Al nagedacht over de grote uitloop volgend jaar?quote:Op woensdag 29 augustus 2007 23:35 schreef Steeven het volgende:
[..]
Ben ik helemaal met je eens. Maar ik denk niet dat het verstandig is Henk een jaar aan te laten modderen en hem dan te laten gaan eind van het seizoen. Zoals hij het doet of wil werkt het niet, dus moet iemand anders het maar proberen. En dat kun je beter nu regelen dan morgen.
Ik oordeel echt niet alleen op vanavond hoor. Colin komt gewoon duidelijk te kort. Klaar. Tikkie terug en tikkie breed. Meer kan ie niet. Hij durft niet op te bouwen en heeft een te slappe pass.quote:Op woensdag 29 augustus 2007 23:37 schreef Chivu het volgende:
[..]
Voor hetzelfde geld had Van der Wiel een fout gemaakt
Nog 2 dagen om een miskoop te presenteren? Wie wil er nu nog naar Ajax?quote:Op woensdag 29 augustus 2007 23:39 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Het is maar te hopen dat Van Geel daar nu totaal anders over denkt anders mag hij van mij ook de laan uit.
Oorzaak - gevolgquote:Op woensdag 29 augustus 2007 23:39 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Het is maar te hopen dat Van Geel daar nu totaal anders over denkt anders mag hij van mij ook de laan uit.
Ik wil er niet eens over nadenken.quote:Op woensdag 29 augustus 2007 23:39 schreef Longmen het volgende:
[..]
Al nagedacht over de grote uitloop volgend jaar?![]()
Ze zullen wel komen met: We miste een Davids op het veld en Luque mocht nog niet spelen dus t optimale was niet uit de selectie te halen.quote:Op woensdag 29 augustus 2007 23:39 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Ik denk overigens dat als ajax zich vanavond wel geplaatst had voor de CL dat er alsnog een creatieve middenvelder aangetrokken was.quote:Op woensdag 29 augustus 2007 23:39 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Ik zondag..quote:Op woensdag 29 augustus 2007 23:40 schreef Longmen het volgende:
[..]
Nog 2 dagen om een miskoop te presenteren? Wie wil er nu nog naar Ajax?
Met dit materiaal moet je gewoon kampioen worden. Alleen AZ komt in de buurt qua kwaliteit, helaas wel een betere coach.quote:Op woensdag 29 augustus 2007 23:40 schreef Chivu het volgende:
[..]
Oorzaak - gevolg
Ajax loopt miljoenen mis, koopt dus niks meer
PSV krijgt twee keer zoveel geld voor deelname CL, dus kan zich versterken
En zo hobbelen we weer lekker achter de feiten aan
.....ik bedoel maar.quote:Op woensdag 29 augustus 2007 23:41 schreef Chivu het volgende:
Kan Ajax zich niet gewoon een jaar terugtrekken uit elke competitie, een nieuwe coach aanstellen en elke week een oefenpotje spelen? Misschien lukt het dan eens in 2008/2009...
Nee hoor, de selectie was rond en op sterkte volgens boekhouder Martin.quote:Op woensdag 29 augustus 2007 23:41 schreef PyTh het volgende:
[..]
Ik denk overigens dat als ajax zich vanavond wel geplaatst had voor de CL dat er alsnog een creatieve middenvelder aangetrokken was.
Nu zal de hand wel op de knip blijven lijkt me....
Echt een Feyenoord deja-vu.quote:Op woensdag 29 augustus 2007 23:40 schreef Urquhart het volgende:
[..]
Ik wil er niet eens over nadenken.
Hoewel, helemaal opnieuw opbouwen kan ook geen kwaad.
Dat hebben we gezien...quote:Op woensdag 29 augustus 2007 23:42 schreef Pedroso het volgende:
[..]
Met dit materiaal moet je gewoon kampioen worden. Alleen AZ komt in de buurt qua kwaliteit, helaas wel een betere coach.
Ik denk dat hij zich vast ingedekt had voor het geval ajax het niet zou halen vanavond....quote:Op woensdag 29 augustus 2007 23:42 schreef Radegast het volgende:
[..]
Nee hoor, de selectie was rond en op sterkte volgens boekhouder Martin.
Eindelijk een keer alles verversen.quote:Op woensdag 29 augustus 2007 23:42 schreef ericajax het volgende:
krijgen we een enorme crisis,
dat is wel waar, maar kan op de lange termijn ook juist de redding zijn.quote:Op woensdag 29 augustus 2007 23:42 schreef ericajax het volgende:
Als we dit jaar dus geen kampioen worden, krijgen we een enorme crisis, met de uitloop +geen CL-zekerheid, niemand wilt naar Ajax komen dan...
god, bedankt weer
Ja dat wel, met Edgar "als je scheenbeschermer maar goed zit" Davids heb ik minder medelijden.quote:Op woensdag 29 augustus 2007 23:42 schreef Saekerhett het volgende:
Het meest klote vind ik dit met name voor Jaap Stam, hij had nog zo graag CL gespeeld, en dat kan nu nooit meer...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |