en colin mee nemenquote:Op woensdag 29 augustus 2007 22:14 schreef Devrim_ het volgende:
Opgedonderd met fucking ten Cate
CENTJEEEEEEEEEES !quote:Op woensdag 29 augustus 2007 22:14 schreef Dj_Day-V het volgende:
WAT EEN VIERING !!!
Amen.quote:Op woensdag 29 augustus 2007 22:14 schreef Asskicker14 het volgende:
VOLGEND JAAR AZ IN DE CHAMPIONS LEAGUE! DE KNVB MOET AJAX VERBANNEN OM DEEL TE NEMEN AAN DE CL!
quote:Op woensdag 29 augustus 2007 22:14 schreef DuTank het volgende:
3-1!!!!!!!!!!!!! 3-1!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Oooh, nee, das herhaling
Als het aan Hugo Borst had gelegen was dit al veel eerder gebeurd.quote:Op woensdag 29 augustus 2007 22:14 schreef ub40_bboy het volgende:
Ontslag voor ten cate aub.
LOL. AZ weet niet eens kampioen te worden in een wedstrijd tegen Excelsior.quote:Op woensdag 29 augustus 2007 22:14 schreef Asskicker14 het volgende:
VOLGEND JAAR AZ IN DE CHAMPIONS LEAGUE! DE KNVB MOET AJAX VERBANNEN OM DEEL TE NEMEN AAN DE CL!
quote:
Smerige clubwisselaar...quote:Op woensdag 29 augustus 2007 22:14 schreef Asskicker14 het volgende:
Ga jij het anders ff beter doen kneusquote:Op woensdag 29 augustus 2007 22:16 schreef sampoo het volgende:
WEG MET TEN CATE . TIJD VOOR EEN BUITENLANDSE TOPTRAINER!
Jaaaquote:Op woensdag 29 augustus 2007 22:16 schreef paultjuhhh het volgende:
Slavia is gewoon een maatje te groot voor ajax
Net zoals Vermaelen vorig jaar?quote:Op woensdag 29 augustus 2007 22:16 schreef Frasier het volgende:
Die tyfus Collin hoeft zich nooit meer te vertonen in dit elftal.
Dit was niet de wedstrijd van het jaarquote:Op woensdag 29 augustus 2007 22:17 schreef Ricard0j het volgende:
Nou Ten Cate, wat is je weerwoord hier op
Die ploeg valt niks te verwijten. Hoe haal je 't in je kop om die kneus Collin toch keer op keer weer op te stellen.quote:Op woensdag 29 augustus 2007 22:17 schreef Kremers het volgende:
Heb hem meteen uitgezet... Heb geen zin in vierende kut Tjechen. Ik hoop dat Slavia compleet afgemaakt wordt in de eerste ronde![]()
Dan had een andere nederlandse club maar beter moeten spelen vorig jaarquote:Op woensdag 29 augustus 2007 22:19 schreef djstoffel het volgende:
die ajaxieden ook altijd met hun grote bek..................ZE HELPEN HET NEDERLANDSE VOETBAL NAAR DE KLOTE. DAAR ZIJN ZE WEL HEEL GOED IN JA!
quote:Op woensdag 29 augustus 2007 22:19 schreef Malibu-06 het volgende:
Ten Napel hou je stinkbek nou eens
Een paar dagen? Het hele jaar!quote:Op woensdag 29 augustus 2007 22:19 schreef golfer het volgende:
Nou, laat alle Ajax-bashers maar weer een paar dagen lol hebben.
Dagen? Volgend jaar vinden we dit nog steeds luek! 2 maal CL mislopen door Kopenhagen en Slaviaquote:Op woensdag 29 augustus 2007 22:19 schreef golfer het volgende:
HOUD JE BEKquote:Op woensdag 29 augustus 2007 22:19 schreef Malibu-06 het volgende:
Ten Napel hou je stinkbek nou eens
ah rot op met die onzin, objectief is het ook gewoon een goede loting, heeft geen fluit met arrogantie te makenquote:Op woensdag 29 augustus 2007 22:19 schreef Paaskonijn het volgende:
Met zijn gunstige loting
Slavia is niet zo goed
Die arrogantie, heerlyk afgestraft
quote:
.................quote:Op woensdag 29 augustus 2007 22:18 schreef Asskicker14 het volgende:
Slavia Praag, Kopenhagen en Falkirk. Wat hebben ze met elkaar gemeen.
Wat een zielig leven heb je dan als je hier een jaar van kan genieten.quote:Op woensdag 29 augustus 2007 22:20 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
Dagen? Volgend jaar vinden we dit nog steeds luek! 2 maal CL mislopen door Kopenhagen en Slavia
PSVquote:Op woensdag 29 augustus 2007 22:19 schreef Rhapsody het volgende:
[..]
Dan had een andere nederlandse club maar beter moeten spelen vorig jaar
quote:Op woensdag 29 augustus 2007 22:20 schreef Devrim_ het volgende:
-
Dit zal wel zijn laatste seizoen Ajax worden ... nu gaat ie denk ik nog niet , zal wel ergens rond de winterstop wordenquote:
quote:
Eigen schuld. Met dit spel verdien je de Champions League ook niet.quote:Op woensdag 29 augustus 2007 22:21 schreef endr0me het volgende:
Ik vind het echt klote voor Ajax en voor de fans.. maar dat doelpunt van Slavia zat er echt wel aan te komen als je zo zwak blijft spelen..
Toch precies hetzelfde als dit jaar en vorig jaarquote:Op woensdag 29 augustus 2007 22:21 schreef Devrim_ het volgende:
[..]
Fijn he...Nederland volgend jaar met 1 team naar de CL
Doe eens normaal jaquote:Op woensdag 29 augustus 2007 22:21 schreef Devrim_ het volgende:
-
Ik hoop het..Die spelers verdienen het niet centjes te krijgen daarvoorquote:Op woensdag 29 augustus 2007 22:22 schreef Rumille het volgende:
Zul je zien dat we bij de UEFA Cup ook worden uitgeschakeld.
Kutmongolensukkels.
Middenveld is niet creatief genoeg, en verdediging te onervaren en onzeker.quote:Op woensdag 29 augustus 2007 22:22 schreef Frasier het volgende:
[..]
Eigen schuld. Met dit spel verdien je de Champions League ook niet.
ja, mee eens!quote:Op woensdag 29 augustus 2007 22:21 schreef endr0me het volgende:
Ik vind het echt klote voor Ajax en voor de fans.. maar dat doelpunt van Slavia zat er echt wel aan te komen als je zo zwak blijft spelen..
EEN PAAR DAGEN???? een HEEL JAAR ZUL JE BEDOELENquote:Op woensdag 29 augustus 2007 22:19 schreef golfer het volgende:
Ja he, ik zei net tegen een collega (die voor Ajax is), hij had beter afgelopen seizoen kunnen stoppen, hij staat echt wedstrijden slecht te spelen. Lekker in z'n laatste jaar weer geen Champions League maar UEFA cup.quote:Op woensdag 29 augustus 2007 22:15 schreef Prik0 het volgende:
Triest hoor Stam![]()
![]()
Zulke overtredingen zie je wel vaker bij beperkte spelers![]()
Precies..quote:Op woensdag 29 augustus 2007 22:22 schreef Frasier het volgende:
[..]
Eigen schuld. Met dit spel verdien je de Champions League ook niet.
Ik ben wel voor Ajax in europa. Maar dan wel in de UEFA-cupquote:
quote:Op woensdag 29 augustus 2007 22:23 schreef SpankTheMonkey het volgende:
[..]
Middenveld is niet creatief genoeg, en verdediging te onervaren en onzeker.
Ik lach jullie idd heel hard uit.quote:Op woensdag 29 augustus 2007 22:19 schreef golfer het volgende:
Anders denk je ff op lange termijnquote:Op woensdag 29 augustus 2007 22:24 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
Ik ben wel voor Ajax in europa. Maar dan wel in de UEFA-cup
Centjes voor PSV
quote:Maar we hebben alle vertrouwen in de spelers die we nog wel hebben. Slavia Praag is zeker geen wonderploeg. Ik vind ons veel beter. Qua kwaliteiten is de ploeg denk ik te vergelijken met Heerenveen. We moeten de kansen gaan benutten die we ongetwijfeld gaan krijgen. We hebben daarom alle vertrouwen dat we het gaan halen."
snavels bedoel jequote:Op woensdag 29 augustus 2007 22:25 schreef leolinedance het volgende:
Nu zijn de mondjes weer even dicht !!![]()
![]()
En PSV wat miljoenen rijker!![]()
Kon je bellen om de uitslag te beïnvloeden ofzo?quote:Op woensdag 29 augustus 2007 22:22 schreef Devrim_ het volgende:
[..]
Ach het zijn toch allemaal konten neukers daar...Eurovisie iemand?
Ajax - Inter voor zover ik me kan herinneren.quote:Op woensdag 29 augustus 2007 22:25 schreef Tomatenboer het volgende:
Heeft die Huntelaar nou al een keer Champions League gespeeld bij ajax?
quote:Op woensdag 29 augustus 2007 11:47 schreef ASroma het volgende:
1-3 voor ajax: 2x huntelaar, 1x vermaelen![]()
quote:
quote:
quote:Op dinsdag 28 augustus 2007 17:24 schreef borisz het volgende:
1-4
quote:Op dinsdag 28 augustus 2007 11:10 schreef Urquhart het volgende:
Ik gok op een 1-3
quote:Op maandag 27 augustus 2007 19:08 schreef Mr-Sander het volgende:
Ik denk 0-4 voor Ajax
Wordt een eitje met een superduo (Suarez/Huntelaar)!
quote:Op maandag 27 augustus 2007 18:57 schreef HeinekenAFCA het volgende:
Oh ja, de wedstrijd.
Makkelijk 0-3 overwinning. Ik verwacht geen problemen
quote:Op maandag 27 augustus 2007 13:22 schreef RayMania het volgende:
[..]
Ik zeg 0-2.
En pas maar op, want ik sta ook bovenaan bij de toto..
quote:Op maandag 27 augustus 2007 12:51 schreef snowwie2 het volgende:
1-3
Binnen een paar minuten 1-0 achter en pas in de 2e helft gaan Suarez en Huntelaar los
quote:Op maandag 27 augustus 2007 12:43 schreef DatMeenJeNiet het volgende:
1-3.
Als Ajax het achterin dit keer goed dicht houdt, winnen ze gemakkelijk.
Ik weet niet waar je dat vandaan haalt, maar in Praag scoor je bijna nooit meer dan 1 of 2 keer. Iedereen weet dat we het thuis weg hebben gegeven. Ik bedoel, we konden in de Arena niet eens gelijk spelen, terwijl we gewoon 3-0 hadden moet winnen. Deze uitschakeling komt met name door het slechte spel in Amsterdam, in Praag weet je dat het moeilijk wordt, één fout en je bent er geweest, tegenscoren dat lukt bijna niet, zoals we hebben gezien.quote:Op woensdag 29 augustus 2007 22:24 schreef Oldbie het volgende:
[..]
Ik lach jullie idd heel hard uit.
Altijd maar een grote bek: het wordt wel 0-4 of 0-5.....nu zijn jullie weer op jullie grote bek gegaan![]()
Geen beter vermaak dan leedvermaak![]()
du bist gepwnd wie unne n00be!quote:Op woensdag 29 augustus 2007 22:26 schreef Klingon het volgende:
De Amsterdamse arrogantie opnieuw meedogenloos afgestraft!
quote:Op woensdag 29 augustus 2007 22:23 schreef golfer het volgende:
Zie je wel: met spelers die absoluut Ajax onwaardig zijn kunnen we gewoon niet winnen.
Als je goed had gekeken naar wat ajax-supporters hadden voorspeld, dan zag je dat echt niet iedereen er zo van overtuigd was.quote:Op woensdag 29 augustus 2007 22:24 schreef Oldbie het volgende:
[..]
Altijd maar een grote bek: het wordt wel 0-4 of 0-5.....nu zijn jullie weer op jullie grote bek gegaan![]()
Mooi he!! Haha wat ben ik nu vrolijkquote:Op woensdag 29 augustus 2007 22:24 schreef Klingon het volgende:
De Amsterdamse arrogantie opnieuw meedogenloos afgestraft.
whehehehequote:Op woensdag 29 augustus 2007 22:26 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
Prachtig he die ajacieden altijdquote:Op woensdag 29 augustus 2007 22:26 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
Ik heb bij Evert altijd het gevoel dat hij in het shirt van de tegenpartij zit te becommentarieren.quote:Op woensdag 29 augustus 2007 22:23 schreef golfer het volgende:
Zie je wel: met Evert als commentator kunnen we gewoon niet winnen.
Muahhahahahahaquote:Op woensdag 29 augustus 2007 22:26 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
quote:Op woensdag 29 augustus 2007 22:26 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
Lul niet , Evert wou ook gewoon dat ajax wonquote:Op woensdag 29 augustus 2007 22:28 schreef Schanulleke het volgende:
[..]
Ik heb bij Evert altijd het gevoel dat hij in het shirt van de tegenpartij zit te becommentarieren.
Waar ik het vandaan haal?quote:Op woensdag 29 augustus 2007 22:26 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Ik weet niet waar je dat vandaan haalt, maar in Praag scoor je bijna nooit meer dan 1 of 2 keer. Iedereen weet dat we het thuis weg hebben gegeven. Ik bedoel, we konden in de Arena niet eens gelijk spelen, terwijl we gewoon 3-0 hadden moet winnen. Deze uitschakeling komt met name door het slechte spel in Amsterdam, in Praag weet je dat het moeilijk wordt, één fout en je bent er geweest, tegenscoren dat lukt bijna niet, zoals we hebben gezien.
Check die arrogantie van de Ajaxliedenquote:Op woensdag 29 augustus 2007 22:26 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
Heeft vrij weinig gevolgen als Ajax gewoon goed presteert in de UEFA Cup. Die kans is ten slotte groterquote:Op woensdag 29 augustus 2007 22:25 schreef Devrim_ het volgende:
[..]
Anders denk je ff op lange termijn
quote:Op maandag 27 augustus 2007 19:08 schreef Mr-Sander het volgende:
Ik denk 0-4 voor Ajax
Wordt een eitje met een superduo (Suarez/Huntelaar)!
Geld heeft hier niets mee te maken. Ze hebben gewoon een betere mentaliteit en systeem. Ajax speelt gewoon knullig voetbal. Ze moeten met 4 echte verdedigers leren spelen en niet met 2 verkapte middenvelders. Als men de nul had gehouden was die ene doelpunt genoeg voor verlengingen.quote:Op woensdag 29 augustus 2007 22:26 schreef Ludacriss het volgende:
maar het blijft schandalig. Ajax had hier gewoon makkelijk kunnen winnen of in ieder geval dit thuis al af moeten maken. Een begroting van 5 miljoen... kom op zelfs die Ado is het dubbele.
hoezo? in de championsleague heeft dit zooitje toch niks te zoeken? Mischien dat in de uefacup nog wat punten verzameld kunne nworden. Is meer hun niveau.....quote:
dag niet het ooit met jou eens te zijnquote:Op woensdag 29 augustus 2007 22:26 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
quote:Op woensdag 29 augustus 2007 22:29 schreef PinhoSouza het volgende:
Jurgen Colin bedankt !!!!
Voor altijd PSVer !!
quote:Op woensdag 29 augustus 2007 22:26 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
Ik ben het in principe helemaal met je eens. Alleen ze vertegenwoordigen in dit geval een heel land en ik vind het diep triest dat ze het weer laten liggen tegen een ploeg waar ze eigenlijk gewoon van hadden moeten winnen. Wat dat betreft had Feyenoord denk ik nog een betere kans gemaakt. Om maar niet te spreken over AZ. Jammer dat Feyenoord nu geen europees speelt en deze prutsers het moeten doen.quote:Op woensdag 29 augustus 2007 22:24 schreef Oldbie het volgende:
[..]
Daar heb je absoluut gelijk in, grote vraag is hoequote:Op woensdag 29 augustus 2007 22:27 schreef Bruce117 het volgende:
Sterkte voor de Ajax fans.
Maar 2 x tegen Slavia verliezen moet eigenlijk toch echt niet kunnen.
Volgend jaar beter.
was dit serieus?quote:Op woensdag 29 augustus 2007 22:30 schreef Asskicker14 het volgende:
Uefa Cup Group phase:
FC Astana
MSK Zilina
BATE
Ajax
Otelul Galati
Ik had het niet verwacht, ik dacht dat het 1-1 zou blijven...quote:Op woensdag 29 augustus 2007 22:21 schreef endr0me het volgende:
Een of andere hapsnurk die dacht dat Sneijder niet verder zou komen dan een club als HSVquote:Op woensdag 29 augustus 2007 22:29 schreef Flashwin het volgende:
[..]ajaxfans die denken dat alle clubs het niveau graafschap hebben
Haha, dat sms'te ik ook naar een collega die voor Ajax is.quote:Op woensdag 29 augustus 2007 22:29 schreef PinhoSouza het volgende:
Jurgen Colin bedankt !!!!
Voor altijd PSVer !!
Dat er nu meer miljoenen naar Eindhoven komen is uiteraard mooi meegenomen (imho)quote:Op woensdag 29 augustus 2007 22:31 schreef Kremers het volgende:
[..]
Daar heb je absoluut gelijk in, grote vraag is hoe
Maar dat kan mij p dit moment bar weinig schelen, weer geen CL, en weer xx miljoen weg2j geen cl is een strop van dik in de 20miljoen....
en nu dit er nog eens bij, wil je zakdoekjes?quote:Op woensdag 29 augustus 2007 22:32 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Een of andere hapsnurk die dacht dat Sneijder niet verder zou komen dan een club als HSV![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |