Ik hoop het..Die spelers verdienen het niet centjes te krijgen daarvoorquote:Op woensdag 29 augustus 2007 22:22 schreef Rumille het volgende:
Zul je zien dat we bij de UEFA Cup ook worden uitgeschakeld.
Kutmongolensukkels.
Middenveld is niet creatief genoeg, en verdediging te onervaren en onzeker.quote:Op woensdag 29 augustus 2007 22:22 schreef Frasier het volgende:
[..]
Eigen schuld. Met dit spel verdien je de Champions League ook niet.
ja, mee eens!quote:Op woensdag 29 augustus 2007 22:21 schreef endr0me het volgende:
Ik vind het echt klote voor Ajax en voor de fans.. maar dat doelpunt van Slavia zat er echt wel aan te komen als je zo zwak blijft spelen..
EEN PAAR DAGEN???? een HEEL JAAR ZUL JE BEDOELENquote:Op woensdag 29 augustus 2007 22:19 schreef golfer het volgende:
Nou, laat alle Ajax-bashers maar weer een paar dagen lol hebben.
Ja he, ik zei net tegen een collega (die voor Ajax is), hij had beter afgelopen seizoen kunnen stoppen, hij staat echt wedstrijden slecht te spelen. Lekker in z'n laatste jaar weer geen Champions League maar UEFA cup.quote:Op woensdag 29 augustus 2007 22:15 schreef Prik0 het volgende:
Triest hoor Stam![]()
![]()
Zulke overtredingen zie je wel vaker bij beperkte spelers![]()
Precies..quote:Op woensdag 29 augustus 2007 22:22 schreef Frasier het volgende:
[..]
Eigen schuld. Met dit spel verdien je de Champions League ook niet.
Ik ben wel voor Ajax in europa. Maar dan wel in de UEFA-cupquote:
quote:Op woensdag 29 augustus 2007 22:23 schreef SpankTheMonkey het volgende:
[..]
Middenveld is niet creatief genoeg, en verdediging te onervaren en onzeker.
Ik lach jullie idd heel hard uit.quote:Op woensdag 29 augustus 2007 22:19 schreef golfer het volgende:
Nou, laat alle Ajax-bashers maar weer een paar dagen lol hebben.
Anders denk je ff op lange termijnquote:Op woensdag 29 augustus 2007 22:24 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
Ik ben wel voor Ajax in europa. Maar dan wel in de UEFA-cup
Centjes voor PSV
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |