abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_52797440
quote:
Op woensdag 29 augustus 2007 23:24 schreef Dr.Daggla het volgende:
Gewoon Ten Cate laten zitten, alsof het zijn schuld is dat Ajax bij 1-1 3 100% kansen laat liggen. .
Het probleem is dat Ajax al vijf jaar lang op de beslissende momenten 100% kansen laat liggen of ineens stomme fouten gaat maken.
pi_52797442
quote:
Op woensdag 29 augustus 2007 23:24 schreef Dr.Daggla het volgende:
Gewoon Ten Cate laten zitten, alsof het zijn schuld is dat Ajax bij 1-1 3 100% kansen laat liggen. .
Dat is niet zijn schuld. Dat er na de wissels geen kans meer is geweest door zijn tyfus wisselbeleid, dat is wel zijn schuld.
  woensdag 29 augustus 2007 @ 23:26:25 #28
17103 PyTh
The Few, The Proud
pi_52797448
Zuurtjes voor jullie....

Kan deze paint even niet laten.....

For those involved, No explanation is necessary
For those who are not, No explanation is possible
pi_52797450
quote:
Op woensdag 29 augustus 2007 23:26 schreef NumberNine het volgende:

[..]

Het probleem is dat Ajax al vijf jaar lang op de beslissende momenten 100% kansen laat liggen of ineens stomme fouten gaat maken.
+ onderschatting
Kwalitatief hoogstaande flauwekul voor de intelligente onbenul!
pi_52797455
Ik vond sparta een stuk beter spelen, ok ajax had veel kansjes maar het was allemaal zo slordig.. en dan die kut keeper die alles houd... jahooooooooooooooor

pff en die colin mag echt oprotten zeg, weer veroorzaakt hij een goal!!!! fuck !!!!!!!!!!1
pi_52797459
quote:
Op woensdag 29 augustus 2007 23:25 schreef Longmen het volgende:

[..]

He, kom op
Knieblessure is voldoende.
Wat een koekenbakker is me dat zeg.. Urby ook een avondje te lang in de coffeeshop gehangen.
De backs waren het zwakke punt deze wedstrijd.
-
  woensdag 29 augustus 2007 @ 23:26:53 #32
161288 Malibu-06
FEYENOORD ROTTERDAM
pi_52797466
quote:
Van Geel had deze zomer al Ten Cate moeten ontslaan
Het was woensdagavond, Ajax was op tv en plotseling vroeg ik me af hoe het met Co Adriaanse is? Zou hij ook naar het geploeter kijken vanuit een van zijn twaalf buitenlandse huizen?
Hoe lang is het geleden dat hij in de schoenen stond van Henk ten Cate? Voorronde Champions League, tegen Celtic. Het liep slecht af, net als woensdagavond.

Geen schande hoor, uitgeschakeld worden door een stel Tsjechen. Ajax heeft een typisch elftal voor de UEFA Cup. Drie rondes schat ik, en dan eruit tegen een Russische club met een moeilijke naam.

Wat ik ook dacht: misschien had Kenneth Perez het verschil kunnen maken. Die had nog bij Ajax moeten spelen natuurlijk. Dat moet de technisch directeur zich wel aanrekenen hoor. Hoe bejaard ook, voor 1,7 miljoen verkoop je geen creatieve speler, en al helemaal niet aan concurrent PSV.

De kans dat Sneijder deze zomer zou gaan vertrekken was groot. Het redelijk alternatief was nota bene al in huis. Die laat je niet gaan.

Natuurlijk, natuurlijk, ze gingen niet door één deur, de trainer en Perez. Nou, in de voetballerij gooi je dan de trainer eruit. Dat had Martin van Geel beslist moeten doen deze zomer. Over het algemeen kun je stellen dat een bovengemiddelde voetballer belangrijker is dan een goede trainer.

(Trouwens nog een reden is: het is een publiek geheim dat Klaas-Jan Huntelaar niet bijster gesteld is op zijn trainer. En de hoge heren vinden Henk ten Cate niet zo passen bij de club. Hoe moet je het netjes samenvatten: ze vinden ’m te zeer een straatvechter. Dat past niet zo bij hun middenstandclubje.)

Hoe het allemaal afloopt, kun je raden. Ten Cate gaat er straks alsnog uit. Zijn contract dat volgende zomer afloopt, wordt zeker niet verlengd. Een tussentijds ontslag zit er dik in.

Ik geloof eerlijk gezegd zelfs niet dat Henk ten Cate de kerst haalt als trainer van Ajax. Zijn werk zit er ook op. Vorig jaar maakte hij twee voetballers heel belangrijk: Sneijder en Babel. Met succes. Sneijder excelleerde vaak, Babel werd ook beter van al die aandacht.

Die jongens zijn nu voor een vermogen verkocht. Mede door Ten Cates inspanningen (investeringen) heeft Ajax extra miljoenen geïncasseerd. Dat is wel cynisch trouwens. Niet door wat te winnen met een team, maar door spelers individueel beter te maken wordt er verdiend. Ach, Willem van Hanegem schreef dinsdag al zoiets. Topvoetbal is handel geworden.

Afijn. In de zomer had Ajax met een gouden handdruk afscheid moeten nemen van Ten Cate. Nu is het wachten op het gedonder in de glazen. Ten Cate kan slecht tegen zijn verlies en Ajax wacht een seizoen zoals Feyenoord vorig jaar. Bonje met een speler, een conflict met de technisch directeur of met de algemeen directeur die zonder Champions League nooit de beloofde 5% omzetstijging kan waarmaken; daar zal het op uitdraaien.

De situatie bij Ajax is echt krankzinnig. Technisch directeur en trainer passen totaal niet bij elkaar. Het onprofessionele schuilt ’m in de traditie. Want dat gebeurt bij Ajax dus stééds. Je had Beenhakker en Adriaanse (water en vuur), Van Gaal en Ronald Koeman (water en vuur), Van Geel en Blind (water en vuur) en nu weer Van Geel en Ten Cate (water en vuur). Dat heet dan een repeterende breuk hè. Dat moet voorzitter Jaakke, die op afstand bewaakt, zich dan weer aantrekken.

De man in de voetbalwereld met het meest geheime nummer is Co Adriaanse. Ik ken drie mensen die het hebben. De regisseur van Studio Voetbal, dan ene Zeijlmans - en ja hoor, Martin van Geel. Die laatste belt wel eens met Co, weet ik.

Toen Co nee zei tegen FC Utrecht begreep ik dat wel (daar voelt hij zich net te groot voor denk ik, het afbrandrisico na Foeke Booy is rijkelijk groot). Toen Co nee zei tegen Feyenoord begreep ik het niet.

Inmiddels begrijp ik het wel.
Had Hugo wéér gelijk...
pi_52797467
Tot de beste 16 van Europa behoren....Zorg er dan eerst voor dat je spelers uit de subtop, in Europa, dan 3e rangsprut zoals Collin, Delorge, Urzaiz en Rommedahl.

Verder 'accepteer' ik de nederlaag stukken beter dan vorig jaar vanwege het niveau van de selectie. Je vraagt er eigenlijk om....
Vincent zag het koren
Einstein het getal
Zeppelin de Zeppelin
En Johan zag de bal
pi_52797469
Kap eens met dat overdreven gezeik op Colin. Tuurlijk is hij slecht maar hij stelt zichzelf niet op!

Als jij morgen gebeld wordt of je bij ajax wilt spelen doe je dat ook. Hij kan er ook niet veel aan dat hij het niveau niet aankan.
AFC Ajax
pi_52797473
Kan iemand even stickers laten maken?

Ik rem niet voor Dirk Scheringa en Jurgen Colin.
  woensdag 29 augustus 2007 @ 23:27:26 #36
1316 PLAE@
Founded by fuckers
pi_52797483
-edit: doe maar niet-

[ Bericht 48% gewijzigd door dndiek op 30-08-2007 00:12:23 ]
  woensdag 29 augustus 2007 @ 23:27:32 #37
117642 Sethje
Notoire betweter
pi_52797488
ajax onwaardig
Greetings brothers and sisters, let me welcome you to the council of the five eyes
27 en 28 april 2013 REBIRTH FESTIVAL - www.rebirth-festival.nl
Mijn party reviews
  woensdag 29 augustus 2007 @ 23:27:43 #38
161288 Malibu-06
FEYENOORD ROTTERDAM
pi_52797499
quote:
Op woensdag 29 augustus 2007 23:26 schreef PyTh het volgende:
Zuurtjes voor jullie....

Kan deze paint even niet laten.....

[afbeelding]
GVD m'n bier.
pi_52797500
Dat wordt een lekkere welkomer voor Luque morgen zeg
pi_52797503
quote:
Op woensdag 29 augustus 2007 23:26 schreef Malibu-06 het volgende:

[..]

Had Hugo wéér gelijk...
Nee, het is nog steeds een onzinstuk.
Ten Cate zit prima op z'n plek.. Hem hierom ontslaan zou pas wanbeleid zijn.
-
pi_52797508
quote:
Op woensdag 29 augustus 2007 23:26 schreef venomsnake het volgende:

[..]

Je moet in de lengte snijden anders schiet het nog niet op..
Het hoeft ook niet op te schieten, we sterven nu toch ook een lange pijnlijke dood?
pi_52797516
quote:

[..]

Had Hugo wéér gelijk...
Ja
  woensdag 29 augustus 2007 @ 23:28:12 #43
77508 Loserkid
Met dank aan Houniet.
pi_52797522
Mourinho maar halen
pi_52797528
quote:

[..]

Had Hugo wéér gelijk...
Ja, helaas.
pi_52797535
vond urzaiz niet eens zo slecht, won iig nog een paar kopduels...
maar een aantal spelers leken wel te spelen alsof ze dachten mitea van glas dus te zijn.
In zo'n wedstrijd verwacht ik bloed aan de broek, blubber in de bek en totaal kapot gelopen spelers..... en niet van dit laffe geneuzel....
pi_52797542
quote:

[..]

Had Hugo wéér gelijk...
Dat van Perez zag half Nederland.
pi_52797544
quote:
Op woensdag 29 augustus 2007 23:27 schreef Dr.Daggla het volgende:

[..]

Eindelijk een normale reactie.
AFC Ajax, IJsselmeervogels & Indiana Pacers
pi_52797546
quote:
Op woensdag 29 augustus 2007 23:27 schreef PLAE@ het volgende:
-edit: doe maar niet-
BIER BIER BIER BIER

Huhuh

Sethje

Huhuh

BIER BIER BIER

Gaat me geld kostuh!

[ Bericht 31% gewijzigd door dndiek op 30-08-2007 00:12:49 ]
  woensdag 29 augustus 2007 @ 23:28:54 #49
97452 VinnieJones
So you're a righty?
pi_52797554
Dit betekent nu, geen Miljoenen euro's inkomsten vanuit CL.
En geen CL, is geen grote aankopen..

Ajax moet het rest van het seizoen maar doen met Urzaiz , Muahahahah .. Veel succes met je kampioenschap.. Volgens mij konden ze nog beter harry terughalen dan die Spanjool van 36.
En dan heb je tegen de 50 Miljoen euri aan geld binnen (Sneijder en Babel) . Haal je een afgedankte Luque, en een bejaarde spits.. Lekker hoor..
The cardinal rule is to keep them playing and to keep them coming back. The longer they play, the more they lose, and in the end, we get it all.
pi_52797558
quote:
Op woensdag 29 augustus 2007 23:27 schreef Dr.Daggla het volgende:

[..]

Dit dekt de lading bijna helemaal:
quote:
De situatie bij Ajax is echt krankzinnig. Technisch directeur en trainer passen totaal niet bij elkaar. Het onprofessionele schuilt ’m in de traditie. Want dat gebeurt bij Ajax dus stééds. Je had Beenhakker en Adriaanse (water en vuur), Van Gaal en Ronald Koeman (water en vuur), Van Geel en Blind (water en vuur) en nu weer Van Geel en Ten Cate (water en vuur). Dat heet dan een repeterende breuk hè. Dat moet voorzitter Jaakke, die op afstand bewaakt, zich dan weer aantrekken.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')