Nee helaas, wel tegen Groningen.quote:Op maandag 27 augustus 2007 12:36 schreef SpankTheMonkey het volgende:
Speelt Luque mee?
Als er een vroege goal valt heb je een open wedstrijd.
quote:PRAAG (ANP) - De Ajacieden Gabri en Hedwiges Maduro zijn vrijwel
zeker beschikbaar voor de uitwedstrijd tegen Slavia Praag
woensdagavond. Dat liet de Amsterdamse club maandag weten. Ajax
speelt tegen Slavia in de laatste voorronde van de Champions League
en kijkt tegen een achterstand van 1-0 aan.
Gabri ontbrak zondag in het competitieduel met Heerenveen (4-1)
vanwege een knieblessure. De Spanjaard werkte maandag probleemloos
een training af en zal dinsdag nog een laatste test doen, maar
trainer Ten Cate rekent erop dat hij de middenvelder kan opstellen.
Hetzelfde geldt voor Maduro, die tegen Heerenveen uitviel met
een pijnlijk hoofd, maar geen letsel heeft.
? Wat is dat dan voor reden?quote:Op maandag 27 augustus 2007 12:35 schreef Dreammaster het volgende:
mijn broer is dan jarig.. kan niet kijken
Tuurlijk wel, met bierquote:Op maandag 27 augustus 2007 12:35 schreef Dreammaster het volgende:
Die doet het niet.quote:Op maandag 27 augustus 2007 12:43 schreef Saekerhett het volgende:
Wat een kutstadion trouwens:
[afbeelding]
UEFA Cup is geen fuck aan. Laten we maar mooi de CL halen, als we niet goed genoeg zijn, kunnen we alsnog de UC in.quote:Op maandag 27 augustus 2007 12:46 schreef Enchanter het volgende:
[..]
Ik ook niet![]()
Ach ja , UEFA cup is ook leuk![]()
In maart krijgen ze een nieuwe:quote:Op maandag 27 augustus 2007 12:43 schreef Saekerhett het volgende:
Wat een kutstadion trouwens:
[afbeelding]
Ben net klaar met m'n doek schilderen. Ik moet ff opschieten nu met alle andere shit.quote:
Daar heb jij toch schijt aanquote:Op maandag 27 augustus 2007 12:59 schreef Dreammaster het volgende:
[..]
Euhm... jawel, maar tis niet echt een voetballiefhebber![]()
Tsja.. eigenlijk wel.. maar de rest van de familie (behalve mijn vader) zullen wel een beetje tegenstribbelen denk ikquote:
Dilemma.quote:Op maandag 27 augustus 2007 12:54 schreef Glenn-Micra het volgende:
Ik ben erbij en heb een mening nodig.
Welk shirt zal ik aan doen: Uit of thuis
quote:Op maandag 27 augustus 2007 12:46 schreef paultjuhhh het volgende:
ik denk 1-1
En pas maar op ik ben goed in voorspellen ik sta bovenaan bij de toto
Sorry
Ik zeg 0-2.quote:Op maandag 27 augustus 2007 12:46 schreef paultjuhhh het volgende:
ik denk 1-1
En pas maar op ik ben goed in voorspellen ik sta bovenaan bij de toto
Sorry
1,20 x 2,00 meter. Die vorige was 1x3.quote:Op maandag 27 augustus 2007 13:56 schreef Da_Sandman het volgende:
Hoe groot issie captain?
En tweeledig te gebruiken, dus gaat het mis, dan loop ik over.quote:
quote:Op maandag 27 augustus 2007 15:39 schreef Aanvoerder het volgende:
[..]
En tweeledig te gebruiken, dus gaat het mis, dan loop ik over.
Geintje man! Wat denk je nou zelf!quote:
Daarom lopend niet te doen, dus met de bus/ taxi.quote:
quote:Op maandag 27 augustus 2007 15:47 schreef Aanvoerder het volgende:
[..]
Geintje man! Wat denk je nou zelf!
Als dat gebeurt eet ik mijn schoen op.quote:
hehequote:Op maandag 27 augustus 2007 16:09 schreef koningdavid het volgende:
[..]
Als dat gebeurt eet ik mijn schoen op.![]()
En je broer is homo? Gewoon aanzetten die TV!quote:Op maandag 27 augustus 2007 12:35 schreef Dreammaster het volgende:
Wij hebben het wel lopend gedaanquote:Op maandag 27 augustus 2007 15:47 schreef Aanvoerder het volgende:
[..]
Daarom lopend niet te doen, dus met de bus/ taxi.
Staat genoteerdquote:Op maandag 27 augustus 2007 16:09 schreef koningdavid het volgende:
[..]
Als dat gebeurt eet ik mijn schoen op.![]()
Ben benieuwd of het vliegtuig wel veilig landtquote:Op maandag 27 augustus 2007 16:05 schreef Aanvoerder het volgende:
Ok, deze billie vertrekt naar Praag. Gezellig met Appelpunkt in het vliegtuig! Whehehe!
Mzzl luitjes!
Ik ben sinds vorige wedstrijd tegen Slavia niet meer zo positief haha.quote:Op maandag 27 augustus 2007 18:57 schreef HeinekenAFCA het volgende:
Oh ja, de wedstrijd.
Makkelijk 0-3 overwinning. Ik verwacht geen problemen
Ook dit is geen eens een echte tegenstander. Dat is het ergste.quote:Op dinsdag 28 augustus 2007 11:11 schreef Zwansen het volgende:
Ben benieuwd hoe Ajax het nu weet doet tegen een echte tegenstander.
haha riepen we dat niet vorige keer? ik kijk wel uit!quote:Op maandag 27 augustus 2007 19:08 schreef Mr-Sander het volgende:
Ik denk 0-4 voor Ajax
Wordt een eitje met een superduo (Suarez/Huntelaar)!
Dat hebben we kunnen zien aan de wedstrijd in Amsterdam ja.quote:Op maandag 27 augustus 2007 12:43 schreef DatMeenJeNiet het volgende:
Als Ajax het achterin dit keer goed dicht houdt, winnen ze gemakkelijk.
Bovendien is Suarez nu meer ingespeeld in het team.quote:Op dinsdag 28 augustus 2007 11:25 schreef Wooldoor het volgende:
We hebben nu 2 competitiewedstrijden gespeeld om aan het ritme te werken en aan het systeem, en het lijkt erg goed te gaan. Dit moet zich nu nog wel uitbetalen in goals tegen Praag, maar ik zie het zonnig in. Ik zeg 0-2.
Ik heb ook weer geld op Ajax gezet. Als ze het laten afweten doet het dus dubbel pijn.quote:Op dinsdag 28 augustus 2007 11:25 schreef Suijk het volgende:
De bookmakers zijn het ook met ons eens dat we moeten kunnen winnen.
Groeten terugquote:Op dinsdag 28 augustus 2007 12:55 schreef Aanvoerder het volgende:
Groeten uit Praag.
Ten cate zelf.quote:Op dinsdag 28 augustus 2007 15:33 schreef Camplo het volgende:
Wie had die roddel van die knie van Gabri in het leven geroepen?
Jammer dat Maduro er niet bij is![]()
Henk ten Cate.quote:Op dinsdag 28 augustus 2007 15:33 schreef Camplo het volgende:
Wie had die roddel van die knie van Gabri in het leven geroepen?
Zal nu welquote:Op dinsdag 28 augustus 2007 12:55 schreef Aanvoerder het volgende:
Groeten uit Praag.
zo ongeveer zijnquote:
Als hij in dezelfde staat is als de vorige Praag-Ajax, denk ik dat hij helemaal niets meer typtquote:Op dinsdag 28 augustus 2007 17:39 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Zal nu wel
[..]
zo ongeveer zijn.
Het is dan ook nog maar dinsdagquote:Op dinsdag 28 augustus 2007 18:27 schreef HeinekenAFCA het volgende:
[..]
Als hij in dezelfde staat is als de vorige Praag-Ajax, denk ik dat hij helemaal niets meer typt
Veel plezier daar Aanvoerder
Meid tochquote:Op dinsdag 28 augustus 2007 18:42 schreef Saekerhett het volgende:
Op de een of andere manier ben ik nu al nerveus voor de wedstrijd, iets wat ik normaal niet heb, zelfs niet met Champions League wedstrijden...
god wat was ik toen naar de klote zeg.quote:Op dinsdag 28 augustus 2007 18:27 schreef HeinekenAFCA het volgende:
[..]
Als hij in dezelfde staat is als de vorige Praag-Ajax, denk ik dat hij helemaal niets meer typt
Veel plezier daar Aanvoerder
edit de volgende ook maar. sorry. komt door het bier.quote:Op dinsdag 28 augustus 2007 22:31 schreef RayMania het volgende:
Morgen rond deze tijd zijn we door. Toch?
Geen probleem. Weet ikquote:Op dinsdag 28 augustus 2007 22:32 schreef Aanvoerder het volgende:
[..]
edit de volgende ook maar. sorry. komt door het bier.
quote:Op dinsdag 28 augustus 2007 22:26 schreef Saekerhett het volgende:
[..]
Jij weet niet eens wat Europees voetbal is
uh... ik heb niet eens een tv hier in Praag.quote:Op dinsdag 28 augustus 2007 22:37 schreef paultjuhhh het volgende:
Voorbeschouwing nu bij sportjournaal op ned 3
Of we zitten Ajax helemaal verrot te schelden...quote:Op dinsdag 28 augustus 2007 22:31 schreef RayMania het volgende:
Morgen rond deze tijd zijn we door. Toch?
Als je maar bier hebtquote:Op dinsdag 28 augustus 2007 22:42 schreef Aanvoerder het volgende:
[..]
uh... ik heb niet eens een tv hier in Praag.
dat heb ik zeker. en zo lekker en nog goedkoop ook!quote:
zat ik maar in de verlenging met <Rode Ster. Die gasten zaten me toch een potje te schelden, Rode Ster was ook echt veel beter en die supporters in het stadion. Net de Curva Nord en daar kunnen we in Amsterdam echt nog een puntje aan zuigen.quote:Op dinsdag 28 augustus 2007 22:43 schreef Saekerhett het volgende:
[..]
Of we zitten Ajax helemaal verrot te schelden...
Of we zitten in de verlenging
Natuurlijk niet. Als dit het hoogtepunt moet zijnquote:Op dinsdag 28 augustus 2007 23:00 schreef paultjuhhh het volgende:
Voor ten Cate is dit niet de wedstrijd van het jaar
Hij is wel anders KEIBELANGRIJKquote:Op dinsdag 28 augustus 2007 23:01 schreef Frasier het volgende:
[..]
Natuurlijk niet. Als dit het hoogtepunt moet zijn![]()
idd. als we niet doorgaan verziekt dat mijn seizoensstart aardigquote:
Ik denk het hele seizoenquote:Op dinsdag 28 augustus 2007 23:05 schreef Houniet het volgende:
[..]
idd. als we niet doorgaan verziekt dat mijn seizoensstart aardig
Droomscenario, en dan het liefste een eigen goal van Heitinga of die stoere bikkel.quote:Op woensdag 29 augustus 2007 02:45 schreef RijstNatie het volgende:
Ik denk 1-0 voor ajax en in de verlenging verliest ajax
Nee hoor, bloed zweet en tranen!quote:Op woensdag 29 augustus 2007 00:22 schreef Frasier het volgende:
[..]
In de UEFA Cup hebben we veel meer kans
quote:Op woensdag 29 augustus 2007 04:00 schreef HerrFrietsaus het volgende:
[..]
Droomscenario, en dan het liefste een eigen goal van Heitinga of die stoere bikkel.
Hmmm... ik had jou ouder geschat...quote:Op woensdag 29 augustus 2007 09:10 schreef Camplo het volgende:
Front voor 12-jarige hooligans meldt zich
Ik hoorde het hem ook zeggen maar zijn lichaamstaal vertelt op zulke momenten toch andere dingen imho.quote:Op dinsdag 28 augustus 2007 23:00 schreef paultjuhhh het volgende:
Voor ten Cate is dit niet de wedstrijd van het jaar
het was een typische ten cate opmerkingquote:Op woensdag 29 augustus 2007 09:44 schreef Ajaxfan het volgende:
Het was voor hem juist wel de wedstrijd van het jaar. Hij wilde het niet zo noemen om de druk bij zijn ploeg weg te halen.
Hoe triest ben je als je droomt van verlies van een andere club. Dit moet een f'noorder zijn, die hebben meer haat jegens Ajax dan clubliefde voor hun eigen clubje.quote:Op woensdag 29 augustus 2007 04:00 schreef HerrFrietsaus het volgende:
[..]
Droomscenario, en dan het liefste een eigen goal van Heitinga of die stoere bikkel.
Nu pasquote:
Opmerking uit de oude doos.quote:Op woensdag 29 augustus 2007 10:43 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Hoe triest ben je als je droomt van verlies van een andere club. Dit moet een f'noorder zijn, die hebben meer haat jegens Ajax dan clubliefde voor hun eigen clubje.
Liever Ajax verliezen dan f'noord de CL winnen. Wat een mooi leven moet je dan hebben!
Alsjeblieft niet, dan krijg je weer van die vreselijke momenten in de laatste 5 minuten.quote:Op woensdag 29 augustus 2007 13:30 schreef MarkvE het volgende:
De coach van Slavia, Jarolim, lijkt me tactisch een best aardige coach. Dus ik voorzie dat hij zijn selectie heeft ingeprent die ene Uruguayaan, Suarez, aan banden te laten leggen. Wellicht speelt Suarez vanavond geen wereldpot, maar krijgen andere Ajacieden wel de ruimte om zich te laten gelden. Ik denk dan met name aan Huntelaar die altijd slim vrij loopt en Rommedahl met zijn snelheid. Kennedy haalt naar mijn mening altijd wel een goed niveau met zijn uitstekende trap!
Ik denk dat het desondanks een krap ogende 1-2 voor Ajax wordt. Ajax komt 0-2 op voorsprong en laat dan ongemerkt weer even de teugels vieren waardoor Slavia met een counter dichtbij komt tot 1-2 maar verder tekort komt om het Ajax echt moeilijk te maken.
Mijn inziens
Ik zie het alweer voor me: paar corners voor Slavia, hoge ballen, slecht weggewerkt....quote:Op woensdag 29 augustus 2007 14:42 schreef Me_Wesley het volgende:
[..]
Alsjeblieft niet, dan krijg je weer van die vreselijke momenten in de laatste 5 minuten.
quote:Op woensdag 29 augustus 2007 14:43 schreef Urquhart het volgende:
[..]
Ik zie het alweer voor me: paar corners voor Slavia, hoge ballen, slecht weggewerkt....
Weer 10 jaar ouder geworden.
Stekelenburg die onder een bal doorvliegt, heitinga die de bal van de lijn moet halen etc etc.quote:Op woensdag 29 augustus 2007 14:43 schreef Urquhart het volgende:
[..]
Ik zie het alweer voor me: paar corners voor Slavia, hoge ballen, slecht weggewerkt....
Weer 10 jaar ouder geworden.
2 dus als het laatste waar is.quote:Op woensdag 29 augustus 2007 14:47 schreef Dj_Day-V het volgende:
Ajax moet minstens 3 doelpunten maken. Slavia gaat iig een goal maken thuis.
Gewoon vol op de aanval net zoals tegen Bremen en dan lukt het welquote:Op woensdag 29 augustus 2007 14:26 schreef -Vaduz- het volgende:
Het gaat lukken, met dat gevoel werd ik wakker. Twee keer Klaas, de laatste in de laatste tien minuten van de wedstrijd.
2 is dan voldoende.quote:Op woensdag 29 augustus 2007 14:47 schreef Dj_Day-V het volgende:
Ajax moet minstens 3 doelpunten maken. Slavia gaat iig een goal maken thuis.
dat is bijna altijd zo. frustratie noemt men datquote:Op woensdag 29 augustus 2007 14:51 schreef venomsnake het volgende:
Krijg je dat gezeur vanavond na de wedstrijd weer: ''Het seizoen is nu al verloren'' of ''Twee van die kutwissels, nee, rot nu ook maar op Ten Cate''![]()
Whahaha, ik zie het al helemaal gebeuren. "Gelukkig" kan ik niet kijken, dus ik word alleen op de hoogte gehouden van de doelpunten. Hoewel een smsje om 20h45 met "1-0 gvd" gevolgd door een uur stilte ook niet goed is voor de sfeerquote:Op woensdag 29 augustus 2007 14:45 schreef VoreG het volgende:
[..]
Stekelenburg die onder een bal doorvliegt, heitinga die de bal van de lijn moet halen etc etc.
Ik krijg het nu al benauwd
Voor hoe lang?quote:Op woensdag 29 augustus 2007 15:02 schreef RayMania het volgende:
Als Slavia doorgaat stop ik ook het logo van Slavia Praag in m'n avatar.
Ik vind Rommendahl niet zo'n goeie keuze. Dat is iemand die ruimte moet krijgen om met zijn snelheid gevaar te stichten. Ajax gaat vanavond belegeren en dan worden de ruimtes klein waardoor Rommendahl niet op zijn best is. Maar ja, echt veel andere opties hebben we ook niet.quote:Op woensdag 29 augustus 2007 13:30 schreef MarkvE het volgende:
De coach van Slavia, Jarolim, lijkt me tactisch een best aardige coach. Dus ik voorzie dat hij zijn selectie heeft ingeprent die ene Uruguayaan, Suarez, aan banden te laten leggen. Wellicht speelt Suarez vanavond geen wereldpot, maar krijgen andere Ajacieden wel de ruimte om zich te laten gelden. Ik denk dan met name aan Huntelaar die altijd slim vrij loopt en Rommedahl met zijn snelheid. Kennedy haalt naar mijn mening altijd wel een goed niveau met zijn uitstekende trap!
Ik denk dat het desondanks een krap ogende 1-2 voor Ajax wordt. Ajax komt 0-2 op voorsprong en laat dan ongemerkt weer even de teugels vieren waardoor Slavia met een counter dichtbij komt tot 1-2 maar verder tekort komt om het Ajax echt moeilijk te maken.
Mijn inziens
Die man schijnt van glas te zijn...quote:Op woensdag 29 augustus 2007 15:04 schreef Komakie het volgende:
[..]
btw wat gebeurd er eigenlijk met Manucharyan? Dat vond ik een geweldig talent toen ik hem een paar keer gezien heb. Heerlijk om naar te kijken maar hij doet nooit mee...
Totdat Ajax weer eens CL haaltquote:
O dear... Dan kan wel even duren....quote:Op woensdag 29 augustus 2007 15:06 schreef RayMania het volgende:
[..]
Totdat Ajax weer eens CL haalt.
staat genoteerdquote:Op woensdag 29 augustus 2007 15:02 schreef RayMania het volgende:
Ajax gaat zeker weten door, ik voel het ook.
Als Slavia doorgaat stop ik ook het logo van Slavia Praag in m'n avatar.
Komt door de banner die gemaakt is voor de CL-Totoquote:Op woensdag 29 augustus 2007 15:02 schreef RayMania het volgende:
Ajax gaat zeker weten door, ik voel het ook.
quote:Op woensdag 29 augustus 2007 15:09 schreef Dj_Day-V het volgende:
Als Ajax doorgaat neem ik een I Love Ajax avatar
Staat ook genoteerdquote:Op woensdag 29 augustus 2007 15:09 schreef Dj_Day-V het volgende:
Als Ajax doorgaat neem ik een I Love Ajax avatar
thnxquote:Op woensdag 29 augustus 2007 15:41 schreef fuckbuddy het volgende:
He tuig!
Succes vanavond, ik hoop voor jullie dat Ajax doorgaat. Ondanks ik nog steeds van mening ben dat dit AZ had moeten zijn, maar dat hebben we zelf verkloot.
Kick some ass out there, en kom met een goede score terug!
En ik mag toch bidden dat HtC niet weer pas na de 70ste minuut gaat wisselen als blijkt dat het is.
quote:
Heitinga ramt ze er altijd in. Ik verwacht dan eerder een stiftje van Huntelaar.quote:Op woensdag 29 augustus 2007 15:43 schreef Corksterr het volgende:
Het wordt 0-1. Penalties waarbij Sjonnie de beslissende erin stift.
mwha je weet nooit wat er allemaal nog gaat gebeurenquote:
Haha ook goed. Het mooiste zou zijn als ie em via de onderkant lat en rug van de keeper binnenschiet.quote:Op woensdag 29 augustus 2007 15:53 schreef Aanvoerder het volgende:
[..]
Heitinga ramt ze er altijd in. Ik verwacht dan eerder een stiftje van Huntelaar.
Dat middenmotertje uit Tsjechie moeten we zeker af kunnen drogen inderdaad.quote:Op woensdag 29 augustus 2007 16:00 schreef Aanvoerder het volgende:
Wees maar niet bang, ik ben ten minste toch echt voor Ajax deze wedstrijd.
Nou, die gaat dan wel op zeker, terugdenkend aan z'n vorige.quote:Op woensdag 29 augustus 2007 15:53 schreef Aanvoerder het volgende:
[..]
Heitinga ramt ze er altijd in. Ik verwacht dan eerder een stiftje van Huntelaar.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.AFC Ajax | SS Lazio | SK Slavia | Bobby Haarms †
"Het gaat nu even slecht, maar je moet Ajax altijd blijven steunen hè," zei hij. Hij herhaalde zijn boodschap nog eens: "Altijd blijven steunen, die club. Daar ben je Ajacied voor."
quote:Op woensdag 29 augustus 2007 16:39 schreef Aanvoerder het volgende:
spanning begint nu grote vormen aan te nemen...Sick bastardSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op vrijdag 5 oktober 2007 14:40 schreef BobRooney het volgende:
Volgens mij probeerde die invalide zelf een strijker af te steken, maar ging er iets fout.
spanning begint nu grote vormen aan te nemen...Dat kan ik al de hele dag niet meerSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
'And I called your name,
like an addicted to cocaine calls for the stuff he'd rather blame'
spanning begint nu grote vormen aan te nemen...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Any man who can drive safely while kissing a pretty girl
is simply not giving the kiss the attention it deserves.
quote:
Ik zie Slavia niet 2x scoren, hooguit 1x.quote:Op woensdag 29 augustus 2007 17:42 schreef De_Brandweer het volgende:
Ik zit nu in praag. Best veel ajax supporters gezien. Ook al een paar slavia supporters gezien. Ook nog een paar spelers gezien toen ik langs hun hotel liep.
En ajax gaat winnen. 2-5.![]()
Nog iets van rellen gehoord? Die verhalen doen de ronde..quote:Op woensdag 29 augustus 2007 17:42 schreef De_Brandweer het volgende:
Ik zit nu in praag. Best veel ajax supporters gezien. Ook al een paar slavia supporters gezien. Ook nog een paar spelers gezien toen ik langs hun hotel liep.
En ajax gaat winnen. 2-5.![]()
Mooi man!quote:Op maandag 27 augustus 2007 13:53 schreef Aanvoerder het volgende:
[afbeelding]
Let op komende woensdag!
Paar miljoentjes d'r bij.quote:
Tv inkomsten ofzoiets, miljoentje of tien, die PSV in geval van uitschakeling niet met Ajax hoeft te delenquote:
Op lange termijn misschien ook wel, want het is maar afwachten hoeveel punten Ajax meer kan pakken in de CL.quote:
Wordt dat verdeeld op basis van het aantal teams van 1 land?quote:Op woensdag 29 augustus 2007 18:00 schreef Chadi het volgende:
[..]
CL geld verdeling op basis deelname .
Yup . Dus bedrag X voor Nederland. En x wordt onderverdeeld door het aantal deelnemers in dit geval PSV en AJAX en als Ajax het niet haalt krijgt PSV het hele bedrag. Dus als we alleen al CL halen levert dat geld op.quote:Op woensdag 29 augustus 2007 18:03 schreef VoreG het volgende:
[..]
Wordt dat verdeeld op basis van het aantal teams van 1 land?
Het is niet voor niets dat PSV afgelopen jaar 30 miljoen heeft verdient aan de CL.quote:Op woensdag 29 augustus 2007 18:03 schreef VoreG het volgende:
[..]
Wordt dat verdeeld op basis van het aantal teams van 1 land?
okidokie.quote:Op woensdag 29 augustus 2007 18:54 schreef HeinekenAFCA het volgende:
Een jaar, ook goed.
Ach, komt dat shirt ook weer eens uit je kast..quote:Op woensdag 29 augustus 2007 19:03 schreef Doezelhaar het volgende:
Als we niet winnen vanavond dan laat ik mezelf fotograferen met een feyenoordshirt..
Nee hoor. We winnen gewoon. Niet doorgaan is gewoon geen optie!quote:Op woensdag 29 augustus 2007 19:09 schreef venomsnake het volgende:
[..]
Ach, komt dat shirt ook weer eens uit je kast..
quote:
Is ajax voor lul nog niet genoeg?quote:Op woensdag 29 augustus 2007 19:03 schreef Doezelhaar het volgende:
Als we niet winnen vanavond dan laat ik mezelf fotograferen met een feyenoordshirt..
Helaas betekend dat ook dat ik er 1 moet kopen!quote:Op woensdag 29 augustus 2007 19:09 schreef venomsnake het volgende:
[..]
Ach, komt dat shirt ook weer eens uit je kast..
hehe, ach... ik ga er gewoon uit dat ze winnen. Ajax heeft zich vorig jaar al voor lul gezet en als ze dat nu weer doen moet je toch wel pissig zijn lijkt me.quote:Op woensdag 29 augustus 2007 19:12 schreef VlaDje het volgende:
[..]
Is ajax voor lul nog niet genoeg?
Moet jij dan ook nog maar voor lul gaan staan![]()
Best sociaal idee van hem tochquote:Op woensdag 29 augustus 2007 19:12 schreef VlaDje het volgende:
[..]
Is ajax voor lul nog niet genoeg?
Moet jij dan ook nog maar voor lul gaan staan![]()
Denk inderdaad dat ze er vanavond wel door komenquote:Op woensdag 29 augustus 2007 19:16 schreef Doezelhaar het volgende:
[..]
hehe, ach... ik ga er gewoon uit dat ze winnen. Ajax heeft zich vorig jaar al voor lul gezet en als ze dat nu weer doen moet je toch wel pissig zijn lijkt me.
Gewoon van een kakkie bij je in de buurt dat shirt afpakken, fotootje maken en daarna in de fik stekenquote:Op woensdag 29 augustus 2007 19:15 schreef Doezelhaar het volgende:
[..]
Helaas betekend dat ook dat ik er 1 moet kopen!
voor die 1x vrees ik dusquote:Op woensdag 29 augustus 2007 17:44 schreef VoreG het volgende:
[..]
Ik zie Slavia niet 2x scoren, hooguit 1x.
als het 1-2 wordt gaan we door dus 1 tegengoal maakt niet uit, maar ik heb liever geen goals tegen meer!! eerst zelf zien te scoren.quote:
voor de groepsfase wel ja.quote:Op woensdag 29 augustus 2007 19:53 schreef leolinedance het volgende:
Ik dacht trouwens dat 2045 de normale tijd was/is..
Hoe laat is de aftrap?quote:Op woensdag 29 augustus 2007 19:53 schreef leolinedance het volgende:
Joh..quote:Op woensdag 29 augustus 2007 19:47 schreef koningdavid het volgende:
Ik hoop dat Ajax wint!
Als hij 2 goals scoort vandaag zou je het niet erg vinden ofwel dan?quote:Op woensdag 29 augustus 2007 19:54 schreef TheArt het volgende:
Neeeeeeeeeeee. Delorge staat in de basis![]()
Da's alleen voor de echte Champion's League.quote:Op woensdag 29 augustus 2007 19:53 schreef leolinedance het volgende:
Nee tuurlijk niet, maar dat doet hij dan ook nietquote:Op woensdag 29 augustus 2007 19:56 schreef Jnk18 het volgende:
[..]
Als hij 2 goals scoort vandaag zou je het niet erg vinden ofwel dan?![]()
ik ookquote:Op woensdag 29 augustus 2007 19:47 schreef koningdavid het volgende:
Ik hoop dat Ajax wint!
quote:Slavia Praag Ajax
Opstelling
Martin Vaniak
Franti¨ek Drí¸dal
Marek Suchý
Erich Brabec
Michal ¦vec
Vladimir ¦micer
Mickaël Tavares (Fra)
David Kalivoda
Matej Krajcík (Slw)
Stanislav Vlcek
Petr Janda
Wissels
Michal Vorel
David Hubácek
Ondrej ¦ourek
Ladislav Vole¨ak
Milan Ivana (Slw)
Tijani Belaid (Tun)
TomᨠNecid
Trainer
Karel Jarolím
Opstelling
Maarten Stekelenburg
Jurgen Colin
Jaap Stam (C)
Thomas Vermaelen (Bel)
Gabri (Spa)
Johnny Heitinga
Laurent Delorge (Bel)
Urby Emanuelson
Kennedy Bakircioglu (Zwe)
Klaas-Jan Huntelaar
Luis Suárez (Uru)
Wissels
Dennis Gentenaar
Ismael Urzaiz (Spa)
Jan Vertonghen (Bel)
Dennis Rommedahl (Den)
Gregory van der Wiel
Robbert Schilder
Mitchell Donald
Trainer
Henk ten Cate
Officials
Sch. Claus Bo Larsen (Den)
LR Bill René Hansen (Den)
LR Anders Norrestrand (Den)
4 Off. Nicolai Vollquartz (Den)
Oh ja, ik weet niet beter..quote:Op woensdag 29 augustus 2007 19:56 schreef Suijk het volgende:
[..]
Da's alleen voor de echte Champion's League.
![]()
Of koop een goede rechtsback.quote:Op woensdag 29 augustus 2007 20:20 schreef Devrim_ het volgende:
Colin
Geef dan Van der wiel een kans!
quote:
Michael Reiziger is transfervrij. Oh nee in Amsterdam motten ze geen oud spelers.quote:Op woensdag 29 augustus 2007 20:21 schreef DatMeenJeNiet het volgende:
[..]
Of koop een goede rechtsback.Geld zat..
Vladquote:
Hij hing mooi op hoor.quote:Op maandag 27 augustus 2007 13:53 schreef Aanvoerder het volgende:
[afbeelding]
Let op komende woensdag!
tis niet jouw favoriet hequote:Op woensdag 29 augustus 2007 20:25 schreef Doc het volgende:
Ah, de man die Ajax twee CL's kost op TV
Die kwam een paar keer mooi in beeld.quote:
??quote:Op woensdag 29 augustus 2007 20:25 schreef Cheiron het volgende:
Zag er goed uit die vlag opTV, erg netjes hoor!
Ten Cate was weer als vanouds.
Zag je ook bij het NLs elftal tegen Zwitserland ...quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |