens in 2008/2009...
Nee hoor, de selectie was rond en op sterkte volgens boekhouder Martin.quote:Op woensdag 29 augustus 2007 23:41 schreef PyTh het volgende:
[..]
Ik denk overigens dat als ajax zich vanavond wel geplaatst had voor de CL dat er alsnog een creatieve middenvelder aangetrokken was.
Nu zal de hand wel op de knip blijven lijkt me....
Echt een Feyenoord deja-vu.quote:Op woensdag 29 augustus 2007 23:40 schreef Urquhart het volgende:
[..]
Ik wil er niet eens over nadenken.
Hoewel, helemaal opnieuw opbouwen kan ook geen kwaad.
Dat hebben we gezien...quote:Op woensdag 29 augustus 2007 23:42 schreef Pedroso het volgende:
[..]
Met dit materiaal moet je gewoon kampioen worden. Alleen AZ komt in de buurt qua kwaliteit, helaas wel een betere coach.
Ik denk dat hij zich vast ingedekt had voor het geval ajax het niet zou halen vanavond....quote:Op woensdag 29 augustus 2007 23:42 schreef Radegast het volgende:
[..]
Nee hoor, de selectie was rond en op sterkte volgens boekhouder Martin.
Eindelijk een keer alles verversen.quote:Op woensdag 29 augustus 2007 23:42 schreef ericajax het volgende:
krijgen we een enorme crisis,
dat is wel waar, maar kan op de lange termijn ook juist de redding zijn.quote:Op woensdag 29 augustus 2007 23:42 schreef ericajax het volgende:
Als we dit jaar dus geen kampioen worden, krijgen we een enorme crisis, met de uitloop +geen CL-zekerheid, niemand wilt naar Ajax komen dan...
god, bedankt weer
Ja dat wel, met Edgar "als je scheenbeschermer maar goed zit" Davids heb ik minder medelijden.quote:Op woensdag 29 augustus 2007 23:42 schreef Saekerhett het volgende:
Het meest klote vind ik dit met name voor Jaap Stam, hij had nog zo graag CL gespeeld, en dat kan nu nooit meer...
Ik heb die mongool in elk geval ook verrot gescholden. Ik zeg, het is tijd voor een doelpuntje, tovert die idioot een goal voor Slavia tevoorschijn. Godverdomme zeg, het grijntje in m'n ziel wat nog een hoop had dat er boven iets meer dan alleen lege ruimte is, is vanavond compleet vervlogen.quote:Op woensdag 29 augustus 2007 23:42 schreef ericajax het volgende:
Als we dit jaar dus geen kampioen worden, krijgen we een enorme crisis, met de uitloop +geen CL-zekerheid, niemand wilt naar Ajax komen dan...
god, bedankt weer
Hadden we Litmanen nog maar..quote:Op woensdag 29 augustus 2007 23:42 schreef ericajax het volgende:
god, bedankt weer
Mwah de selectie van PSV en de eerste 11 van Feynoord doen echt niks onder voor ons hoor.quote:Op woensdag 29 augustus 2007 23:42 schreef Pedroso het volgende:
[..]
Met dit materiaal moet je gewoon kampioen worden. Alleen AZ komt in de buurt qua kwaliteit, helaas wel een betere coach.
Als we 1 doelpunt meer hadden gemaakt tegen Willem II....quote:Op woensdag 29 augustus 2007 23:43 schreef koningdavid het volgende:
Als we toch gewonnen hadden bij RKC-uit he.![]()
Als we toch 0-5 gewonnen hadden bij PSV uit he?quote:Op woensdag 29 augustus 2007 23:43 schreef koningdavid het volgende:
De schuldigequote:Op woensdag 29 augustus 2007 23:44 schreef Chivu het volgende:
[..]
Als we toch 0-5 gewonnen hadden bij PSV uit he?
Tsjah dan had je alsnog niets in de CL te zoekenquote:Op woensdag 29 augustus 2007 23:44 schreef Saekerhett het volgende:
[..]
Als we 1 doelpunt meer hadden gemaakt tegen Willem II....
Telt niet, dat is typisch Ajax, net tekort, en overal naastgrijpen.
Nee als je thuis met grote cijfers van Excelsior had gewonnen dat vond ik erger.... Ook weer een mooi wisselbeleid was dat van HTC.quote:Op woensdag 29 augustus 2007 23:43 schreef koningdavid het volgende:
precies...woorden schieten te kort en je wilt gewoon ergens tegenaan rammen, logischquote:Op woensdag 29 augustus 2007 23:38 schreef PyTh het volgende:
[..]
En jij voelt je een stoere man met die "ruige" nickname van je of wat?
Ik zou me ook zwaar gefrustreerd voelen als ik voor het 2e jaar op rij door een matig ploegje uit laat schakelen in de voorronde van de CL....
BIER BIER BIERquote:Op woensdag 29 augustus 2007 23:44 schreef Chivu het volgende:
[..]
Ik heb die mongool in elk geval ook verrot gescholden. Ik zeg, het is tijd voor een doelpuntje, tovert die idioot een goal voor Slavia tevoorschijn. Godverdomme zeg, het grijntje in m'n ziel wat nog een hoop had dat er boven iets meer dan alleen lege ruimte is, is vanavond compleet vervlogen.
Ogararu eruit halen tegen Sparta. Weer zo'n meesterlijke zet van Henk.quote:Op woensdag 29 augustus 2007 23:47 schreef dronkeykong het volgende:
[..]
Nee als je thuis met grote cijfers van Excelsior had gewonnen dat vond ik erger.... Ook weer een mooi wisselbeleid was dat van HTC.
Maar dan wáren we er wel! Net alsof Slavia Praag er iets heeft te zoeken... Dat telt niet, ze zijn er wel, morgen ziet iedereen hun naam in de koker zitten...quote:Op woensdag 29 augustus 2007 23:47 schreef Chadi het volgende:
[..]
Tsjah dan had je alsnog niets in de CL te zoeken![]()
Ach, voordeel is dat we defintief verlost zijn van "Lucky Ajax"quote:Op woensdag 29 augustus 2007 23:48 schreef koningdavid het volgende:
Ik wil niet de calmero uithangen maar we hebben wel ongelooflijk pech op de verschillende momenten.
- Verliezen van Kopenhagen met 2-0 terwijl ze een halve kans hadden in totaal. Een ongelooflijk mooi eigen doelpunt van Vermaelen dat hij op de training waarschijnlijk niet eens na zou kunnen doen.
- Het kampioenschap verspelen op 1 doelpunt
- 9 volle kansen onbenut laten tegen Slavia Praag. Al moet ik zeggen dat ik het doorgaan van Slavia niet eens echt onverdiend vindt.
Conclusie: Pech is niet leuk.![]()
nee, dat is juist het tegenovergestelde van het echte Ajax. het echte Ajax grijpt de prijzen en heeft de macht.quote:Op woensdag 29 augustus 2007 23:44 schreef Saekerhett het volgende:
[..]
Als we 1 doelpunt meer hadden gemaakt tegen Willem II....
Telt niet, dat is typisch Ajax, net tekort, en overal naastgrijpen.
tja als je dat in het openbaar zegt, is meestal hoon je deel, maar er zit een kern van waarheid in.quote:Op woensdag 29 augustus 2007 23:48 schreef koningdavid het volgende:
Ik wil niet de calmero uithangen maar we hebben wel ongelooflijk pech op de verschillende momenten.
- Verliezen van Kopenhagen met 2-0 terwijl ze een halve kans hadden in totaal. Een ongelooflijk mooi eigen doelpunt van Vermaelen dat hij op de training waarschijnlijk niet eens na zou kunnen doen.
- Het kampioenschap verspelen op 1 doelpunt
- 9 volle kansen onbenut laten tegen Slavia Praag. Al moet ik zeggen dat ik het doorgaan van Slavia niet eens echt onverdiend vindt.
Conclusie: Pech is niet leuk.![]()
quote:
Wat bokt het ons dat we niets in de CL te zoeken hebben?quote:Op woensdag 29 augustus 2007 23:47 schreef Chadi het volgende:
[..]
Tsjah dan had je alsnog niets in de CL te zoeken![]()
Totdat we zondag in de 89e minuut de winnende maken.quote:Op woensdag 29 augustus 2007 23:49 schreef Urquhart het volgende:
[..]
Ach, voordeel is dat we defintief verlost zijn van "Lucky Ajax"
Mwah... ik vond hem ook niet echt sterk invallen als ik eerlijk ben, ik neem hem alleen niks kwalijks.quote:
Ik zit te bedenken wat ik moet gaan doen om het even te vergeten. Een film, even gamen, of gewoon nog een krat uit de schuur trekken en me klem zuipen. Maarja, veel zin heb ik in geen van allen.quote:Op woensdag 29 augustus 2007 23:50 schreef Aanvoerder het volgende:
Zelfs het bier smaakt niet meer...
Je vlag/spandoek was wel enorm vaak in beeld. Tijdens de voorbeschouwing zag je hem een hele tijd 'ingezoomd' op het scherm in de studio.quote:Op woensdag 29 augustus 2007 23:50 schreef Aanvoerder het volgende:
Ik niet, realistisch meer.quote:Op woensdag 29 augustus 2007 23:52 schreef Dr.Daggla het volgende:
Ik vind wel dat er heel overdreven gereageerd wordt hoor.
Trap een Slavia fanquote:Op woensdag 29 augustus 2007 23:50 schreef Aanvoerder het volgende:
Die speelt alleen tegen Ajax goed... in de rest van de wedstrijden gaat ie zwaar door de mand zoals gewoonlijk.quote:Op woensdag 29 augustus 2007 23:52 schreef Pedroso het volgende:
Kunnen we overigens die rechtsback van Slavia niet kopen ? Zal wel weer te oud zijn volgens de aandeelhouders.
Was een goede ja. En die keeper ook. Hopenlijk heeft Bert ook opgeletquote:Op woensdag 29 augustus 2007 23:52 schreef Pedroso het volgende:
Kunnen we overigens die rechtsback van Slavia niet kopen ? Zal wel weer te oud zijn volgens de aandeelhouders.
Die ouwe lul rende zich anders wel de tyfus!quote:Op woensdag 29 augustus 2007 23:52 schreef Pedroso het volgende:
Beter gaan ze er zondag weer met 5, 6-0 overheen. Dit jaar moet het kampioenschap gepakt worden willen we deze neerwaarste spiraal doorbreken.quote:Op woensdag 29 augustus 2007 23:51 schreef Chivu het volgende:
[..]
Totdat we zondag in de 89e minuut de winnende maken.
Ja die wil vast wel komen.quote:Op woensdag 29 augustus 2007 23:52 schreef Pedroso het volgende:
Die Amsterdamse vlag ernaast was ook van mij. Enige plek die nog vrij was, maar wel meteen de betste.quote:Op woensdag 29 augustus 2007 23:52 schreef koningdavid het volgende:
[..]
Je vlag/spandoek was wel enorm vaak in beeld. Tijdens de voorbeschouwing zag je hem een hele tijd 'ingezoomd' op het scherm in de studio.
is ook wel een beetje het moment hč. al die spelers voelden zich moreel zo goed.. net als Oranje op het jeugd EK. dan lukt allesquote:Op woensdag 29 augustus 2007 23:53 schreef dronkeykong het volgende:
[..]
Die ouwe lul rende zich anders wel de tyfus!
Ik niet, ik weet hoe ik vorig seizoen elke week weer zo'n kutgevoel had als op dinsdag en woensdag de Champions League werd gespeeld en Ajax de dag erop tegen clubjes als IK Start en Austria Wien aan mocht treden.quote:Op woensdag 29 augustus 2007 23:52 schreef Dr.Daggla het volgende:
Ik vind wel dat er heel overdreven gereageerd wordt hoor.
Neerwaartse spiraal is dit niet. Gemiddeld gezien voetballen jullie een stuk beter dan vorig jaar.quote:Op woensdag 29 augustus 2007 23:54 schreef Madine het volgende:
[..]
Beter gaan ze er zondag weer met 5, 6-0 overheen. Dit jaar moet het kampioenschap gepakt worden willen we deze neerwaarste spiraal doorbreken.
Dat ziet hij ook wel zitten, naar een club gaan die geen CL speelt.quote:Op woensdag 29 augustus 2007 23:52 schreef Pedroso het volgende:
Wat hebben spelers van Slavia nu te zoeken bij Ajax? Ze spelen daar Champions League, en met een beetje geluk zitten die Janda en Suchy straks bij een Duitse topclub.quote:Op woensdag 29 augustus 2007 23:52 schreef Pedroso het volgende:
Ik weet geeneens hoe oud hij is. Is hij al 34 jr. ?quote:Op woensdag 29 augustus 2007 23:54 schreef PLAE@ het volgende:
[..]
Ja die wil vast wel komen.
Gaat ie op z'n 34e met z'n clubje CL spelen moet ie naar Ajax komen om daar een half seizoen te spelen![]()
nee joh, alleen maar grappigquote:Op woensdag 29 augustus 2007 23:55 schreef Gelderland het volgende:
wat een ramp...
Sterker nog, alle ploegen staan te popelen om tegen Ajax te mogen. Ajax, de ultieme dream maker voor tegenstanders.quote:Op woensdag 29 augustus 2007 23:57 schreef BobbyHill het volgende:
Het meest treurige is eigenlijk dat als Ajax volgend jaar weer voorronde CL moet spelen, en ze loten weer zo'n vechtploeg uit het Oostblok, dat iedereen weer massaal roept dat het een makkie wordt.
Zeker ook de thuiswedstrijd....ga toch weg nee die halfbakken slapende backs van ons.quote:Op woensdag 29 augustus 2007 23:55 schreef BigFire het volgende:
[..]
is ook wel een beetje het moment hč. al die spelers voelden zich moreel zo goed.. net als Oranje op het jeugd EK. dan lukt alles
Iedereen in het oostblok ja.quote:Op woensdag 29 augustus 2007 23:57 schreef BobbyHill het volgende:
Het meest treurige is eigenlijk dat als Ajax volgend jaar weer voorronde CL moet spelen, en ze loten weer zo'n vechtploeg uit het Oostblok, dat iedereen weer massaal roept dat het een makkie wordt.
Het meest treurige is dat we kampioen moeten worden om de Champions League te bereiken, anders doen we het in ons broek voor zo'n klein tyfusclubje...quote:Op woensdag 29 augustus 2007 23:57 schreef BobbyHill het volgende:
Dat is wel heel extreemquote:Op woensdag 29 augustus 2007 23:50 schreef Aanvoerder het volgende:
Dan maar effe rechtstreeks plaatsen een keertje. Het is niet anders.quote:Op woensdag 29 augustus 2007 23:57 schreef BobbyHill het volgende:
Ik denk het niet... Kopenhagen en Slavia Praag zitten dan nog erg vers in het geheugen...quote:Op woensdag 29 augustus 2007 23:57 schreef BobbyHill het volgende:
En een helft tegen Interquote:Op donderdag 30 augustus 2007 00:01 schreef Saekerhett het volgende:
[..]
Ik denk het niet... Kopenhagen en Slavia Praag zitten dan nog erg vers in het geheugen...
Maar Ajax KAN gewoon niks meer internationaal de laatste tijd. PSV kan tenminste Arsenal uitschakelen, een toernooi met Real Madrid en AC Milan winnen. Feyenoord won in 2002 nog de UEFA Cup...
Maar het enige wat wij hebben laten zien is een kwartfinaleplek in de CL in 2003, that's it!
Veel hangt af van de komende weken. Vorig seizoen was het tot november nog wel te verdragen door de binnenlandse prestaties. Behalve in de weken waarin er internationaal werd gevoetbald dan...quote:Op donderdag 30 augustus 2007 00:00 schreef Urquhart het volgende:
Het is nu sowieso een verloren seizoen. Ik heb eigenlijk totaal geen zin meer in de komende wedstrijden
Net als vorig jaar, precies hetzelfde... Net alsof we kampioen worden met dit stelletje prutsers. AZ of PSV, dat wordt de kampioen, met Feyenoord erachter.quote:Op donderdag 30 augustus 2007 00:00 schreef Urquhart het volgende:
Het is nu sowieso een verloren seizoen. Ik heb eigenlijk totaal geen zin meer in de komende wedstrijden
Met daarbij wel de melding dat ik liever dit soort diepe dalen heb en de hoge pieken die Ajax kent, dan het constante karakter van PSV.quote:Op donderdag 30 augustus 2007 00:01 schreef Saekerhett het volgende:
[..]
Ik denk het niet... Kopenhagen en Slavia Praag zitten dan nog erg vers in het geheugen...
Maar Ajax KAN gewoon niks meer internationaal de laatste tijd. PSV kan tenminste Arsenal uitschakelen, een toernooi met Real Madrid en AC Milan winnen. Feyenoord won in 2002 nog de UEFA Cup...
Maar het enige wat wij hebben laten zien is een kwartfinaleplek in de CL in 2003, that's it!
Als je aardig bent voor Henk zit er wellicht een basisplaats voor je inquote:Op donderdag 30 augustus 2007 00:03 schreef dronkeykong het volgende:
Ga ook maar aankloppen bij Ajax misschien krijg ik ook wel een contract aangeboden, al is het maar om bank te warmen
Ooit aan ballet gedaan? Ben je spanjaard? heb je Ten Cate wel eens aan zn bruine nazihelm gezogen in zijn tijd bij nac?quote:Op donderdag 30 augustus 2007 00:03 schreef dronkeykong het volgende:
Ga ook maar aankloppen bij Ajax misschien krijg ik ook wel een contract aangeboden, al is het maar om bank te warmen
Met me rotte knie zal het wat moeilijker worden maar als wisselspeler fungeren niet verkeerd, kan ik met Colin switchenquote:Op donderdag 30 augustus 2007 00:04 schreef Chivu het volgende:
[..]
Als je aardig bent voor Henk zit er wellicht een basisplaats voor je in
De kwartfinaleplek van Ajax vind ik geen hogere piek dan de halve finale plek van PSV. Maar okee, Ajax won als laatste de EC I.quote:Op donderdag 30 augustus 2007 00:03 schreef Chivu het volgende:
[..]
Met daarbij wel de melding dat ik liever dit soort diepe dalen heb en de hoge pieken die Ajax kent, dan het constante karakter van PSV.
Kut...quote:Op donderdag 30 augustus 2007 00:04 schreef Loserkid het volgende:
[..]
Ooit aan ballet gedaan? Ben je spanjaard? heb je Ten Cate wel eens aan zn bruine nazihelm gezogen in zijn tijd bij nac?
Als je dit allemaal met nee kan beantwoorden gaat t niet door.
Die kwartfinaleplek tel ik dan ook niet als grote prestatie. Liever twaalf jaar terug een ECI winnen dan 2 jaar terug een halve finale spelenquote:Op donderdag 30 augustus 2007 00:06 schreef ErikT het volgende:
[..]
De kwartfinaleplek van Ajax vind ik geen hogere piek dan de halve finale plek van PSV. Maar okee, Ajax won als laatste de EC I.
lolquote:Op donderdag 30 augustus 2007 00:06 schreef Saekerhett het volgende:
[..]
http://kopen.marktplaats.nl/sport-en-fitness/voetbal/c816.html
Wat een feyenoord praktijken..quote:Op donderdag 30 augustus 2007 00:06 schreef Saekerhett het volgende:
[..]
http://kopen.marktplaats.nl/sport-en-fitness/voetbal/c816.html
quote:per direkt spraakzame coach aangeboden. Heeft uitzonderlijke staat van dienst buiten het voetbal, dus de ideale coach voor Bal Op Het Dak 34. Verzendkosten zijn voor rekening van huidige werkgever.
Daar zeg je zowatquote:Op donderdag 30 augustus 2007 00:11 schreef venomsnake het volgende:
Zou me trouwens niets verbazen als Madrid nu morgen met een enorm bod op Huntelaar komt..
Hij speelt immers toch geen CL nu bij Ajax.
ajax wint de uefa cupquote:Op donderdag 30 augustus 2007 00:10 schreef TheJanitor het volgende:
Fantastische match! We hebben gevochten als leeuwen maar het is geen schande om te verliezen van zo'n topploeg met een begroting van 5 miljoen euro. Ik ben supertrots op mijn club Ajax![]()
Colin![]()
Delorge![]()
Gabri was verassend goed vandaag![]()
Emanuelson, wat een held![]()
Bakir voegde ook zoveel toe aan het team![]()
Op naar de UEFA CUP![]()
Inderdaad jaquote:Op donderdag 30 augustus 2007 00:11 schreef venomsnake het volgende:
Zou me trouwens niets verbazen als Madrid nu morgen met een enorm bod op Huntelaar komt..
quote:Op donderdag 30 augustus 2007 00:10 schreef TheJanitor het volgende:
Fantastische match! We hebben gevochten als leeuwen maar het is geen schande om te verliezen van zo'n topploeg met een begroting van 5 miljoen euro. Ik ben supertrots op mijn club Ajax![]()
Colin![]()
Delorge![]()
Gabri was verassend goed vandaag![]()
Emanuelson, wat een held![]()
Bakir voegde ook zoveel toe aan het team![]()
Op naar de UEFA CUP![]()
Colin maakt elke wedstrijd de 90 minuten vol hoor!quote:Op donderdag 30 augustus 2007 00:05 schreef dronkeykong het volgende:
[..]
Met me rotte knie zal het wat moeilijker worden maar als wisselspeler fungeren niet verkeerd, kan ik met Colin switchen![]()
Als Huntelaar daar op in gaat, dan denk ik dat hij zich niet meer in Nederland hoeft te vertonen.quote:Op donderdag 30 augustus 2007 00:11 schreef venomsnake het volgende:
Hij mag niet meer voor ze in de CL uitkomen dus lijkt me een stuk minder interessant. Verder gaan ze Huntelaar echt niet verkopen, dan kunnen ze net zo goed meteen ontslag nemenquote:Op donderdag 30 augustus 2007 00:11 schreef venomsnake het volgende:
Ze mogen hem hebben.quote:Op donderdag 30 augustus 2007 00:11 schreef venomsnake het volgende:
of juventus spelen toch geen europeesquote:Op donderdag 30 augustus 2007 00:11 schreef venomsnake het volgende:
Maar dan mag ie nog steeds niet voor Real spelen in de CL hoor.quote:Op donderdag 30 augustus 2007 00:11 schreef venomsnake het volgende:
quote:Op donderdag 30 augustus 2007 00:12 schreef NumberNine het volgende:
[..]
Colin maakt elke wedstrijd de 90 minuten vol hoor!
Hebben ze concrete interesse dan?quote:Op donderdag 30 augustus 2007 00:11 schreef venomsnake het volgende:
Qatar.....quote:Op donderdag 30 augustus 2007 00:12 schreef ub40_bboy het volgende:
[..]
Ze mogen hem hebben.
Beter ontslaat van geel ten cate en gaat adriaanse een team bouwen voor volgend seizoen.
Hij is niet meer inzetbaar in de CL voor Real.quote:Op donderdag 30 augustus 2007 00:11 schreef venomsnake het volgende:
Ach voor voldoende geld is alles te gaan.quote:Op donderdag 30 augustus 2007 00:13 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Hebben ze concrete interesse dan?
En ja ze hebben 3 spitsen dus waarom KJH nog moet komen is me een raadsel. Ja vanwege CL, maar Ajax laat hem nou eenmaal niet gaan. Spijtig voor Real, maar waar.
Als de Arena weg is ga ik feest vieren!quote:Op donderdag 30 augustus 2007 00:14 schreef koningdavid het volgende:
[..]
Hij is niet meer inzetbaar in de CL voor Real.
En als Ajax ook nog Huntelaar verkoopt staat de ArenA er volgende week niet meer denk ik.
Hmmm....![]()
Is ie geband?quote:
Weet ik, maar misschien is de drempel voor Huntelaar nu wat lager.quote:Op donderdag 30 augustus 2007 00:12 schreef Radegast het volgende:
[..]
Maar dan mag ie nog steeds niet voor Real spelen in de CL hoor.
Ze zoeken nog een spits. Ze hebben een lijstje van 3 namen. één van die namen is Huntelaar volgens spaanse media.quote:Op donderdag 30 augustus 2007 00:13 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Hebben ze concrete interesse dan?
quote:
quote:Op zondag 26 augustus 2007 19:32 schreef shmoopy het volgende:
BonJovi gaat een weekje afkoelen wegens doodverwensing.
Ajax kan ook wel een lijstje maken..quote:Op donderdag 30 augustus 2007 00:18 schreef venomsnake het volgende:
[..]
Ze zoeken nog een spits. Ze hebben een lijstje van 3 namen. één van die namen is Huntelaar volgens spaanse media.
Bonjovi en doodsverwensing?quote:
En met Spaanse media bedoel je Marca?quote:Op donderdag 30 augustus 2007 00:18 schreef venomsnake het volgende:
[..]
Ze zoeken nog een spits. Ze hebben een lijstje van 3 namen. één van die namen is Huntelaar volgens spaanse media.
Soms slaan te stoppen door hequote:Op donderdag 30 augustus 2007 00:20 schreef koningdavid het volgende:
[..]
Bonjovi en doodsverwensing?
Apart, ik vond het altijd zo'n vriendelijke knul.
Jij fopneusquote:Op donderdag 30 augustus 2007 00:18 schreef Nashje het volgende:
Ook even een advertentie op marktplaats gezet.
Reiziger, Musampa en Kluivertquote:Op donderdag 30 augustus 2007 00:19 schreef Loserkid het volgende:
[..]
Ajax kan ook wel een lijstje maken..
Serieus gast, laat je geveinsde medeleven achterwege.quote:Op donderdag 30 augustus 2007 00:21 schreef Malibu-06 het volgende:
Sterkte jongens, en nu maar hopen op een spannende competitie tussen Feyenoord en Ajax.
Thanks Malibuquote:Op donderdag 30 augustus 2007 00:21 schreef Malibu-06 het volgende:
Sterkte jongens, en nu maar hopen op een spannende competitie tussen Feyenoord en Ajax.
Heb je he met die gastenquote:Op donderdag 30 augustus 2007 00:20 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Soms slaan te stoppen door he![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nog erger dan dat getroll inderdaad, ook al is het goed bedoeld...quote:Op donderdag 30 augustus 2007 00:21 schreef zjroentje het volgende:
[..]
Serieus gast, laat je geveinsde medeleven achterwege.
quote:Op donderdag 30 augustus 2007 00:21 schreef Malibu-06 het volgende:
quote:
Ga nou toch de grap is er echt wel af nu hoor..quote:Op donderdag 30 augustus 2007 00:27 schreef jpg97 het volgende:
troll
Kan me voorstellen dat je daar niet echt op zit te wachtenquote:Op donderdag 30 augustus 2007 00:21 schreef zjroentje het volgende:
[..]
Serieus gast, laat je geveinsde medeleven achterwege.
Sneu eigenlijk, dat je je plezier moet halen uit de nederlaag van een andere ploeg. Dan ben je echt diep gezonken ...quote:Op donderdag 30 augustus 2007 00:27 schreef jpg97 het volgende:
troll
Veel Ajacieden zouden hetzelfde doen als Ajax binnenloopt met miljoenen door een verliespartij van PSV.quote:Op donderdag 30 augustus 2007 00:29 schreef zjroentje het volgende:
[..]
Sneu eigenlijk, dat je je plezier moet halen uit de nederlaag van een andere ploeg. Dan ben je echt diep gezonken ...
evert is een zenuwenlijerquote:
Begin maar alvast, want dat gebeurd niet..quote:Op donderdag 30 augustus 2007 00:28 schreef ub40_bboy het volgende:
Ik word kwaad als ten cate morgen middag niet ontslagen is.
Ik heb toch liever 2 ploegen in de CL, ik heb gewoon een teringhekel aan het feit dat het alleen maar om geld draait.quote:Op donderdag 30 augustus 2007 00:30 schreef Chivu het volgende:
[..]
Veel Ajacieden zouden hetzelfde doen als Ajax binnenloopt met miljoenen door een verliespartij van PSV.
Dat vind ik net zo sneu. Het zal me allemaal een biet schelen wat ze allemaal in Europa doen.quote:Op donderdag 30 augustus 2007 00:30 schreef Chivu het volgende:
[..]
Veel Ajacieden zouden hetzelfde doen als Ajax binnenloopt met miljoenen door een verliespartij van PSV.
Wat had die gast trouwens voor spul op? Lag de hele avond op alles en iedereen te geilen. Iedereen was geweldig etc.quote:
Ik heb liever Ajax in de CL. Waar PSV speelt interesseert me geen biet en wanneer Ajax er twee keer zoveel aan overhoudt wanneer PSV geen CL speelt dan heb ik ze liever in de UEFA. Groot gelijk hebben ze daar in Eindhoven.quote:Op donderdag 30 augustus 2007 00:31 schreef Saekerhett het volgende:
[..]
Ik heb toch liever 2 ploegen in de CL, ik heb gewoon een teringhekel aan het feit dat het alleen maar om geld draait.
hahahaha wat grappig.. tuurlijk wordt het niks met ons in de Uefa c.. als je Slavia Praag over 2 wedstrijden al niet aan kan.. pffffffffffffffffffffffquote:Op donderdag 30 augustus 2007 00:27 schreef jpg97 het volgende:
troll
pff ook zoeits om te kotsen jah... ajax verliest thuis en staat gelijk maar is "heer en meester in praag"quote:
Daar hebben ze idd de kloten niet voor...quote:Op donderdag 30 augustus 2007 00:31 schreef CSI_MIAMI het volgende:
[..]
Begin maar alvast, want dat gebeurd niet..
Tja, het blijft natuurlijk fijn om blaaskaak Henk ten Cate af te zien gaan. En het arrogante Ajax idem. Het blijft een beetje leuk om te zien...quote:Op donderdag 30 augustus 2007 00:29 schreef zjroentje het volgende:
[..]
Sneu eigenlijk, dat je je plezier moet halen uit de nederlaag van een andere ploeg. Dan ben je echt diep gezonken ...
Hoi.quote:
quote:Op donderdag 30 augustus 2007 00:27 schreef jpg97 het volgende:
Nou dan winnen jullie toch de Uefa Cup "wel even"![]()
Wa't een drama inderdaad.. Die samenvatting van wat hij allemaal had gezegd die hier in het topic stond klopte echt precies.quote:Op donderdag 30 augustus 2007 00:32 schreef Nashje het volgende:
[..]
Wat had die gast trouwens voor spul op? Lag de hele avond op alles en iedereen te geilen. Iedereen was geweldig etc.
quote:Op donderdag 30 augustus 2007 00:36 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Hoi.
[..]
[afbeelding]
Als we dat met deze instelling doen moet dat wel lukken ja.
Of deze: De tijd begint te dringen maar het is nog niet te laat! het kan nog steeds!quote:Op donderdag 30 augustus 2007 00:36 schreef Riro het volgende:
[..]
Wa't een drama inderdaad.. Die samenvatting van wat hij allemaal had gezegd die hier in het topic stond klopte echt precies.
En dat om de minuut zeggen: "Nog [insert aantal] minuten en een klein beetje blesuretijd!!!!!"
Op een gegeven moment werd er door de halve kroeg geopperd om de wedstrijd maar zonder geluid te kijken
Ik zou dat ook hebben gedaan wat moest hij anders? Urby liet zoveel ballen gaan wat voor gevaar zorgde..quote:Op donderdag 30 augustus 2007 00:38 schreef jpg97 het volgende:
[..]
Ja nou die instelling hebben we gezien. Op zich viel de spelers niet zo veel te verwijten vind ik. Ik snapte de wissels van Henk alleen niet... laat ie Delorge staan, en haalt ie Emanuelson eraf
Staan we nog meer voor lul.quote:Op donderdag 30 augustus 2007 00:38 schreef Cyberia18 het volgende:
Wat hoop ik toch dat Slavia er straks gigantisch van langs krijgt zeg
Misschien omdat Urby weer als een vaatdoek stond te spelen?quote:Op donderdag 30 augustus 2007 00:38 schreef jpg97 het volgende:
laat ie Delorge staan, en haalt ie Emanuelson eraf
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |