Geen probleem. Weet ikquote:Op dinsdag 28 augustus 2007 22:32 schreef Aanvoerder het volgende:
[..]
edit de volgende ook maar. sorry. komt door het bier.
quote:Op dinsdag 28 augustus 2007 22:26 schreef Saekerhett het volgende:
[..]
Jij weet niet eens wat Europees voetbal is
uh... ik heb niet eens een tv hier in Praag.quote:Op dinsdag 28 augustus 2007 22:37 schreef paultjuhhh het volgende:
Voorbeschouwing nu bij sportjournaal op ned 3
Of we zitten Ajax helemaal verrot te schelden...quote:Op dinsdag 28 augustus 2007 22:31 schreef RayMania het volgende:
Morgen rond deze tijd zijn we door. Toch?
Als je maar bier hebtquote:Op dinsdag 28 augustus 2007 22:42 schreef Aanvoerder het volgende:
[..]
uh... ik heb niet eens een tv hier in Praag.
dat heb ik zeker. en zo lekker en nog goedkoop ook!quote:
zat ik maar in de verlenging met <Rode Ster. Die gasten zaten me toch een potje te schelden, Rode Ster was ook echt veel beter en die supporters in het stadion. Net de Curva Nord en daar kunnen we in Amsterdam echt nog een puntje aan zuigen.quote:Op dinsdag 28 augustus 2007 22:43 schreef Saekerhett het volgende:
[..]
Of we zitten Ajax helemaal verrot te schelden...
Of we zitten in de verlenging
Natuurlijk niet. Als dit het hoogtepunt moet zijnquote:Op dinsdag 28 augustus 2007 23:00 schreef paultjuhhh het volgende:
Voor ten Cate is dit niet de wedstrijd van het jaar
Hij is wel anders KEIBELANGRIJKquote:Op dinsdag 28 augustus 2007 23:01 schreef Frasier het volgende:
[..]
Natuurlijk niet. Als dit het hoogtepunt moet zijn![]()
idd. als we niet doorgaan verziekt dat mijn seizoensstart aardigquote:
Ik denk het hele seizoenquote:Op dinsdag 28 augustus 2007 23:05 schreef Houniet het volgende:
[..]
idd. als we niet doorgaan verziekt dat mijn seizoensstart aardig
Droomscenario, en dan het liefste een eigen goal van Heitinga of die stoere bikkel.quote:Op woensdag 29 augustus 2007 02:45 schreef RijstNatie het volgende:
Ik denk 1-0 voor ajax en in de verlenging verliest ajax
Nee hoor, bloed zweet en tranen!quote:Op woensdag 29 augustus 2007 00:22 schreef Frasier het volgende:
[..]
In de UEFA Cup hebben we veel meer kans
quote:Op woensdag 29 augustus 2007 04:00 schreef HerrFrietsaus het volgende:
[..]
Droomscenario, en dan het liefste een eigen goal van Heitinga of die stoere bikkel.
Hmmm... ik had jou ouder geschat...quote:Op woensdag 29 augustus 2007 09:10 schreef Camplo het volgende:
Front voor 12-jarige hooligans meldt zich
Ik hoorde het hem ook zeggen maar zijn lichaamstaal vertelt op zulke momenten toch andere dingen imho.quote:Op dinsdag 28 augustus 2007 23:00 schreef paultjuhhh het volgende:
Voor ten Cate is dit niet de wedstrijd van het jaar
het was een typische ten cate opmerkingquote:Op woensdag 29 augustus 2007 09:44 schreef Ajaxfan het volgende:
Het was voor hem juist wel de wedstrijd van het jaar. Hij wilde het niet zo noemen om de druk bij zijn ploeg weg te halen.
Hoe triest ben je als je droomt van verlies van een andere club. Dit moet een f'noorder zijn, die hebben meer haat jegens Ajax dan clubliefde voor hun eigen clubje.quote:Op woensdag 29 augustus 2007 04:00 schreef HerrFrietsaus het volgende:
[..]
Droomscenario, en dan het liefste een eigen goal van Heitinga of die stoere bikkel.
Nu pasquote:
Opmerking uit de oude doos.quote:Op woensdag 29 augustus 2007 10:43 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Hoe triest ben je als je droomt van verlies van een andere club. Dit moet een f'noorder zijn, die hebben meer haat jegens Ajax dan clubliefde voor hun eigen clubje.
Liever Ajax verliezen dan f'noord de CL winnen. Wat een mooi leven moet je dan hebben!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |